Als je het warm hebt zetten je aders ook wat uit, dan zijn ze ook wat beter zichtbaar. Of als je net gesport hebt ofzo.quote:
Dat krijg je als je zwanger bent.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben opeens hartstikke duizelig. Gek gedoe weer.
Ik zal er maar niet vanuit gaan dat het er precies zo uit gaat zien...quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:25 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb eten besteld bij een echte Turk , meestal zijn het Marokkanen of Nederlanders
ben benieuwd ik krijg dit als het goed is
[ afbeelding ]
Wat heb je erbij gedronken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:11 schreef arjan1112 het volgende:
het was heel erg lekker; was een duo bak aan de ene kant de kip met paprika uien enz erop en daarnaast de patat , sausen erbij salade erg goed gewoon
ga daar zeker nog een keer bestellen
Hoe was de patat? Die is meestal slap als je laat bezorgen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:11 schreef arjan1112 het volgende:
het was heel erg lekker; was een duo bak aan de ene kant de kip met paprika uien enz erop en daarnaast de patat , sausen erbij salade erg goed gewoon
ga daar zeker nog een keer bestellen
Oliebol let dan ook op he? Maar beterschapquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
Op mijn plaat gegaan met MTB, lig in ziekenhuis.. wachten op fotos van nek.
Gebroken tand, tand door lip, neus dik alles
Rambo had een keer een open wond, ging ie dichtbranden met kruit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
Dat was een serieuze vraag man. Als ik weleens iets bestel en er zit patat bij dan is die altijd wit en slap.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over die vuige voorzetten van je.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was een serieuze vraag man. Als ik weleens iets bestel is die altijd wit en slap.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
Oei, hopen dat je nek in orde is.. Beterschap!quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
En dat alles alleen om dichtbij Njosnavel te komenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |