SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog een 100% score tegen hem (ok, 1 gelijkspel) maar dat was in FUT13.quote:Op zondag 6 april 2014 20:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat als je van Mathijs verliest het lang aan moet horen hé?
Alleen hij is Brazilië dus dan weet je met wat voor team hij komt opdagen.![]()
Ja sowieso Neymar.quote:Op zondag 6 april 2014 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog een 100% score tegen hem (ok, 1 gelijkspel) maar dat was in FUT13.
Alleen hij is Brazilië dus dan weet je met wat voor team hij komt opdagen.![]()
Pato, David Luiz, Ramires, Macelo en hopelijk Osvaldo
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die kent die dikke waarschijnlijk niet eens.quote:Op zondag 6 april 2014 20:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pato, David Luiz, Ramires, Macelo en hopelijk Osvaldo![]()
Bij wie zit jij in de poule trouwens?quote:Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die kent die dikke waarschijnlijk niet eens.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tim, Dutank en Johnbonquote:Op zondag 6 april 2014 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij wie zit jij in de poule trouwens?![]()
denk dat het meer aan tim ligt dan de belgen hoorquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat gebeurt er als je 5x security vraag fout hebt?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Account dicht denk ik. En dan moet je hem volgens mij icm wat extra vragen openmaken. Was in het verleden zo tenminste..o.a. hoeveel spelers je in je club hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef over_hedge het volgende:
Wat gebeurt er als je 5x security vraag fout hebt?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nu ook br: Bros Before Hos 2013 720p BluRay x264-VeDeTTAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik gokte hem bij de laatste vraag goedquote:Op zondag 6 april 2014 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Account dicht denk ik. En dan moet je hem volgens mij icm wat extra vragen openmaken. Was in het verleden zo tenminste..o.a. hoeveel spelers je in je club hebt.Ik mag ibra lenen van een vriend van me, en zijn account staat nog in mijn ps4. Alleen hij wist zijn antwoord op de vraag niet meer en was te lui om te gaan opzoeken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gay Ramos lijkt trouwens ook wel een beetje op King Leonidas/Arda Turan met zijn stoere baard.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 6 april 2014 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Account dicht denk ik. En dan moet je hem volgens mij icm wat extra vragen openmaken. Was in het verleden zo tenminste..o.a. hoeveel spelers je in je club hebt.Het is niet echt meer relevant, maar je moet dan inloggen op je console en een nieuwe vraag+antwoord instellen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik gokte hem bij de laatste vraag goedIk mag ibra lenen van een vriend van me, en zijn account staat nog in mijn ps4. Alleen hij wist zijn antwoord op de vraag niet meer en was te lui om te gaan opzoeken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oh ja, je hebt natuurlijk gewoon je primary console ingesteld.quote:Op zondag 6 april 2014 21:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Het is niet echt meer relevant, maar je moet dan inloggen op je console en een nieuwe vraag+antwoord instellen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Coleman 4* skillieboi
https://vine.co/v/MiPqXuIlZUiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is wel een baas maar dat is best veel ja. Sommige non-shiny spelers worden ook ineens heel duur zoals Arias.quote:Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
dstwee waarom is hij zo duur?
[ afbeelding ]
Had hem in een 25k pack![]()
Beter schiet Jackson er nog eentje in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog meer gave nieuwe films beschikbaar?quote:Op zondag 6 april 2014 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Nu ook br: Bros Before Hos 2013 720p BluRay x264-VeDeTT![]()
Snowpiercer draait hier net in de bios en is ook al een tijdje te downloaden. Was wel aardig. Beetje vaag wel. Verder is het vrij karig de laatste tijd imo.quote:Op zondag 6 april 2014 21:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nog meer gave nieuwe films beschikbaar?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer is datquote:Op zondag 6 april 2014 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snowpiercer draait hier net in de bios en is ook al een tijdje te downloaden. Was wel aardig. Beetje vaag wel. Verder is het vrij karig de laatste tijd imo.
Gelukkig gaat game of thrones vnv verder![]()
![]()
Er is gewoon weinig qua films nu. Een beetje stilte voor de storm. Of stilte voor de...sharknado..quote:Op zondag 6 april 2014 21:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jammer is dat
Gelukkig gaat game of thrones vnv verder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2/3 van de film was leuk iddquote:Op zondag 6 april 2014 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snowpiercer draait hier net in de bios en is ook al een tijdje te downloaden. Was wel aardig. Beetje vaag wel. Verder is het vrij karig de laatste tijd imo.![]()
Beetje het probleem bij de meeste originele films..ze hebben geen idee hoe ze van een tof idee ook een film kunnen maken die van begin tot eind tof blijft en ook echt een sterk einde heeft.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ibra - sif suarez combi
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niemand van de cup deelnemers op xbox bezwaar dat ik de Angolese Belg Cavanda op RB heb staan en er in FUT een Angolees ipv Belgisch vlaggetje achter zijn naam staat trouwens? Heb er al vaker over gepost, maar anders ga ik er van uit dat het goed is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima! Benteke mag niet worden gebruikt hé, sinds die blessa is.quote:Op zondag 6 april 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
Niemand van de cup deelnemers op xbox bezwaar dat ik de Angolese Belg Cavanda op RB heb staan en er in FUT een Angolees ipv Belgisch vlaggetje achter zijn naam staat trouwens? Heb er al vaker over gepost, maar anders ga ik er van uit dat het goed is![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 22:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Prima! Benteke mag niet worden gebruikt hé, sinds die blessa is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik kan eigenlijk alleen maar verliezen zoquote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef DutchSL het volgende:
Jouw zwarte Hazard is wsl duurder dan alle teams van alle andere deelnemers bij elkaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat gaat dan ook gebeuren.quote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk alleen maar verliezen zo![]()
Sowieso.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen probleemquote:Op zondag 6 april 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
Niemand van de cup deelnemers op xbox bezwaar dat ik de Angolese Belg Cavanda op RB heb staan en er in FUT een Angolees ipv Belgisch vlaggetje achter zijn naam staat trouwens? Heb er al vaker over gepost, maar anders ga ik er van uit dat het goed is![]()
![]()
Iemand nu een potje?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2011 belde..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had dat shirt nu in een pack. Ik ken de sponsors van al die konko clubs niet..
En in 2011 hadden ze deze neger niet (de enige neger die ze hebben ook volgens FUT).![]()
Oke dat word sif suarez verkopen en ibra kopen. Want tering wat is die goed. Je loopt soms echt recht door de verdediging heen omdat je iedereen opzij duwt.Wist dat die goed was maar niet dat die zo goed was.
goal + penalty goal zal wel niet genoeg zijn. Geen repostquote:Op zondag 6 april 2014 23:10 schreef DutchSL het volgende:
Mogelijk een TIF James Rodriguez op CAM (2 goals)
Al is dat ook vast een repost.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als hij tegen jou kansloos is, tering.quote:
No hard feelings broi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Morgen gaat GOT weer verder
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al gedaan als het goed isquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toernooi lijkt me wel een goed plan eigenlijkquote:Op zondag 6 april 2014 23:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wil je voor het toernooi spelen? Of vriendschappelijk?
inv maar als je zover bentAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft de xbox one eigenlijk ook iets zodat je makkelijk kan streamen op twitch? Zou ja kunnen we volgend jaar als wat meer mensen xbox one of ps4 hebben toernooien live streamen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Succes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#LeaveTrapZalonequote:Op zondag 6 april 2014 23:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als hij tegen jou kansloos is, tering.
No hard feelings bro![]()
dat zou echt te gek zijnquote:Op zondag 6 april 2014 23:25 schreef over_hedge het volgende:
Heeft de xbox one eigenlijk ook iets zodat je makkelijk kan streamen op twitch? Zou ja kunnen we volgend jaar als wat meer mensen xbox one of ps4 hebben toernooien live streamen.![]()
Duidelijk EA game dit.quote:Op zondag 6 april 2014 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hahaha 0-4 nooooob
zelfs ik laat me niet zo afmaken door tim![]()
Ja dat werkt perfectquote:Op zondag 6 april 2014 23:25 schreef over_hedge het volgende:
Heeft de xbox one eigenlijk ook iets zodat je makkelijk kan streamen op twitch? Zou ja kunnen we volgend jaar als wat meer mensen xbox one of ps4 hebben toernooien live streamen.![]()
quote:
Echt alles vloog er ook in zeg voor rust
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Over die heerlijke passes en aannames van mij maar te zwijgenquote:Op zondag 6 april 2014 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt alles vloog er ook in zeg voor rust![]()
![]()
Kan gebeuren hugo.quote:Op zondag 6 april 2014 23:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Over die heerlijke passes en aannames van mij maar te zwijgen![]()
hahaha sorry Huug, erg lucky dit
Nu had ik EAids lange tijd met elke bal die wegschiet van de voeten, maar op het einde valt het ineens wel goed..
Hugo - Tim 1-5
Tim - Hugo 2-1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Frustrerend dat na mijn slechte voorzet Mirallas daar zo vrij staat terwijl mijn 3 verdedigers in het midden een kop koffie staan te drinken.quote:Op maandag 7 april 2014 00:00 schreef Tim86 het volgende:
hahaha sorry Huug, erg lucky dit
Nu had ik EAids lange tijd met elke bal die wegschiet van de voeten, maar op het einde valt het ineens wel goed..
Daar niet van was jij wel de betere ploeg.![]()
Ja idd..ik speelde vanaf de 60e minuut ultra aanvallend maar jij kon gelukkig net niet die eindpass geven steeds. En in de laatste minuut was Alba ineens helemaal weg en kon ik zo door. Dat ik dan die kans verneuk en Kompany de 90+ corner binnenkopt maakte het echt helemaal af..quote:Op maandag 7 april 2014 00:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Frustrerend dat na mijn slechte voorzet Mirallas daar zo vrij staat terwijl mijn 3 verdedigers daar een kop koffie staan te drinken.
Voor rust was jij wel beter deze wedstrijd..daarna draaide het een beetje om maar kon ik ook amper kansen creëren. Gelukkig schiet Mirallas alles raak als hij van rechts naar de lange hoek schiet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik voel wel meer spanning bij zo'n cup potje dan een normale eigenlijk..Komt door de druk die DSL heeft opgevoerd op me
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Herckenbaar.quote:Op maandag 7 april 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik voel wel meer spanning bij zo'n cup potje dan een normale eigenlijk..Komt door de druk die DSL heeft opgevoerd op mehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat was dag 1 van de copa xboxa dan
Geen zin om auto-aanvulling shit in Excel aan te passen, dus maar 2=1 ipv 2-1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
JAAAAAAAAAAquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DS2 twee keer verloren?Kan iemand me even zijn rageposts linken?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb niet geraged.quote:Op maandag 7 april 2014 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
DS2 twee keer verloren?Kan iemand me even zijn rageposts linken?
![]()
De 1e x echt een kut wedstrijd. De 2e keer ook omdat ik teveel kansen niet benutte.quote:
Hernandez heeft gewoon 88 finishing
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 07-04-2014 00:23:52 ]![]()
Jbgsquote:Op maandag 7 april 2014 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De 1e x echt een kut wedstrijd. De 2e keer ook omdat ik teveel kansen niet benutte.
Hernandez heeft gewoon 88 finishingwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Klaar.
Misschien toch niet helemaal kansloos.!
Ik ga eerst in de friendlies eens aanvoelen hoe Corona speelt, anders kan ik Guardado daar ook nog ingooien voor de cross abuseDat lijkt me eigenlijk een betere optie in 3-5-2.
RIP mijn winningstreak
Door penalties. Tegen een aubapacehoer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cross abuse op midgetsquote:Op maandag 7 april 2014 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
Klaar.
[ afbeelding ]
Misschien toch niet helemaal kansloos.!
Ik ga eerst in de friendlies eens aanvoelen hoe Corona speelt, anders kan ik Guardado daar ook nog ingooien voor de cross abuseDat lijkt me eigenlijk een betere optie in 3-5-2.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar was ik ook bang voor, maar het valt me nog mee.quote:1.80, 1,89 en 1,86
Hernandez is 1.75, Dos Santos ook..hoe kom je bij die lengtes?quote:Op maandag 7 april 2014 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, maar het valt me nog mee.1.80, 1,89 en 1,86
Reyna is 1.69, Vela 1.77
Of heb je het over je verdediging? Daar kan je niet echt op cross abusen zelf toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb bij 2k14 oa al Allen Iverson (96 rated), Magic Johnson (95), Kevin Durant (94), Shaq (95), Dr J (93) en Robinson (94)![]()
Stuk makkelijker om daar legends te krijgen haha![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 01:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal ook eens om jouw clubje lachen.Ik kan er zelf ook om lachen hoor. Al die mensen die blij zijn dat het verschil van 13 naar 10 is.
Als ik hier niet eens een potje kan spelen zonder dat ik word uitgelachen dan hoeft het van mij niet meer. Dan ben ik liever snel uitgeschakeld.![]()
Ah, ik dacht dat je het over de tegenstander had die met deze CB's lekker kan cross abusen op mij.quote:Op maandag 7 april 2014 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hernandez is 1.75, Dos Santos ook..hoe kom je bij die lengtes?
Reyna is 1.69, Vela 1.77
Of heb je het over je verdediging? Daar kan je niet echt op cross abusen zelf tochHernandez heeft 88 positioning, 83 heading en 85 jumping dus die zal ooit nog wel een verdwaalde voorzet inknikken denk ik
Kop op, niet weer in de slachtoffer modus.quote:Op maandag 7 april 2014 01:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik hier niet eens een potje kan spelen zonder dat ik word uitgelachen dan hoeft het van mij niet meer. Dan ben ik liever snel uitgeschakeld.
Je hebt nog 4 wedstrijden, alle kans om door te gaan![]()
![]()
Laat die draak lekker. ZIt niet eens in ons toernooi.quote:Op maandag 7 april 2014 01:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik hier niet eens een potje kan spelen zonder dat ik word uitgelachen dan hoeft het van mij niet meer. Dan ben ik liever snel uitgeschakeld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, de mensen proberen mij weer belachelijk te maken maar niemand maakt de grote DS2 de SMLENO-koning belachelijk.quote:Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef Freire het volgende:
[..]
Kop op, niet weer in de slachtoffer modus.
Je hebt nog 4 wedstrijden, alle kans om door te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom niet? Lekker makkelijk iedere keer. Kan er wel om lachen dat hij 4x verliest tegen jou in 2 dagen tijd.quote:Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef Freire het volgende:
[..]
Kop op, niet weer in de slachtoffer modus.
Je hebt nog 4 wedstrijden, alle kans om door te gaan
Dat is scorebordjournalistiek. Ik had vooral de 2e wedstrijd voor het toernooi een punt verdiend.quote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker makkelijk iedere keer. Kan er wel om lachen dat hij 4x verliest tegen jou in 2 dagen tijd.
Misschien is hij wel de beste user van dit forum.![]()
IBGGquote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker makkelijk iedere keer. Kan er wel om lachen dat hij 4x verliest tegen jou in 2 dagen tijd.![]()
Amai zeg, godmiljaar wat heb ik gedaan ?quote:Op maandag 7 april 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik voel wel meer spanning bij zo'n cup potje dan een normale eigenlijk..Komt door de druk die DSL heeft opgevoerd op me![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 02:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Amai zeg, godmiljaar wat heb ik gedaan ?quote:Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef DutchSL het volgende:
Tim Immers in zijn match history gewoon alleen maar zeges, laatste niet-zege te lang geleden om op de lijst te staanPressurequote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef DutchSL het volgende:
Jouw zwarte Hazard is wsl duurder dan alle teams van alle andere deelnemers bij elkaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat dat zo makkelijk?quote:Op maandag 7 april 2014 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mogguh. Uurtje file voor de Brienenoord. POTS werkt dus maar thuis vanochtend.![]()
![]()
Ik kan thuis wegrijden en ruim een uur in de file gaan staan, of thuis gaan werken en wachten tot de file weg is. Volgens mij is de keuze vrij makkelijk.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yup. En nu ben je zeker 'kantoorartikelen' aan het kopen?quote:Op maandag 7 april 2014 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan thuis wegrijden en ruim een uur in de file gaan staan, of thuis gaan werken en wachten tot de file weg is. Volgens mij is de keuze vrij makkelijk.![]()
![]()
Ingelogd via de thuiswerkomgeving, en eerst maar eens mijn mail wegwerkenquote:Op maandag 7 april 2014 07:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yup. En nu ben je zeker 'kantoorartikelen' aan het kopen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben ook gewoon slecht terwijl mijn record niet echt beroerd is.quote:Op zondag 6 april 2014 23:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als hij tegen jou kansloos is, tering.
No hard feelings bro
Stel je niet aan man, ik verlies ook constant.quote:Op maandag 7 april 2014 01:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik hier niet eens een potje kan spelen zonder dat ik word uitgelachen dan hoeft het van mij niet meer. Dan ben ik liever snel uitgeschakeld.Leuk he, de brienenoordbrug.quote:Op maandag 7 april 2014 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan thuis wegrijden en ruim een uur in de file gaan staan, of thuis gaan werken en wachten tot de file weg is. Volgens mij is de keuze vrij makkelijk.
Had jij er ook last van?quote:Op maandag 7 april 2014 09:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, ik verlies ook constant.
[..]
Leuk he, de brienenoordbrug.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jep.quote:3 kwartier over gedaan ipv 15 minuten.
Terwijl alleen het verkeer van de A16 (moerdijk) of Rotterdam-Noord er last van zou moeten hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
inb4 DS2 die een hartaanval krijgt,quote:Op maandag 7 april 2014 09:05 schreef JaafkeEHV het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdelijk even deze opstelling proberen,op de bank nog IF navas & IF baines.
Normaal (4-1-2-1-2)
hunter =Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben voor Moerdijk al omgedraaid, en thuis gaan werken. Zal over een uurtje nog eens een poging wagenquote:Op maandag 7 april 2014 09:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep.3 kwartier over gedaan ipv 15 minuten.
Terwijl alleen het verkeer van de A16 (moerdijk) of Rotterdam-Noord er last van zou moeten hebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Collega van mij zou eigenlijk om half 8 moeten beginnen (komt vanuit Dordrecht) en zijn bureau is nog steeds leeg.quote:Op maandag 7 april 2014 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben voor Moerdijk al omgedraaid, en thuis gaan werken. Zal over een uurtje nog eens een poging wagen
Aan het einde van het rode lijntje moet hij zijn.
Waar zitten jullie dan? Centrum?quote:Op maandag 7 april 2014 09:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Collega van mij zou eigenlijk om half 8 moeten beginnen (komt vanuit Dordrecht) en zijn bureau is nog steeds leeg.
[ afbeelding ]
Aan het einde van het rode lijntje moet hij zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee in de Waalhaven.quote:Op maandag 7 april 2014 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar zitten jullie dan? Centrum?
Daar bij Rhoon in de buurt? Dan zou je toch nooit last mogen hebben van een openstaande Brienenoord?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt, dat zou niet mogen maar door al die wegwerkzaamheden heeft iedereen er last van.quote:Op maandag 7 april 2014 09:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar bij Rhoon in de buurt? Dan zou je toch nooit last mogen hebben van een openstaande Brienenoord?
Ik kom zelfs vanaf de andere kant af (richting maasvlakte) en ik had er ook last van.
Nondeju. Brug staat open en direct is het hele verkeer in de regio Rijnmond ontwrichtquote:Op maandag 7 april 2014 09:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt, dat zou niet mogen maar door al die wegwerkzaamheden heeft iedereen er last van.
Ik kom zelfs vanaf de andere kant af (richting maasvlakte) en ik had er ook last van.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Qua infrastructuur kunnen ze hier wel wat aanpassen.quote:Op maandag 7 april 2014 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nondeju. Brug staat open en direct is het hele verkeer in de regio Rijnmond ontwricht![]()
Ze zijn er mee bezig maar dat duurt nog tot eind 2015.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
MogguhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt. Op zijn minst, zal nog wel iets langer duren ook.quote:Op maandag 7 april 2014 09:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Qua infrastructuur kunnen ze hier wel wat aanpassen.
Ze zijn er mee bezig maar dat duurt nog tot eind 2015.quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze zijn bij ons met de A58 bezig en dat had eind 2013 af moeten zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Op zijn minst, zal nog wel iets langer duren ook.
[..]
Momenteel ligt er nog een grote zandhoop wat 4 maanden geleden een fly-over had moeten zijn.
"Bij ons"? De A58 loopt van Middelburg tot aan Eindhoven toch? Kan me niet herinneren dat die langs Rotterdam komt?quote:Op maandag 7 april 2014 09:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze zijn bij ons met de A58 bezig en dat had eind 2013 af moeten zijn.
Momenteel ligt er nog een grote zandhoop wat 4 maanden geleden een fly-over had moeten zijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
N57quote:Op maandag 7 april 2014 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"Bij ons"? De A58 loopt van Middelburg tot aan Eindhoven toch? Kan me niet herinneren dat die langs Rotterdam komt?Het is nog vroeg.
Toefjes enTbakkert (of iemand anders),
Hebben jullie een AZ Clubkaart?
je wilt vast kaarten voor de volgende ronde UEFA kopen, lijkt mij niet echt nodig hoorquote:Op maandag 7 april 2014 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toefjes enTbakkert (of iemand anders),
Hebben jullie een AZ Clubkaart?
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je wilt vast kaarten voor de volgende ronde UEFA kopen, lijkt mij niet echt nodig hoor
Nee, dat wil ik niet
Ben het weekend niet bezig geweest met FUT. Wat zijn de vorderingen met de WK cup. Moet ik nog spelen of ben ik al geroyeerd?🍆![]()
wat wil je dan, lijkt me niet dat je voor het sprankelende spel gaatquote:
wat een kansen miste dat AZ gister zeg
#FreeTrapz![]()
Ding is pas net begonnen gisteren johquote:Op maandag 7 april 2014 09:40 schreef Johnbon het volgende:
Ben het weekend niet bezig geweest met FUT. Wat zijn de vorderingen met de WK cup. Moet ik nog spelen of ben ik al geroyeerd?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het leek wel of ze medelijden hadden met Rodaquote:Op maandag 7 april 2014 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat wil je dan, lijkt me niet dat je voor het sprankelende spel gaat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had een kwartier voor tijd over 4.5 goals gebet. Volgens mij is dit mijn meest frustrerende loss ooit ongeveer..die kansenquote:Op maandag 7 april 2014 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die johanssonquote:Op maandag 7 april 2014 09:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had een kwartier voor tijd over 4.5 goals gebet. Volgens mij is dit mijn meest frustrerende loss ooit ongeveer..die kansendat je hem naast krijgt
![]()
dat word een hele grote
#FreeTrapz![]()
Kaartje kopen AZ- Feyenoordquote:Op maandag 7 april 2014 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
*wordtquote:Op maandag 7 april 2014 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die johanssondat je hem naast krijgt
![]()
dat word een hele grote
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
O dat valt nog alles mee dan. Moet ook tegen jou zie ik. Eventueel vanavond wel tijd om te spelen.quote:Op maandag 7 april 2014 09:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ding is pas net begonnen gisteren joh
[ afbeelding ]
Hoe werkt die telling van 1=3 en 1=4 bijvoorbeeld. Zijn dat de uitslagen?🍆![]()
1-3 en 1-4 waren de uitslagenquote:Op maandag 7 april 2014 09:45 schreef Johnbon het volgende:
[..]
O dat valt nog alles mee dan. Moet ook tegen jou zie ik. Eventueel vanavond wel tijd om te spelen.
Hoe werkt die telling van 1=3 en 1=4 bijvoorbeeld. Zijn dat de uitslagen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jaja zag m ook.quote:
ook hier maandag morgen hoor
#FreeTrapz![]()
Mja mijn disclaimer was dat ik te lui was om mijn datumnotatie in Excel aan te passen en dat ik dus 3=1 ipv 3-1 typte gisterenquote:Op maandag 7 april 2014 09:45 schreef Johnbon het volgende:
[..]
O dat valt nog alles mee dan. Moet ook tegen jou zie ik. Eventueel vanavond wel tijd om te spelen.
Hoe werkt die telling van 1=3 en 1=4 bijvoorbeeld. Zijn dat de uitslagen?
Freire won dus 2x en ik ook. Heb je al ge-add op XBL btw.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je zal nog 300 non-rare en 200 rare gold contracten hebben
#FreeTrapz![]()
Herkenbaar. En je kan niet eens zien welk deel non-tradeable is. Die zullen wel onderop zittenquote:Op maandag 7 april 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
je zal nog 300 non-rare en 200 rare gold contracten hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ah eindelijk eens een slecht TOTW dan gaan de consumables dit weekend miss een beetje omhoogquote:Op maandag 7 april 2014 09:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2812155.pagezou wel fijn zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat poulequote:Op maandag 7 april 2014 09:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ding is pas net begonnen gisteren joh
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
IF Dempsey als LW zou een aardige toevoeging zijn, aangezien de MLS op links weinig opties heeft.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
iemand die eigenlijk weet wanneer de eerste TOTS komen ?
eredivisie is als eerste af zo'n beetje toch ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
iemand die nog wat aan silvers heeft of er iets mee doet, heb deze rare's nog in de club staan anders gaan ze voor 350c open bid de TP op. (op mckay-steven na dan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 10:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)view=article&id=7536![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is er al wat gespeeld bij ons in de poule of gaat het laatste moment werk wordenquote:
#FreeTrapz![]()
Sturridge, Gerrard, Walcott, Walker, Young en Hart zijn nou niet de minstequote:Op maandag 7 april 2014 10:34 schreef Johnbon het volgende:
Wat heeft Engeland trouwens kut spelers voor dat WK team wat ik moet maken.
X Sturridge Xquote:Op maandag 7 april 2014 10:34 schreef Johnbon het volgende:
Wat heeft Engeland trouwens kut spelers voor dat WK team wat ik moet maken.
Gerrard Rooney Lampard
Baines Cahill TIF Caulker Walker
Hart.
moet je alleen nog 2 wingers vinden
#FreeTrapz![]()
Young en Walcott.quote:Op maandag 7 april 2014 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
X Sturridge X
Gerrard Rooney Lampard
Hart.
moet je alleen nog 2 wingers vinden
nou dan heb je volgens mij gewoon een smerig vies teamquote:
#FreeTrapz![]()
Wil je per se 433? Anders kun je ook die 41212 (2) spelen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 april 2014 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
X Sturridge X
Gerrard Rooney Lampard
Hart.
moet je alleen nog 2 wingers vindenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Speel amper fut dit jaar maar als ik een team had was het 433.
Ja een smerig team heb je dan met alleen maar pace. Geen een 5* skill speler.
Legends zijn ook niet de moeite waard om te nemen.🍆![]()
restricties van de FUT FOK WK CUP waren dat je geen skills mocht gebruiken.quote:Op maandag 7 april 2014 10:39 schreef Johnbon het volgende:
Speel amper fut dit jaar maar als ik een team had was het 433.
Ja een smerig team heb je dan met alleen maar pace. Geen een 5* skill speler.
Legends zijn ook niet de moeite waard om te nemen.
#moetnamelijktegenlindjePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben dit jaar sowieso tyfusslecht, dus bij deze dek ik mezelf vast in.quote:Op maandag 7 april 2014 10:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
restricties van de FUT FOK WK CUP waren dat je geen skills mocht gebruiken.
#moetnamelijktegenlindjehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Heb 50k om de LW in te vullen dus kan SIF Pedro niet halen. Willian of Jese? Villa te weinig pace
en Griezman is links met 3* WF, en crossen op Neymar heeft nou niet bepaald veel zin.
![]()
jaja, ik kom niet eens voorbij divisie 4 manquote:Op maandag 7 april 2014 11:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar sowieso tyfusslecht, dus bij deze dek ik mezelf vast in.
#FreeTrapz![]()
Willian.quote:Op maandag 7 april 2014 11:10 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 50k om de LW in te vullen dus kan SIF Pedro niet halen. Willian of Jese? Villa te weinig pace
en Griezman is links met 3* WF, en crossen op Neymar heeft nou niet bepaald veel zin.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
25 untradeable gold contracten op je TA, moet je daar nou weer mee. MEUK
#FreeTrapz![]()
Hoe krijg je die uberhaupt gevonden? Ik zie ze niet staan tussen mijn zooi met contracten...quote:Op maandag 7 april 2014 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
25 untradeable gold contracten op je TA, moet je daar nou weer mee. MEUKNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met Griezmann kun je ook goed naar binnen en met de buitenkant voet schieten. Is de beste LW die ik heb gehad tot nu toe. Ik heb wel zijn SIFquote:Op maandag 7 april 2014 11:10 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
was de rest aan het verkopen, en dan krijg je op een gegeven moment, untradeable. ook nog 5 squad fitnessquote:Op maandag 7 april 2014 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe krijg je die uberhaupt gevonden? Ik zie ze niet staan tussen mijn zooi met contracten...jammer dat je die handel niet kunt trade offeren.
#FreeTrapz![]()
Maar die paar exemplaren kun je toch prima een keer zelf gebruiken?quote:Op maandag 7 april 2014 11:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was de rest aan het verkopen, en dan krijg je op een gegeven moment, untradeable. ook nog 5 squad fitnessjammer dat je die handel niet kunt trade offeren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
niet op het TA moet ik mijn hele team over gaan zetten om een keer een squad fitness te gebruiken ?quote:Op maandag 7 april 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar die paar exemplaren kun je toch prima een keer zelf gebruiken?
volgens mij gebruik je op je main account ook eerst de normale en dan pas de untradeablesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ah, op je TAquote:Op maandag 7 april 2014 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet op het TA moet ik mijn hele team over gaan zetten om een keer een squad fitness te gebruiken ?
volgens mij gebruik je op je main account ook eerst de normale en dan pas de untradeables
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
toch 22x500 en 5x1500 zo'n 18K die je mis looptquote:
#FreeTrapz![]()
Ik voel je hoor. Rib uit je lijfquote:Op maandag 7 april 2014 11:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch 22x500 en 5x1500 zo'n 18K die je mis loopt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
had ik toch mooi een IF naldo voor kunnen kopenquote:Op maandag 7 april 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voel je hoor. Rib uit je lijf
#FreeTrapz![]()
En kunnen verkopen met winst. En opnieuw, tot in het oneindige. Eigenlijk wordt je dus nu gewoon voor miljoenen genaaid door EAquote:Op maandag 7 april 2014 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had ik toch mooi een IF naldo voor kunnen kopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nou zo erg is het natuurlijk ook weer niet, waren wel gratis packs he POTSIEquote:Op maandag 7 april 2014 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En kunnen verkopen met winst. En opnieuw, tot in het oneindige. Eigenlijk wordt je dus nu gewoon voor miljoenen genaaid door EA![]()
maar de autist in mij kan niet tegen troep in de club, en vind discarden ook weer zonde.
totale 2 strijd in de bovenkamerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Suarez aan de prednison vanwege een paar gratis packsquote:Op maandag 7 april 2014 11:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou zo erg is het natuurlijk ook weer niet, waren wel gratis packs he POTSIE![]()
maar de autist in mij kan niet tegen troep in de club, en vind discarden ook weer zonde.
totale 2 strijd in de bovenkamer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
als ik zie wat toefjes allemaal uit die gratis packs trekt spring ik straks nog van het hilton ookquote:Op maandag 7 april 2014 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Suarez aan de prednison vanwege een paar gratis packs
#FreeTrapz![]()
Doe nou gewoon een beetje normaal.quote:Op maandag 7 april 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ik zie wat toefjes allemaal uit die gratis packs trekt spring ik straks nog van het hilton ook
Een Etap is meer van jouw allure.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gratis tip: die contracten op een goedkope speler die best populair is zetten en die verkopen voor wat meer dan zijn normale prijs (zo verkocht ik een Constant voor 3k omdat ik er drie van die contractdingen op had gezet.![]()
En hoe vaak heb je die moeten relisten?quote:Op maandag 7 april 2014 11:56 schreef DutchSL het volgende:
Gratis tip: die contracten op een goedkope speler die best populair is zetten en die verkopen voor wat meer dan zijn normale prijs (zo verkocht ik een Constant voor 3k omdat ik er drie van die contractdingen op had gezet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dan maar een paar K minderquote:Op maandag 7 april 2014 11:56 schreef DutchSL het volgende:
Gratis tip: die contracten op een goedkope speler die best populair is zetten en die verkopen voor wat meer dan zijn normale prijs (zo verkocht ik een Constant voor 3k omdat ik er drie van die contractdingen op had gezet.![]()
klinkt als te veel werk. (al is contracten verkopen tegenwoordig ook al een pleuriswerk iedereens club zit vol blijkbaar
#FreeTrapz![]()
Die Constant was gewoon dezelfde dag nog verkocht, ik hou niet bij hoe vaak ik op relist all klik. Spelers met veel contracten kun je makkelijk voor iets meer dan de normale prijs verkopen (zelf koop ik ook vaak een speler voor iets meer dan de goedkoopste als er heel veel contracten op staan).
edit. dat was trouwens wel toen we die pakjes kregen, de laatste dagen verkoop ik bijna niks meer in deze kut markt. Zet alles er al voor bodemprijzen op en dan nog gaat het langzaam..
[ Bericht 24% gewijzigd door DutchSL op 07-04-2014 12:08:55 ]![]()
consumables of spelers ?quote:Op maandag 7 april 2014 12:02 schreef DutchSL het volgende:
Die Constant was gewoon dezelfde dag nog verkocht, ik hou niet bij hoe vaak ik op relist all klik. Spelers met veel contracten kun je makkelijk voor iets meer dan de normale prijs verkopen (zelf koop ik ook vaak een speler voor iets meer dan de goedkoopste als er heel veel contracten op staan).
edit. dat was trouwens wel toen we die pakjes kregen, de laatste dagen verkoop ik bijna niks meer in deze kut markt. Zet alles er al voor bodemprijzen op en dan nog gaat het langzaam..
spelers gaan bij mij nog wel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
15 april is de deadline voor most consistent, dus als het even meezit heb je op 16 april dat TOTS al. EA kennende zal het wel een weekje later worden.quote:Op maandag 7 april 2014 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
iemand die eigenlijk weet wanneer de eerste TOTS komen ?
eredivisie is als eerste af zo'n beetje toch ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Johnbon of DuTank toevallig tijd/zin in een toernooipotje nu?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik hoop vanavond 1 of 2 potjes te kunnen spelen.
shit mis een IF van rhijn voor 98K
#FreeTrapz![]()
Nog 1 wedstrijd voor het beetje extra pace.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Juzes, jullie gaan hard.quote:Ik ging woensdag (volgens mij?) met Omni naar divisie 7.
Even flink zitten bazen met Omni, Wieisboos, Zhano en Raapfeest.quote:Op maandag 7 april 2014 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Juzes, jullie gaan hard.Ik ging woensdag (volgens mij?) met Omni naar divisie 7.
Nice.quote:Op maandag 7 april 2014 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even flink zitten bazen met Omni, Wieisboos, Zhano en Raapfeest.
Zhano heeft ook een prima goalrecord trouwens.10 uit 14.
Wieisboos en TrapZ trouwens ook icm met assists.
Ik zie nu pas die ava van Zhano![]()
![]()
![]()
Ik zal er ook even een maken
Ik wil er ook 1 aanmaken.quote:Op maandag 7 april 2014 12:43 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als er volgend jaar custom kits mogelijk zijn heb ik alvast een logo:
Ach wat schattig, jullie zijn pas net begonnenquote:Op maandag 7 april 2014 12:43 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een nieuwe club ja.quote:Op maandag 7 april 2014 12:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ach wat schattig, jullie zijn pas net begonnen
Haha, moeten wij misschien ook maar doen. Wij hebben echt te veel wedstrijden gespeeld, eigenlijk om voor te schamen. Vooral jij n0ir, en jepperderpep natuurlijk.quote:![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, moeten wij misschien ook maar doen. Wij hebben echt te veel wedstrijden gespeeld, eigenlijk om voor te schamen. Vooral jij n0ir, en jepperderpep natuurlijk.
Moet "werken", vanavond kan ik weer.quote:Op maandag 7 april 2014 12:26 schreef x1N2ition het volgende:
Ik kan nu voor het toernooi, oefenpotje is ook tof.![]()
Ik wil ook best een x meeclubben. Moet ik m'n pro eerst een beetje trainen online dan?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nee hoor dat komt welquote:Op maandag 7 april 2014 12:52 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil ook best een x meeclubben. Moet ik m'n pro eerst een beetje trainen online dan?wel even die pro boosts kopen uit de EA catalogus
quote:
http://www.easports.com/gamefacequote:![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Doe een GJ Verbeekquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 7 april 2014 12:58 schreef Lindgren. het volgende:
mooi jako truitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 7 april 2014 12:58 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft dat jong 1 flapoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft momenteel 90 acc en 91 sprintspeed.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft momenteel 90 acc en 91 sprintspeed.![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jackson... jizz.quote:Op maandag 7 april 2014 13:25 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kaarten zijn wel fucking nice trouwens.
Jackson is een held, maar hoe hij in een most consistent TOTS zou komen is me echt een raadsel. Supermatig seizoen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is Maver zijn bankrekening al aan het bekijken?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die zit ook sowieso in La Liga TOTSquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat scheelt dan weer een beetje in de uitgavequote:kan hij lekker zakken.
#FreeTrapz![]()
Jup. Daar kunnen ze nog wel wat mensen gebruiken volgens mij. Maar ik zit aan de xbox kant, dus kan je verder niet helpenquote:Op maandag 7 april 2014 13:28 schreef nickhguitar het volgende:
Ik zie jullie xbox toernooitje, is er ook een ps3 variant?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is dan wel wat duurtjes, als ik kijk naar hoe vaak ik met mijn silvers speelquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, wij zitten in een poule van 3. Misschien dat je er bij kan?quote:Op maandag 7 april 2014 13:28 schreef nickhguitar het volgende:
Ik zie jullie xbox toernooitje, is er ook een ps3 variant?
PSN: DePresident_![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2811421.pagequote:Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Grabban verdient wel een plaats in het TOTS met zijn 20 goals. Of zitten er geen bronzes i?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ing aan het bellen om max rood te verhogenquote:Op maandag 7 april 2014 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is Maver zijn bankrekening al aan het bekijken?
krijg ing al een halfuur niet te pakken, kan geen toeval zijn'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Er komt een apart bronze TOTSquote:Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Grabban verdient wel een plaats in het TOTS met zijn 20 goals. Of zitten er geen bronzes i?
DS2:![]()
![]()
Ik had Ramon Leeuwin als suggestie gegeven voor bronze TOTYquote:Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Grabban verdient wel een plaats in het TOTS met zijn 20 goals. Of zitten er geen bronzes i?was de beste bronzen Eredivisie optie imo.
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ing aan het bellen om max rood te verhogen
krijg ing al een halfuur niet te pakken, kan geen toeval zijn
in je UI en dat is al heel watquote:
#FreeTrapz![]()
FYPquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
hahaha een bony in je anus een klein dik bruin proppie.quote:
i see what you did there.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vanavond karpercup en/of clubsen baasjes? Ik heb toch pas woensdag en donderdag tentamen.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: