quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit nu wel een beetje vast in A Feast for Crows. Ik vind de characters die ze eruit gepikt hebben niet zo bijzonder. Ik misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(

Ah, zo had ik het nog niet eens bekeken.quote:Op maandag 7 april 2014 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Officieel leken ze op hun baasjes. Grey Wind was de roedelleider en vechter, Ghost het buitenbeentje, Lady was ook echt een dame, Nymeria een ongeleid projectiel, net als Shaggydog.

Dat klopt. En konijnen zijn alleen goed om aan het spit te hangen.quote:

quote:Op maandag 7 april 2014 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Dat deed ik in het begin van Snow zijn verhalen. Of er snel doorheen lezen door alleen de dialogen mee te pakken oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het nu wel een tof character.

quote:Op maandag 7 april 2014 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Are you kidding me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sunspear is een van de meest intrigerende houses vind ik
 Aut viam inveniam, aut faciam
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Ghost en Nymeria zijn alleen op pad en vermoedelijk enigszins verwilderd. Lady is relatief jong gestorven en was de makste van de wolven. Grey Wind doodde meer mensen dan Rob zelf in de strijd en werd ook gedeeltelijk in die kennel waar hij stierf geplaatst omdat hij agressie vertoonde tegen Robb's dienaren. Shaggydog is alles behalve lievv. En Summer wordt redelijk in de hand gehouden door Bran's wargkrachten.quote:Op maandag 7 april 2014 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze stoppen zo'n scene er niet in bij bijvoorbeeld de dire wolves van de Starks, die gewoon altijd lievv zijn tegenover hun baasjes. Dus ik denk dat je er niet ver naast zit.

Dat wel, maar dat kind niet.quote:Op maandag 7 april 2014 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Are you kidding me?Sunspear is een van de meest intrigerende houses vind ik

Ik zei lievv tegenover hun baasjes. Iets wat de draken in die scene dus blijkbaar niet deden (wacht zelf tot ik alles achter elkaar kan kijken, dus nog niet gezien), daar ging het over.quote:Op maandag 7 april 2014 19:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ghost en Nymeria zijn alleen op pad en vermoedelijk enigszins verwilderd. Lady is relatief jong gestorven en was de makste van de wolven. Grey Wind doodde meer mensen dan Rob zelf in de strijd en werd ook gedeeltelijk in die kennel waar hij stierf geplaatst omdat hij agressie vertoonde tegen Robb's dienaren. Shaggydog is alles behalve lievv. En Summer wordt redelijk in de hand gehouden door Bran's wargkrachten.

Nonsens. Ik heb niets gezegd dat anderen niet al hebben gezegd. Mijn verzoek is dus dat ze daarmee ophouden.quote:

Misschien dat je zelf dan ook wat voorzichtiger moet zijn met het plaatsen van vragen/opmerkingen. Je kunt verwachten dat daar een reactie op kan komen.quote:Op maandag 7 april 2014 19:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nonsens. Ik heb niets gezegd dat anderen niet al hebben gezegd. Mijn verzoek is dus dat ze daarmee ophouden.
V.

Mijn punt is: de wolven zijn, net als de draken, wilde beesten en geen knuffels.quote:Op maandag 7 april 2014 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zei lievv tegenover hun baasjes. Iets wat de draken in die scene dus blijkbaar niet deden (wacht zelf tot ik alles achter elkaar kan kijken, dus nog niet gezien), daar ging het over.

Ik vind het wel prachtige beesten, die direwolvesquote:Op maandag 7 april 2014 19:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mijn punt is, de wolven zijn net als de draken, wilde beesten en geen knuffels.

Ah, op die manier.quote:Op maandag 7 april 2014 19:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mijn punt is, de wolven zijn net als de draken, wilde beesten en geen knuffels.

Nee. Misschien wilde Drogon gewoon spelen, het schatje.quote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Maar de dire wolves zouden volgens mij niet zo snel bijten naar hun baasjes. Of heb ik wat gemist?

Lees de OP. Geen spoilers.quote:

Het is een Lannister, volgens mij heeft Cersei al meer moorden gepleegd.quote:Op maandag 7 april 2014 19:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dankzij jou weten we dat Tyrion nog twee opvallende moorden gaat plegen.
V.

Precies. Je hebt niets verraden. Je hebt gelijk. Toedeledokie.quote:Op maandag 7 april 2014 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is een Lannister, volgens mij heeft Cersei al meer moorden gepleegd.

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |