Nee, dat is te merken.quote:Op maandag 7 april 2014 23:42 schreef Zippeau het volgende:
[..]
Conservatorium is voor slimme mensen die theoretische kennis hebben. Benk nie.
Raar kereltje is datquote:Op maandag 7 april 2014 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze Afrikaan maar op bezoek
Sterker nog, ik vind dat Rhodezië gewoon weer in eren hersteld moet worden. Maar Blanche, die racisme de wereld in weet te zetten als zijnde de barmhartige Samaritaan, daar krijg ik wel wat de rillingen van.quote:Op maandag 7 april 2014 23:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beetje respect voor de Afrikaners hoor!
Je bent toch geenBrit
?
Zonder Spongeboss was dit topic nu waardeloos. Props voor the boss.quote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik had niet de hele fucking OP gequote en 1 zin dik gedrukt als je ook gewoon alles weg kan halen behalve 1 zin.
Afrikanersquote:Op maandag 7 april 2014 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze Afrikaan maar op bezoek
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Mario wel wat beters thuis heeft lopen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:18 schreef Aiciu het volgende:
TS heeft seks gehad met Balotelli, daarom moest ie in quarantaine vandaag
Klopt. Wat natuurlijk nog niet wil zeggen dat iemand die op het conservatorium zit geen talent kan hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 23:43 schreef KaoloJoeka het volgende:
Denk je echt muzikant te worden dan![]()
Daarvoor heb je talent nodig. Dat kan je niet leren.
Wie? TS of Balotelli?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:18 schreef Aiciu het volgende:
TS heeft seks gehad met Balotelli, daarom moest ie in quarantaine vandaag
zijn rol in demolition man was wel goed jaquote:Op maandag 7 april 2014 23:35 schreef Zippeau het volgende:
Ik heb besloten mijn klacht te reduceren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik moet aan supergirl denken als ik die vent in de op zie(zijn kapsel lijkt op de bovenkant van een kuiken namelijk)
Toch Marie?quote:
Dankzij hem heb ik de OP kunnen lezen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik had niet de hele fucking OP gequote en 1 zin dik gedrukt als je ook gewoon alles weg kan halen behalve 1 zin.
Waar is die eigenlijk?quote:
'Die vent in de OP'?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik moet aan supergirl denken als ik die vent in de op zie(zijn kapsel lijkt op de bovenkant van een kuiken namelijk)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |