Wel een afgezaagde datequote:
Dat is plausibel.quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef DE_krumpel het volgende:
Er is toch geen kans dat ik plausibel op de elf fantasy fair tegenkom?
Eindhoven.quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
De previews zijn goed
Welk prehistorisch dorp is dat, Marcel?
NEEEEE het is zeker te laat om alles nu te saboteren?quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef watheet het volgende:
dadelijk heeft zelfs marc eerder seks dan onze forumhelden
Eindhovenquote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
De previews zijn goed
Welk prehistorisch dorp is dat, Marcel?
Damnit, moet nog steeds kaartje kopen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef DE_krumpel het volgende:
Er is toch geen kans dat ik plausibel op de elf fantasy fair tegenkom?
Anders bied jij je aan?quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
NEEEEE het is zeker te laat om alles nu te saboteren?
Past toch perfect bij Marc zn interessequote:
Je plaatst 2x hetzelfde plaatjequote:Op maandag 7 april 2014 22:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gescheiden bij de geboorte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een toffe homoquote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef nietzman het volgende:
Damnit, de modepolitie maakt het verschil tussen homoseksualiteit en het nicht zijn weer eens heel goed duidelijk.
Dit jaar drie dagenquote:Op maandag 7 april 2014 22:40 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Damnit, moet nog steeds kaartje kopen.
Tot morgen!quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef Jula123 het volgende:
Was weer mooi vandaag. Tot volgende week!![]()
En de krumpel ik wil hoi zeggenquote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef CaptainCab het volgende:
Filmt FokTV nog altijd verslagen van de Elf Fantasy Fair? Dan moeten ze zeker op zoek gaan naar Karin & Marcel
Zou eerder Marc en Dion Graus als tweeling opnoemenquote:Op maandag 7 april 2014 22:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gescheiden bij de geboorte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Adam zkt. Evaquote:
Ohja, mwah dat vind ik matig. Te aandachtsgeile mensen.quote:
Deze kan ook.quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zou eerder Marc en Dion Graus als tweeling opnoemen
En dan te bedenken dat het volgende week wéér komt!quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Stefanovich het volgende:
Man man man, na from russia with love dacht ik dat het niet erger kon, maar die marc slaat wel alles....ik ben gewoon in shock na deze tv avond... wat een mensen..wat een wereld
quote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Deze kan ook.
[ afbeelding ]
Klopt als een deurquote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef Stratotanker het volgende:
Marcel, is het waar dat jij nu met Jalena date?
butt you can leave your hat on..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |