SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja dat komt van het engelse woord timeslot.quote:
zelfde voorouders dus'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://computertotaal.nl/(...)erslot-op-de-pc-2167quote:Op maandag 7 april 2014 16:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat komt van het engelse woord timeslot.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe moet ik dan spelen volgens jullie betweters? Dit is de eerste keer ooit dat iemand commentaar heeft op mijn spel en jullie gaan meteen erin mee.![]()
De rest heeft ook commentaar op je mattie.quote:Op maandag 7 april 2014 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We gaan gewoon lekker door toch?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
denk dat het niet zo zeer met je speelstijl te maken heeft maar meer de hele serie regels waaraan je tegenstander volgens jou moeten voldoen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe moet ik dan spelen volgens jullie betweters? Dit is de eerste keer ooit dat iemand commentaar heeft op mijn spel en jullie gaan meteen erin mee.
omdat ze anders ergens misbruik van maken volgens het DS2 systeem.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben jou "mattie" niet. En dat mag ik vermaak me er prima meequote:Op maandag 7 april 2014 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De rest heeft ook commentaar op je mattie.![]()
![]()
Huh ik noem je ook niet mijn mattie, verwacht nou niet te veel tussen ons.quote:Op maandag 7 april 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben jou "mattie" niet. En dat mag ik vermaak me er prima meeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh ik lees het nu ja.quote:Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Huh ik noem je ook niet mijn mattie, verwacht nou niet te veel tussen ons.
DS2 is ook niet mijn mattie![]()
![]()
Was een beetje rare zinsopbouw.quote:Op maandag 7 april 2014 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik lees het nu ja.
DS2 is ook niet mijn mattieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En omdat ik veel lage steekballen geef ben ik hypocriet? Dat slaat ook nergens op. Het is voetbal. Daarin pass je de bal naar medespelers.quote:Op maandag 7 april 2014 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat het niet zo zeer met je speelstijl te maken heeft maar meer de hele serie regels waaraan je tegenstander volgens jou moeten voldoen.
omdat ze anders ergens misbruik van maken volgens het DS2 systeem.![]()
De neuzen zijn van een hoog niveau.quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Kakkerlakken zijn nogal dom maar dit spant toch wel de kroon
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jep als het over de grond is mag het wel maar een hoge niet?quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En omdat ik veel lage steekballen geef ben ik hypocriet? Dat slaat ook nergens op. Het is voetbal. Daarin pass je de bal naar medespelers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je hoeft zelf helemaal niet anders te spelen, maar je doet altijd zo uit de hoogte tegenover lb+y maar zelf speel je vrijwel identiek. Dat is prima, maar dan moet je niet zeuren als anderen dat ook doen, snap je?quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En omdat ik veel lage steekballen geef ben ik hypocriet? Dat slaat ook nergens op. Het is voetbal. Daarin pass je de bal naar medespelers.![]()
Over het algemeen toch wat hoger dan Feyenoord supporters ja.quote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De neuzen zijn van een hoog niveau.
Ik heb een Feyenoord supporter op Facebook die Ajax uit de competitiestand heeft geblurred en Feyenoord op 1 heeft![]()
![]()
Open doel, is best lastig toch?quote:Op maandag 7 april 2014 16:19 schreef Freire het volgende:
[..]
Die kansen van Matuidi en Altidore in de eerste helft![]()
![]()
het is voetbal, daarin leg je ballen op je medespeler af voor de keeper, geef je diepe steekballen vanuit het achterveld om onder druk uit te komen, je hangt met 10 man voor de goal om via counter voetbal de CL te winnen, je laat je op z'n spaans vallen in el clasico, je west ham united jezelf al cross abusend naar de top 10 van de BPL.quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En omdat ik veel lage steekballen geef ben ik hypocriet? Dat slaat ook nergens op. Het is voetbal. Daarin pass je de bal naar medespelers.
HET IS VOETBAL! alles mag zolang de scheids maar niet fluit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kom dan G.quote:Op maandag 7 april 2014 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan zo trouwens wel een potje voor de cup.Iemand?
![]()
Ja, want je hebt meer skills nodig voor lage steekballen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep als het over de grond is mag het wel maar een hoge niet?Ik combineer veel meer en ik laat veel beter positiespel zien. Je doet mijn prestaties nu echt tekort.quote:Op maandag 7 april 2014 16:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je hoeft zelf helemaal niet anders te spelen, maar je doet altijd zo uit de hoogte tegenover lb+y maar zelf speel je vrijwel identiek. Dat is prima, maar dan moet je niet zeuren als anderen dat ook doen, snap je?![]()
Ik zeg ook helemaal niet dat je slecht bent. Ik zeg alleen dat je niet moet zeuren om lb+yquote:Op maandag 7 april 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, want je hebt meer skills nodig voor lage steekballen.
[..]
Ik combineer veel meer en ik laat veel beter positiespel zien. Je doet mijn prestaties nu echt tekort.![]()
oke wacht even m'n potje afmakenquote:
we doen dat je de sprintknop niet mag gebruikenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
kom maarquote:Op maandag 7 april 2014 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan zo trouwens wel een potje voor de cup.Iemand?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik zeur al heel lang niet meer om LB+Yquote:Op maandag 7 april 2014 16:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat je slecht bent. Ik zeg alleen dat je niet moet zeuren om lb+y![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over het algemeen toch wat hoger dan Feyenoord supporters ja.
Ik heb een Feyenoord supporter op Facebook die Ajax uit de competitiestand heeft geblurred en Feyenoord op 1 heeft![]()
![]()
Doe normaal man.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zal je toevoegen. Mijn PSN is Anti-voetbal en die is gebaseerd op mijn speelstijl.quote:Op maandag 7 april 2014 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
oke wacht even m'n potje afmaken
we doen dat je de sprintknop niet mag gebruiken![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik zal je toevoegen. Mijn PSN is Anti-voetbal en die is gebaseerd op mijn speelstijl.
quote:Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik zal je toevoegen. Mijn PSN is Anti-voetbal en die is gebaseerd op mijn speelstijl.
Lindgr0n it is.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
huh zit jij ook bij ons in de poule nee tochquote:Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij zit bij mij.quote:Op maandag 7 april 2014 16:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
huh zit jij ook bij ons in de poule nee toch
Nopequote:Op maandag 7 april 2014 16:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
huh zit jij ook bij ons in de poule nee tochi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Jouw record is echt ziek, jij bent volgens mij stiekem gewoon verschrikkelijk goedquote:Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik zal je toevoegen. Mijn PSN is Anti-voetbal en die is gebaseerd op mijn speelstijl.![]()
![]()
waarom gaat ie dan tegen lindgron spelenquote:zo weet ik nooit hoe sterk de tegenstand is.
ik kan begin van de avond wel trouwens, denk ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zeg niet dat het hoog is maar kakkerlakjes zijn gewoon bijzonder dom over het algemeen. VDM was dan nog wel redelijk normaal.quote:![]()
Hahahaquote:Op maandag 7 april 2014 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het hoog is maar kakkerlakjes zijn gewoon bijzonder dom over het algemeen. VDM was dan nog wel redelijk normaal.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het hoog is maar kakkerlakjes zijn gewoon bijzonder dom over het algemeen. VDM was dan nog wel redelijk normaal.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin nu te begrijpen waarom jij het voor DS2 opneemt.quote:Op maandag 7 april 2014 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het hoog is maar kakkerlakjes zijn gewoon bijzonder dom over het algemeen. VDM was dan nog wel redelijk normaal.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welnee, je hebt overal mongolen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over het algemeen toch wat hoger dan Feyenoord supporters ja.
Ik heb een Feyenoord supporter op Facebook die Ajax uit de competitiestand heeft geblurred en Feyenoord op 1 heeft
Waarom heb je zo iemand überhaupt op Facebook?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ik heb wel eens gehoord dat fans van de Russische competitie enorm slim zijn. De bukharov fans blijken zelfs hoogbegaafd te zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
klasgenootje van het roc zeker'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Welnee, die kopen witte shirtjes voor 70 piek, dan ben je ook niet helemaal snugger.quote:Op maandag 7 april 2014 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb wel eens gehoord dat fans van de Russische competitie enorm slim zijn. De bukharov fans blijken zelfs hoogbegaafd te zijn.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Uiteraard alleen bij een bepaalde club wat meer. Om uit te lachen natuurlijkquote:Op maandag 7 april 2014 16:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welnee, je hebt overal mongolen.
Waarom heb je zo iemand überhaupt op Facebook?![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb wel eens gehoord dat fans van de Russische competitie enorm slim zijn. De bukharov fans blijken zelfs hoogbegaafd te zijn.
Hou op, ik wil de underdog zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 16:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jouw record is echt ziek, jij bent volgens mij stiekem gewoon verschrikkelijk goed![]()
Hahaha, balen johquote:Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik in de verkeerde poule zit.![]()
![]()
Ik dacht dat je gewoon wilde oefenen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
X1, ik zit niet bij jou in de poule
el-blanchito, wij dan maar?![]()
![]()
Prima!quote:Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
X1, ik zit niet bij jou in de poule
el-blanchito, wij dan maar?
ik was net al die profBoosts aan het kopen
Top. Ik invite je vast.quote:Op maandag 7 april 2014 16:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Prima!
ik was net al die profBoosts aan het kopen'voor de cup'quote:Op maandag 7 april 2014 16:30 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon wilde oefenen.
Geen steekballen of L1 + driehokje geven jongens!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het schaap is gedekt.quote:
of voor ozz het schaap is geslacht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De kebab is aangesneden.quote:Op maandag 7 april 2014 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het schaap is gedekt.
of voor ozz het schaap is geslacht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
voor trapzie, de wodka lekt in de watermeloen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Al de hele dag niks van gehoord ik denk dat hij de lammetjes op het vuur aan het zetten is.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 16:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor trapzie, de wodka lekt in de watermeloen.
De kipkluifjes zijn uit de bucket.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lekker hoorquote:Op maandag 7 april 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Al de hele dag niks van gehoord ik denk dat hij de lammetjes op het vuur aan het zetten is.![]()
![]()
blanchito, jij bent echt het schoolvoorbeeld van een tegenstander waar ik helemaal niets tegen kan.Zo ver van je eigen doel af spelen en voorin letterlijk alles in de kluts meekrijgen.
Echt goed gespeeld. Met zo'n kutteam, niet te geloven. Motherfucking Hersi die ze er zo in finesst en Engelaar die van 40 meter de paal raakt.
Meteen de rematch maar?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De verhoudingen kloppen niet.
El blanchito > DSL en Lindgren
DSL > Mij
Ik > Lindgren (soms)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bedankt, denk ikquote:Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef Lindgren. het volgende:
blanchito, jij bent echt het schoolvoorbeeld van een tegenstander waar ik helemaal niets tegen kan.Zo ver van je eigen doel af spelen en voorin letterlijk alles in de kluts meekrijgen.
Echt goed gespeeld. Met zo'n kutteam, niet te geloven. Motherfucking Hersi die ze er zo in finesst en Engelaar die van 40 meter de paal raakt.
Meteen de rematch maar?
Dat was wel Lerof Fer he
Die bal die jij van de lijn afhaalde![]()
Oh ja, Lerra kan dat natuurlijk wel.quote:Op maandag 7 april 2014 16:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
bedankt, denk ik
Dat was wel Lerof Fer he
Die bal die jij van de lijn afhaalde![]()
Zo kut trouwens, je weet dat die mcGeady gaat komen, maar je doet er niks tegen
Orlando heeft wel shotpower 90quote:Op maandag 7 april 2014 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh ja, Lerra kan dat natuurlijk wel.
En hoe doen El Sha en Balo het?quote:Op maandag 7 april 2014 16:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo'n kerel die hier post. (met een hele moeilijke naam)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
alsof nederland van mexico zou winnen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lolquote:Op maandag 7 april 2014 16:59 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Is goed. Voeg me maar toe: Anti-voetbal, gedaan
Feyenoord Rotterdam![]()
Inderdaad.quote:
En Hernandez (zo heette hij toch?) die vlak voor tijd scoorde.quote:Op maandag 7 april 2014 17:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toen speelde god Jorge Campgod nog voor Mexico![]()
Geniet ervan koning.quote:Op maandag 7 april 2014 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
En Hernandez (zo heette hij toch?) die vlak voor tijd scoorde.
Al plannen om met je broer te gaan zuipen keertje?![]()
Netherlands 2–2 Mexicoquote:Op maandag 7 april 2014 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
En Hernandez (zo heette hij toch?) die vlak voor tijd scoorde.
Cocu Goal 4'
R. de Boer Goal 18'
Peláez Goal 75'
Hernández Goal 90+4'
Wat een geheugen![]()
![]()
Maar dat is omdat ik het laatst nog zag bij Studio Voetbal.quote:Op maandag 7 april 2014 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Netherlands 2–2 Mexico
Cocu Goal 4'
R. de Boer Goal 18'
Peláez Goal 75'
Hernández Goal 90+4'
Wat een geheugenNee, nog niet.quote:Op maandag 7 april 2014 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geniet ervan koning.
Al plannen om met je broer te gaan zuipen keertje?
Net echt heel onterecht een wedstrijd gewonnen met 4-0.![]()
Vanavond onze potjes spelen? Ben denk rond 21:30 thuis uit werk.quote:Op maandag 7 april 2014 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geniet ervan koning.
Al plannen om met je broer te gaan zuipen keertje?
Heb ik de poulefase gelijk gehad![]()
![]()
wie heeft de strijd gewonnen lindgren - blanchito ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Van uitstel komt afstel gewoon zo snel mogelijk iets plannen!quote:Op maandag 7 april 2014 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat is omdat ik het laatst nog zag bij Studio Voetbal.
[..]
Nee, nog niet.
Net echt heel onterecht een wedstrijd gewonnen met 4-0.![]()
Eerste potje 0-3 voor hem. Tweede potje 1-1.quote:Op maandag 7 april 2014 17:06 schreef FCsuarez het volgende:
wie heeft de strijd gewonnen lindgren - blanchito ?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Goed gespeeld blanchito, het ging bij mij in de eerste helft een stuk beter. Ik zat me wel even op te vreten bij die goal van jou (weer zo'n aids klutsbal) maar had zo te lezen geluk bij die pingel. Vreemd.
Leuke potjes.
Hij is taai he?quote:Op maandag 7 april 2014 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
Goed gespeeld blanchito, het ging bij mij in de eerste helft een stuk beter. Ik zat me wel even op te vreten bij die goal van jou (weer zo'n aids klutsbal) maar had zo te lezen geluk bij die pingel. Vreemd.
Leuke potjes.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Benzema.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat gebeurt er bij een gelijkspel? Verlenging? Telt die mee of is het gewoon 1-1?
Nee gewoon 1-1quote:Op maandag 7 april 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel? Verlenging? Telt die mee of is het gewoon 1-1?![]()
Puntje is puntje.quote:Op maandag 7 april 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel? Verlenging? Telt die mee of is het gewoon 1-1?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, tot nu toe de beste FOK!'er waar ik tegen heb gespeeld denk ik.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Sukkel.quote:Op maandag 7 april 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe de beste FOK!'er waar ik tegen heb gespeeld denk ik.
Nooit gehad ookquote:Op maandag 7 april 2014 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
Leuke potjes.
Wel leuke potjes iddi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die Corona
Bij mij zijn het juist de prutsers (Ligeon, Engelaar, Hersi) die niet tegenvallen.
Je team mist alleen wat fysieke kracht denk ik Lindgren.
http://sofifa.com/nl/14w/p/148820-carlos-pena deze speler moet volgend jaar in FUT zitten. Een mannetje van 1.78 met strength en ook nog pace.Corona is echt een baas. Veel meer dreiging dan Vela aan de andere kant.quote:Op maandag 7 april 2014 17:20 schreef el-blanchito het volgende:
Die Corona
Bij mij zijn het juist de prutsers (Ligeon, Engelaar, Hersi) die niet tegenvallen.
Je team mist alleen wat fysieke kracht denk ik Lindgren.![]()
Ja, dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 7 april 2014 17:20 schreef el-blanchito het volgende:
Die Corona
Je team mist alleen wat fysieke kracht denk ik Lindgren.Heb alleen niet zoveel opties.
Ik vond Corona juist niet zo bijzonder. Ik moet nog 'n beetje aan hem wennen denk ik.
Nouja, hij heeft iig 5* Skills.quote:Op maandag 7 april 2014 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker.Heb alleen niet zoveel opties.
Ik vond Corona juist niet zo bijzonder. Ik moet nog 'n beetje aan hem wennen denk ik.
Zijn er ook geen grote sterke CB's?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Jimenezquote:Op maandag 7 april 2014 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker.Heb alleen niet zoveel opties.
Ik vond Corona juist niet zo bijzonder. Ik moet nog 'n beetje aan hem wennen denk ik.Rodriguez heeft 88 strength. Verder nog Araujo maar die heeft maar 25 jumping.quote:Op maandag 7 april 2014 17:23 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft iig 5* Skills.
Zijn er ook geen grote sterke CB's?![]()
Lees hem nu pas je bericht. Ga nu me team maken.quote:Op maandag 7 april 2014 12:30 schreef Tim86 het volgende:
Johnbon of DuTank toevallig tijd/zin in een toernooipotje nu?🍆![]()
Zijn de resultaten bekend bij de toernooileiding?
Suarez of Omni een potje?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Pfff 4-3 verloren van X1, in verlenging.Wel dik terecht trouwens.
Echt een onrustige pot zeg.Kon niet onder je druk uitvoetballen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Omni zit toch niet bij ons?quote:Op maandag 7 april 2014 17:25 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn de resultaten bekend bij de toernooileiding?
Suarez of Omni een potje?Zhano toch?
Ik wil ook nog wel een keer een potje tegen Tim oefenen want dat heb ik in al die jaren nog niet gedaan. Maar nu niet want ik moet zo eerst koken.![]()
Verschrikkelijk potje inderdaad, echt een chaos op het middenveld. Je speelde wel goed voor zo'n eerst potje man.quote:Op maandag 7 april 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Pfff 4-3 verloren van X1, in verlenging.Wel dik terecht trouwens.
Echt een onrustige pot zeg.Kon niet onder je druk uitvoetballen.
![]()
Oh, foutje!quote:Op maandag 7 april 2014 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omni zit toch niet bij ons?Zhano toch?
Zhano dan?
4-1-2-1-2 tegen 4-1-2-1-2, dan krijg je dat volgens mij.quote:Op maandag 7 april 2014 17:26 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Verschrikkelijk potje inderdaad, echt een chaos op het middenveld. Je speelde wel goed voor zo'n eerst potje man.
Feyenoord Rotterdam![]()
Wij?quote:Op maandag 7 april 2014 17:29 schreef x1N2ition het volgende:
Iemand anders nog een potje oefenen of voor het echie DSL/Trapz?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Daarom had ik je al toegevoegd idd. Komt binnenkort welquote:Op maandag 7 april 2014 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil ook nog wel een keer een potje tegen Tim oefenen want dat heb ik in al die jaren nog niet gedaan. Maar nu niet want ik moet zo eerst koken.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
1 nadeel: nu zie ik wel je record.quote:Op maandag 7 april 2014 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom had ik je al toegevoegd idd. Komt binnenkort wel![]()
Nu wil je niet meer?quote:Op maandag 7 april 2014 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1 nadeel: nu zie ik wel je record.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Meh, die ligt te vaak op zijn gatquote:Op maandag 7 april 2014 17:28 schreef Maver24 het volgende:
Oscar als false9? zou dat kunnen of niet goed![]()
Kan vanavond ook wel een potje tegen Antihero of DePresident. Met 2 overwinningen ben ik door denk ik.
edit: Antihero is terug getrokken dus? Dan hoef ik in principe niet eens te spelen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Costa Rica, dan win zelfs ik nog wel van Omniquote:Op maandag 7 april 2014 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
Omni-Ozz 0-3 wat lezen mijn ogen wat is deze
Nee, dat niet, maar Costa Rica is wel echt slecht.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
Omni-Ozz 0-3 wat lezen mijn ogen wat is deze
Hij was wel de hele 1e helft beter en ik had geen schot op goal.
Tweede potje 3 goals na de 85e minuut geloof ik waarvan 2 in de 90e.
Die Pena werd vorig jaar nog aan PSV gelinkt.quote:Op maandag 7 april 2014 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://sofifa.com/nl/14w/p/148820-carlos-pena deze speler moet volgend jaar in FUT zitten. Een mannetje van 1.78 met strength en ook nog pace.
[..]
Corona is echt een baas. Veel meer dreiging dan Vela aan de andere kant.
Maar we zijn zoals gebruikelijk weer te laat, nu is die onhaalbaar denk ik. Net als Chicharito en Guardado die op een haar na bij PSV speelden.![]()
Klopt, heeft buiten Campbell en Ruiz niet echt denderende spelers.quote:Op maandag 7 april 2014 17:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Costa Rica, dan win zelfs ik nog wel van Omni
Nee, dat niet, maar Costa Rica is wel echt slecht.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
X1 wat een dramapot van mijn kant zeg. Goed gespeeld
Virgil en Kongolo waren niet opgewassen tegen jouw spitsen.
Caulker met de hattrick
4-1 was wel onwijs geflatteerd, maar goed gespeeld.
Bizar dat je zoveel gevaar kan stichten met fucking Hersi.![]()
Ik had 'm best kunnen pakken.quote:Op maandag 7 april 2014 17:54 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, X1 gaat het toernooi dus winnenAl dwong ik wel pas in de allerlaatste minuut met een kutgoal verlenging af.
Feyenoord Rotterdam![]()
Klinkt gek bij deze uitslag, maar ik denk dat ik hem had kunnen pakkenquote:Op maandag 7 april 2014 17:54 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, X1 gaat het toernooi dus winnen
quote:Op maandag 7 april 2014 17:55 schreef x1N2ition het volgende:
Bizar dat je zoveel gevaar kan stichten met fucking Hersi.!
Dit dus.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als je wat meer geluk had gehad in de tweede helft, had dat zeker gekund. Je begon alleen best wel slecht, denk je dat je het daar hebt laten liggen.quote:Op maandag 7 april 2014 17:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik had 'm best kunnen pakken.Al dwong ik wel pas in de allerlaatste minuut met een kutgoal verlenging af.
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 17:55 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een leuke cam en SP (Bundesliga) voor 15k?![]()
Best! Ben met Italiëquote:Op maandag 7 april 2014 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
Gerrit, zullen wij eens een potje?Welk land heb jij?
Feyenoord Rotterdam![]()
PS4?quote:Op maandag 7 april 2014 18:02 schreef Fokker101 het volgende:
Voor de ps4 of maakt het verschil tussen de PS3 en PS4 qua spelers niet zo veel?
Dan Boateng en Mandzukic![]()
Is dezelfde markt.quote:Op maandag 7 april 2014 18:02 schreef Fokker101 het volgende:
Voor de ps4 of maakt het verschil tussen de PS3 en PS4 qua spelers niet zo veel?
Edit: Oh, ik dacht qua prijs.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee, ik bedoel qua kwaliteit. Dus bijvoorbeeld Eriksen is echt baas op de PS3 en op de PS4 echt bagger..![]()
Zoek het op.quote:Op maandag 7 april 2014 18:06 schreef Fokker101 het volgende:
Is er ook een goeie cam bij bayern voor niet meer dan 15k? Want, anders heb ik een geen 100hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kroos dan ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 18:08 schreef Fokker101 het volgende:
http://wefut.com/en/squads/image/60223/Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jezus man.quote:Op maandag 7 april 2014 18:10 schreef Fokker101 het volgende:
Mmm, Kroos kan wel ja. Is die kroos een beetje goed dan?![]()
CAM met 5* WF wordt door velen op gefapt. Hij is alleen traag, maar dat hoeft niet een probleem te zijn op CAM.quote:Op maandag 7 april 2014 18:10 schreef Fokker101 het volgende:
Mmm, Kroos kan wel ja. Is die kroos een beetje goed dan?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
GG Lindgren.Wel oneerlijke teams natuurlijk, dat is wel jammer aan dit toernooi.
Tof van je dat je die bal niet maakte.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Haha, ja dat had echt een kutgoal geweestquote:Op maandag 7 april 2014 18:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GG Lindgren.![]()
Tof van je dat je die bal niet maakte.![]()
Lekker potje.
Rematch?
quote:Op maandag 7 april 2014 18:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, ja dat had echt een kutgoal geweestLekker potje.
Rematch?Over 5 minuten, ff schijten.
Feyenoord Rotterdam![]()
Iemand anders potje xbox dan? Heb nu twee potjes gedaan met me Engeland team en twee verloren. Goede generale repetitie.🍆![]()
Verkeerde account Maverquote:Op maandag 7 april 2014 18:22 schreef Johnbon het volgende:
Iemand anders potje xbox dan? Heb nu twee potjes gedaan met me Engeland team en twee verloren. Goede generale repetitie.![]()
Waarom krijgt de CAM in 4-1-2-1-2 vaak een oranje bolletje, zelfs als hij gewoon de natuurlijke positie heeft?Valt me elke keer weer op.
Hij is ook gewoon niet zo goedquote:Op maandag 7 april 2014 18:36 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind up hazard helemaal niet zo bijzonders. Hij voegt niks toe ofzo![]()
Ik moet trainen, dus kan rond half 11/11 uur pas. Ik heb serieus geen idee hoe laat VI afgelopen is.quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 18:40 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe is die Mkhitryan ofzo van BVB op de PS4?
Ik denk dat ik maar ga wachten totdat jullie 2 potjes gespeeld hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 18:28 schreef Freire het volgende:
Kamikazie ik ben onverwacht vrij dus mocht je kunnen![]()
1 van de beste spelers uit het spel.quote:Op maandag 7 april 2014 18:40 schreef Fokker101 het volgende:
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Om 22:00, dus 22:30 a 23:00 vind ik primaquote:Op maandag 7 april 2014 18:40 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik moet trainen, dus kan rond half 11/11 uur pas. Ik heb serieus geen idee hoe laat VI afgelopen is.![]()
![]()
2x van Lindgren. gewonnen. 2e keer echt volledig weggespeeld, maar ik scoorde uit drie cornersquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:![]()
Ik krijg echt de touwtyfus van die Corona zeg. Die had ik echt kapot willen schoppen, maar dat lukte steeds niet.
Feyenoord Rotterdam![]()
Er spelen misschien nog 1 of max 2 anderen hier op de PS4. De kans dat die dan ook nog eens beide spelers hebben gebruikt op beide consoles is niet erg groot. Kan me sowieso ook niet voorstellen dat er verschillen inzittenquote:Op maandag 7 april 2014 18:40 schreef Fokker101 het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 7 april 2014 18:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Ik krijg echt de touwtyfus van die Corona zeg. Die had ik echt kapot willen schoppen, maar dat lukte steeds niet.
Ik liep aan het begin van de tweede helft wel onnodig veel te kutten.Dat zou ik in het toernooi sowieso nooit doen.
Baas.quote:Op maandag 7 april 2014 18:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
2x van Lindgren. gewonnen. 2e keer echt volledig weggespeeld, maar ik scoorde uit drie corners#JBEKSquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Verschil zit hem meer in formatie/omringende spelers dan in consoles lijkt me.quote:Op maandag 7 april 2014 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er spelen misschien nog 1 of max 2 anderen hier op de PS4. De kans dat die dan ook nog eens beide spelers hebben gebruikt op beide consoles is niet erg groot. Kan me sowieso ook niet voorstellen dat er verschillen inzitten
Ik had bv. IF Moutinho in een 433-5 waar die niet echt opviel, maar nu in mijn Portugal team voor de WK cup is die opeens veel nadrukkelijker aanwezig.![]()
Potje?quote:Op maandag 7 april 2014 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
DM maar als er meer gespeeld is. Toedels.🍆![]()
Het is niet zo dat spelers beter zijn het hele spel loopt gewoon iets soepelerquote:Op maandag 7 april 2014 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er spelen misschien nog 1 of max 2 anderen hier op de PS4. De kans dat die dan ook nog eens beide spelers hebben gebruikt op beide consoles is niet erg groot. Kan me sowieso ook niet voorstellen dat er verschillen inzitten![]()
Ik heb Mkhghsehfkgktarian gebruikt op de ps4. Als je een dribbelaar ben is hij geweldig, schieten is vrij oké,passen en sprinten is drama met hem.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Moet weg nu. Vanavond laat kan evt wel, ben daarvoor niet meer thuis.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus een aanrader voor mensen die de sprint knop niet gebruiken.quote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb Mkhghsehfkgktarian gebruikt op de ps4. Als je een dribbelaar ben is hij geweldig, schieten is vrij oké,passen en sprinten is drama met hem.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks.quote:Op maandag 7 april 2014 18:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gerrit, trade offer met Ogbonna, Sirigu, Diamanti enzo gedaanKan je vanavond ff een potje?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kan over 20 minuten.quote:Op maandag 7 april 2014 19:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou dan nu moeten denk ik
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Kan niet wachten Mathijs vs Ds2
#teamKamikazieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
#teamKamikazieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
en zeggen dat ik voor Jorwol ben is fout?quote:
Doe normaal man.
Dat was niet het enige.quote:Op maandag 7 april 2014 19:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
en zeggen dat ik voor Jorwol ben is fout?
Doe normaal man.
sorry ik zal me nu stil houden![]()
Ga nou niet doen alsof het om Jorwol gingquote:Op maandag 7 april 2014 19:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
en zeggen dat ik voor Jorwol ben is fout?
Doe normaal man.Ben dan tenminste nog een man en zeg de waarheid
![]()
Waarom laat jij je stil houden?quote:Op maandag 7 april 2014 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was niet het enige.
sorry ik zal me nu stil houden![]()
![]()
Wat zeg ik dan?quote:Op maandag 7 april 2014 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof het om Jorwol gingBen dan tenminste nog een man en zeg de waarheid
Dat hij kk slecht is, een hypocriet figuur is en dat hij niet zo zielig moet doen?
En moet ik daar een man voor zijn om dat toe te geven?![]()
Zeg dat dan gewoonquote:Op maandag 7 april 2014 19:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan?
Dat hij kk slecht is, een hypocriet figuur is en dat hij niet zo zielig moet doen?![]()
Ga niet zo triest proberen te trollen![]()
![]()
Zegt de uber troller.quote:Op maandag 7 april 2014 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon![]()
Ga niet zo triest proberen te trollen
Waarom zou je dat zeggen als het alle 3 niet waar is?quote:Op maandag 7 april 2014 19:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan?
Dat hij kk slecht is, een hypocriet figuur is en dat hij niet zo zielig moet doen?![]()
Jij bent de ubertroller in het topic man.quote:
Daar kan ik me nou niks bij voorstellenquote:Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent de ubertroller in het topic man.![]()
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zeggen als het alle 3 niet waar is?
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Derksen.quote:Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe ook een poging hoor
Welk bekend figuur was dit ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je moet die kruisjes verplaatsen he...quote:Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe ook een poging hoor
Welk bekend figuur was dit ?
Iemand die zo voor de cup wil?![]()
Niet waar.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan je nog geen eens kicken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klikte niet ik las door te quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Skype groep waar alle PS3'ers zitten tot vorige week een Xboxer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik klikte niet ik las door te quoten.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Invite jij mij ff Pots? (Ik kan niemand inviten volgens mij, poorten staan dicht.)Feyenoord Rotterdam![]()
Spreek jij die Jap nog wel eens?quote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik klikte niet ik las door te quoten.![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Done, succesquote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Invite jij mij ff Pots? (Ik kan niemand inviten volgens mij, poorten staan dicht.)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rijst? Neequote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spreek jij die Jap nog wel eens?![]()
![]()
Jezus teringtyfus FUT speel ik 2 beslissende wedstrijden om in de divisie te blijven/te promoveren krijg ik eerst die kutmelding "er is een probleem met FUT" en moet FUT afsluiten na afloop van een gewonnen duel, biij opstarten weer DNF melding van de wedstrijd dus geen punten en de tweede verlies ik.
Tering EA moet echt zijn shit met die servers gaan regelen anders ga ik PES spelen volgend jaar.blablablabla![]()
Weer zo'n corner jaquote:Op maandag 7 april 2014 19:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geflatteerde overwinning was dit Potsie.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: