SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
Deze clip heb ik vandaag toevallig nog gekeken.quote:
Doe zelf normaalquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:09 schreef Rodawa het volgende:
Doe even normaal tegen FL_Friek zeg, wat is er mis met het doorverkopen van honden.
Dat had ik de eerste keer ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze clip heb ik vandaag toevallig nog gekeken.
Wtf. Mind=blown.
Wat een kut nummerquote:
hier wat bittersweet poetry voor jequote:
If I was your boyfriend, I'd never let you goquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chilling by the fire while we eating fondue
Godver ik ken het ook nog_!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
If I was your boyfriend, I'd never let you go
I can take you places you ain't never been before
Baby take a chance or you'll never ever know
I got money in my hands that I'd really like to blow
Swag swag swag, on you
Chillin by the fire why we eatin' fondue
I dunno about me but I know about you
So say hello to falsetto in three two swag
I'd like to be everything you want
Hey girl, let me talk to you
If I was your boyfriend, never let you go
Keep you on my own girl, you'd never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend, I'd never let you go, I'd never let you go
Tell me what you like yeah tell me what you don't
I could be your Buzz Lightyear fly across the globe
I don't never wanna fight yeah, you already know
I am 'ma a make you shine bright like you're laying in the snow
Burr
Girlfriend, girlfriend, you could be my girlfriend
You could be my girlfriend until the —- world ends
Make you dance do a spin and a twirl and
Voice goin crazy on this hook like a whirl wind
Swaggie
I'd like to be everything you want
Hey girl, let me talk to you
Keep you on my own girl you'd never be alone
If I was your boyfriend, I never let you go, I'd never let you go
So give me a chance, ’cause you're all I need girl
Spend a week wit your boy I'll be calling you my girlfriend
If I was your man, I'd never leave you girl
I just want to love you, and treat you right
Keep you on my own you'd never be alone
If I was your boyfriend, I'd never let you go, never let you go
Na na, na na, na na
Yeah girl
Na na, na na, na na ey
Na na, na na, na na ey
Na na, na na, na na ey
If I was your boyfriend
Gvd ik ken het ook nog gewoon uit het hoofd!SCHAAMTE!!!!
Schaam je niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chilling by the fire while we eating fondue
Godver ik ken het ook nog_!
Niets mis mee. Stiekem was het een best leuk nummertje 2 jaar terugquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Schaam je niet.
Ik kan het helemaal meezingen
Nee het is van Justin Bieber.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:19 schreef klawie het volgende:
Is het raar dat ik heel dat nummer niet ken
neequote:Op dinsdag 8 april 2014 00:19 schreef klawie het volgende:
welleke??????quote:
ik kende het ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:19 schreef klawie het volgende:
Zou het niet eens proberen luisterde net 15sec maar het lijkt netgens opquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kende het ook niet
misschien als ik hem hoor
weltrusten flipsquote:
Ik word gewoon internet gepest Snow, schandaligquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Schaam je niet.
Ik kan het helemaal meezingen
Welterustenquote:
Hehe thanksquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
weltrusten flips
droom maar fijn over ronaldo, waar je morgen misschien weer naar kunt kijken
in de klb sc toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word gewoon internet gepest Snow, schandalig
Niks van aantrekken, is norquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word gewoon internet gepest Snow, schandalig
[..]
Welterusten
quote:
Geeneens '#guiltypleasure'? Damn Flips.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]eikel.
Ik heb justin bieber gewoon op mijn ipod staan en zing mee ook
ben je nou aan het koppelen???quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:31 schreef Rodawa het volgende:
Hoewel het goed aansluit op LR's voorliefde voor Nicki Minaj, wat dat betreft zouden jullie wel goed bij elkaar passen.
Welke ben je aan begonnen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Het is dat ik geen zin meer heb in aankloten. Sterker nog, ik denk dat ik maar een serie ga kijken en daarna slapen.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:31 schreef Rodawa het volgende:
Hoewel het goed aansluit op LR's voorliefde voor Nicki Minaj, wat dat betreft zouden jullie wel goed bij elkaar passen.
Wat de fuck... hoe kan je Nicki Minaj vergelijken met Bieber op één commerciële samenwerking naquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:31 schreef Rodawa het volgende:
Eens. Kan enkel respect hebben voor mensen die met zo weinig zoveel succes genereren. Verder doet hij niks wat onmenselijk is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel een baas.
Al heb ik niks met zijn muziek.
Fringe.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:31 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Kan enkel respect hebben voor mensen die met zo weinig zoveel succes genereren. Verder doet hij niks wat onmenselijk is.
[..]
Fringe.
Ik volg hem niet en het interesseert me verder vrij weinig wat 'ie doet. Maar van zijn stem en kop krijg ik gewoon braakneigingen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel een baas.
Al heb ik niks met zijn muziek.
De liefde vindt haar weg sowieso wel, echter kan hier en daar wat sturing het proces versnellen.quote:
Ze hebben gecoöpereerd in een aantal nummers en spreken dezelfde fanbase aan. Tevens woelt 'JB' ook regelmatig door zijn haar, dus ik begrijp je afkeer niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat de fuck... hoe kan je Nicki Minaj vergelijken met Bieber op één commerciële samenwerking na![]()
Of verbind jij Black Sabbath/Ozzy Osbourne ook aan Bieber door hun samenwerking voor een reclame?![]()
Ik had best mee willen gaan in je insinuatie maar dit gaat te ver.
Heb je seks met hem gehad?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:38 schreef Snowbells het volgende:
Broertje van een vriendin lijkt sprekend op JB
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De liefde vindt haar weg sowieso wel, echter kan hier en daar wat sturing het proces versnellen.
[..]
Ze hebben gecoöpereerd in een aantal nummers en spreken dezelfde fanbase aan. Tevens woelt 'JB' ook regelmatig door zijn haar, dus ik begrijp je afkeer niet helemaal.
[ afbeelding ]
Die is er dan ook niet. Het heikele punt zit hem in je vergelijking tussen beide artiesten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Kan enkel respect hebben voor mensen die met zo weinig zoveel succes genereren. Verder doet hij niks wat onmenselijk is.
Woont hij in Londen genaamd Van Ginkel?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:38 schreef Snowbells het volgende:
Broertje van een vriendin lijkt sprekend op JB
Ik geef d'r groot gelijk als het zo is. Als ik een meisje van haar leeftijd was zou ik dat net zo doen.quote:
Met die vergelijking probeer ik jou en Flips gewoon nader tot elkaar te brengen, door een gemeenschappelijke interesse te creëren hebben jullie weer een extra gespreksonderwerp.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Die is er dan ook niet. Het heikele punt zit hem in je vergelijking tussen beide artiesten.
[..]
Woont hij in Londen genaamd Van Ginkel?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Die is er dan ook niet. Het heikele punt zit hem in je vergelijking tussen beide artiesten.
[..]
Woont hij in Londen genaamd Van Ginkel?
Dan moet je hem inpalmen dat je sigaretten krijgt van hem. Paperboy maken en dan mag hij af en toe naar je tetten kijken. Ideaal. win-winquote:
Dus jij wil een onderlinge band opbouwen gebaseerd op leugens? Want dat is het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met die vergelijking probeer ik jou en Flips gewoon nader tot elkaar te brengen, door een gemeenschappelijke interesse te creëren hebben jullie weer een extra gespreksonderwerp.
deze gemeente herbergt alleen alpha mannetjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij wil een onderlinge band opbouwen gebaseerd op leugens? Want dat is het.
Als je zo doorgaat mannetje ben ik geneigd Snow te dwingen je een spoedcursus Nicki Minaj te geven.
Ik ga je huis slopenquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jaartje verschil what's the big deal
Als jullie nou eens snel af gaan spreken gaan we met z'n allen naar de eerstvolgende Nicki-film in de bioscoop.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij wil een onderlinge band opbouwen gebaseerd op leugens? Want dat is het.
Als je zo doorgaat mannetje ben ik geneigd Snow te dwingen je een spoedcursus Nicki Minaj te geven.
Alpha, plsquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze gemeente herbergt alleen alpha mannetjes
derhalve wordt hier niet naar nicki minaj geluisterd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als jullie nou eens snel af gaan spreken gaan we met z'n allen naar de eerstvolgende Nicki-film in de bioscoop.
Ik zeg doen. Dan kan jij nog altijd naar Kate Upton gaan glurenquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als jullie nou eens snel af gaan spreken gaan we met z'n allen naar de eerstvolgende Nicki-film in de bioscoop.
Je bent zelf een prima vent voor flip.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:44 schreef Monopoly het volgende:
Typisch zou een prima vent voor Flip zijn.
Sowieso is het tijd dat zij gewoon een vent heeft. Veel beter dan haar linkerhand. Wat moet zij onmeunig gespierd zijn.
Ik dacht dat ik les moest krijgen in Nicki Minaj. Mijn ogen zullen dan niet van haar wijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Dan kan jij nog altijd naar Kate Upton gaan gluren
Ik zal mijn liefde door een papiertje tonenquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent zelf een prima vent voor flip.
Mijn dossierkast liegt nooit en hierin staat dat jouw specialiteiten "Einde bericht en 'Dit, dat' zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedankt
dat is één van mijn specialiteiten
Ik ben trots op je, maar nu ga ik mijn halfuur geleden uitgewerkte stappenplan daadwerkelijk in uitvoering brengen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik les moest krijgen in Nicki Minaj. Mijn ogen zullen dan niet van haar wijken.
Goed idee, geld houden vrouwen van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal mijn liefde door een papiertje tonen_
Succes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn dossierkast liegt nooit en hierin staat dat jouw specialiteiten "Einde bericht en 'Dit, dat' zijn.
Door BSG kan ik de eerste wel beter plaatsen.
[..]
Ik ben trots op je, maar nu ga ik mijn halfuur geleden uitgewerkte stappenplan daadwerkelijk in uitvoering brengen.
CR7 telt niet mee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:01 schreef Snowbells het volgende:
Flips zit al in een boom met iemand anders
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal mijn liefde door een papiertje tonen_
Mag ik dan je wifi wachtwoord???quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:12 schreef Moira. het volgende:
Internet valt hier telkens weg
Kk irritant.
Straks thuis in Grunn wel fatsoenlijk internet
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef Moira. het volgende:
http://www.outbackmedicine.com/?p=420
Nice, gevonden.
420blazeitfaggit
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:16 schreef Rodawa het volgende:
Ik las 'do you even curve' op dat vingerplaatje. Fuck. Ik voel een obsessie aankomen.
Dan kun je je armen niet anders dan wijd houden, omdat er gewoon allemaal vet tussen zit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo dik zijn moet toch best fascinerend aanvoelen. Ik denk dat ik er gewoon voor ga.
Ik vraag me echt af hoe die gasten dealen met al die blikken die ze krijgen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo dik zijn moet toch best fascinerend aanvoelen. Ik denk dat ik er gewoon voor ga.
Haha, altijd lachen als hij dat zegtquote:
Zolang je pijltjestoetsen maar groot genoeg zijn is het niet direct een curve handicap natuurlijk laat staan voor het modereren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan kun je je armen niet anders dan wijd houden, omdat er gewoon allemaal vet tussen zit.
Ooit zul jij je bij hen voegen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe die gasten dealen met al die blikken die ze krijgen.
Je weet dat je dik bent, en overal waar je komt kijken mensen je aan.
We zeggen allemaal dat we het niet doen maar fuck die shit. Als je een kanker fatso ziet dan kijk je gewoon afkeurend en vraag je je af waarom de neuk iemand zo dik kan zijn.
jij curvet met 2 handen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je pijltjestoetsen maar groot genoeg zijn is het niet direct een curve handicap natuurlijk laat staan voor het modereren.
Ik zal mijn bips verkopen achter het station.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, altijd lachen als hij dat zegt
Oeh aflevering 4 van het nieuwe seizoen zal inmiddels wel online staan
Mono, we moeten echt een TV nemen die je met je pc kan connecten
Potje curven?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je pijltjestoetsen maar groot genoeg zijn is het niet direct een curve handicap natuurlijk laat staan voor het modereren.
Waarschijnlijk vervallen dat soort mensen in zelfmedelijden en overtuigen ze zichzelf ervan dat de wereld tegen ze is en er zelf niks aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe die gasten dealen met al die blikken die ze krijgen.
Je weet dat je dik bent, en overal waar je komt kijken mensen je aan.
We zeggen allemaal dat we het niet doen maar fuck die shit. Als je een kanker fatso ziet dan kijk je gewoon afkeurend en vraag je je af waarom de neuk iemand zo dik kan zijn.
Trotsquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal mijn bips verkopen achter het station.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ooit zul jij je bij hen voegen.
Het begin is er.
Kijk je ook jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, altijd lachen als hij dat zegt
Oeh aflevering 4 van het nieuwe seizoen zal inmiddels wel online staan
Mono, we moeten echt een TV nemen die je met je pc kan connecten
Ah ja ik volg het niet op de dag, gewoon als ik het me herinnerquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kijk je ook ja? afl 4 staat er al sinds vrijdag heur
Dat lijkt me de enige manier. Ik zou er echt niet mee kunnen dealen hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vervallen dat soort mensen in zelfmedelijden en overtuigen ze zichzelf ervan dat de wereld tegen ze is en er zelf niks aan kunnen doen.
Neuh. Serie staat heel even op pauze om mijn raam dicht te doen. Begint te stormen hier niet normaal.quote:
Dan ga ik wel ff tegen wildvreemde noobs.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Serie staat heel even op pauze om mijn raam dicht te doen. Begint te stormen hier niet normaal.
Je doet maar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan ga ik wel ff tegen wildvreemde noobs.
Ja opsparen en dan alles achter elkaar is best welquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ja ik volg het niet op de dag, gewoon als ik het me herinner
Vorige keer konden we aflevering 2 en 3 achter elkaar kijken
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja opsparen en dan alles achter elkaar is best wel
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:31 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
zo twerkt moira nou ook altijd
wtf, ik wil dat originele filmpje zienquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:31 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
zo twerkt moira nou ook altijd
Wat kan ik toch goed zoeken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
wtf, ik wil dat originele filmpje zien
heldquote:
Haar naam heb je al, maar aangezien het oorspronkelijk een Vine is zal dit wel het volledige filmpje zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
held
Zou er ook een full length van bestaan?
Jazeker. Volgens mij hadden we ooit afgesproken om dat dit jaar te doen. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:43 schreef FL_Freak het volgende:
hooidraad wil je volgend jaar mijn valentijn zijn
Pelikanen zijn fucking tofquote:
niet waar schatje anders had ik dat wel gewetenquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jazeker. Volgens mij hadden we ooit afgesproken om dat dit jaar te doen. Gemiste kans.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:46 schreef Monopoly het volgende:
dit gesprek tussen hooi en fl
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zulke dagen zullen er zelden meer tussen zitten binnenkort
nee jullie danquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:46 schreef Monopoly het volgende:
dit gesprek tussen hooi en fl
[ afbeelding ]
ik doe helemaal niets kom vechten dan wholla klap jou ik pomp je vol lood juwelier 2014 rip never forgetquote:
 quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
niet waar schatje anders had ik dat wel geweten
quote:
quote:
[serieusmodus]quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik doe helemaal niets kom vechten dan wholla klap jou ik pomp je vol lood juwelier 2014 rip never forget
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij kickt het video topic niet eens meer [ afbeelding ]
Eens. Goed voor ze. Totaal geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[serieusmodus]
Keiharde karma
[/serieusmodes]
Ik sta te lang droog. Sorry.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
moira en mono, doe es niet zo zoetsappig
[ afbeelding ]
Ik eis meer gifjes van haarquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
moira en mono, doe es niet zo zoetsappig
[ afbeelding ]
Dit is geeneens dubbelzinnig meer.quote:
quote:Geachte redactieleden,
Bij dezen een ingezonden brief:
Er stond afgelopen Woensdag een zeer interessant artikel in uw dagblad
over de machinstenopleiding bij de Nederlandse Spoorwegen.
Nou wou ik even toevoegen dat er in Rotterdam aan het Scheepvaart en
Transport College (STC) al een opleiding voor treinmachinist is begonnen
afgelopen September.
Ik snap het enthousiasme, enkel de opleiding die NS Reizigers aanbied, is
gericht op het opleiden van Reizigers machinisten bij de NS. De opleiding
in Rotterdam aan het STC is gericht op het opleiden van machinisten over
de gehele sector. De meeste mensen denken dat alleen NS (Reizigers)
gebruik maakt van het spoor, maar er zijn op het spoor 3 sectoren actief:
1. Reizigers (NS, Veolie, Arriva en Syntus onder andere. Zelfs Connexxion)
2. Goederenvervoer.
3. Infrastructuur.
Voor machinisten zijn er dus 3 sectoren om te gaan werken. De
Infrastructuur werkt aan het spoor als er ergens werkzaamheden zijn. Voor
reizigers zijn werkzaamheden altijd zeer vervelend. Er zijn altijd
omleidingen of er rijden geen treinen op dat moment. Dat is ook zeer
vervelend, dat is logisch, Maar die werkzaamheden zijn wel nodig voor een
veilig spoornetwerk. In Nederland hebben we één van de veiligste
spoorwegen van de wereld.
Ook één van de drukste spoorwegen. Dus dat is altijd afwegen waar en hoe
lang de werkzaamheden zullen duren.
Deze ingezonden brief is puur om te vermelden dat iedereen die 16+ is, aan
een opleiding voor treinmachinist kan beginnen. De opleiding in Rotterdam
duurt 2 jaar, dus met het voltooien van de opleiding is de persoon in
kwestie ook 18 jaar en kan men een trein besturen volgens de wet.
Graag nodig ik u uit om een keer te komen kijken bij de opleiding in
Rotterdam en hier ook een stuk over te schrijven in uw krant. Zeer
leerzaam en interessant voor uw lezers.
Met zeer vriendelijke groet,
Een leerling machinist
Zie mij een neuk geven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Komt niet goed met je aarsje, Mono..
goat simulatorquote:Op dinsdag 8 april 2014 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
Drie grote spellen geïnstalleerd en nog steeds veel ruimte over op de ssd, raak me aan.
nee, ik ben aan het werkquote:
Ja hoor.. Ben alleen fietsloos, omdat manlief zijn eigen sleutels weer eens niet kon vinden haha..quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ben aan het werk
en met jou?
nooit last van, mijn fiets staat altijd in de kelderquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:39 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja hoor.. Ben alleen fietsloos, omdat manlief zijn eigen sleutels weer eens niet kon vinden haha..
Tsjah, dat hebben wij straks ook. Gelukkig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit last van, mijn fiets staat altijd in de kelder
niks tegen mannenquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:42 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Tsjah, dat hebben wij straks ook. Gelukkig.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je altijd je sleutels kwijt bent,
terwijl ik al 100x heb gezegd dat je ze gewoon op het plankje in de gang moet leggen haha!
Een dan nog boos worden ook als ze weer eens weg zijnMannen!
Haha, ja maar dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks tegen mannen
ik heb mn steutels wel altijd op een vaste plek.
al zou ik zo ook niet weten waar de fietssleutel is aangezien ik die al 2 jaar niet meer heb gebruikt
en, wat ga jij vandaag nog allemaal doen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:47 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha, ja maar dat is een ander verhaal
Oh genoeg!quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en, wat ga jij vandaag nog allemaal doen?
spul weggooien moet ik ook eens gaat doen geloof ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:14 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh genoeg!
We hebben gister de sleutels gekregen van ons flatje.
En tsjah, dan moet alles opeens snel snel haha.
Nee opzich word er vrij veel gedaan door de woningbouw en familie.
Ik heb echt enorm geluk met zoveel mensen die mij willen helpen,
omdat manlief fulltime werkt. Dus ik hou me bezig met inpakken.
Spul uitzoeken, weggooien. Dat soort.
Ik voel me altijd heel voldaan als ik weer eens een kast ofzo heb opgeruimd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spul weggooien moet ik ook eens gaat doen geloof ik.
heb nog 8 stoelen in de kelder staan die ik eens weg moet gooienquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:34 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik voel me altijd heel voldaan als ik weer eens een kast ofzo heb opgeruimd.
En het lijkt dan allemaal opeens zo netjesApart, want de rest van de kasten is
dan nog gewoon een dikke chaos haha.
Haha, zijn het zulke waardeloze stoelen dan? haha!quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb nog 8 stoelen in de kelder staan die ik eens weg moet gooien
volgens mij als ik ze gratis op marktplaats zet komt er nog geen hond op af
nou, het zij 4 eetkamer stoelen die naar mijn mening gewoon spuuglelijk zijn en 4 van die geweldige witte plastic tuinstoelenquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:38 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha, zijn het zulke waardeloze stoelen dan? haha!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, het zij 4 eetkamer stoelen die naar mijn mening gewoon spuuglelijk zijn en 4 van die geweldige witte plastic tuinstoelen
geen idee, niet teruggelezenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:56 schreef Goedzooi het volgende:
Is er nog wat interessants gebeurd in de 11 paginas van dit topic?
11? We zijn pas op pagina 6...quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:56 schreef Goedzooi het volgende:
Is er nog wat interessants gebeurd in de 11 paginas van dit topic?
hello c-u-t-equote:
Wat een aids in dat filmpje zegquote:
Hahaha jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat een aids in dat filmpje zeg
Zo'n happy family ofzo![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:32 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zulke filmpjes? hahaha..
Edit: Verkeerde :p
Hier is het (nog) droogquote:
tot nu toe alleen veel wind. regen zal zo wel komenquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ECHT?Hier komt het met bakken uit de hemel momenteel
Hier zal het zo ook wel weer losbarsten..quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt zo jullie kant wel opquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]ik wil ook dat het hier gaat storten
Maar het wordt hier al erg donker in de lucht, maar het zonnetje schijnt wel
Ha! Maar ik moet zo weer naar Emmen Cityquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ha! Maar ik moet zo weer naar Emmen Citydus ontwijk ik het mooi
Hier vanmorgen al, net voor 9 uur. Hagel en alles.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tevens: Emmen Cityquote:
altijd reserve bij hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:42 schreef Amarantha het volgende:
Godver, mijn vriend jat al mijn aanstekers
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het begint hier nu ook erg donker te worden
Zon is weg en het begint te waaien
Geef hem pikstraf danquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:42 schreef Amarantha het volgende:
Godver, mijn vriend jat al mijn aanstekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |