Uitzending vanaf maandag 14 april om 22.00 uur (vanaf maandag 21 april om 23.00 uur) bij RTL 7quote:Op maandag 14 april start bij RTL 7 Derksen On The Road, een kleurrijke roadtrip waarin Johan Derksen op zoek gaat naar zijn favoriete Nederlandse muzikanten. Voetbal International-tafelheer Derksen heeft maar één echte grote liefde: de muziek. Niet de "rotzooi” die je dagelijks op de radio hoort, maar blues, country, soul, rock, cajun en americana. Uit het verleden maar zeker ook het heden. Derksen is een verwoed verzamelaar, in de vele kasten in zijn huis in Oudewater staan meer cd’s dan in een gemiddelde platenzaak. Ook draait hij iedere zaterdagochtend drie uur lang Muziek voor Volwassenen op Radio Rijnmond.
In deze acht afleveringen tellende serie schenkt Derksen aandacht aan grote talenten die de grondleggers waren van de huidige Nederlandse popmuziek maar anno 2014 niet meer in de spotlights staan. Dit omdat ze in hun carrière een verkeerde afslag hebben genomen. Of omdat Nederland niets (meer) met hun genre heeft. Of omdat het domweg een keer ophield. Johan Derksen bezoekt zijn muzikale helden en trekt van nieuwbouwwijk tot flatgebouw, van Groningen tot Limburg om ze op te zoeken. Hij bespreekt het verleden en volgt ze in hun huidige bezigheden. Hij stuit daarbij op afwisselend, mooie, ontroerende, grappige, bijzondere verhalen.
Derksen spreekt niet alleen de muzikanten en zangers, maar ook met grote namen die met hen hebben samengewerkt. Lovende woorden over Derksens helden komen van onder anderen Piet Veerman, Jan Akkerman, Huub van der Lubbe, Joost den Draayer, Boudewijn de Groot, Rinus Gerritsen en Freek de Jonge: hun carrière heeft wél het grote succes gekend.
Derksen On The Road is een afwisselende reis dwars door het muzikale Nederland dat volgens Derksen niet meer onderbelicht mag blijven. Muziekliefde, bijzondere ontmoetingen en mooie verhalen, Derksen On The Road is het programma dat Johan Derksen al jarenlang wilde maken.
Derksen on the Road wordt geproduceerd door Sarphatimedia.
Ander forum.quote:Op maandag 7 april 2014 21:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hier is al een topic van. Heeft Tong aangemaakt dacht ik.
Ik kijk ook, slechte muzieksmaak en alles.quote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat TranceSuperWave ook kijkt. Die heeft een goede muzieksmaak
Dat topic is van Tong, wil je me daar hebben ouwe smeerpijp?quote:Op maandag 14 april 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
MUZ / Johan Derksen krijgt muziekprogramma bij RTL7
Mexicano is fan van Tong.quote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
Mexicanobakker gaat in zijn eentje in het andere topic posten.
Wij wensen hem daar veel succes mee.quote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
Mexicanobakker gaat in zijn eentje in het andere topic posten.
aar staat de Efteling.quote:
Mexicanobakker kan ook meewerken in The Passion.quote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga jij eens naar dat tong topic, verrader.
BZN '66quote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Cats zijn wel leuk.De rest, bah.
Huiliehuilie.quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef gniffie het volgende:
Tot nu toe een best nietszeggend programma. Beetje alles afzeiken
Mafkees. Dorpsidioot.quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef gniffie het volgende:
een koopjequote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rompertje van de 3J's voor maar 12,50
quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef gniffie het volgende:
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga even je mond spoelen patjepeeër.
quote:
quote:
Lynch hemquote:
zak in elkaar joh -- gekquote:
Cuby, de hond van Johan Derksen?quote:Op maandag 14 april 2014 22:10 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht ook aandacht aan Cuby
Die kan goed muziek maken hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cuby, de hond van Johan Derksen?
quote:Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ie niet Avers van achteren heet
quote:
Neuh niet bepaald hoor. Gelukkig niet.quote:Op maandag 14 april 2014 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volendam en Amsterdam. Zo dichtbij elkaar het zal wel een beetje op elkaar lijken.
ohquote:Op maandag 14 april 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh niet bepaald hoor. Gelukkig niet.
In die cabrio?quote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Pascalus het volgende:
Johan is groot fan van 50 cent.
Er schijnt een gifje te zijn waarbij hij in de auto zit bij 50 cent.
Een pionier in de Gangstarap.quote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Pascalus het volgende:
Verschrikkelijk accentquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdams accent raak je niet zo snel kwijt.
Gebruikt ie dat voor zijn winkelkarretje?quote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Pascalus het volgende:
Volendamse accent ook niet aan mijn oma te horen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdams accent raak je niet zo snel kwijt.
Op zoek naar zo'n klotediamant met adriaantje.quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorspel Seizoen 2: Derksen in the States
Ik hou hier ook niet van, bluesrock wel maar kuntrie nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een meuk, geef mij maar een lekker nummertje van Afrojack.
Zo ben ik nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, de tekst is "zak in elkaar joh kk gek".
quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Afrosjekquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Vlugge Japie voor de honderdste keer achter zich aan.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op zoek naar zo'n klotediamant met adriaantje.
quote:
Je schudt ze zo uit je mouw of niet?quote:
rawrquote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo ben ik nietHij weet niet wat hij mist.
Ze vissen niet in Volendam. De haven is er alleen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt er naast paling ook op scholletjes gevist in Volendam?
quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Pascalus het volgende:
HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT HUMBERTO ALERT
Joden lopen altijd wegquote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Nou dat was het mensen, tot volgende week.
Dubliners zijn leuk. Whisky in the jar.quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet even de Dubliners CD op.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rocky Road to Dublin?quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kwam me gewoon even bekend voor, een paar akkoorden maar hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar Wild Rover is toch heel anders. Ik zie de connectie niet.
Nou de jeugd van tegenwoordig heeft natuurlijk geen CDs meer, dus heb ik het op Youtube aangezet!quote:
Ik vind Jan Akkerman wel een held maar ik hou gewoon niet van Kuntriequote:Op maandag 14 april 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is iedereen afgehaakt?
Of hangen jullie aan de lippen van Specs?
Zak in elkaar johquote:Op maandag 14 april 2014 22:31 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind dit toch niet zo'n topshow als verwacht.
Americana moet je toch wel kennen?quote:
Mwah, lijkt me ze op een middelbare Derksen wel kennen, zeker de jongens.quote:Op maandag 14 april 2014 22:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Die kinderen vragen zich af wie die oude man met snor is
Ik weet niet hoe slim die sletjes zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Americana moet je toch wel kennen?
Verdommequote:Op maandag 14 april 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk ruimt hij het wel op dan.
hihaho
Mwah.quote:Op maandag 14 april 2014 22:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe slim die sletjes zijn.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Laura , die is lekker inelkaar gezakt
?quote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Laura , die is lekker inelkaar gezakt
Ik heb aanhanger van de drie J's.quote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij willen natuurlijk Nick en Simon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |