SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja dat komt van het engelse woord timeslot.quote:
zelfde voorouders dus'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://computertotaal.nl/(...)erslot-op-de-pc-2167quote:Op maandag 7 april 2014 16:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat komt van het engelse woord timeslot.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe moet ik dan spelen volgens jullie betweters? Dit is de eerste keer ooit dat iemand commentaar heeft op mijn spel en jullie gaan meteen erin mee.![]()
De rest heeft ook commentaar op je mattie.quote:Op maandag 7 april 2014 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We gaan gewoon lekker door toch?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
denk dat het niet zo zeer met je speelstijl te maken heeft maar meer de hele serie regels waaraan je tegenstander volgens jou moeten voldoen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe moet ik dan spelen volgens jullie betweters? Dit is de eerste keer ooit dat iemand commentaar heeft op mijn spel en jullie gaan meteen erin mee.
omdat ze anders ergens misbruik van maken volgens het DS2 systeem.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben jou "mattie" niet. En dat mag ik vermaak me er prima meequote:Op maandag 7 april 2014 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De rest heeft ook commentaar op je mattie.![]()
![]()
Huh ik noem je ook niet mijn mattie, verwacht nou niet te veel tussen ons.quote:Op maandag 7 april 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben jou "mattie" niet. En dat mag ik vermaak me er prima meeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh ik lees het nu ja.quote:Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Huh ik noem je ook niet mijn mattie, verwacht nou niet te veel tussen ons.
DS2 is ook niet mijn mattie![]()
![]()
Was een beetje rare zinsopbouw.quote:Op maandag 7 april 2014 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik lees het nu ja.
DS2 is ook niet mijn mattieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En omdat ik veel lage steekballen geef ben ik hypocriet? Dat slaat ook nergens op. Het is voetbal. Daarin pass je de bal naar medespelers.quote:Op maandag 7 april 2014 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat het niet zo zeer met je speelstijl te maken heeft maar meer de hele serie regels waaraan je tegenstander volgens jou moeten voldoen.
omdat ze anders ergens misbruik van maken volgens het DS2 systeem.![]()
De neuzen zijn van een hoog niveau.quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Kakkerlakken zijn nogal dom maar dit spant toch wel de kroon
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jep als het over de grond is mag het wel maar een hoge niet?quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En omdat ik veel lage steekballen geef ben ik hypocriet? Dat slaat ook nergens op. Het is voetbal. Daarin pass je de bal naar medespelers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je hoeft zelf helemaal niet anders te spelen, maar je doet altijd zo uit de hoogte tegenover lb+y maar zelf speel je vrijwel identiek. Dat is prima, maar dan moet je niet zeuren als anderen dat ook doen, snap je?quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En omdat ik veel lage steekballen geef ben ik hypocriet? Dat slaat ook nergens op. Het is voetbal. Daarin pass je de bal naar medespelers.![]()
Over het algemeen toch wat hoger dan Feyenoord supporters ja.quote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De neuzen zijn van een hoog niveau.
Ik heb een Feyenoord supporter op Facebook die Ajax uit de competitiestand heeft geblurred en Feyenoord op 1 heeft![]()
![]()
Open doel, is best lastig toch?quote:Op maandag 7 april 2014 16:19 schreef Freire het volgende:
[..]
Die kansen van Matuidi en Altidore in de eerste helft![]()
![]()
het is voetbal, daarin leg je ballen op je medespeler af voor de keeper, geef je diepe steekballen vanuit het achterveld om onder druk uit te komen, je hangt met 10 man voor de goal om via counter voetbal de CL te winnen, je laat je op z'n spaans vallen in el clasico, je west ham united jezelf al cross abusend naar de top 10 van de BPL.quote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En omdat ik veel lage steekballen geef ben ik hypocriet? Dat slaat ook nergens op. Het is voetbal. Daarin pass je de bal naar medespelers.
HET IS VOETBAL! alles mag zolang de scheids maar niet fluit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |