Dit gaat over België, lees ikquote:Op maandag 7 april 2014 20:39 schreef misteriks het volgende:
Ik zie enkel lelijke hoofden, belachelijk slecht geklede mensen, kleine kutautootjes en lawaaierige accenten op restaurant.
indien het noemenswaardige flappen zijn heb je idd een puntquote:
dat spul wordt idd in Belgie door Nederlanders geproduceerd. Geen idee of dit een positieve bijdrage betreft.quote:
Dit! Wat een armoedig pauperland is dat België zegquote:
Pauperland, maar wel met de rijkste inwoners in de EU, over de vrouwen heb je bijna gelijk. mocht de UK niet bestaan. Gelukkig woon ik er nietquote:Op maandag 7 april 2014 20:44 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dit! Wat een armoedig pauperland is dat België zegGeloof me, België is het land met de lelijkste wijven!
True dat.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef hoink581 het volgende:
Vlaanderen heeft veel van die beetje alternatieve chickies. Die zijn wel lekker ja.
En dan een nog zachtere G als in Brabant, maar niet zo debiel als in Limburg. Oooooooh. Daar wil ik wel mee poepen, zenne.quote:
hehehquote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan een nog zachtere G als in Brabant, maar niet zo debiel als in Limburg. Oooooooh. Daar wil ik wel mee poepen, zenne.
Ja? Mijn vriendin heeft me zover gekregen een kaartje voor Rock Werchter te kopen. Dus ik ga het beleven, denk ik.quote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef deadprez het volgende:
hehehDe festivals zijn overigens ook leuker in België, Pukkelpop en Groezrock bijvoorbeeld.
Daar ben ik nog nooit geweest, dus ik weet niet hoe dat is, maar ik vind de sfeer op de festivals die ik noemde een stuk leuker dan op een festival als Pinkpop. Al kan dat bij Groezrock ook komen doordat het een stuk kleiner is.quote:Op maandag 7 april 2014 20:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja? Mijn vriendin heeft me zover gekregen een kaartje voor Rock Werchter te kopen. Dus ik ga het beleven, denk ik.
De rijkste inwoners in de EU en dan alsnog ruim 13 plaatsen onder Nederland staan in de Human Development Index?quote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef misteriks het volgende:
[..]
Pauperland, maar wel met de rijkste inwoners in de EU, over de vrouwen heb je bijna gelijk. mocht de UK niet bestaan. Gelukkig woon ik er nietMaar het ging over de NLbijdrage? Heeft jullie genetisch inferieur materiaal onze vrouwen verpest? Zou zo maar eens best kunnen
Ik kan me voorstellen dat er daar niet zo'n sfeer hangt als "kijk mij eens", iets wat een festival als Lowlands al wel snel heeft.quote:Op maandag 7 april 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, dus ik weet niet hoe dat is, maar ik vind de sfeer op de festivals die ik noemde een stuk leuker dan op een festival als Pinkpop. Al kan dat bij Groezrock ook komen doordat het een stuk kleiner is.
Carlos Slim, woont in Mexico. Geen arme vent, toch scoort Mexico niet bijster goed op die HDI-lijst.quote:Op maandag 7 april 2014 20:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De rijkste inwoners in de EU en dan alsnog ruim 13 plaatsen onder Nederland staan in de Human Development Index?
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_Development_Index#2013_report
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |