abonnement Unibet Coolblue
pi_138727304
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:35 schreef FloydSkywalker het volgende:
Daarom vindt ik de Wiz zo OP.

• Frozen Orb doet veel dmg of het nu single target of AoE is. Zit nu op 8m dmg tot crits van 15m+ dmg.
• Ik gebruik zelf Spectral Blades arcane motor. Weer flinke dmg van 2 tot 5m dmg. En dan ook weer AoE.
• Als laatste nog Explosive Blast. Die heeft een flinke cooldown maar doet soms meer dan 20m dmg crits.

Mijn idee is om een Explosive Blast Wiz te bouwen. Hierbij heb ik gear nodig met reduced cooldown %. (zelfde idee als Perma Archon) Lijkt me heerlijk om als een lopende explosie door het level heen te banjeren! :D
Jij gaat een Wand of Woh heel erg leuk vinden :Y
pi_138727446
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:43 schreef Holyme het volgende:

[..]

Jij gaat een Wand of Woh heel erg leuk vinden :Y
Damn, die special lijkt wel net zo OP als die van Kridershot. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_138727980
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Damn, die special lijkt wel net zo OP als die van Kridershot. :P
Haha, idd :D Gebruik de mijne nog steeds (lvl68) wel lower dps uiteraard, maar 12x EB ipv 3 (gebruik atm Chain Reaction rune) maakt veel goed en is gewoon te leuk om te switchen. Hopelijk snel 'n keer 'n lvl70 versie, of een leuke Kridershot voor m'n DH, zou ik ook niet erg vinden natuurlijk :)
pi_138728238
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:01 schreef Holyme het volgende:

[..]

Haha, idd :D Gebruik de mijne nog steeds (lvl68) wel lower dps uiteraard, maar 12x EB ipv 3 (gebruik atm Chain Reaction rune) maakt veel goed en is gewoon te leuk om te switchen. Hopelijk snel 'n keer 'n lvl70 versie, of een leuke Kridershot voor m'n DH, zou ik ook niet erg vinden natuurlijk :)
Vooralsnog lijkt het wel echt vrij lastig om de echt leuke drops te krijgen. Er zijn heel veel items die ik zoek, maar die droppen nog niet echt. Goeie cindercoat (heb er nu een gekregen, maar dat was een crusader drop en dus niet optimaal), kridershot, Emimei's, Maruader's set (heb alleen de boots), Andy's visage, magefists, enzovoort.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_138728606
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, dat was ook dodelijk saai. Ik zie het liefst dat ze gewoon zorgen dat een beetje uitdagende zaken gaan lonen zoals op zo hoog mogelijke difficulty rifts, bounties, enzovoort. Nu is het elke keer chestruns, bounties op normal, enz.
Dit dus.

Heb eerst ook T6 chest runs gedaan , maar daar was ik echt helemaal klaar mee na een tijdje.
Ben nu al een week bezig met T2 Rift runs met een groepje , maar die drops zijn zo kut dat het een beetje irritant begint te worden.

Snap wel dat mensen uiteindelijk weer besluiten chest runs te gaan doen..
- Djehoetie / Jehuty -
pi_138728698
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:19 schreef Altron het volgende:

[..]

Dit dus.

Heb eerst ook T6 chest runs gedaan , maar daar was ik echt helemaal klaar mee na een tijdje.
Ben nu al een week bezig met T2 Rift runs met een groepje , maar die drops zijn zo kut dat het een beetje irritant begint te worden.

Snap wel dat mensen uiteindelijk weer besluiten chest runs te gaan doen..
Of gewoon normal bounties. Ik snap dat je daar niet alle drops krijgt, maar de hoeveelheid legs die dropt is veel hoger dan in rift runs en dan krijg je ook nog eens heel makkelijk gems en gold.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_138728730
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vooralsnog lijkt het wel echt vrij lastig om de echt leuke drops te krijgen. Er zijn heel veel items die ik zoek, maar die droppen nog niet echt. Goeie cindercoat (heb er nu een gekregen, maar dat was een crusader drop en dus niet optimaal), kridershot, Emimei's, Maruader's set (heb alleen de boots), Andy's visage, magefists, enzovoort.
Yep, ik krijg echt heel veel bagger (of nou ja, afgelopen tijd dropt er sowieso bar weinig), veel 2h, wat dingen wat met vaak heel wat ench eventueel een kleine upgrade zou kunnen worden. Vriend heeft 4p Marauder's en die Royal Grandeur ring, maar Marauder's waren bijna allemaal slecht gerollt, dus schiet nog niet echt op. Voor de echt leuke sets moet er wel wat meer gegrind worden, maar ach, zo is de game en maakt het wel leuker als je het dan eenmaal hebt :)
Al valt het me wel op hoeveel meer geluk ik had in de eerste dagen na release, eerste rift boss bv dropte 2 legs, én 'n pattern en een soul, dat heb ik sindsdien ook niet meer gezien.
pi_138729020
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:23 schreef Holyme het volgende:

[..]

Yep, ik krijg echt heel veel bagger (of nou ja, afgelopen tijd dropt er sowieso bar weinig), veel 2h, wat dingen wat met vaak heel wat ench eventueel een kleine upgrade zou kunnen worden. Vriend heeft 4p Marauder's en die Royal Grandeur ring, maar Marauder's waren bijna allemaal slecht gerollt, dus schiet nog niet echt op. Voor de echt leuke sets moet er wel wat meer gegrind worden, maar ach, zo is de game en maakt het wel leuker als je het dan eenmaal hebt :)
Al valt het me wel op hoeveel meer geluk ik had in de eerste dagen na release, eerste rift boss bv dropte 2 legs, én 'n pattern en een soul, dat heb ik sindsdien ook niet meer gezien.
Dat is absoluut waar hoor. Als je met een paar weekjes casual spelen al met volledige BiS gear zou rondlopen, dan was er ook weinig meer aan. Belangrijkste pijnpunt is m.i. op dit moment dat het niet echt loont om op zo hoog mogelijke difficulty te spelen (afgezien van als een idioot rondvaulten en kistjes te openen :P ).
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_138729327
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is absoluut waar hoor. Als je met een paar weekjes casual spelen al met volledige BiS gear zou rondlopen, dan was er ook weinig meer aan. Belangrijkste pijnpunt is m.i. op dit moment dat het niet echt loont om op zo hoog mogelijke difficulty te spelen (afgezien van als een idioot rondvaulten en kistjes te openen :P ).
Helemaal mee eens, ik speel Torment omdat ik normal meestal echt te saai vind, da's soms leuk als ik net wakker ben ofzo :+ Het zou ook veel leuker zijn als je weet dat je aan het gearen bent voor de volgende stap in difficulty, en dat dat iets is wat de moeite waard gaat zijn om te halen. Hopelijk vinden ze wat meer balans in die dingen :)
pi_138729913
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Of gewoon normal bounties. Ik snap dat je daar niet alle drops krijgt, maar de hoeveelheid legs die dropt is veel hoger dan in rift runs en dan krijg je ook nog eens heel makkelijk gems en gold.
Idd.

Rift runs lonen gewoon niet , en dat is gewoon zonde.
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 10 april 2014 @ 17:00:47 #236
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_138732185
Is alles wat nu dropt accountbound of iets? Gezien er geen AH meer is?
Of kun je nog alles traden met vrienden etc?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_138732274
quote:
5s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:00 schreef jackson het volgende:
Is alles wat nu dropt accountbound of iets? Gezien er geen AH meer is?
Of kun je nog alles traden met vrienden etc?
Je kunt de meeste dingen die droppen nog 2 uur lang ruilen met de mensen die op dat moment in je party zitten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 10 april 2014 @ 17:23:44 #238
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_138733213
Ik ben nu met de expansion weer begonnen maar heb 0 friends. Willen actieve spelers die soms samen willen spelen mij toevoegen? Ephax20#1548.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:38:39 #240
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_138733451
quote:
17s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:30 schreef HyperViper het volgende:
Ik ben nu met de expansion weer begonnen maar heb 0 friends. Willen actieve spelers die soms samen willen spelen mij toevoegen? Ephax20#1548.
Je kan ook de Fok clan joinen, is gezellig. :Y
pi_138733496
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:38 schreef Idanue het volgende:

[..]

Je kan ook de Fok clan joinen, is gezellig. :Y
Hoe join je die? :@
pi_138733514
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoe join je die? :@
Dat dus. :P
  donderdag 10 april 2014 @ 17:42:13 #243
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_138733548
gewoon vragen om een invite, ik kan je zo accepteren.
pi_138733606
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:42 schreef DjUntzUntz het volgende:
gewoon vragen om een invite, ik kan je zo accepteren.
Oke. Ik zie jouw diablo id alleen niet staan in de OP. Wat is je ingame id?
  donderdag 10 april 2014 @ 17:44:55 #245
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_138733620
DjUntzUntz#1887
  donderdag 10 april 2014 @ 17:45:32 #246
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_138733646
ik kom zo online om je te accepteren/inviten
pi_138733649
Kanniebaal#2945 hier :)

Ik ben zelf momenteel niet online.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:48:56 #248
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_138733758
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:45 schreef muhahaha het volgende:
Kanniebaal#2945 hier :)

Ik ben zelf momenteel niet online.
je kunt me gewoon toevoegen.
pi_138734876
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:45 schreef muhahaha het volgende:
Kanniebaal#2945 hier :)

Ik ben zelf momenteel niet online.
Heb je een friend request gestuurd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 10 april 2014 @ 19:28:34 #250
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_138736967
Ik zou het ook wel leuk vinden om de Fok! clan te joinen. Zit nu in een community maar dat is nou niet echt je van het... Als iemand me een invite zou kunnen sturen; NioN#2979
pi_138750728
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:43 schreef Holyme het volgende:

[..]

Jij gaat een Wand of Woh heel erg leuk vinden :Y
Dang! Dat is wel even super gaaf zeg! Ik wist ook niet dat een soortgelijke build al bestond. Ik hoorde 'Perma Archon' en dacht.... zou cool zijn als ik mijn huidige Explosive blast vaker zou kunnen gebruiken. Wat ik trouwens aan filmpjes vindt is alleen maar Beta. En daar was de Wand of Woh anders. Hij nam namelijk de cooldown van EB helemaal weg. Dat is nu niet meer zo: nu is het 3 extra blasts. Sowieso nog steeds een uber geile leg-affix natuurlijk! Mijn plan was om zoveel mogelijk % cooldown reduction gear te verzamelen. Dat lukt al aardig. Hopelijk ook direct gear met Fire damage. Cindercoat enzo. We zullen zien of het lukt!
Some people just need a high-five.
In the face.
With a chair.
pi_138750920
quote:
Vanavond gespeeld met de nieuwe hotfix. Puur hele avond Riftruns gedaan. Ik denk wel een stuk of 15 totaal. (T2 of T3) Geen enkele leg of set drop gehad. Zeer teleurstellend.

Gelukkig nog wel een leg kunnen scoren bij Kadala. En nu komt het rare: voor de 3de keer achter elkaar een Shi Mizu's Haori. Achter elkaar als in: laatste week alleen maar armors gegambled bij Kadala. Afgelopen week de eerste Shi Mizu's Haori, gisteren de 2de en nu dus de 3de. Ik vertrouw dit spel niet meer!
Some people just need a high-five.
In the face.
With a chair.
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:42:47 #253
194233 Friday12
Originele kloon
pi_138751979
Kadala geeft wel meer legs nu ^O^
  vrijdag 11 april 2014 @ 01:29:32 #254
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_138752574
Hier een lijstje met alle witte items die te gebruiken zijn voor legendary crafts:
http://www.reddit.com/r/D(...)nt_to_hang_onto_for/
Maar de "Superior" versies werken ook.

Daarnaast zijn er ook nog (rare) vendors die ze verkopen, dus voor moeilijke verkrijgbare items (zoals de Tecpatl) is het waarschijnlijk makkelijker om die te vinden: http://www.diabloiiigold.(...)ants-and-whereabouts. Het voordeel van de vendors is soweiso dat je zoveel witte items kunt kopen als je denkt nodig te hebben.
" If you don't see the item you need, close the window and wait 5-10 minutes. The vendor will update a new list of items eventually without having to leave the game."

[ Bericht 12% gewijzigd door Thormodo op 11-04-2014 11:37:17 ]
pi_138752919
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:58 schreef FloydSkywalker het volgende:

[..]

Vanavond gespeeld met de nieuwe hotfix. Puur hele avond Riftruns gedaan. Ik denk wel een stuk of 15 totaal. (T2 of T3) Geen enkele leg of set drop gehad. Zeer teleurstellend.

Gelukkig nog wel een leg kunnen scoren bij Kadala. En nu komt het rare: voor de 3de keer achter elkaar een Shi Mizu's Haori. Achter elkaar als in: laatste week alleen maar armors gegambled bij Kadala. Afgelopen week de eerste Shi Mizu's Haori, gisteren de 2de en nu dus de 3de. Ik vertrouw dit spel niet meer!
Ik heb precies hetzelfde. Echt heel vaak Shi Mizu's Haori.
Op het moment gamble ik ook alleen maar chests, en de enige twee legendaries die ik van haar heb gezien zelf zijn die Shi Mizu's Haori en Blackthorne's chest.
Doe eens niet.
pi_138753651
Gister me 3e char op lvl 70 gekregen met dank aan Mono en Biz (beetje Floyd).
Voor lvl 70 had mijn wizz 70K dps....nu 350K (na half uur spelen met wizz op 70)....shiet aardig op. Eerst maar eens wat betere DPS doen en kijken wat voor een build ik wil.

Iemand tips voor beginnende Wizz?
Vici, Vidi, Veni!
pi_138753920
gisteren in een normal groupje mee gelopen om caches te verzamelen.
had 10 caches, 2 legs eruit
en tijds het runnen zelf 2 leg materials voor crafting.
beste hoeveelheid sinds ever!
kwaliteit was wel bagger maar goed...
pi_138754756
Ik wil een Griswold's Perfection maken, maar ik kan nergens een Tsunami Blade vinden... weet iemand een plek om deze te halen? :7 Ben al veel te lang bezig om deze te vinden...
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:34:12 #259
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_138755045
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:20 schreef Asap het volgende:
Ik wil een Griswold's Perfection maken, maar ik kan nergens een Tsunami Blade vinden... weet iemand een plek om deze te halen? :7 Ben al veel te lang bezig om deze te vinden...
Wat is je tag? Laat ik 't wel ff weten als ik er een tegenkom :P
pi_138755302
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:34 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Wat is je tag? Laat ik 't wel ff weten als ik er een tegenkom :P
Profiel

Ik heb hem overigens wel in HC nodig :)
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:50:12 #261
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_138755363
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:46 schreef Asap het volgende:

[..]

Profiel

Ik heb hem overigens wel in HC nodig :)
Oh, hc kan een probleem zijn :P
Maar als je act 1 -> The Old Ruins waypoint gebruikt en een klein stukje naar beneden wandelt, dan staat daar altijd een weapon rack
edit: hiero
pi_138755534
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:53 schreef FloydSkywalker het volgende:

[..]

Dang! Dat is wel even super gaaf zeg! Ik wist ook niet dat een soortgelijke build al bestond. Ik hoorde 'Perma Archon' en dacht.... zou cool zijn als ik mijn huidige Explosive blast vaker zou kunnen gebruiken. Wat ik trouwens aan filmpjes vindt is alleen maar Beta. En daar was de Wand of Woh anders. Hij nam namelijk de cooldown van EB helemaal weg. Dat is nu niet meer zo: nu is het 3 extra blasts. Sowieso nog steeds een uber geile leg-affix natuurlijk! Mijn plan was om zoveel mogelijk % cooldown reduction gear te verzamelen. Dat lukt al aardig. Hopelijk ook direct gear met Fire damage. Cindercoat enzo. We zullen zien of het lukt!
Ik gebruik 'm zelf met Chain Reaction, tegen de tijd dat die 12 ( :')) explosions voorbij zijn, is m'n CD alweer bijna voorbij :D En ben idd ook op jacht naar wat extra firedmg gear en Cindercoat, heb al een Firebird's source met firedmg en +EB dmg, maar mijn huidige Tal Rasha's is beter, dus eerst nog ff verder op zoek naar firegear en dan in 1x over. Heb nu nog teveel cold dmg gear. Vid gezien van een EB build met die crafted source (Cosmic Strand), en dan die stun rune erbij, ook leuk :Y

Trouwens hetzelfde hier, gisteravond ook veel rifts gedaan, in 1 rift had ik wat drops, de rest niks. En idd, wel duidelijk meer legs van Kadala.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:20 schreef Asap het volgende:
Ik wil een Griswold's Perfection maken, maar ik kan nergens een Tsunami Blade vinden... weet iemand een plek om deze te halen? :7 Ben al veel te lang bezig om deze te vinden...
Voor wpns zou ik naar a1 halls of cath gaan, en voor white gear is a5 battlefields favo :)
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:01:40 #263
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_138755596
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:58 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ik gebruik 'm zelf met Chain Reaction, tegen de tijd dat die 12 ( :')) explosions voorbij zijn, is m'n CD alweer bijna voorbij :D En ben idd ook op jacht naar wat extra firedmg gear en Cindercoat, heb al een Firebird's source met firedmg en +EB dmg, maar mijn huidige Tal Rasha's is beter, dus eerst nog ff verder op zoek naar firegear en dan in 1x over. Heb nu nog teveel cold dmg gear. Vid gezien van een EB build met die crafted source (Cosmic Strand), en dan die stun rune erbij, ook leuk :Y

Trouwens hetzelfde hier, gisteravond ook veel rifts gedaan, in 1 rift had ik wat drops, de rest niks. En idd, wel duidelijk meer legs van Kadala.

[..]

Voor wpns zou ik naar a1 halls of cath gaan, en voor white gear is a5 battlefields favo :)
The Burning Axe of Sankis kun je daarvoor gebruiken :9
Tenzij je dus die Wand of Woh gebruikt :P

[ Bericht 3% gewijzigd door hugecooll op 11-04-2014 10:13:49 ]
pi_138756125
Thx ik ga daar eens zoeken :)
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_138756510
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:01 schreef hugecooll het volgende:

[..]

The Burning Axe of Sankis kun je daarvoor gebruiken :9
Tenzij je dus die Wand of Woh gebruikt :P
Heb ik in bank voor als ik wil wisselen idd :Y Maar realiseer me net dat ik dus echt een hele stomme ench fout heb gemaakt, 30% Stone of Jordan met IAS en +cold, heb de IAS naar CHC ench (dat verloor ik van m'n vorige ring), had ik vanaf moeten blijven zodat ik later die cold naar fire had kunnen zetten :'( :|W
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:38:49 #266
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_138756631
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef Asap het volgende:
Thx ik ga daar eens zoeken :)
Eén van de makkelijkste manieren om wapens te farmen is dat gebiedje voor Magda, Arcanis (kun je gelijk heen porten met adventure mode). Daar staan een heleboel weapon crates (stuk of 8) die je gewoon kapot kan schieten. Tsunami blades droppen daar voor mij vrij vaak.
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:35:23 #267
194233 Friday12
Originele kloon
pi_138760256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:46 schreef Asap het volgende:

[..]

Profiel

Ik heb hem overigens wel in HC nodig :)
ik heb er een liggen op hc : P
pi_138764161
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister me 3e char op lvl 70 gekregen met dank aan Mono en Biz (beetje Floyd).
Voor lvl 70 had mijn wizz 70K dps....nu 350K (na half uur spelen met wizz op 70)....shiet aardig op. Eerst maar eens wat betere DPS doen en kijken wat voor een build ik wil.

Iemand tips voor beginnende Wizz?
Ik heb geen link naar je profiel maar een goeie tip lijkt me:

Gamble bij Kadala naar items, deze hoeven echt niet perse Legendary of Set te zijn. Mijn huidige Wiz heeft nog steeds rare gloves, bracers, rings en amu. Deze zijn vaak veel beter dan de gemiddelde leg en ook veel goedkoper om te enchanten. Voorzie jezelf dus eerst van een basis set goeie rares. (indien je die nog niet hebt) Koop bijvoorbeeld 10 amu's en pak daar alleen de amu's uit met 4 primary bolletjes. De rest verkoop je ongeacht de statts. Die secundaire bolletjes zijn in de eerste instantie nog niet belangrijk. Je zoekt vervolgens de amu´s met de meest complete statts: Intel, chc, chd en ias. Uiteraard is dat super zeldzaam dus probeer de meest complete over te houden. De rest verkoop je. Wellicht heb je er nog maar 1 of 2. Wellicht niets en koop je nog een batch van 10 amu's bij Kadala. Daarna ga je enchanten. Wil je meer armor of health? Dan kun je b.v. ias vervangen door vital of armor. Zo heb ik mijn Wiz op 800 dps gekregen.

Ik zou pas als je dit voor elkaar hebt je focussen op %elemental dmg en dergelijke.
Some people just need a high-five.
In the face.
With a chair.
pi_138765387
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef FloydSkywalker het volgende:

[..]

Ik heb geen link naar je profiel maar een goeie tip lijkt me:

Gamble bij Kadala naar items, deze hoeven echt niet perse Legendary of Set te zijn. Mijn huidige Wiz heeft nog steeds rare gloves, bracers, rings en amu. Deze zijn vaak veel beter dan de gemiddelde leg en ook veel goedkoper om te enchanten. Voorzie jezelf dus eerst van een basis set goeie rares. (indien je die nog niet hebt) Koop bijvoorbeeld 10 amu's en pak daar alleen de amu's uit met 4 primary bolletjes. De rest verkoop je ongeacht de statts. Die secundaire bolletjes zijn in de eerste instantie nog niet belangrijk. Je zoekt vervolgens de amu´s met de meest complete statts: Intel, chc, chd en ias. Uiteraard is dat super zeldzaam dus probeer de meest complete over te houden. De rest verkoop je. Wellicht heb je er nog maar 1 of 2. Wellicht niets en koop je nog een batch van 10 amu's bij Kadala. Daarna ga je enchanten. Wil je meer armor of health? Dan kun je b.v. ias vervangen door vital of armor. Zo heb ik mijn Wiz op 800 dps gekregen.

Ik zou pas als je dit voor elkaar hebt je focussen op %elemental dmg en dergelijke.
Okay thanks...dan ga ik binnenkort maar weer eens shards verzamelen...hoopte vorige keer op een goed wapen, maar dat viel ook vies tegen helaas.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mla1483-2151/hero/23993637
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:42:19 #270
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_138766048
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:50 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Oh, hc kan een probleem zijn :P
Maar als je act 1 -> The Old Ruins waypoint gebruikt en een klein stukje naar beneden wandelt, dan staat daar altijd een weapon rack
edit: hiero
[ afbeelding ]
Die weapon racks droppen 9 van de 10 keer een Tsunami Blade of een Kingslayer. :{
pi_138766150
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:42 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Die weapon racks droppen 9 van de 10 keer een Tsunami Blade of een Kingslayer. :{
Of ik heb dan veel pech, echt veel runs gedaan en krijg deze blade maar niet. Ze willen gewoon niet dat ik Griswold's wapen ga craften :P
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:53:28 #272
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_138766469
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Asap het volgende:

[..]

Of ik heb dan veel pech, echt veel runs gedaan en krijg deze blade maar niet. Ze willen gewoon niet dat ik Griswold's wapen ga craften :P
Net als dat ik een bepaald wapen niet meer kan vinden sinds dat ik een legendary plan ingeleverd heb bij de blacksmith. -O-
pi_138766587
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:53 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Net als dat ik een bepaald wapen niet meer kan vinden sinds dat ik een legendary plan ingeleverd heb bij de blacksmith. -O-
Je hebt selectie opties bij de blacksmith. Misschien verschijnt ie weer als je 'show all' doet. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:26:42 #274
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_138769483
Zo, Act I complete en gelijk maar even door Act II, maar die was maar 2.5 uur ofzo? :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_138774480
Eindelijk gevonden Tsunami Blade, craft ik hem. Heeft die maar 1900 dps :{
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_138775011
Nog weer een reaper's fear gevonden. Ik hoef er enkel eentje met twee van de drie fire, dex en chc. Derde mislukte poging tot zover. :(
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 11 april 2014 @ 20:35:35 #277
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_138775742
De hele dag rifts gedaan met een groep van de Fok clan, clans en samen spelen maken het spel toch een stuk leuker. :Y
  vrijdag 11 april 2014 @ 20:55:48 #278
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_138776535
Ik ben nu level 27 en heb 200.000 gold, is er iets nuttigs waar ik dit aan kan spenderen? Tot nu toe nog niks gezien dat het waard leek te kopen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 21:24:12 #279
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_138777646
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:58 schreef Asap het volgende:
Eindelijk gevonden Tsunami Blade, craft ik hem. Heeft die maar 1900 dps :{
Ah griswalds gok ik ?

ja die viel hier ook tegen _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_138777694
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben nu level 27 en heb 200.000 gold, is er iets nuttigs waar ik dit aan kan spenderen? Tot nu toe nog niks gezien dat het waard leek te kopen.
Ik zou op dat stadium geen gold uitgeven aan gear tenzij je echt niet verder komt, wat me sterk lijkt. Je moet de game op normal vrij gemakkelijk uit kunnen spelen zonder gear te hoeven kopen. Je vind genoeg.

Ik zou als ik jouw was mijn gold spenderen aan mijn inventory tabs. Deze kun je bijkopen. Daarnaast kun je de NPC's upgraden indien je deze al vrijgespeeld hebt.

Ik ben level 70 en krijg per riftrun (t1) makkelijk 200.0000 tot 400.000 gold binnen. Dat is inclusief gevonden gold, verkochte items van die run, verkochte items die ik verkregen heb bij Kadala in ruil voor Bloodshards en de award voor de run zelf. Soms is het wat minder, soms wat meer. Een avondje of 2 spelen en ik heb weer 10 miljoen. Daar bouw ik dat 1 flawless Royal gem van.
Some people just need a high-five.
In the face.
With a chair.
  vrijdag 11 april 2014 @ 22:15:55 #281
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_138780023
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je hebt selectie opties bij de blacksmith. Misschien verschijnt ie weer als je 'show all' doet. ;)
Ik bedoelde eigenlijk de drop die als crafting material dient voor de legendary. :)
pi_138781208
Kan iemand mij uitleggen wat mensen bedoelen met rifts?
En is 200k dps (DH) genoeg voor t4?
pi_138781593
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef iScrim het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat mensen bedoelen met rifts?
En is 200k dps (DH) genoeg voor t4?
Nephalem rifts in Adventure mode.

En nee, eerder 2000k.
  vrijdag 11 april 2014 @ 22:55:42 #284
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_138781618
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef iScrim het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat mensen bedoelen met rifts?
En is 200k dps (DH) genoeg voor t4?
200k dps op t4 schiet voor geen meter op.

Rifts (ofwel: Nephalem Rifts) zijn werelden, die in de stijl van elke willekeurig gebied kunnen voorkomen en in een willekeurige kleursetting. De monsters zijn daar ook volledig willekeurig en sloop er genoeg voor een baasgevecht.
  vrijdag 11 april 2014 @ 23:47:48 #285
69994 seto
-|||--------|||-
pi_138784064
Paar dagen geleden fire gegaan op mijn wizard, vind ik vandaag dit:

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 12 april 2014 @ 01:40:05 #286
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_138787501

Geen shrines btw :P

edit: met Frenzy shrine :D


[ Bericht 27% gewijzigd door hugecooll op 12-04-2014 01:48:13 ]
pi_138790424
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:55 schreef DemonRage het volgende:

[..]

200k dps op t4 schiet voor geen meter op.

Rifts (ofwel: Nephalem Rifts) zijn werelden, die in de stijl van elke willekeurig gebied kunnen voorkomen en in een willekeurige kleursetting. De monsters zijn daar ook volledig willekeurig en sloop er genoeg voor een baasgevecht.
Oh oke dankjewel! En die rifts komen alleen in RoS voor? Want volgens mij zag ik ook zulke rifts in act 4.
En weet iemand wat een goede leg farming route is als je nog geen RoS hebt? Ze hebben manglemaw generfd dus dat wordt hem niet :(
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:52:42 #288
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_138790460
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:50 schreef iScrim het volgende:

[..]

Oh oke dankjewel! En die rifts komen alleen in RoS voor? Want volgens mij zag ik ook zulke rifts in act 4.
En weet iemand wat een goede leg farming route is als je nog geen RoS hebt? Ze hebben manglemaw generfd dus dat wordt hem niet :(
In act 4 heb je hell rifts, die zijn onderdeel van het verhaal en altijd hetzelfde.

Nephalem rifts heb je alleen in adventure mode en die heb je alleen in RoS.
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:55:14 #289
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_138790486
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 april 2014 01:40 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Geen shrines btw :P

edit: met Frenzy shrine :D
[ afbeelding ]
Post er eens eentje met de power pylon. :P Volgens mij kom je dan aan iets van 12M.
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:57:00 #290
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_138790503
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:55 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Post er eens eentje met de power pylon. :P Volgens mij kom je dan aan iets van 12M.
Ik ga mezelf niet speciaal buffen voor een power pylon :D Het moet wel functioneel zijn he
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:28:37 #291
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_138794201

(character profiel)

Met Scoundrel buff en skill buffs :9

Wat niet in de sheet damage is meegerekend:
• +18% physical damage op m'n bracers
• Projectiles pierce 2 additional times op mijn crossbow. Met Hungering Arrow + Devouring arrow is het dan gegarandeerd 155% (base) + 263,5% (1e pierce) + 447,95% (2e pierce) weapon damage per schot. :Y
pi_138794421
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:28 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
(character profiel)

Met Scoundrel buff en skill buffs :9

Wat niet in de sheet damage is meegerekend:
• +18% physical damage op m'n bracers
• Projectiles pierce 2 additional times op mijn crossbow. Met Hungering Arrow + Devouring arrow is het dan gegarandeerd 155% (base) + 263,5% (1e pierce) + 447,95% (2e pierce) weapon damage per schot. :Y
Ik zit nu op 1.3m zonder companion of scoundrell buff met nog ongeveer 50% fire damage.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:40:16 #293
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_138794446
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zit nu op 1.3m zonder companion of scoundrell buff met nog ongeveer 50% fire damage.
Dus er zit nog heel wat rek in bij mij. :D

Wil sowieso nog proberen 2 sockets erbij te krijgen op m'n cloak.
pi_138794612
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:40 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Dus er zit nog heel wat rek in bij mij. :D

Wil sowieso nog proberen 2 sockets erbij te krijgen op m'n cloak.
Ja ik heb ook nog steeds veel ruimte hoor. Moet nog een magefists, Andy's, Kridershot, SoJ, enzovoort.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_138796416
Heb de expension gekocht, maar D3 niet meer op mijn mac staan.
Moet ik nu gewoon D3 weer downloaden, of is er een speciale client voor de uitbreiding ?

En met welke char zal ik verder gaan :o
Mijn wizard of DH, heb ook een WD, maar die vind ik niet zo leuk.
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 15:41:59 #296
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_138796602
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 april 2014 01:40 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Geen shrines btw :P

edit: met Frenzy shrine :D
[ afbeelding ]
_O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:58:44 #297
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_138807590
Aight, tips van hugey :7
Aangezien wat mensen vroegen hoe dat nou zit met die Unity ringen en farmen in T6, hier een filmpje:

Benodigdheden:
1: een follower item dat ervoor zorgt dat ie niet dood kan gaan
2: 2 Unity ringen
3: fatsoenlijke gear

De twee Unity ringen zorgen ervoor dat characters die die ring dragen de damage die ze incasseren verdelen. Als er dus twee personen met die ring in je potje rondlopen, gaat 50% van de damage die ze incasseren naar de ander. Als je die dus op jezelf en je follower equipt, dan gaat wel 50% van de damage die jij incasseert naar hem, maar hij is onsterfelijk en krijgt dus geen damage. Omdat hij geen damage krijgt, gaat 0% van zijn geïncasseerde damage naar jou. In feite zorgt het er dus voor dat je maar de helft van de damage incasseert. Hierdoor kun je bijvoorbeeld op T2 spelen terwijl je normaal gesproken op T1 speelt, of misschien kun je er zelfs wel mee naar T3.

Niet weggooien dus :9

[ Bericht 2% gewijzigd door hugecooll op 12-04-2014 22:05:15 ]
pi_138809205
Pff hoe komen jullie aan zo veel dmg? Heb echt 500 chd 45 cc meer dan 7000 dex ook meer dan 30 ias. Weapons boven de 2k dmg en doe toch maar 650k dmg. Monk is lastig om veel dmg te doen. Beste voor monks wat ik in de ranglijsten zie is 1.3 miljoen en die hebben geen life e.d.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 23:06:52 #299
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_138809793
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef hugecooll het volgende:
Aight, tips van hugey :7
Aangezien wat mensen vroegen hoe dat nou zit met die Unity ringen en farmen in T6, hier een filmpje:

Benodigdheden:
1: een follower item dat ervoor zorgt dat ie niet dood kan gaan
2: 2 Unity ringen
3: fatsoenlijke gear

De twee Unity ringen zorgen ervoor dat characters die die ring dragen de damage die ze incasseren verdelen. Als er dus twee personen met die ring in je potje rondlopen, gaat 50% van de damage die ze incasseren naar de ander. Als je die dus op jezelf en je follower equipt, dan gaat wel 50% van de damage die jij incasseert naar hem, maar hij is onsterfelijk en krijgt dus geen damage. Omdat hij geen damage krijgt, gaat 0% van zijn geïncasseerde damage naar jou. In feite zorgt het er dus voor dat je maar de helft van de damage incasseert. Hierdoor kun je bijvoorbeeld op T2 spelen terwijl je normaal gesproken op T1 speelt, of misschien kun je er zelfs wel mee naar T3.

Niet weggooien dus :9
Zou dit nou ook werken met de 4x setbonus van aeshera's set?

dan heb je 3 followers achter je aan die niet dood kunnen :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:58:48 #300
194233 Friday12
Originele kloon
pi_138811537
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:48 schreef ssebass het volgende:
Pff hoe komen jullie aan zo veel dmg? Heb echt 500 chd 45 cc meer dan 7000 dex ook meer dan 30 ias. Weapons boven de 2k dmg en doe toch maar 650k dmg. Monk is lastig om veel dmg te doen. Beste voor monks wat ik in de ranglijsten zie is 1.3 miljoen en die hebben geen life e.d.
datmodz heeft 1.3+ en bijna 20 mil toughness....

Maar mensen met 3 mil sheet dps doen vast niet zoveel dps als dat ze zelf geloven :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')