SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Het netnummer 054 hoort bij de stad/gemeente: Ninove
Tim en Lorena zijn inderdaad lang weg.quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef roos85 het volgende:
TT![]()
Moeten Tim en Lorena niet op grijs in het cast overzicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 17:19 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Tim en Lorena zijn inderdaad lang weg.Lorena Golddigger binnenkort terug ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
Was haar al weer vergeten. Vind het wel fijn dat ze weg is,quote:Op maandag 7 april 2014 17:27 schreef Quarant het volgende:
[..]
Lorena Golddigger binnenkort terug ja...
quote:Op maandag 7 april 2014 20:21 schreef luftersel het volgende:
Die slome herkauwer heeft het trucje van Maxime al sneller door dan die wallenopslagplaats van een Nina.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:21 schreef luftersel het volgende:
Die slome herkauwer heeft het trucje van Maxime al sneller door dan die wallenopslagplaats van een Nina.
Mee eens. Ze past ook totaal niet bij Vincent ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 20:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]![]()
Ik erger me echt he-le-maal kapot aan die milou, dat hoofd, die stem....
Of als Sjoerd als een of andere brulaap staat te blérenquote:Op maandag 7 april 2014 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Niemand in die kroeg reageert ook als iemand de keel van een ander dichtknijpt,.
Ik vind hem goed!quote:
Het werd ons helaas niet gegund.quote:Op maandag 7 april 2014 20:40 schreef DaMart het volgende:
Waarom kneep Sjoerd Lucas nou niet uit de serie.
Ik had die single wel ergens liggen ja, ook de cd met meerdere liedjes, maar of Iris daarop staat, weet ik niet. Vond 't zelf iig een heel saai lied.quote:Op maandag 7 april 2014 21:23 schreef crazydiamond het volgende:
Heeft iemand deze toevallig? Of beter gezegd het B-kantje? Ben wel benieuwd welk muziekstuk dat is...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |