Zo mogelijk nóg beter!quote:
Daar zijn we allemaal alquote:Op maandag 7 april 2014 21:39 schreef Housekeeper het volgende:
Hier verder: TV / [RTL5] Ik heb HET nog nooit gedaan - Alex de hosselbaas
plausibelquote:
Ben je serieus?quote:Op maandag 7 april 2014 21:46 schreef arjan1112 het volgende:
maria en die gozer met zijn moeder in Volendam mooi koppel
christiaan heeft het ook voor elkaar
mja gerben en zijn vriend, wat een schijtwijven zijn dat
en nils mja die komt volgende week zeker?
die belg heeft het ook voor elkaar
Ja die belg heeft wel een leuke vrouw gevonden... de rest is gewoon zwaar kansloos, maar wel vermakelijke tvquote:Op maandag 7 april 2014 21:50 schreef arjan1112 het volgende:
Tsja ik dacht eerst dat Gerben het voor elkaar had hoewel ie een lul is; en zijn vriend is juist aardig en die kreeg het niet voor elkaar mja
en die andere koppels dan? dat gaat toch best goed huh?
Misschien.... maar ik kan me niet voorstellen dat ze nog bij hem blijft na afgelebberd te zijn door die moederquote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef arjan1112 het volgende:
Herman en Maria is ook wel een succes hoor
quote:Op maandag 7 april 2014 21:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
She's holding an eye in the sail.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Jula123 het volgende:
Oh neeeeee, mijn ogen!!! moeder die meisje aflebbert!!![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Ratsnest89 het volgende:
OMFG als dat mijn moeder was, sloeg ik haar echt
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 21:22 schreef Stefanovich het volgende:
WTF?!?! Ik kijk dit ook een keer maar wat een kansloze figuren allemaal.... kan haast niet geloven dat dit echt is... schokkend gewoon. DIE MOEDER![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Bij zo'n beetje 99% van de gevallen heb je wel door of het gescript is of niet... Hier kon ik het totaal niet inschattenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
Ohhh, dat dingt voor mij echt mee naar de meest pijnlijke tv van dit jaar. Ik begon hardop 'neee nee oh neee ahhh neeeee' te roepen tegen de tv (serieus) en ben snel weggezapt.
Dit soort zieke zooi bedenkt een scriptschrijver niet eens.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij zo'n beetje 99% van de gevallen heb je wel door of het gescript is of niet... Hier kon ik het totaal niet inschatten
De kans lijkt me groot dat iedereen in de Achterhoek zo is. 't Blijven toch onbeschofte boertjes zonder manieren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:18 schreef Pumatje het volgende:
Ik keek over de schouders van mijn vriendin mee, en ben door een mix van plaatsvervangende schaamte en interesse toch wel gaan kijken..
Vooral die Gerben, kan iemand die hem kent hem appen dat hij zichzelf een busrit naar een opvoedingscentrum moet zetten. Een van de meest onbeschaafde personen die op deze aardkloot rondlopen.
Die is echt stuitergek.quote:Op maandag 7 april 2014 21:31 schreef DjinN het volgende:
Echt zo grappig...die vent komt me nog normaal over, hij loopt sociaal wat achter, maar voor de rest lijkt ie me een prima kerel.
Zijn moeder daarentegen![]()
Dat denk ik haast welquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:09 schreef Pumatje het volgende:
Ik hoop echt dat die 2 boeren geïnstrueerd worden om zich zo te gedragen.
Je kunt je als vent gewoon niet zo gedragen.. echt niet.
Hoe kan hij een ex thuis hebben zitten die hem nog wil?
Mooie dames inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
My thoughts exactly, ik heb weggekeken...![]()
Verder vond ik dit een matige aflevering, gebeurde niet veel spannends.
Die wijven in de blokhot... wat een trutten zeg.
Natuurlijk hadden ze misschien die vrouwen even de tijd moeten gunnen om bij te komen, maar hoe erg een hork ze ook kunnen zijn (Gerben met name) dit ligt echt aan die meiden zelf.
De uitstraling alleen al als ze iets in de camera vertellen... te erg.
Christiaan, ze zag er beter uit dan in Oekraïne.
De kleren waar ze mee in huis liep maakten haar wel echt jong (mijn regel is, des te meer kleur des te jonger is ze)
Nils, ben benieuwd
Die belg en zijn aanstaande bruid, niets op aan te merken dat is gewoon een hartstikke leuk stel en dat spat er gewoon vanaf. Dat kan je niet maken.
Verder, let's wait and see wat volgende week ons te bieden heeft.
Edit:
http://www.aljance.com/page4.php
Not bad, best leuke meiden... maar waarom het allemaal zo moeilijk moet zeg
Deze scène net gezien...wtf zegquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
En nog eentje op de bakkus
[ afbeelding ]
Misschien hebben ze wel samen geoefend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze scène net gezien...wtf zeg![]()
Ergste is nog dat die kerel precies zo kust als zijn moeder steeds..disturbing
Gatverdamme!quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
En nog eentje op de bakkus
[ afbeelding ]
Inderdaad, hij leek het ook heel normaal te vinden wat z'n moeder deed, bleef gewoon rustig wachtenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ergste is nog dat die kerel precies zo kust als zijn moeder steeds..disturbing
Dat was even een awkward moment jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Dat zoenen in haar nek/op haar wang (wat was het eigenlijk?) duurde ook zo lang voor mijn gevoel. Kon er gewoon niet naar kijken. En net toen ze dacht veilig te zijn kust die gremlin haar vol op de bakkus
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |