abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138646678
Sowieso, geen seizoenkaart - geen mening. Al helemaal niet in topics van de andere clubs. Behalve als je in 't buitenland woont en je derhalve gedwongen bent de wedstrijden via streams te bekijken. :P Maar als je in Nederland woont, dan ga je naar 't stadion, kanjerlul! En als je niet in 't stadion zit, dan kijk je live, kanjerlul! Met je kanjerabonnement op je kanjerteletekst! :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138646688
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:00 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Geen supporter maar fan :P een supporter ondersteunt (support) in het stadion de club.
als je fox koopt voor alleen ajax doe je dat toch ook? (ik spreek nu niet over mezelf, ik kijk alles via streams) maar heb weleens wat artikelen van ajax gekocht, bijvoorbeeld een shirt of vest :) dan support je de club ook in mindere mate
pi_138646706
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sowieso, geen seizoenkaart - geen mening. Al helemaal niet in topics van de andere clubs. Behalve als je in 't buitenland woont en je derhalve gedwongen bent de wedstrijden via streams te bekijken. :P Maar als je in Nederland woont, dan ga je naar 't stadion, kanjerlul! En als je niet in 't stadion zit, dan kijk je live, kanjerlul! Met je kanjerabonnement op je kanjerteletekst! :P
misschien is netwerk.to wat meer voor jou? :)
pi_138646714
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

als je fox koopt voor alleen ajax doe je dat toch ook? (ik spreek nu niet over mezelf, ik kijk alles via streams) maar heb weleens wat artikelen van ajax gekocht, bijvoorbeeld een shirt of vest :) dan support je de club ook in mindere mate
Een eckte die-hard! Heeft wel eens een shirt gekocht. :')
pi_138646737
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Tyron het volgende:

[..]

misschien is netwerk.to wat meer voor jou? :)
Heb ik ook een kanjerabo op, ja. :P
pi_138646741
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Een eckte die-hard! Heeft wel eens een shirt gekocht. :')
waar zeg ik dat ik een die hard ben? wat is dat toch met jullie? :D

"AH JE BENT ZEKER GEEN ECHTE OF WEL???!?!?!?!?" _O-

zal wel aan het aantal hersencellen van de meeste rotterdammers liggen
pi_138646761
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

Laten we er maar over ophouden want dit gaat toch nergens tot leiden :)
Dus aan het eind van deze maand wordt die super sponsor bekend? Ik ben benieuwd.
pi_138646778
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:03 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Laten we er maar over ophouden want dit gaat toch nergens tot leiden :)
Dus aan het eind van deze maand wordt die super sponsor bekend? Ik ben benieuwd.
aegon gaat nog een half jaarje door, dus ik denk dat het een gokbedrijf wordt :)
pi_138646854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:03 schreef Tyron het volgende:

[..]

waar zeg ik dat ik een die hard ben? wat is dat toch met jullie? :D

"AH JE BENT ZEKER GEEN ECHTE OF WEL???!?!?!?!?" _O-

zal wel aan het aantal hersencellen van de meeste rotterdammers liggen
'Wij' nemen mensen die pretenderen supporter te zijn maar die nieteens in een stadion komen niet heel serieus. Geheel terecht overigens.
En die laatste opmerking van jou zegt meer over jou dan het aantal hersencellen van de meeste Rotterdammers. Wees nou maar blij met met Rotterdam, want zonder Rotterdam zou er economisch helemaal niks meer van NL over zijn.
pi_138646871
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:04 schreef Tyron het volgende:

[..]

aegon gaat nog een half jaarje door, dus ik denk dat het een gokbedrijf wordt :)
Ik had het over Feyenoord lul _O-
En is het al mogelijk dat zo'n gokbedrijf hier shirtsponsor wordt? Volgens mij niet.
pi_138646928
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:05 schreef Maastoren het volgende:

[..]

'Wij' nemen mensen die pretenderen supporter te zijn maar die nieteens in een stadion komen niet heel serieus. Geheel terecht overigens.
En die laatste opmerking van jou zegt meer over jou dan het aantal hersencellen van de meeste Rotterdammers. Wees nou maar blij met met Rotterdam, want zonder Rotterdam zou er economisch helemaal niks meer van NL over zijn.
ik start mijn posts nooit "hallo ik ben tyron een echte die hard supporter met 30.000 schuld" dus waarom heb ik dat dan al 33 keer tehoren gekregen hier?
pi_138646932
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik had het over Feyenoord lul _O-
En is het al mogelijk dat zo'n gokbedrijf hier shirtsponsor wordt? Volgens mij niet.
sinds 2015 wel :)

denk ik
pi_138646980
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:08 schreef Tyron het volgende:

[..]

sinds 2015 wel :)

denk ik
*vanaf 2015

graag gedaan
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:09:32 #164
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_138647009
Wat een onzin, ik ben een Feyenoord hater, maar ik kom nooit in de Kuip. Kijk niet eens die schijtsamenvattingen van jullie kleine, mieterige, inimini club. Ben ik nu ook een nep-hater? :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:10:20 #165
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_138647047
Oh wacht, ik heb nooit hoeven janken van dat spelniveau in Rotterdam. Guess not dan hè
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_138647054
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een onzin, ik ben een Feyenoord hater, maar ik kom nooit in de Kuip. Kijk niet eens die schijtsamenvattingen van jullie kleine, mieterige, inimini club. Ben ik nu ook een nep-hater? :')
Leuk geweest. Ga maar weer ruzie maken in de Ajax-reeks ook daar ben je goed in. :{
pi_138647057
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

*vanaf 2015

graag gedaan
ik dacht al dat er iets niet klopte, bedankt voor het verbeteren! :)
pi_138647058
quote:
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Oh wacht, ik heb nooit hoeven janken van dat spelniveau in Rotterdam. Guess not dan hè
zo heb jij er daar effe een paar te pakken zeg
pi_138647067
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:07 schreef Tyron het volgende:

[..]

ik start mijn posts nooit "hallo ik ben tyron een echte die hard supporter met 30.000 schuld" dus waarom heb ik dat dan al 33 keer tehoren gekregen hier?
In hoeverre hebben mensen die hun club supporten ( :')) op de manier hoe jij dat ook doet, het recht om hier een beetje tof en minderwaardig te komen doen over Feyenoord en/of Rotterdam. Dan krijg je dat soort reacties. Het is gewoon heel makkelijk. Er zijn hier mensen die sowieso elke thuiswedstrijd gaan en regelmatig uit en dan kom jij een beetje bijdehand doen terwijl je af en toe een trui in de fanshop koopt.
pi_138647103
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:11 schreef Maastoren het volgende:

[..]

In hoeverre hebben mensen die hun club supporten ( :')) op de manier hoe jij dat ook doet, het recht om hier een beetje tof en minderwaardig te komen doen over Feyenoord en/of Rotterdam. Dan krijg je dat soort reacties. Het is gewoon heel makkelijk. Er zijn hier mensen die sowieso elke thuiswedstrijd gaan en regelmatig uit en dan kom jij een beetje bijdehand doen terwijl je af en toe een trui in de fanshop koopt.
ik begon met "psv is niet zo triest", op een reactie dat psv expres zou verliezen _O-

phoe wat minderwaardig over feyenoord zeg
pi_138647113
quote:
Dit statement maakt weinig tot geen indruk. Sorry. Volgende keer beter.
pi_138647140
Kijk iedereen moet lekker zijn cluppie supporteren hoe ie dat zelf wil.

Maar kom gewoon niet bijdehand doen als je enige binding met je.club het turen naar teletekst in je jeaudse slip is.
pi_138647155
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:12 schreef Tyron het volgende:

[..]

ik begon met "psv is niet zo triest", op een reactie dat psv expres zou verliezen _O-

phoe wat minderwaardig over feyenoord zeg
Dat is indirect een verwijzing naar jouw mening dat jij Feyenoord wel triest vindt. En jouw opmerking mbt het aantal hersencellen van Rotterdammers is niet minderwaardig?
Maargoed, jij bent geen partij voor mij in deze discussie. Ik ga er wel mee door hoor. Als jij dat graag wil...
pi_138647160
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:13 schreef bamibij het volgende:
Kijk iedereen moet lekker zijn cluppie supporteren hoe ie dat zelf wil.

Maar kom gewoon niet bijdehand doen als je enige binding met je.club het turen naar teletekst in je jeaudse slip is.
nogmaals

netwerk.to

op fok! is iedereen vrij om in elke topic zijn of haar mening te verkondigen :)
pi_138647177
tyron heeft even wat mondjes gesnoerd hoor

lijkt schaken wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')