SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
wist gewoon precies wat de TT werd.
Toekomst voorspellen 100eu per persoon
Maver mag met fifa points betalen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zit hem niet uit te dagen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee maar hem zo uit te dagen en dan gek vinden dat hij soms op een bepaalde manier reageert..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wellicht kun je even deze link in de OP zetten voor het toernooi:
https://docs.google.com/s(...)kE&usp=sharing#gid=2![]()
Sorry, ik zal wel niet meer hier reageren als ik een keer heb verloren. Ik weet namelijk dat dan de stoereboiis uit alle hoeken komen.
Als het bij deze stand blijft is Leicester gepromoveerd naar de BPL.![]()
Nice. Jij bent echt een god in fifaquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sorry, ik zal wel niet meer hier reageren als ik een keer heb verloren. Ik weet namelijk dat dan de stoereboiis uit alle hoeken komen.
Als het bij deze stand blijft is Leicester gepromoveerd naar de BPL.![]()
![]()
Bayern verliest van Augsburg, wat een prutsers, die kunnen echt niet voetballen.
Cavani goal, nu Ibra er niet bij is kan hij eens in de spits spelen (zou een betere IF zijn dan op RW..).![]()
Nope, iemand slecht noemen als hij verliest is niet uitdagen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel en dit doe je de hele tijd.
Maar ga maar verder hoor Robin Hood.
Want dat is het enige wat je doet inderdaadquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope, iemand slecht noemen als hij verliest is niet uitdagen.
Maar ga maar verder hoor Robin Hood.![]()
![]()
Jep.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want dat is het enige wat je doet inderdaadmaar alles wat jij doet is altijd wel top in het forum.
Als jij het zegt. Dankje manquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep.maar alles wat jij doet is altijd wel top in het forum.
![]()
![]()
Ik zou Casillas nemen i.p.v. Lloris.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit eens proberen. Jammer van Lloris, maar ja.
Futhead![]()
jaja.
![]()
Ok we zullen je niet meer elke dag uitdagenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iemand met autisme elke dag zitten uit dagen noem ik wel vrij triest ja![]()
![]()
Dat zou wel kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik zou Casillas nemen i.p.v. Lloris.Hoor ik ook niet al te veel positiefs over, maar zal beter zijn dan Lloris
![]()
![]()
Ik heb alleen ervaring met Lloris en die vond ik verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen inderdaadHoor ik ook niet al te veel positiefs over, maar zal beter zijn dan Lloris
![]()
![]()
Hohohoh zelden zo hard gelachenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok we zullen je niet meer elke dag uitdagen![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hohohoh zelden zo hard gelachen![]()
![]()
Lloris is kutquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen inderdaadHoor ik ook niet al te veel positiefs over, maar zal beter zijn dan Lloris
Diego Lopez is iets minder kut
Casillas niet geprobeerd, maar hij lijkt me te klein (al had ik er in FUT 11 geen last van, maarja.. lekker relevant, Lloris en Diego Lopez waren in FUT 12 nog enorme eindbazen)![]()
Ik wil Casillas wel eens proberenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lloris is kut
Diego Lopez is iets minder kut
Casillas niet geprobeerd, maar hij lijkt me te klein (al had ik er in FUT 11 geen last van, maarja.. lekker relevant, Lloris en Diego Lopez waren in FUT 12 nog enorme eindbazen)Kan altijd nog voor Lopez gaan.
![]()
Wat is er kut aan dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef Zhano het volgende:
Die opstellinggefeliciteerd PSV'ers.. #MvBout
![]()
Sommige hier gun je het echt om uit elkaar gereten te worden door een draaiende Boeing motor.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Courtois. Zou ook nog IF Pedro nemen ipv Di Maria als het kan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wil Casillas wel eens proberenKan altijd nog voor Lopez gaan.
![]()
Kan ook nog ja, maar heb ik al gehadquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Courtois. Zou ook nog IF Pedro nemen ipv Di Maria als het kan.Was wel aardig. Eventueel wel een goedkope optie.
IF Pedro is wel wat duur, en Di Maria was een van de spelers die ik nog wilde proberen uit dit teamDus die gaat er niet uit.
![]()
Boeingquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef Revontulet het volgende:
Sommige hier gun je het echt om uit elkaar gereten te worden door een draaiende Boeing motor.
Airbus![]()
![]()
Hmm tja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar 1 echte buitenspeler, middenveld te weinig creativiteit, geen Otigba.
Aan de andere kant, PSV mist Depay, die normaal gesproken de kar trekt. Dat is ook lastigEn Bruma geschorst.
edit; En Maher speelt![]()
![]()
Okequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan ook nog ja, maar heb ik al gehadWas wel aardig. Eventueel wel een goedkope optie.
IF Pedro is wel wat duur, en Di Maria was een van de spelers die ik nog wilde proberen uit dit teamDus die gaat er niet uit.
Courtois is met Casillias, Neuer, Cech wel een van de betere keepers. Ik vind Pedro beter dan Di Maria, zeker in 433(5) aangezien je ongelofelijk veel moet kappen. En dan 5* WF![]()
![]()
Dat laatste is een nadeel voor onsquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hmm tja.
Aan de andere kant, PSV mist Depay, die normaal gesproken de kar trekt. Dat is ook lastigEn Bruma geschorst.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom word ik nu ineens uit de groep gezet? Dat is het toppunt van triest.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mij mag je uitschelden en proberen uit te lachen zoveel als je wil ik lach er toch alleen maar omquote:![]()
Want ik ben #succesvol![]()
Misschien is het maar beter. Het levert alleen maar gezeik en ellende op.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom word ik nu ineens uit de groep gezet? Dat is het toppunt van triest.![]()
IF Pedro lijkt me ook chill, maar ik denk dat ik dat financieel niet trekquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Oke
Courtois is met Casillias, Neuer, Cech wel een van de betere keepers. Ik vind Pedro beter dan Di Maria, zeker in 433(5) aangezien je ongelofelijk veel moet kappen. En dan 5* WFBen een beetje pauper dit jaar met FUT
Voorlopig is er toch nog niets de bouwen met deze webapp.![]()
En anders ga je gewoon in de 2e helft een hotdog halen #yoloquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mij mag je uitschelden en proberen uit te lachen zoveel als je wil ik lach er toch alleen maar om![]()
Want ik ben #succesvol![]()
Waarom geen LB+Y op 2:50? Had wel gelukt ondanks dat de verdediger ging lopenquote:![]()
![]()
Moet je bij Ozz wezenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Waarom geen LB+Y op 2:50? Had wel gelukt ondanks dat de verdediger ging lopen![]()
![]()
Ik eet geen varkensvleesquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
En anders ga je gewoon in de 2e helft een hotdog halen #yolo![]()
Wel grappig om te zien dat hij is heel veel situaties totaal andere keuzes maakt dan ik zou doen. Soms is dat erg irritant om tegen te spelen omdat je min of meer verwacht wat je zelf denkt dat die ander gaat doen.quote:![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok we zullen je niet meer elke dag uitdagen
Marchetti is dit jaar ook weer een heerlijke keeper. Cech is mijn nummer 1. Casillas en Neuer heb ik niet gehad.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Oke
Courtois is met Casillias, Neuer, Cech wel een van de betere keepers. Ik vind Pedro beter dan Di Maria, zeker in 433(5) aangezien je ongelofelijk veel moet kappen. En dan 5* WF![]()
We mogen niks meer tegen je zeggen van het meerendeel van het forum.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom word ik nu ineens uit de groep gezet? Dat is het toppunt van triest.
Handanovic kan eventueel ook nog, maar Cech, Neuer en Casillas kunnen echt punten voor je pakken zoals dat zo mooi heet. Goedkopere opties voor die competities zijn gewoon Hart, Adler en Courtois denk ik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:28 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Marchetti is dit jaar ook weer een heerlijke keeper. Cech is mijn nummer 1. Casillas en Neuer heb ik niet gehad.![]()
Ik ga me nu gedragen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We mogen niks meer tegen je zeggen van het meerendeel van het forum.![]()
![]()
X1, Kan jij dit weekend voor de 2 wedstrijden?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hendrix toch? Of is die nog slechterquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:01 schreef StijnDa het volgende:
En Rekik geschorst tegen Feyenoord. Fijn, weer een weekje Zanka.![]()
Scheelt niet veel denk ik. Zanka speelt vandaag naast Rekik, dus daarom ging ik er vanuit. Maar je hebt wellicht gelijk, linksbenige Hendrix voor linksbenige Rekik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hendrix toch? Of is die nog slechter![]()
Zeker verslavend, maar ja ach, het is maar een spelletje, als ik soms wat leuks krijg in me pakjes ben ik tevredenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:17 schreef m25 het volgende:
[..]
Lastig hè, verslavingenHerkenbaar, maar je houdt altijd zo weinig geld of coins etc over.
maar ik moet weer mijn coins weer gaan opbouwen. Heb nu dit staan. Alles first owner behalve Reus
![]()
![]()
Pass ff een leuk spelertje die je niet meer gebruikt door dan, help ik je een beetje van je verslaving af.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zeker verslavend, maar ja ach, het is maar een spelletje, als ik soms wat leuks krijg in me pakjes ben ik tevredenmaar ik moet weer mijn coins weer gaan opbouwen. Heb nu dit staan. Alles first owner behalve Reus
[ afbeelding ]
Gr gr![]()
moet een nieuwe tel,
twijfel tussen S3 en S4. iemand ervaringen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb alleen ervaring met de S3quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef FCsuarez het volgende:
moet een nieuwe tel,
twijfel tussen S3 en S4. iemand ervaringen?mooie telefoon, perfecte maat (niet te groot, maar dat is je persoonlijke voorkeur natuurlijk) en leuk customisable (android).
S4 heeft een betere camera (8MP om 13MP), full HD scherm ipv HD ready. en een iets snellere processor en werkgeheugen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met de S3mooie telefoon, perfecte maat (niet te groot, maar dat is je persoonlijke voorkeur natuurlijk) en leuk customisable (android).
batterij daar in tegen gaat niet langer mee. denk toch dat het de S3 gaat worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb zelf een S3 sinds de release, prima ding hoor. Nooit problemen. S4 is gewoon een wat gepimpte variant geloof ik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef FCsuarez het volgende:
moet een nieuwe tel,
twijfel tussen S3 en S4. iemand ervaringen?![]()
Aantal MP zegt niet of het een betere camera is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
S4 heeft een betere camera (8MP om 13MP), full HD scherm ipv HD ready. en een iets snellere processor en werkgeheugen.
batterij daar in tegen gaat niet langer mee. denk toch dat het de S3 gaat worden.![]()
Eerder de lens en de chip die erachter zit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik ben er al over uit. hij is me geen 130,- meer waar die S4gaat dus de S3 worden.
iemand interlandje tegen de belgen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
nog ergens een upgrade die ik kan uitvoeren voor +- 100K?
gotze en schweinsteiger al geprobeerd..
maar draxler/mkhitaryan en javi martinez beter bevonden![]()
![]()
IF Mkhityran (ofzo iets.) is echt een baas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:57 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
nog ergens een upgrade die ik kan uitvoeren voor +- 100K?
gotze en schweinsteiger al geprobeerd..
maar draxler/mkhitaryan en javi martinez beter bevonden
S3 is inderdaad prima, S4 zal vanzelfsprekend beter zijn maar geen idee of ie het waard is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef FCsuarez het volgende:
ik ben er al over uit. hij is me geen 130,- meer waar die S4gaat dus de S3 worden.
iemand interlandje tegen de belgen ?![]()
IFquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
2 eigen goals van dezelfde speler![]()
He thanks Trapzquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
IF Mkhityran (ofzo iets.) is echt een baas.!
Niet gezien dat dat hij ook een IF heeft
zal is gaan kijken, wel iets boven het budget
maargoed miss kan ik hem goedkoper oppikken![]()
![]()
Je hebt toch 100k?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
He thanks Trapz!
Niet gezien dat dat hij ook een IF heeft
zal is gaan kijken, wel iets boven het budget
maargoed miss kan ik hem goedkoper oppikken
Hij heeft mij maar iets van 65k gekost
Ik keek naar de prijs van IF aubameyangquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt toch 100k?
Hij heeft mij maar iets van 65k gekost
die had ik er ook nog voor staan..
maargoed aubameyang IF is RM
Mkhitaryan lijkt me wel leuke upgrade dan![]()
![]()
Toevallig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef FCsuarez het volgende:
iemand interlandje tegen de belgen ?Ik heb gisteren de S4 besteld.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik krijg nog 100k van je, klaploper.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt toch 100k?
Hij heeft mij maar iets van 65k gekosthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zal wel wat spelers verkopenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik krijg nog 100k van je, klaploper.krijg je het vanavond terug.
Anders doe je de helft ofzo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal wel wat spelers verkopenkrijg je het vanavond terug.
Dan kan ik even mijn Mexicanenteampje afmaken zonder alles te verkopen.
Fuck ik heb Zhano mijn dure spelers geleend.![]()
Ultrabaas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Professioneel gejinxtSinkgraven
en van Aken, wat een bazen.
Die Sinkgraven is een baas jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Professioneel gejinxtSinkgraven
en van Aken, wat een bazen.
ik ben fan
![]()
Waar is je eigen commentaar?quote:![]()
Haha lekker die gelijkmaker nogquote:![]()
![]()
Probeer altijd een onverwachte oplossing en de tegenstander op die manier te verassen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat hij is heel veel situaties totaal andere keuzes maakt dan ik zou doen. Soms is dat erg irritant om tegen te spelen omdat je min of meer verwacht wat je zelf denkt dat die ander gaat doen.Meestal wordt de lob pass verdedigt en de flanken vrij gelaten.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Je bent gewoon slecht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Probeer altijd een onverwachte oplossing en de tegenstander op die manier te verassen.Meestal wordt de lob pass verdedigt en de flanken vrij gelaten.
#LeaveOzzAloneRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kan me voorstellen dat mensen niet graag tegen mij spelen omdat ik geen LB+Y gebruik. Ik ben dus totaal niet voorspelbaar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat hij is heel veel situaties totaal andere keuzes maakt dan ik zou doen. Soms is dat erg irritant om tegen te spelen omdat je min of meer verwacht wat je zelf denkt dat die ander gaat doen.![]()
Val dood!quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je bent gewoon slecht.
#LeaveOzzAloneOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je bent wel voorspelbaarquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen niet graag tegen mij spelen omdat ik geen LB+Y gebruik. Ik ben dus totaal niet voorspelbaar.![]()
makkelijk te verdedigen dan!quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, ik heb het filmpje gezien en ik zag vooral veel crosses.![]()
Wel tof dat je het opnam.quote:
Zeker weten.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik wil er overigens niks mee zeggen. Ik ga niet meer in discussie met mensen die me niet meer in het gesprek op Skype willen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil er overigens niks mee zeggen. Ik ga niet meer in discussie met mensen die me niet meer in het gesprek op Skype willen hebben.Dat je niet meer op Skype bent scheelt gewoon een hoop dramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Zullen we zo nog even clubben?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat je niet meer op Skype bent scheelt gewoon een hoop dramaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Primaquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Zullen we zo nog even clubben?![]()
Toch is het triest om iemand zomaar uit een gesprek te gooien.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat je niet meer op Skype bent scheelt gewoon een hoop drama![]()
Van mij mag je blijven hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch is het triest om iemand zomaar uit een gesprek te gooien.
Hij heeft mij verwijderd op Skype! Dat is ook best triest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bohquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij heeft mij verwijderd op Skype! Dat is ook best triest.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet waar. Dat was mijn broer, niet ik. Toen ben ik vergeten je weer toe te voegen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij heeft mij verwijderd op Skype! Dat is ook best triest.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet waar. Dat was mijn broer, niet ik. Toen ben ik vergeten je weer toe te voegen.
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:
quote:
JBGSOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je speelde goedquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Gewonnen![]()
![]()
En de PS3 loopt weer vast na de matchik was nergens.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Gewonnen![]()
![]()
En de PS3 loopt weer vast na de match
JBGGOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Daar gaat je reputatie.quote:
Hoe je niet scoorde in de laatste minuut, echt mega kans joh![]()
Eerste keer dat ik je pacebeesten niet kon handelen.![]()
Ja , die pleuris Pepe van jou.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:50 schreef DutchSL het volgende:
Hoe je niet scoorde in de laatste minuut, echt mega kans joh
SIF Moreno is ook niet best.
We hebben hem horen ragen op Skype hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:50 schreef DutchSL het volgende:
Eerste keer dat ik je pacebeesten niet kon handelen.![]()
![]()
Zijn ds2 en trapz nou nog bezig?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die dribbel van antonia was ook erg nice
jammer dat hij nog werd aangeraakt, anders rond hij hem nog fraai af ook!![]()
Heb je nog een keer uitgenodigd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:50 schreef DutchSL het volgende:
Eerste keer dat ik je pacebeesten niet kon handelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb al gestuurd.quote:Ik heb een publiek die me horen ragen dus doe rustig aan.
Okquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O, ik jou ook, ik moet nu thuis he
edit. kut ik heb een blessure, even kaartje er op gooiennodig me maar uit wanneer je klaar bent.
praag geboekt
nu nog een appartement/hotel vinden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Okquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:04 schreef DutchSL het volgende:
Als je even wacht gooi ik ook skype aan trouwens
Bohhhquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:04 schreef DutchSL het volgende:
Als je even wacht gooi ik ook skype aan trouwens![]()
Nice, pas nog geweest. Hotel niet nodig toch gewoon op de grond slapen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:02 schreef poker4lifee het volgende:
praag geboekt
nu nog een appartement/hotel vindenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Gefeliciteerd DSL.
5-2 omni.(voor DSL)
Nice. snel verkopen want hij is nu nog 25k.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:47 schreef DutchSL het volgende:
Thanks.
Ik opende daarna een pakje en jouw eindbaas zat er in
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooi veur d´n PotS.twitter:Roelofdevries83 twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 23:15:01Volgens Lurling informeerde Cambuur naar hem in de winterstop. "Willem2 ook, maar dat zou ik echt nooit doen." #NACBreda reageer retweet
![]()
Die hoort dus gewoon te tellenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:56 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Die 0-3 voor jou![]()
dat was die disconnect, blijkbaar lag het aan mij.
![]()
![]()
![]()
Martin Braithwaitequote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://sofifa.com/nl/14w/p/149253-martin-braithwaite wie is dit?![]()
Martin Braithwaitequote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://sofifa.com/nl/14w/p/149253-martin-braithwaite wie is dit?
[ Bericht 10% gewijzigd door DutchSL op 06-04-2014 02:58:43 ]![]()
http://sofifa.com/nl/14w/p/149253-martin-braithwaite wie is dit?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
http://sofifa.com/nl/14w/p/149253-martin-braithwaite wie is dit?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://sofifa.com/nl/14w/p/149253-martin-braithwaite wie is dit?![]()
http://sofifa.com/nl/14w/p/149253-martin-braithwaite wie is dit?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Aaaah wat is deze, ben ik eindelijk een keertje vrijquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoe gaat het met FUT kan je beter vragen.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 11:38 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)nhalingstekens-18450
Onnodige aanhalingstekens![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 11:45 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak wel poules, dan kunnen we in ieder geval beginnen![]()
Uitslagen kunnen ook best via DM ofzo. Knallen we ze gewoon in een simpel (offline) excel docje. Zo groot is het toernooi niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij alle users die een ps3 hebbenquote:Op zondag 6 april 2014 11:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Tegen wie had DS nou altijd gezeik?
Ik heb wel al 2x van hem gewonnen terwijl ik minder kansen had als je dat bedoeld![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 11:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Volgens mij alle users die een ps3 hebben
Ik heb wel al 2x van hem gewonnen terwijl ik minder kansen had als je dat bedoeld
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hahaha, ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 6 april 2014 11:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Volgens mij alle users die een ps3 hebben
Ik heb wel al 2x van hem gewonnen terwijl ik minder kansen had als je dat bedoeld
dat wordt weer genieten
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
3x is scheepsrecht. Ik gebruik nu wat ik mijn sterkste team vind. #pratenalslouisquote:Op zondag 6 april 2014 11:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat bedoel ik.
dat wordt weer genieten![]()
Pic?quote:Op zondag 6 april 2014 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht. Ik gebruik nu wat ik mijn sterkste team vind. #pratenalslouisi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
welk team heb jij eigenlijk, weet wel dat ik tegen jou moet.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Topquote:
Nu nog even wat gamertags verzamelen:
TIm86: Tim ImmersAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
False 9quote:Op zondag 6 april 2014 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welk team heb jij eigenlijk, weet wel dat ik tegen jou moet.
Depay-IF Seedorf-Hersi
Fer-Engelaar-Strootman
willems-van dijk-kongolo-ligeon
Stekelenburgi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
straks tijd voor een potje ? nog ff afleveringetje suits afkijken.quote:Op zondag 6 april 2014 11:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
False 9
Depay-IF Seedorf-Hersi
Fer-Engelaar-Strootman
willems-van dijk-kongolo-ligeon
StekelenburgPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen pic maar dit is het team. Tussen haakjes staat wie ik er de vorige keer in had staan en wie ik op de bank heb.quote:
Munoz
Torres Nilo (Fuentes) Moreno Rodriguez (Mier) Flores (Aguilar)
Herrera (Zavala) Reyna (Fabian) Salcido
Corona (dos Santos) Jimenez (Hernandez) Vela![]()
Poule 1:quote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu nog even wat gamertags verzamelen:
TIm86: Tim Immers
DarkSonic2: x ZatoX x
Jorwol: ?
Freire: svvthomas
Kamikazie: ?
Poule 2:
DuTank: ?
Tim86: Tim Immers
Johnbon: tonymacerony
HugoohAFCA: ?![]()
Hmmmmm, misschien rond een uurtje of half 4, oké?quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
straks tijd voor een potje ? nog ff afleveringetje suits afkijken.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
even kijken of ik er dan nog ben.quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hmmmmm, misschien rond een uurtje of half 4, oké?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat was het team waar je de eerste keer ongeveer mee speelde toch?quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen pic maar dit is het team. Tussen haakjes staat wie ik er de vorige keer in had staan en wie ik op de bank heb.
Munoz
Torres Nilo (Fuentes) Moreno Rodriguez (Mier) Flores (Aguilar)
Herrera (Zavala) Reyna (Fabian) Salcido
Corona (dos Santos) Jimenez (Hernandez) Vela![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef Freire het volgende:
[..]
Poule 1:
DarkSonic2: x ZatoX x
Jorwol: ?
Freire: svvthomas
Kamikazie: mathijs303
Poule 2:
DuTank: Rode Eekhoorn
Tim86: Tim Immers
Johnbon: tonymacerony
HugoohAFCA: ?Toen had ik alleen Moreno nog niet.quote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat was het team waar je de eerste keer ongeveer mee speelde toch?![]()
![]()
Dit maar eens maken. Mag ibra lenen van een vriendof met jantje en dan een bpl manager. Dan heeft yaya 8 chem.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tim Immers in zijn match history gewoon alleen maar zeges, laatste niet-zege te lang geleden om op de lijst te staan![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef DutchSL het volgende:
Tim Immers in zijn match history gewoon alleen maar zeges, laatste niet-zege te lang geleden om op de lijst te staan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
speelt gewoon met een bronze bank van gemiddeld 45 johquote:Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef DutchSL het volgende:
Tim Immers in zijn match history gewoon alleen maar zeges, laatste niet-zege te lang geleden om op de lijst te staan
#FreeTrapz![]()
Micah RB of CB's omdraaien en Johnson RB ?quote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar eens maken. Mag ibra lenen van een vriendof met jantje en dan een bpl manager. Dan heeft yaya 8 chem.
![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speelt gewoon met een bronze bank van gemiddeld 45 joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Komt ook alleen maar omdat ik geen fifa meer speel hoorquote:Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef DutchSL het volgende:
Give credits where it's due
Wel een goeie zaak dat timmers voortaan met die toernooien meedoet
[ Bericht 5% gewijzigd door ThadCastle op 06-04-2014 12:45:27 ]![]()
Wat zijn de odds? Ik zet al mijn coins in op jou voor de eindoverwinning.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik neem ze op en upload ze later... lag enzo andersquote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef Lindgren. het volgende:
Geniaal trouwens. De potjes die Omni speelt, kan hij streamen.![]()
![]()
Ik ga sowieso niet winnen. Na deze winning streak is het gewoon wachten op de EAids die je wist dat zou komen. En die gaat mooi samenvallen met deze cupquote:Op zondag 6 april 2014 12:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat zijn de odds? Ik zet al mijn coins in op jou voor de eindoverwinning.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
/mourinhoquote:Op zondag 6 april 2014 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet winnen. Na deze winning streak is het gewoon wachten op de EAids die je wist dat zou komen. En die gaat mooi samenvallen met deze cup![]()
De Ridder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2e kaart had ik niet echt idee dat het terecht was. Maar zo zie je maar hoe dom het is de manier hoe hij zijn eerste kreeg.![]()
Bij hem is het ook een wonder dat hij pas op 2x rood staat dit seizoen. Echt een naar mannetje..zo eentje die je heel graag in je team wil, maar haat als hij bij de tegenstander zit.quote:Op zondag 6 april 2014 13:00 schreef OmniRocket het volgende:
2e kaart had ik niet echt idee dat het terecht was. Maar zo zie je maar hoe dom het is de manier hoe hij zijn eerste kreeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 6 april 2014 13:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij hem is het ook een wonder dat hij pas op 2x rood staat dit seizoen. Echt een naar mannetje..zo eentje die je heel graag in je team wil, maar haat als hij bij de tegenstander zit.![]()
![]()
Dat was wel meer een stylistquote:
De Ridder is eigenlijk gewoon een veel mindere versie van Suarez.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van Galen was ook een teringlijer hoor, kon ook zomaar een onnodige schop of klap uitdelen. Gewoon Luinge in z'n maag stompenquote:Op zondag 6 april 2014 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was wel meer een stylist
De Ridder is eigenlijk gewoon een veel mindere versie van Suarez.![]()
![]()
Yupquote:Op zondag 6 april 2014 13:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij hem is het ook een wonder dat hij pas op 2x rood staat dit seizoen. Echt een naar mannetje..zo eentje die je heel graag in je team wil, maar haat als hij bij de tegenstander zit.![]()
IF Candreva
edit. IF Camacho vrijwel zeker (al heeft die eerder 2x gescoord zonder IF te krijgen)
edit2. en SIF Del Piero(als LW volgens flashscore
)
![]()
Laatste seizoenen waren gewoon bagger. Ik 'moet' de laatste 5-6 eps nog zien, maar vind er eigenlijk weinig meer aan.quote:Op zondag 6 april 2014 13:16 schreef DutchSL het volgende:
Gisteren HIMYM laatste afleveringen gekeken. Kut einde![]()
lindgren zhano of el-blanchito iemand tijd voor een poule wedstrijdje ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 13:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Laatste seizoenen waren gewoon bagger. Ik 'moet' de laatste 5-6 eps nog zien, maar vind er eigenlijk weinig meer aan.succesquote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
lindgren zhano of el-blanchito iemand tijd voor een poule wedstrijdje ?![]()
![]()
quote:Ben er wel, maar moet nog ff wat dingen doorlezen voor stage die morgen begint en om 4 uur moet ik werken. Dus ik kan nu niet. Komende week wss 's avonds en anders in het weekend.quote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
lindgren zhano of el-blanchito iemand tijd voor een poule wedstrijdje ?![]()
druk leven hier allemaal![]()
vinden vast nog wel ergens een gaatje.
volgens mij zijn wij toch niet de top favorieten in onze poule
#FreeTrapz![]()
En IF Rondon. Viel met 20 minuten ofzo te spelen in, scoorde er 3 en had een assistquote:Op zondag 6 april 2014 13:13 schreef DutchSL het volgende:
IF Candreva
edit. IF Camacho vrijwel zeker (al heeft die eerder 2x gescoord zonder IF te krijgen)
edit2. en SIF Del Piero(als LW volgens flashscore
)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 6 april 2014 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En IF Rondon. Viel met 20 minuten ofzo te spelen in, scoorde er 3 en had een assist
Valt niemand op![]()
![]()
IF Rondon kan best een koning worden
Hulk er naast
Edit: Sorry Suarez, ik moet nog even aan m'n verslag. misschien later vanmiddag, maar ik moet ook nog werken
Die jumpingquote:Op zondag 6 april 2014 13:30 schreef el-blanchito het volgende:
IF Rondon kan best een koning worden
Hulk er naast
Edit: Sorry Suarez, ik moet nog even aan m'n verslag. misschien later vanmiddag, maar ik moet ook nog werken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bestond dit land nog maar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groot-Colombia
Bohh.
1830, kut jaar.. toen raakten we ook Hazard, Kompany, Courtois en co kwijt.![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 13:34 schreef DutchSL het volgende:
Bestond dit land nog maar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groot-Colombia
Bohh.
1830, kut jaar.. toen raakten we ook Hazard, Kompany, Courtois en co kwijt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het werk is best eentonig en saai idd, gelukkig heb ik wel toffe collega's en zijn er op zondag geen leidinggevendenquote:Op zondag 6 april 2014 13:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Klinkt kut
Dan beter pannenkoeken bakkenMjah, vast contract he, dat geef je niet zomaar op.
![]()
Het lijkt me ook wel makkelijk werk, zonder druk ookquote:Op zondag 6 april 2014 13:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het werk is best eentonig en saai idd, gelukkig heb ik wel toffe collega's en zijn er op zondag geen leidinggevendenMjah, vast contract he, dat geef je niet zomaar op.
Is het ook meestal. Al zit er wel tijdsdruk achter. Ook is het een motivatie om mn opleiding af te rondenquote:Op zondag 6 april 2014 13:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel makkelijk werk, zonder druk ook![]()
![]()
Hahaha dat laatste snap ik zeker jaquote:Op zondag 6 april 2014 13:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het ook meestal. Al zit er wel tijdsdruk achter. Ook is het een motivatie om mn opleiding af te ronden
In de tijd dat ik kutwerk deed was dat ook zo'n vast praatje van de mensen die dat werk hun hele leven deden. Die bleven maar zeggen dat dit voor mij een goede motivatie was om door te studeren blabla.quote:Op zondag 6 april 2014 13:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het ook meestal. Al zit er wel tijdsdruk achter. Ook is het een motivatie om mn opleiding af te ronden
Lekker minderwaardig over jezelf denken daaro
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen ambities als pannenkoeken-mogul?quote:Op zondag 6 april 2014 13:41 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha dat laatste snap ik zeker ja![]()
![]()
Kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik neem ze op en upload ze later... lag enzo anders
Ik kan morgen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
lindgren zhano of el-blanchito iemand tijd voor een poule wedstrijdje ?
Tsjah, er lopen gewoon ook dertigers rond daar ellendig te zijn omdat ze het kut vinden, werk doen wat een 17-jarige zonder enig diploma kan maar nergens anders terecht kunnen. Als die 'mazzel' hebben mogen ze daar nog 35 jaar werken. Nou hoezeequote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de tijd dat ik kutwerk deed was dat ook zo'n vast praatje van de mensen die dat werk hun hele leven deden. Die bleven maar zeggen dat dit voor mij een goede motivatie was om door te studeren blabla.
Lekker minderwaardig over jezelf denken daaro
Zo lang ik het doe zeur ik niet, maar als ik dat de rest van mn leven zou moeten doen sprong ik van een flat ofzo![]()
![]()
⊂_ヽ
\\ Λ_Λ
\( ˇωˇ)
> ⌒ヽ
/ へ\
/ / \\
レ ノ ヽ_つ
/ /
/ /|
( (ヽ
| |、\
| 丿 \ ⌒)
| | ) /
`ノ ) Lノ
(_/hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
fabulousquote:Op zondag 6 april 2014 13:56 schreef Lindgren. het volgende:
⊂_ヽ
\\ Λ_Λ
\( ˇωˇ)
> ⌒ヽ
/ へ\
/ / \\
レ ノ ヽ_つ
/ /
/ /|
( (ヽ
| |、\
| 丿 \ ⌒)
| | ) /
`ノ ) Lノ
(_/![]()
Mwah, het is handig dat ik nu leer hoe je alles/veel in een keuken kan maken. En natuurlijk werken onder echte tijdsdruk als in dingen die binnen een halve minuut moeten gebeuren anders loopt de hele tafel de soep in.quote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 14:08 schreef el-blanchito het volgende:
anders loopt de hele tafel de soep in.
Ik wacht nog op het moment dat ze beslag komen leggen op de hele zaak
Badum Tsssi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 14:12 schreef OmniRocket het volgende:
lol AntiHero speelt helemaal niet op de PS3....
Groep A bestaat nog uit 3 teams.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: