Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was te verwachten.quote:
Eerst erover heen toch? En dan pas praten..quote:Op maandag 7 april 2014 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
Die serieuze gesprekken ook altijd meteen
ditquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef DE_krumpel het volgende:
Wat is die marc een triest figuur zeg.. een model, jaaaa erachteraan!! ow ze is dik![]()
Meestal zitten daar niet zoveel vrouwen bijquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef R-Tech het volgende:
Die Friso moet gewoon met een oldtimer club optrekken, wie weet vind ie daar wel gelijkgestemde zielen.
Vind je dat echt? Ze zegt het toch gewoon zoals het (voor haar) is?quote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef DjinN het volgende:
Ahw ik vind het echt zielig voor hem. Wat was zij tactloos zeg. Mocht ze echt wel wat netter brengen vind ik
Dat verbaasde mij positief moet ik zeggenquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Meestal zitten daar niet zoveel vrouwen bij
Arme hoerenquote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
De hoeren zijn de enige oplossing voor hem
Eens met jouquote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ze zegt het toch gewoon zoals het (voor haar) is?
Ik vond haar best wel netjesquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef DjinN het volgende:
Ahw ik vind het echt zielig voor hem. Wat was zij tactloos zeg. Mocht ze echt wel wat netter brengen vind ik
Vond het juist heel netjes en eerlijk. Beter dan die lesboactiequote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef DjinN het volgende:
Hoezo? Dit is prima. Beter dan die arme jongen aan het lijntje houden en hem eeuwig in die "friendzone" laten bungelenquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef DjinN het volgende:
Hoe dan? Gewoon duidelijk zo toch..quote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef DjinN het volgende:
Hield die reclame maar eens op.quote:
En dat laatste haar er af.quote:Op maandag 7 april 2014 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
Met zo'n figuur in een pak zie je er nog niet uit... Buik eraf Marc!
ooh snapquote:Op maandag 7 april 2014 22:19 schreef Stratotanker het volgende:
Marc is http://brabantsebeffer.nl denk ik
Meestal zijn het toch vrouwen die aanhang zijn van, toch?quote:Op maandag 7 april 2014 22:19 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij positief moet ik zeggenniet dat ik daar mijn vrouw heb leren kennen overigens
En een andere uitstraling + houdingquote:
Jupquote:Op maandag 7 april 2014 22:20 schreef Jula123 het volgende:
Duidelijk zijn is het beste, zeker bij zulke types die gelijk denken dat je de liefde van zijn leven bent na 1x hallo zeggen.
Doe jij dan die kortharige tokkie?quote:Op maandag 7 april 2014 22:21 schreef L3viathan het volgende:
Had ze niet gewoon een pity fuck kunnen doen met Friso?
zo heel erg is dat toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |