Wat bedoel je? De storyline?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:38 schreef Quotidien het volgende:
Hoelang hebben jullie op normal ongeveer over de mainquest gedaan?
Binnen 2 uur.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:38 schreef Quotidien het volgende:
Hoelang hebben jullie op normal ongeveer over de mainquest gedaan?
Maar dat is wel met een level 70 hero....en niet de allereerste keer dat je er door heen speeldequote:Op woensdag 9 april 2014 07:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Binnen 2 uur.
Getest nadat ik op de reset button had geklikt.
Origineel redelijk lang, maar dat kwam voornamelijk door het vele lezen.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:38 schreef Quotidien het volgende:
Hoelang hebben jullie op normal ongeveer over de mainquest gedaan?
De eerste ronde (dus een level 1 start) zonder boosts (dus medespelers die je helpen), solo, duurt eventjes, zeg anderhalf uur per act. Er zijn achievements om het in een uur te doen, maar dat red je niet in je eerste run als low level.quote:
Haha , komt me hééééééél erg bekend voorquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:28 schreef FloydSkywalker het volgende:
The Blacksmith's Belongings box in Act I no longer has collision.
YEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS! Hoe schijt irritant was dat zeg! Elke keer als je naar de blacksmith ging in Act 1 bleef je achter dat K*T kistje haken.
Daarom hebben ze het ook gefixedquote:Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , komt me hééééééél erg bekend voor
Oh, anderhalf uur ben ik allang over in Act 1 en nog niet klaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste ronde (dus een level 1 start) zonder boosts (dus medespelers die je helpen), solo, duurt eventjes, zeg anderhalf uur per act. Er zijn achievements om het in een uur te doen, maar dat red je niet in je eerste run als low level.
Laatst (week of wat geleden) een avondje rifts op T1 gedaan met DjUntzUntz, Monolith en ik dacht Baggerbart of Thormodo.... anyways, het ging om speed en volgens DjUntzie deden we er destijds zo'n 8 minuten over. In de tussentijd zijn we allemaal wat beter geworden dus ik durf te wedden dat je een T1 rift makkelijk binnen de 5 mins moet kunnen doen. Het ligt ook een beetje aan de groepssamenstelling denk ik. Dj Untzie had zijn crusader voorop lopen en dat werkte prima als tank. Mono (DH) en ik (wiz) bleven continu finke klappen uitdelen van een afstandje. Stel je voor je heb een tanky Pull-Monk voorop lopen. Dan wordt het echt leuk, mobs worden allemaal op 1 kluitje gepulled door de monk en dan is het gewoon prijsschieten. De enige uitzondering vindt ik altijd de Barb, dat blijft toch een beetje een solo char. Dat was dan ook de reden voor mij om vroeg over te stappen naar de Wiz als main char.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Torment ga je nooit halen echt nooit
Tsja dat ligt aan je speelstijl. De een wil elk hoekje en gaatje van de map exploreren en laat geen steen on-omgekeerd. De anders vliegt er doorheen en laat zelfs elites lopen.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Oh, anderhalf uur ben ik allang over in Act 1 en nog niet klaar.
Het gaat er meer om welke rift je hebt en dan de group samenstelling maar 2 min haal je nooit tenzei je max van de max gear hebquote:Op woensdag 9 april 2014 11:16 schreef FloydSkywalker het volgende:
[..]
Laatst (week of wat geleden) een avondje rifts op T1 gedaan met DjUntzUntz, Monolith en ik dacht Baggerbart of Thormodo.... anyways, het ging om speed en volgens DjUntzie deden we er destijds zo'n 8 minuten over. In de tussentijd zijn we allemaal wat beter geworden dus ik durf te wedden dat je een T1 rift makkelijk binnen de 5 mins moet kunnen doen. Het ligt ook een beetje aan de groepssamenstelling denk ik. Dj Untzie had zijn crusader voorop lopen en dat werkte prima als tank. Mono (DH) en ik (wiz) bleven continu finke klappen uitdelen van een afstandje. Stel je voor je heb een tanky Pull-Monk voorop lopen. Dan wordt het echt leuk, mobs worden allemaal op 1 kluitje gepulled door de monk en dan is het gewoon prijsschieten. De enige uitzondering vindt ik altijd de Barb, dat blijft toch een beetje een solo char. Dat was dan ook de reden voor mij om vroeg over te stappen naar de Wiz als main char.
Laatst een T2 riftboss binnen 5 seconden gedood. Gotta love Conduit shrines!
Op je eerste run zijn elites niet zo heel nuttigquote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef FloydSkywalker het volgende:
[..]
Tsja dat ligt aan je speelstijl. De een wil elk hoekje en gaatje van de map exploreren en laat geen steen on-omgekeerd. De anders vliegt er doorheen en laat zelfs elites lopen.
Ik weet nog goed hoe ik vroeger altijd ruzie had met mijn zus als we Mario 1 deden op de NES. Mijn zus wou altijd alle goldcoins pakken en was daarbij altijd super voorzichtig en deed daar dus altijd erg lang over. Was ze de eindelijke dood dan was ik aan de buurt, ik vloog als een malle door de levels en pakte niks op. Tijd, dat was belangrijk! Uiteraard ging ik binnen 1 minutt dood en kon ik me daarna weer opvreten omdat mijn zus weer een uur aan de buurt was. Unfair!
quote:Attention Crusaders,
There is currently a very unpleasant bug with Blessed Shield – Shattering Throw where the shield can rebound on the Crusader casting it, potentially resulting in death.
Hardcore players should avoid using this skill until a hotfix can be implemented.
We are currently working on a hotfix and will update the 2.0.4 Patch Hotfix thread with more information as soon as it becomes available. We thank you for your patience and understanding while we work to resolve this issue as quickly as possible!
Goodbye sweet wizard buildquote:Two skills on the Wizard, Arcane Orb - Frozen Orb and Electrocute, have bugs with their implementation. Unfortunately, these bug fixes do have the side effect of weakening these skills. Ultimately, this brings these skills back in line with other Wizard skills, which is why we chose to implement these fixes.
Wat 'toevallig' ook weerquote:
quote:Bug Fix: Fixed an issue where Frozen Orb was chilling for longer than intended
Bug Fix: Fixed an issue where the Frozen Orb bonus damage radius was hitting a larger area than intended
Electrocute
Skill Rune - Surge of Power
Reduced proc scalar from 0.25 to 0.166
Ik denk dat ze met Electrocute dit bedoelden:quote:Op woensdag 9 april 2014 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Oh het valt uiteindelijk wel mee zie ik.
[..]
quote:Prodigy
Bug Fix: Fixed an issue where Electrocute was granting double the intended amount of Arcane Power when used with Prodigy
Oh die had ik niet gelezenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:40 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met Electrocute dit bedoelden:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |