Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was te verwachten.quote:
Eerst erover heen toch? En dan pas praten..quote:Op maandag 7 april 2014 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
Die serieuze gesprekken ook altijd meteen
ditquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef DE_krumpel het volgende:
Wat is die marc een triest figuur zeg.. een model, jaaaa erachteraan!! ow ze is dik![]()
Meestal zitten daar niet zoveel vrouwen bijquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef R-Tech het volgende:
Die Friso moet gewoon met een oldtimer club optrekken, wie weet vind ie daar wel gelijkgestemde zielen.
Vind je dat echt? Ze zegt het toch gewoon zoals het (voor haar) is?quote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef DjinN het volgende:
Ahw ik vind het echt zielig voor hem. Wat was zij tactloos zeg. Mocht ze echt wel wat netter brengen vind ik
Dat verbaasde mij positief moet ik zeggenquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Meestal zitten daar niet zoveel vrouwen bij
Arme hoerenquote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
De hoeren zijn de enige oplossing voor hem
Eens met jouquote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ze zegt het toch gewoon zoals het (voor haar) is?
Ik vond haar best wel netjesquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef DjinN het volgende:
Ahw ik vind het echt zielig voor hem. Wat was zij tactloos zeg. Mocht ze echt wel wat netter brengen vind ik
Vond het juist heel netjes en eerlijk. Beter dan die lesboactiequote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef DjinN het volgende:
Hoezo? Dit is prima. Beter dan die arme jongen aan het lijntje houden en hem eeuwig in die "friendzone" laten bungelenquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef DjinN het volgende:
Hoe dan? Gewoon duidelijk zo toch..quote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef DjinN het volgende:
Hield die reclame maar eens op.quote:
En dat laatste haar er af.quote:Op maandag 7 april 2014 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
Met zo'n figuur in een pak zie je er nog niet uit... Buik eraf Marc!
ooh snapquote:Op maandag 7 april 2014 22:19 schreef Stratotanker het volgende:
Marc is http://brabantsebeffer.nl denk ik
Meestal zijn het toch vrouwen die aanhang zijn van, toch?quote:Op maandag 7 april 2014 22:19 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij positief moet ik zeggenniet dat ik daar mijn vrouw heb leren kennen overigens
En een andere uitstraling + houdingquote:
Jupquote:Op maandag 7 april 2014 22:20 schreef Jula123 het volgende:
Duidelijk zijn is het beste, zeker bij zulke types die gelijk denken dat je de liefde van zijn leven bent na 1x hallo zeggen.
Doe jij dan die kortharige tokkie?quote:Op maandag 7 april 2014 22:21 schreef L3viathan het volgende:
Had ze niet gewoon een pity fuck kunnen doen met Friso?
zo heel erg is dat toch niet?
Genoeg vrouwen die wel mee willen naar meetings enzo hoorquote:Op maandag 7 april 2014 22:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Meestal zijn het toch vrouwen die aanhang zijn van, toch?
Ik ken eigenlijk geen vrouwen die zo geïnteresseerd zijn in auto's dat ze ervoor bij een club zouden willen. Ja, eentje heeft dat met motors, maar daarvan vraag ik me nog altijd af of ze niet lesbo is
en de vrouwen rennen terecht altijd wegquote:Op maandag 7 april 2014 22:21 schreef Donder het volgende:
[..]
1x hallo en lachen is voldoende. Dan willen ze direct met je trouwen.
Omdat hun man een auto heeftquote:Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die wel mee willen naar meetings enzo hoor
quote:Op maandag 7 april 2014 22:19 schreef Stratotanker het volgende:
Marc is http://brabantsebeffer.nl denk ik
quote:Als je mij wil pijpen aftrekken zoenen masseren dan mag dit gratis.
Mochten er mischien ook nog meerdere dames gebeft bevredigt willen worden?, bespreek dit dan, want dat kost niks extra, omdat ik er dan toch ben.
Klopt, maar dat geeft toch nietquote:
IHHNNG ok, maar naakt op de tv. Nee dank je.quote:Op maandag 7 april 2014 22:23 schreef DE_krumpel het volgende:
Al die mensen moeten meedoen met Adam zoek Eva
Weet je dat wel zeker?quote:Op maandag 7 april 2014 22:23 schreef DE_krumpel het volgende:
Al die mensen moeten meedoen met Adam zoek Eva
Bij boodschappenautoclubs misschienquote:Op maandag 7 april 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal niet, zat vrouwen die bij autoclubs zitten tegenwoording.
Vanaf een 10-tje. Benzinegeld.quote:
Wel een hogere succesratio in dat programmaquote:Op maandag 7 april 2014 22:24 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
IHHNNG ok, maar naakt op de tv. Nee dank je.
Amerikaanse automeetings zie ik er ook genoegquote:
Bij veel clubs nietquote:Op maandag 7 april 2014 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amerikaanse automeetings zie ik er ook genoegook singles van eind 20
Sowieso films op tv kijkenquote:
Dat ook.quote:
Volgens mij zit ie ook op Fok onder de username SilentChaos..quote:Op maandag 7 april 2014 22:27 schreef Rickario het volgende:
Guiseppe is ook maar een mannelijke slet
Ehhhhhquote:Op maandag 7 april 2014 22:28 schreef Donder het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie ook op Fok onder de username SilentChaos..
Lijkt gewoon 1 op 1quote:
Onze Alex welquote:Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef zoem het volgende:
"mee naar de wc ging"
Dat vertel je toch niet zo
Bah ja, zou ik dus helemaal niet op vallen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef ChatGirl het volgende:
Die Guisseppe is wel een popi jopie zeg.
a slickquote:Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef ChatGirl het volgende:
Precies. Ik zou daar echt na 1 minuut mee praten al mee klaar zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Bah ja, zou ik dus helemaal niet op vallen.
quote:Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef ChatGirl het volgende:
Je hebt heel wat gemistquote:
Een studievereniging uit de faculteitskroeg getrokken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
Is dit beroepspubliek uit de RTL-kaartenbak?
Zó erg ben jij toch niet?quote:
Ik praat wel makkelijkquote:
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 7 april 2014 22:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Utrecht zit vol leuke vrouwen en dan zo'n zaal vol
Inderdaad. Jammer, maar zo werkt het.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik praat wel makkelijkmaar ben vaak wel oprecht geïnteresseerd
Ach je kent me dus je weet het wel
Sporen doe ik dan weer niet
"Nederlands"quote:
Ook, en ons aller Marc was weer lekker op dreef.quote:Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef -0- het volgende:
[..]
Morgen maar eens terugkijken, ze zijn op de PUA toer gegaan?
Nee ik ben superrelaxed en chill enzoquote:Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Maar zo overdreven als die gast ben je zéker niet.
Zaterdag, popquiz?quote:
Dat dacht ik alquote:
Je bent tofquote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik ben superrelaxed en chill enzo
Ik kan nietquote:
Je wil gewoon niet daten met Rockquote:
Kan er beter zelf een kopen inderdaad lijkt me inmiddels.quote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef Koopsie het volgende:
Die Marc is een godsvermogen kwijt aan die huurauto
Best knap iddquote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef OProg het volgende:
Je maagdelijk niet kwijt zijn na een dagje Amsterdam.
Je verwacht het niet.
Dit idd.quote:Op maandag 7 april 2014 22:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Kan er beter zelf een kopen inderdaad lijkt me inmiddels.
doe ik ook altijd, maar niet zo awkwardquote:
ja, ik moet toegeven van wel (hoewel ik die stropdas echt lelijk vind). Hij ziet er een stuk beter uit zo.quote:Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef CaptainCab het volgende:
Nou dames, heeft hij een mooi kostuum uitgekozen?
Iddquote:
hopelijk anaalquote:
Godverquote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef Rickario het volgende:
Judith heeft van een stoeprandje gesnoept.
Echt zoiets nog uitleggen ookquote:Op maandag 7 april 2014 22:38 schreef CaptainCab het volgende:
twee rechterhanden, met andere woorden ik ben heel goed in technieK
Wel een afgezaagde datequote:
Dat is plausibel.quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef DE_krumpel het volgende:
Er is toch geen kans dat ik plausibel op de elf fantasy fair tegenkom?
Eindhoven.quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
De previews zijn goed
Welk prehistorisch dorp is dat, Marcel?
NEEEEE het is zeker te laat om alles nu te saboteren?quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef watheet het volgende:
dadelijk heeft zelfs marc eerder seks dan onze forumhelden
Eindhovenquote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
De previews zijn goed
Welk prehistorisch dorp is dat, Marcel?
Damnit, moet nog steeds kaartje kopen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef DE_krumpel het volgende:
Er is toch geen kans dat ik plausibel op de elf fantasy fair tegenkom?
Anders bied jij je aan?quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
NEEEEE het is zeker te laat om alles nu te saboteren?
Past toch perfect bij Marc zn interessequote:
Je plaatst 2x hetzelfde plaatjequote:Op maandag 7 april 2014 22:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gescheiden bij de geboorte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een toffe homoquote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef nietzman het volgende:
Damnit, de modepolitie maakt het verschil tussen homoseksualiteit en het nicht zijn weer eens heel goed duidelijk.
Dit jaar drie dagenquote:Op maandag 7 april 2014 22:40 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Damnit, moet nog steeds kaartje kopen.
Tot morgen!quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef Jula123 het volgende:
Was weer mooi vandaag. Tot volgende week!![]()
En de krumpel ik wil hoi zeggenquote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef CaptainCab het volgende:
Filmt FokTV nog altijd verslagen van de Elf Fantasy Fair? Dan moeten ze zeker op zoek gaan naar Karin & Marcel
Zou eerder Marc en Dion Graus als tweeling opnoemenquote:Op maandag 7 april 2014 22:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gescheiden bij de geboorte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Adam zkt. Evaquote:
Ohja, mwah dat vind ik matig. Te aandachtsgeile mensen.quote:
Deze kan ook.quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zou eerder Marc en Dion Graus als tweeling opnoemen
En dan te bedenken dat het volgende week wéér komt!quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Stefanovich het volgende:
Man man man, na from russia with love dacht ik dat het niet erger kon, maar die marc slaat wel alles....ik ben gewoon in shock na deze tv avond... wat een mensen..wat een wereld
quote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Deze kan ook.
[ afbeelding ]
Klopt als een deurquote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef Stratotanker het volgende:
Marcel, is het waar dat jij nu met Jalena date?
butt you can leave your hat on..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |