als je fox koopt voor alleen ajax doe je dat toch ook? (ik spreek nu niet over mezelf, ik kijk alles via streams) maar heb weleens wat artikelen van ajax gekocht, bijvoorbeeld een shirt of vestquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:00 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Geen supporter maar faneen supporter ondersteunt (support) in het stadion de club.
misschien is netwerk.to wat meer voor jou?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sowieso, geen seizoenkaart - geen mening. Al helemaal niet in topics van de andere clubs. Behalve als je in 't buitenland woont en je derhalve gedwongen bent de wedstrijden via streams te bekijken.Maar als je in Nederland woont, dan ga je naar 't stadion, kanjerlul! En als je niet in 't stadion zit, dan kijk je live, kanjerlul! Met je kanjerabonnement op je kanjerteletekst!
Een eckte die-hard! Heeft wel eens een shirt gekocht.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je fox koopt voor alleen ajax doe je dat toch ook? (ik spreek nu niet over mezelf, ik kijk alles via streams) maar heb weleens wat artikelen van ajax gekocht, bijvoorbeeld een shirt of vestdan support je de club ook in mindere mate
Heb ik ook een kanjerabo op, ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien is netwerk.to wat meer voor jou?
waar zeg ik dat ik een die hard ben? wat is dat toch met jullie?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Een eckte die-hard! Heeft wel eens een shirt gekocht.
Laten we er maar over ophouden want dit gaat toch nergens tot leidenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je fox koopt voor alleen ajax doe je dat toch ook? (ik spreek nu niet over mezelf, ik kijk alles via streams) maar heb weleens wat artikelen van ajax gekocht, bijvoorbeeld een shirt of vestdan support je de club ook in mindere mate
aegon gaat nog een half jaarje door, dus ik denk dat het een gokbedrijf wordtquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden want dit gaat toch nergens tot leiden
Dus aan het eind van deze maand wordt die super sponsor bekend? Ik ben benieuwd.
'Wij' nemen mensen die pretenderen supporter te zijn maar die nieteens in een stadion komen niet heel serieus. Geheel terecht overigens.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik een die hard ben? wat is dat toch met jullie?
"AH JE BENT ZEKER GEEN ECHTE OF WEL???!?!?!?!?"
zal wel aan het aantal hersencellen van de meeste rotterdammers liggen
Ik had het over Feyenoord lulquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
aegon gaat nog een half jaarje door, dus ik denk dat het een gokbedrijf wordt
ik start mijn posts nooit "hallo ik ben tyron een echte die hard supporter met 30.000 schuld" dus waarom heb ik dat dan al 33 keer tehoren gekregen hier?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
'Wij' nemen mensen die pretenderen supporter te zijn maar die nieteens in een stadion komen niet heel serieus. Geheel terecht overigens.
En die laatste opmerking van jou zegt meer over jou dan het aantal hersencellen van de meeste Rotterdammers. Wees nou maar blij met met Rotterdam, want zonder Rotterdam zou er economisch helemaal niks meer van NL over zijn.
sinds 2015 welquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik had het over Feyenoord lul
En is het al mogelijk dat zo'n gokbedrijf hier shirtsponsor wordt? Volgens mij niet.
Leuk geweest. Ga maar weer ruzie maken in de Ajax-reeks ook daar ben je goed in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een onzin, ik ben een Feyenoord hater, maar ik kom nooit in de Kuip. Kijk niet eens die schijtsamenvattingen van jullie kleine, mieterige, inimini club. Ben ik nu ook een nep-hater?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een onzin, ik ben een Feyenoord hater, maar ik kom nooit in de Kuip. Kijk niet eens die schijtsamenvattingen van jullie kleine, mieterige, inimini club. Ben ik nu ook een nep-hater?
zo heb jij er daar effe een paar te pakken zegquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Oh wacht, ik heb nooit hoeven janken van dat spelniveau in Rotterdam. Guess not dan hè
In hoeverre hebben mensen die hun club supporten (quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik start mijn posts nooit "hallo ik ben tyron een echte die hard supporter met 30.000 schuld" dus waarom heb ik dat dan al 33 keer tehoren gekregen hier?
ik begon met "psv is niet zo triest", op een reactie dat psv expres zou verliezenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
In hoeverre hebben mensen die hun club supporten () op de manier hoe jij dat ook doet, het recht om hier een beetje tof en minderwaardig te komen doen over Feyenoord en/of Rotterdam. Dan krijg je dat soort reacties. Het is gewoon heel makkelijk. Er zijn hier mensen die sowieso elke thuiswedstrijd gaan en regelmatig uit en dan kom jij een beetje bijdehand doen terwijl je af en toe een trui in de fanshop koopt.
Dit statement maakt weinig tot geen indruk. Sorry. Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat is indirect een verwijzing naar jouw mening dat jij Feyenoord wel triest vindt. En jouw opmerking mbt het aantal hersencellen van Rotterdammers is niet minderwaardig?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik begon met "psv is niet zo triest", op een reactie dat psv expres zou verliezen
phoe wat minderwaardig over feyenoord zeg
nogmaalsquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:13 schreef bamibij het volgende:
Kijk iedereen moet lekker zijn cluppie supporteren hoe ie dat zelf wil.
Maar kom gewoon niet bijdehand doen als je enige binding met je.club het turen naar teletekst in je jeaudse slip is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |