Bij ons zo'n vent die zei 'no is a fuction'. Duurde even voordat we doorhadden wat hij bedoelde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
^dat dus, compute is meer synoniem.. maar consequent zinnen als 'That is not possible' vervangen door 'That is no possible' is gewoon fout.
no (t) = sin tquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bij ons zo'n vent die zei 'no is a fuction'. Duurde even voordat we doorhadden wat hij bedoelde.
Kan nog steeds dialect zijn tochquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
^dat dus, compute is meer synoniem.. maar consequent zinnen als 'That is not possible' vervangen door 'That is no possible' is gewoon fout.
Dat er nu allemaal nieuwe vakken voor het volgende blok worden toegevoegd aan Nestor/Blackboard, dat waardeer ik!quote:
Oh wij moeten dat zelf doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:05 schreef Novermars het volgende:
[..]
Nope? Wij krijgen gewoon een melding dat we enrolled zijn in een vak.
Neequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:20 schreef MrStalin het volgende:
Ollie weet je trouwens al wat voor minor je gaat doen?
... ik ben heel erg kritisch over zulke programmas. We hebben in Groningen een vergelijkbaar iets 'Energy and Sustainability Research', waar stages bij Greenpeace als wetenschappelijk werden weggezet.. (het is dan ook nog maar de vraag hoe lang die master nog in de lucht wordt gehouden) Kort gezegd, zulke fancy leuke naampjes studies hebben over het algemeen bar weinig inhoud en ik denk dan: als je richting die sustainability op wil, dan bereik je dat denk ik alsnog eerder met een 'klassieke' master.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:27 schreef MrStalin het volgende:
Had eerst de intentie om naar het buitenland te gaan.. maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in. Zat nu dus hier naar te kijken:
http://www.ewi.tudelft.nl(...)e-energy-technology/
maar ben bang dat dat meer van hetzelfde is. Iets van natuurkunde oid is ook wel leuk
Dat zijn dus precies vakken waarvan ik zoiets heb vanquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef MrStalin het volgende:
Het is als minor inderdaadPlus dat het fancygehalte volgens mij wel meevalt. Hier zitten wel 'echte' vakken tussen over het ontwerp van zonnepanelen, windmolens etc. Dus daar heb je nog wel wat aan.
Dat is ook mijn probleem met 't Honours Programme hier op de RUG. Het verbredende deel op de FEB is vooral nuttig voor mensen die geen Econometrie studeren. Als je een verdiepende minor wilt doen aan bijvoorbeeld de FWN, dan doe je dat samen met bijvoorbeeld rechten/sociologie etc studenten, die, no offence intended, niet al te sterk zijn in wiskunde. Bij veel studies kan ik het me voorstellen dat het écht iets toevoegt, maar niet bij EOR.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat zijn dus precies vakken waarvan ik zoiets heb van![]()
No offense, in theorie zijn het interessante vakken, in de praktijk is het flut omdat juist een minorvak is toegankelijk voor alle bètas. Wij hebben ook zo'n vak 'zonnencellen', waarvan je heel wat zou verwachten aangezien RuG echt wereldwijd leading is op het gebied van organische zonnecellen.. en het was flut want het is net niet toegespitst op 1 doelgroep waardoor het een beetje van alles is waar niemand wat aan heeft.
Ik werd uitgenodigd voor een gesprek voor Honours... ben naar die sollicitatie gegaan en weggelopen met de mededeling, laat maar, ik ga wel een extra studie doen, is nuttiger, want het FWN Honours is precies zoals je zegt, gewoon net helemaal niks zonder toevoegende waarde. (Behalve een leuk titeltje en speciale bul)quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:42 schreef Novermars het volgende:
[..]
Dat is ook mijn probleem met 't Honours Programme hier op de RUG. Het verbredende deel op de FEB is vooral nuttig voor mensen die geen Econometrie studeren. Als je een verdiepende minor wilt doen aan bijvoorbeeld de FWN, dan doe je dat samen met bijvoorbeeld rechten/sociologie etc studenten, die, no offence intended, niet al te sterk zijn in wiskunde. Bij veel studies kan ik het me voorstellen dat het écht iets toevoegt, maar niet bij EOR.
Bij ons stelt het ook niet veel voor, het is niks meer dan een paar colleges wetenschapsfilosofie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik werd uitgenodigd voor een gesprek voor Honours... ben naar die sollicitatie gegaan en weggelopen met de mededeling, laat maar, ik ga wel een extra studie doen, is nuttiger, want het FWN Honours is precies zoals je zegt, gewoon net helemaal niks zonder toevoegende waarde. (Behalve een leuk titeltje en speciale bul)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |