SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
wist gewoon precies wat de TT werd.
Toekomst voorspellen 100eu per persoon
Maver mag met fifa points betalen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zit hem niet uit te dagen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee maar hem zo uit te dagen en dan gek vinden dat hij soms op een bepaalde manier reageert..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wellicht kun je even deze link in de OP zetten voor het toernooi:
https://docs.google.com/s(...)kE&usp=sharing#gid=2![]()
Sorry, ik zal wel niet meer hier reageren als ik een keer heb verloren. Ik weet namelijk dat dan de stoereboiis uit alle hoeken komen.
Als het bij deze stand blijft is Leicester gepromoveerd naar de BPL.![]()
Nice. Jij bent echt een god in fifaquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sorry, ik zal wel niet meer hier reageren als ik een keer heb verloren. Ik weet namelijk dat dan de stoereboiis uit alle hoeken komen.
Als het bij deze stand blijft is Leicester gepromoveerd naar de BPL.![]()
![]()
Bayern verliest van Augsburg, wat een prutsers, die kunnen echt niet voetballen.
Cavani goal, nu Ibra er niet bij is kan hij eens in de spits spelen (zou een betere IF zijn dan op RW..).![]()
Nope, iemand slecht noemen als hij verliest is niet uitdagen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel en dit doe je de hele tijd.
Maar ga maar verder hoor Robin Hood.
Want dat is het enige wat je doet inderdaadquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope, iemand slecht noemen als hij verliest is niet uitdagen.
Maar ga maar verder hoor Robin Hood.![]()
![]()
Jep.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want dat is het enige wat je doet inderdaadmaar alles wat jij doet is altijd wel top in het forum.
Als jij het zegt. Dankje manquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep.maar alles wat jij doet is altijd wel top in het forum.
![]()
![]()
Ik zou Casillas nemen i.p.v. Lloris.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit eens proberen. Jammer van Lloris, maar ja.
Futhead![]()
jaja.
![]()
Ok we zullen je niet meer elke dag uitdagenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iemand met autisme elke dag zitten uit dagen noem ik wel vrij triest ja![]()
![]()
Dat zou wel kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik zou Casillas nemen i.p.v. Lloris.Hoor ik ook niet al te veel positiefs over, maar zal beter zijn dan Lloris
![]()
![]()
Ik heb alleen ervaring met Lloris en die vond ik verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen inderdaadHoor ik ook niet al te veel positiefs over, maar zal beter zijn dan Lloris
![]()
![]()
Hohohoh zelden zo hard gelachenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok we zullen je niet meer elke dag uitdagen![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hohohoh zelden zo hard gelachen![]()
![]()
Lloris is kutquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen inderdaadHoor ik ook niet al te veel positiefs over, maar zal beter zijn dan Lloris
Diego Lopez is iets minder kut
Casillas niet geprobeerd, maar hij lijkt me te klein (al had ik er in FUT 11 geen last van, maarja.. lekker relevant, Lloris en Diego Lopez waren in FUT 12 nog enorme eindbazen)![]()
Ik wil Casillas wel eens proberenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lloris is kut
Diego Lopez is iets minder kut
Casillas niet geprobeerd, maar hij lijkt me te klein (al had ik er in FUT 11 geen last van, maarja.. lekker relevant, Lloris en Diego Lopez waren in FUT 12 nog enorme eindbazen)Kan altijd nog voor Lopez gaan.
![]()
Wat is er kut aan dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef Zhano het volgende:
Die opstellinggefeliciteerd PSV'ers.. #MvBout
![]()
Sommige hier gun je het echt om uit elkaar gereten te worden door een draaiende Boeing motor.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Courtois. Zou ook nog IF Pedro nemen ipv Di Maria als het kan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wil Casillas wel eens proberenKan altijd nog voor Lopez gaan.
![]()
Kan ook nog ja, maar heb ik al gehadquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Courtois. Zou ook nog IF Pedro nemen ipv Di Maria als het kan.Was wel aardig. Eventueel wel een goedkope optie.
IF Pedro is wel wat duur, en Di Maria was een van de spelers die ik nog wilde proberen uit dit teamDus die gaat er niet uit.
![]()
Boeingquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:11 schreef Revontulet het volgende:
Sommige hier gun je het echt om uit elkaar gereten te worden door een draaiende Boeing motor.
Airbus![]()
![]()
Hmm tja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar 1 echte buitenspeler, middenveld te weinig creativiteit, geen Otigba.
Aan de andere kant, PSV mist Depay, die normaal gesproken de kar trekt. Dat is ook lastigEn Bruma geschorst.
edit; En Maher speelt![]()
![]()
Okequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan ook nog ja, maar heb ik al gehadWas wel aardig. Eventueel wel een goedkope optie.
IF Pedro is wel wat duur, en Di Maria was een van de spelers die ik nog wilde proberen uit dit teamDus die gaat er niet uit.
Courtois is met Casillias, Neuer, Cech wel een van de betere keepers. Ik vind Pedro beter dan Di Maria, zeker in 433(5) aangezien je ongelofelijk veel moet kappen. En dan 5* WF![]()
![]()
Dat laatste is een nadeel voor onsquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hmm tja.
Aan de andere kant, PSV mist Depay, die normaal gesproken de kar trekt. Dat is ook lastigEn Bruma geschorst.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom word ik nu ineens uit de groep gezet? Dat is het toppunt van triest.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |