Jij ook straks DaD! echt waar! Jouw baby kan gewoon gezond geboren worden vóór die van mij! srsly!quote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
SQ en kwak, wat gaan jullie ineens onwijs snel!.
Wacht maar tot je ineens in de tientallen zit. Het is echt waarquote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
SQ en kwak, wat gaan jullie ineens onwijs snel!.
Niet van dat laatste overigens, als ik op mijn rug lig zie je altijd een kleine bollingquote:Je baarmoeder is nu ongeveer zo groot als een kleine meloen. Als je op je rug ligt, zie je misschien al een kleine bolling.
quote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las dit in mijn week tot week mail en deed een beetje![]()
[..]
Niet van dat laatste overigens, als ik op mijn rug lig zie je altijd een kleine bolling
Een kleine meloen, wtf.
Ja ik ook, mijn test was achteraf gezien met 4w0d (eiegn berekening) op 3w5dquote:Op maandag 7 april 2014 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen ben ik ook al 9 weken! Toch ook alweer snel gegaan, helemaal als je bedenkt dat ik achteraf al met 3w4d een positieve test had.
Jij gaat ook snel hoor!quote:Op maandag 7 april 2014 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen ben ik ook al 9 weken! Toch ook alweer snel gegaan, helemaal als je bedenkt dat ik achteraf al met 3w4d een positieve test had.
Nou stress is sowieso niet goed voor de baby, en mijn benauwdheid was dat ook niet, dus helemaal goed lijkt me niet...quote:Op maandag 7 april 2014 15:39 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Weet iemand of hyperventilatie door stress kwaad kan voor de baby?
nee prima uitslag, maar pas na 65! minutenquote:Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Slechte uitslag npm?
Of weer niet meetbaar?
Gosh, eigenwijs ding... een uur lang kind kiek'nquote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee prima uitslag, maar pas na 65! minuten
Ah gelukkig. Wat was de score?quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alvast maar dubbele tijd reserveren voor de 20 weken echoquote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jiezus! Wel lekker lang kunnen kijken! (En je plas ophouden hoeft na 12 w niet meer toch?)quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moest halverwege leeg, omdat ze toch inwendig moest.quote:Op maandag 7 april 2014 16:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jiezus! Wel lekker lang kunnen kijken! (En je plas ophouden hoeft na 12 w niet meer toch?)
ik schrok van mezelfquote:Op maandag 7 april 2014 16:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop dat daar nog een punt tussen moetEn dat is heel prima ja!
Damn, hallo overtoom
quote:Op maandag 7 april 2014 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
Vertellen aan mn eerste twee klassen was supergrapig trouwens.
Brugklas "Maar mevrouw, bent u dan wel getrouwd?"
6V: "Ik wil iets vertellen" - leerling: "Ze is zwanger!" (zijn default opmerking...) - ik: "You're stealing my thunder!" en toen gingen ze allemaal "ooohhhh" en "ahhhhh" roepen. En dingen vragen (of t gepland was, heerlijk, zonder gêne) en namen voorstellen (zichzelf voornamelijk), en dat ze dan terug naar school gingen komen om de baby te bekijken (not...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we come in peace, we come in peacedisclaimer
Haha, kwak, leuk die reacties!quote:Op maandag 7 april 2014 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
6V: "Ik wil iets vertellen" - leerling: "Ze is zwanger!" (zijn default opmerking...) - ik: "You're stealing my thunder!" en toen gingen ze allemaal "ooohhhh" en "ahhhhh" roepen. En dingen vragen (of t gepland was, heerlijk, zonder gêne) en namen voorstellen (zichzelf voornamelijk), en dat ze dan terug naar school gingen komen om de baby te bekijken (not...)
Dat is wel fijnquote:Op maandag 7 april 2014 17:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Wooow heule lange meting dus. Maar wel lekker lang baby spieken!
Ben vanmorgen op gesprek gemoeten bij uwv. Was een beetje zenuwachtig want strl dat ze zouden vinden dat ik me aanstelde of wat en dat ik weer terug naar 40 uur zou moeten. Juist het tegenovergestelde gebeurde (gelukkig). Kreeg op mijn donder dat ik nog zo rond hups en als het aan haar had gelegen zat ik nu volledig in de ziektewet. Zolang de gyn het verantwoord vindt dat ik 20 uurtjes werk is dat qat haar betreft okay. Maar moest wel echt echt echt beloven beter te luisteren naar de gyn! Wel fijn zon reactie.. had me al van alles in mijn hoofd gehaald haha.
Verder, tweede weekje vakantie is in gegaan. We hebben lekker relaxt genoten van het mooie weer!
Wat een geluk dat ze dat bij deze niet vroegquote:Op maandag 7 april 2014 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, kwak, leuk die reacties!
Overigens heeft een student mij, toen ik zwanger was van Saar, ook gevraagd of het gepland wasDie zag ik niet helemaal aankomen van een 20something studente
Wahahaha, iddquote:Op maandag 7 april 2014 17:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat een geluk dat ze dat bij deze niet vroeg
Leuk!quote:Op maandag 7 april 2014 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
Duurt meestal een dag of tienquote:Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef Incantrix het volgende:
SQ yayda's keurig hoor
wanneer krijg je de kansberekeningen?
Gebruik je suiker? Ik niet, maar met mijn zwangerschap kon ik alleen met veel suiker binnen houden.quote:Op maandag 7 april 2014 15:01 schreef Hilmo het volgende:
Hier ook beroerd! Al overgeven voordat ik iets van thee had gedronken, nou ja, dat was nog tot daar aan toe. Zetpil zoals elke dag gedaan tegen misselijkheid en had uiteindelijk drie bakjes brinta op. Leek goed te gaan, maar wel wat kloppend hoofd bij inspanning. En ineens rond lunchtijd, misselijk zegDus ik naar de wc, kwam echt alle brinta er weer uit, echt zooooo vies. Misschien toch weer een soort migraine (opvallend dat er niets was verteerd, ook niet van uren geleden).
Nu voorzichtig hete thee drinken, heb zo'n dorstDe rest van de week was het alleen 's ochtends overgeven en daarna kon ik weer aardig normaal eten... Wanneer houdt het eens op...?
Is dat niet al even geleden afgenomen? Dus eind vd week je uitslag bij vk?quote:Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Duurt meestal een dag of tien
Nog een beterschapsknuffel voor Hilmo en Helio
nee, volgens de echoscopiste moest dat dezelfde dag! Dus ik heb zes buisjes achtergelaten netquote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Is dat niet al even geleden afgenomen? Dus eind vd week je uitslag bij vk?
Spannend! hoe laat?quote:Op maandag 7 april 2014 19:55 schreef rebel-angel het volgende:
Even snelvoor het kint met de mooie np van SQ
![]()
Hier morgen de seo
Best spannend
Jah, maar technisch gesproken heb je 2 versies, de SEO is de 'gewone'quote:Op maandag 7 april 2014 20:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die SEO is toch gewoon de 20 weken echo of vergis ik mij nou?
Nvmquote:Op maandag 7 april 2014 20:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar technisch gesproken heb je 2 versies, de SEO is de 'gewone'
Ja want de GUO is de uitgebreide versie toch?quote:Op maandag 7 april 2014 20:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar technisch gesproken heb je 2 versies, de SEO is de 'gewone'
Yups! Was alleen de 'naam' even vergetenquote:Op maandag 7 april 2014 20:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja want de GUO is de uitgebreide versie toch?
Haha, ik ben ook weleens tegen muren en stoelen enzo aangebonktquote:Op maandag 7 april 2014 20:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb me net voor t eerst vergist in mn omvang met zwangere buik...wilde even achter manlief langs kruipen... Mqar toen was t boem! Buik in zijn rug...
Ik vind Loes en Lex echtquote:Op maandag 7 april 2014 20:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Minder dan een maand nog maar!Morgen langs de gyn, en misschien dat we dan wel al een datum kunnen afspreken voor de keizersnede
Dat lijkt me zo'n raar iets, de datum weten
![]()
Ok, hij/zij* kan nog altijd vroeger komen, maar dat terzijde
*Ik denk tegenwoordig dat hij/zij een 'hij' is. En we zijn min of meer uit de namen! Max of LexMeisje Loes.
quote:
Huh? Ik mocht lab al bij week 10nogwat doen en rest kon later. Dinsdags de echo, vrijdags had ik uitslag...quote:Op maandag 7 april 2014 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, volgens de echoscopiste moest dat dezelfde dag! Dus ik heb zes buisjes achtergelaten net
[..]
Spannend! hoe laat?
Inclusief electrische schokjes en omhoog vliegen van de bank: checkquote:Op maandag 7 april 2014 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand bekend met gefriemel heel laag in de buik? Echt rond de baarmoedermond voor mijn gevoel...
oh, dan hebben ze hier andere regels. Maakt me ook niet uit, ik maak me eigenlijk weinig zorgen. Alles zag er zo goed uit! Ze heeft ook maag, niertjes, blaas enzo laten zien, echt bizarquote:Op maandag 7 april 2014 20:34 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Huh? Ik mocht lab al bij week 10nogwat doen en rest kon later. Dinsdags de echo, vrijdags had ik uitslag...
Bizar toch dat alles al helemaal "af" is... En dat krummel beweegt maar dat jij dat nog niet voelt...quote:Op maandag 7 april 2014 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan hebben ze hier andere regels. Maakt me ook niet uit, ik maak me eigenlijk weinig zorgen. Alles zag er zo goed uit! Ze heeft ook maag, niertjes, blaas enzo laten zien, echt bizar
Hier waren dat kriebelende vingertjesquote:Op maandag 7 april 2014 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand bekend met gefriemel heel laag in de buik? Echt rond de baarmoedermond voor mijn gevoel...
Dat vond ik ook het leuke van die echo!quote:Op maandag 7 april 2014 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan hebben ze hier andere regels. Maakt me ook niet uit, ik maak me eigenlijk weinig zorgen. Alles zag er zo goed uit! Ze heeft ook maag, niertjes, blaas enzo laten zien, echt bizar
die zat terug te zwaaienquote:Op maandag 7 april 2014 21:01 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het leuke van die echo!
De uitleg erbij en dat je dan gewoon van die WTF-momentjes hebt..
Hoe vond je moeder het?
Jaquote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Collega's die je onzeker maken.
"Oh, bijna 17 weken? Dan moet je het nu al wel voelen toch?"
"Eh, nee, ik voel nog niks."
"Oh. Weet je zeker dat het wel goed is dan?"
![]()
Nou, nee, nu niet meer.
Het is toch heel normaal dat ik nog niks voel? Toch?
1e kindje toch?quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
Nou, nee, nu niet meer.
Ja. Wat een stomme collega's om jou ongerust te maken.quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
Nou, nee, nu niet meer.
Dat is normaal meis! Komt goedquote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
Nou, nee, nu niet meer.
Wat matig zeg. Ik kan er echt heel slecht tegen als mensen dat doenquote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
Nou, nee, nu niet meer.
maar voelde jij je eerste ook zo vroeg? Nee toch?quote:Op maandag 7 april 2014 21:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn collega is 21 weken zwanger van haar 1e kindje en voelt nog niks. Ik ben 16 weken (morgen dan) zwanger van m'n 2e kindje en voel al zeker 2 weken wat beweging zo nu en dan. Bij beide ligt de placenta aan de buikzijde. Ik las vanmiddag dat je na een zwangerschap een soepelere baarmoeder hebt waardoor je bewegingen eerder voelt
Ja, ook eigenlijk vroeg. Rond de 18 weken zeker. Maar achteraf gezien al eerder, de eerste bewegingen rond de 14/15 wekenquote:Op maandag 7 april 2014 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar voelde jij je eerste ook zo vroeg? Nee toch?
Gewicht zegt niks. Ik ben mijn hele zwangerschap maar twee kilo aangekomen. Een week of vier voordat ik met verlof mocht durfde een collega te vragen of ik misschien zwanger wasquote:Op maandag 7 april 2014 21:27 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat is normaal meis! Komt goed
Zo werd (word soms nog) ik steeds onzeker van mensen die roepen dat ik een klein buikje heb, want zij hadden met die en die termijn allang (!!) Een hele grote buik en bladibla...
We zijn gewoon niet allemaal hetzelfde en ieder op zijn eigen tempo!
fijn hè al die lieve meiden hier!quote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Thanks ladiesdat had ik even nodig. Volgende week de GUO en dan heb ik hopelijk bevestiging dat alles gewoon goed is. Werd er naar van!
Dat heb ik ook zoooo vaak gehoord vorige zwangerschap, echt niet leuk meer na de 20e keer. Mijn vk zei toen ik dat aankaartte (terecht) dat de enige die een mening over de omvang van mijn buik mocht hebben, zij zelf wasquote:Op maandag 7 april 2014 21:27 schreef BlueEyes het volgende:
Zo werd (word soms nog) ik steeds onzeker van mensen die roepen dat ik een klein buikje heb, want zij hadden met die en die termijn allang (!!) Een hele grote buik en bladibla...
Jij weer een beetje tot rust?quote:Op maandag 7 april 2014 22:14 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
fijn hè al die lieve meiden hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we noemen hem ook de hele godganse dag bij naam dus we moeten echt oppassen als er anderen bij zijn
SQ ja ik luister braaf naar de gyn. Volgende week mogen we weer![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef Twinkle20 het volgende:
O Razz maak je idd alsjeblieft niet druk om dat soort opmerkingen. Weet je .. op een dag lig je op je zij in bed en voel je ineens wat gekriebel wat je niet kunt thuis brengen. En dat is dan jouw kindje!.. en ook bij jou gaat dat moment komen! Het kan 101 oorzaken hebben waarom de een het eerder voelt als de ander.
Coco wat een super namen! Zal ik de mijnes ook maar verklappen hier?.. had hem stiekem al in het namentopic verklapt want ik moest het gewoon ergens luchten
Goed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we noemen hem ook de hele godganse dag bij naam dus we moeten echt oppassen als er anderen bij zijn
SQ ja ik luister braaf naar de gyn. Volgende week mogen we weer
disclaimer
quote:Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef Twinkle20 het volgende:
O Razz maak je idd alsjeblieft niet druk om dat soort opmerkingen. Weet je .. op een dag lig je op je zij in bed en voel je ineens wat gekriebel wat je niet kunt thuis brengen. En dat is dan jouw kindje!.. en ook bij jou gaat dat moment komen! Het kan 101 oorzaken hebben waarom de een het eerder voelt als de ander.
Coco wat een super namen! Zal ik de mijnes ook maar verklappen hier?.. had hem stiekem al in het namentopic verklapt want ik moest het gewoon ergens luchten
Ik heb ook moeite om d'r naam voor me te houden.. wil het zooooo graag vertellen, maar dan is er voor familie enzo geen enkele verassing meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we noemen hem ook de hele godganse dag bij naam dus we moeten echt oppassen als er anderen bij zijn
SQ ja ik luister braaf naar de gyn. Volgende week mogen we weer
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
nou, lekker dan.
Bij mij doen mensen dat niet, ik denk dat ik een agressief aura heb
quote:Op maandag 7 april 2014 23:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jongens!! Ik ben aan het bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En hoi zwangeren.![]()
Laat je niet gek maken door alle debiele opmerkingen.
Jongens!! Ik ben aan het bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat een stomme opmerkingen kunnen sommige mensen maken![]()
omdat Stephen Kingquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waarom dacht ik dat een film van stephen king kijken een goed idee was....
elke dag ietsje meerquote:
Jongens!! Ik ben aan het bevallenWhahaha geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
SEO = 20 weken echo, afkorting weet ik niet precies eigenlijk (ja, Search Engine Optimalisation maar iets zegt mij dat dat het in deze context niet isquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:23 schreef AwayTL het volgende:
Zo, hier weer even bijgelezen. Wat een dingen komen hier voorbij die of mij totaal niet bekend sijn of waarvan ik uberhaupt het bestaan niet wist..
Seo, npm, gu.. Nogwattes, heh, wat..?
Moet ook erg lachen om hoe jullie dingen omschrijven.. Coco, hehe..
Zo totaal anders dan alles alleen beleven, omdat niemand bij mij in de omgeving of zwanger is of ooit is geweest. Leuk!
Ik blijf lekker mee (en terug) lezen.
Verder nog bedankt voor de felicitaties en verwelkoming. Voel me helemaal welkom!
structureel echoscopisch onderzoekquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
SEO = 20 weken echo, afkorting weet ik niet precies eigenlijk (ja, Search Engine Optimalisation maar iets zegt mij dat dat niet wordt bedoeld)
NPM = nekplooimeting
GUO = uitgebreide 20 weken echo
Spannend Krijgertje, succes!
Ah, dat wist ik eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
structureel echoscopisch onderzoek
Ik heb het wel vaker gehoord ja, maar waar het vandaan komt? Wel zonde ja. Ben je echt plat, of iets minder bol?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Gisterochtend, gisteravond en vanochtend was mijn buik (bijna) zo plat als een dubbeltje. Is er rond de start van het tweede trimester iets dat je darmen laat slinken of dat er minder hormonen zijn die je buik bol maken ofzo? Ik vind t maar sund! Had nog iemand dat?
Tot zover de verrassingsvierling
Ik heb 't wel vaker gehoord ja! Zonde ja, het was zo'n mooi beginbuikje! Nouja, je kindje groeit hard nu dus je buik zal wel snel terugkomenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Gisterochtend, gisteravond en vanochtend was mijn buik (bijna) zo plat als een dubbeltje. Is er rond de start van het tweede trimester iets dat je darmen laat slinken of dat er minder hormonen zijn die je buik bol maken ofzo? Ik vind t maar sund! Had nog iemand dat?
Tot zover de verrassingsvierling
Oh dat ken ik jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker gehoord ja, maar waar het vandaan komt? Wel zonde ja. Ben je echt plat, of iets minder bol?
Mijn buik pens fluctueert nog steeds van dag tot dag. Gisteren had ik echt een uitdijbroek nodig, vandaag heb ik weer maat 44(maar dat kan ook aan de afhaalchinees van zondag hebben gelegen)
De echomevrouw heeft me trouwens de bovenkant van mijn baarmoeder laten voelen. Hij zit heul niet eens zo ver onder mijn navelEn toen ik op de echo het kind zag schudden omdat ik op m'n buik duwde voelde ik me een beetje schuldig dat ik vorige week zo fanatiek naar mijn baarmoeder heb zitten zoeken. Arme foetus
Er zit nog wel een welving hoor, maar een bol kun je het niet meer noemenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker gehoord ja, maar waar het vandaan komt? Wel zonde ja. Ben je echt plat, of iets minder bol?
Mijn buik pens fluctueert nog steeds van dag tot dag. Gisteren had ik echt een uitdijbroek nodig, vandaag heb ik weer maat 44(maar dat kan ook aan de afhaalchinees van zondag hebben gelegen)
De echomevrouw heeft me trouwens de bovenkant van mijn baarmoeder laten voelen. Hij zit heul niet eens zo ver onder mijn navelEn toen ik op de echo het kind zag schudden omdat ik op m'n buik duwde voelde ik me een beetje schuldig dat ik vorige week zo fanatiek naar mijn baarmoeder heb zitten zoeken. Arme foetus
Ik denk hier ook halverwegequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik heb 't wel vaker gehoord ja! Zonde ja, het was zo'n mooi beginbuikje! Nouja, je kindje groeit hard nu dus je buik zal wel snel terugkomen
[..]
Oh dat ken ik ja. Als je tijdens een echo moet lachen en je je hele kind zo heen en weer zit schudden
. Je baarmoeder zit al vrij hoog dan! Hier zat 'ie 2 april precies in het midden tussen schaambeen en navel in.
Ohja, die van mij ligt wat naar achter idd. Dat scheelt dan uiteraard wat cm's. Ze vond trouwens meteen de 'harde rand' terwijl ik 'm dus zelf nog steeds niet voelquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk hier ook halverwegeal is het met mijn spekbult wat moeilijker in te schatten
Ik hoor ook wel eens mensen over voorover of juist achterover gekantelde baarmoeders: de mijnes schijnt zo ongeveer in een rechte lijn omhoog te staan volgens de vk, misschien dat dat scheelt?
Ja, ik moest ook hoesten van haar om het kind recht te schudden(zonder effect, uiteraard)
Dikke knuffel, komt goed, en ja dat is ook stom!quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:58 schreef kwakz0r het volgende:
Poepen
Ik ben al een poos op, vriendje moest om half zes op en om zes uur de deur uit. Hij heeft een congres ergens in t Zuiden van t land en komt morgenavond pas weer thuis. Helemaal kapot, want we sliepen pas om twaalf uur...
Voor t slapengaan was ik heel verdrietig, hormones, ik kwam erachter dat mijn verjaardagscadeau van hem (kaartjes voor soldaat van oranje) gepland is in de periode waarin hij naar een zomerschool is 3 weken, in Italië... en ik word elke keer al zo sip van die drie weken alleen aan t einde van t schooljaar, nu verpest t ook nog mijn cadeautjeik was echt heel erg hard en zielig aan t huilen, jiezus, aanstellerij
dus nu ga ik zoeken naar iemand anders om mee te gaan... meh.
+1!quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:58 schreef Dyre het volgende:
Hey, ik heb mail van Kruidvat dat ik mijn Baby&mamma-tas op mag halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want het is best een bazennaam
[ Bericht 43% gewijzigd door SQ op 08-04-2014 10:48:30 ]disclaimer
Stomme iPhonequote:Op dinsdag 8 april 2014 10:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Coco rekent in weekends
Ik ben nu 14 weekenden zwanger
Ik help je ff coocske.
Poll: Welke naam bij saar?
• Lex
• Max
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
De boeken zijn wel bijna altijd beter. Ik vond trouwens als jong meisje IT zoooo eng hequote:Op dinsdag 8 april 2014 10:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! En de poo; het was een zware bevalling. Ontsluitingsfase van ongeveer 20min, uitdrijving in zo'n 5min. Zweet liep langs m'n knalrode hoofd af. Het was not a pretty sight, zeg maar
De opbrengst was overigens bijzonder teleurstellend. Gelukkig mocht ik een half uur later in de herkansing. Yay me. Ging allemaal iets soepeler en de opbrengst was bovendien wat meer tevredenstellend
En nog dit: Stephen KingWelke film was t? Sowieso zijn lang niet alle boeken/films echt horror ofzo. Shawshank Redemption, Dolores C., The Green Mile.... Allemaal prachtig en geen enge shizzle.
True, boeken zijn vrijwel altijd beter. En It... Nachtmerries van gehad als 13/14jarige ofzo. Had een wasbak op m'n kamer en die maakte gorgelende geluiden. Doodeng xD En heb wekenlang niet relaxed gedoucht xDquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De boeken zijn wel bijna altijd beter. Ik vond trouwens als jong meisje IT zoooo eng he(de film)
Ging 'm laatst uit nostalgische overwegingen weer eens kijken en ik heb vrijwel doorlopend in een lachstuip gelegen
ik heb toen ook heel lang niet durven douchen iddquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
True, boeken zijn vrijwel altijd beter. En It... Nachtmerries van gehad als 13/14jarige ofzo. Had een wasbak op m'n kamer en die maakte gorgelende geluiden. Doodeng xD En heb wekenlang niet relaxed gedoucht xD
Over douchen gesproken: ik ben weer fris en fruitig.
Dat ligt eraan wanneer je voor het laatst hebt gelezen hierquote:
Ik ook niet meer zo hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:43 schreef Fazzoletti het volgende:
Hmm ik ben echt zo niet thuis in filmskijk ze ook eigenlijk nooit
![]()
Als tiener ook ooit een stukje uit de It gezien, heb daar wel de nodige nachtmerries van gehad toen
Ik moet voor mn bekken toch rustig aam doen dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oooh The Stand vind ik echt zo mooi!
En uiteraard Shawshank Redemption en Green Mile, maar die zijn peanuts om te kijken itt The Stand, met z'n speelduur van 6 uur
Een weekje geleden ongeveerquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wanneer je voor het laatst hebt gelezen hier
Dankjequote:Op dinsdag 8 april 2014 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tip: OUD / [OUD] Update topic
Altijd op de hoogte van de grote gebeurtenissen
Ik had nog wat toegevoegdquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:51 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Een weekje geleden ongeveer![]()
Over King: ik ga binnenkort beginnen in het boek DR Sleep.
Ik denk dat je gewoon veel boeken "moet" lezen van S King, gewoonmezelf87.
En er zijn echt veel geniale films.
Mini serie kingdom hospital vond ik ook nog wel leuk om te kijken. Maar dat vind ik toch niet zijn beste werk.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook niet meer zo hoorIk had "vroeger" vriendjes die allemaal filmgeek waren, dus ik kreeg er veel van mee. Maar sinds ik mijn man leerde kennen, in zijn multimedia keek en een hoop Chickflicks en cd's van Solid Harmonie enzo zag staan is dat allemaal een beetje bekoeld
We kijken soms nog wel eens een film samen maar ik heb nog een heleboel zielige horrordvd's die nooit bekeken zijn bijvoorbeeld omdat hij dan letterlijk de kamer verlaat. Ik heb nu al zin in verlof
Ik ook niet, maar wel een playstationquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:55 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]wij hebben niet eens een dvd speler thuis
Fixed!quote:
Oh, ik kan ook heel makkelijk op een regenachtige zondag de hele dag marathon houden van 1 of andere seriequote:Op dinsdag 8 april 2014 11:57 schreef Fazzoletti het volgende:
oja dat werkte ook ja.![]()
Ik hoor ook wel eens van collega's die hele dvd boxen wegkijken en vraag me echt af wanneer ze daar dan tijd voor hebben
Oh dat doen wij ook vaak hoor. Kijken weinig tv, zetten 's avonds vaak een serie op. En pré sillie keken wij op regenachtige zondagen wel eens 6 afleveringen Lost ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:57 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik hoor ook wel eens van collega's die hele dvd boxen wegkijken en vraag me echt af wanneer ze daar dan tijd voor hebben
Misschien komen die mensen in het weekend nooit hun huis uit of hebben ze geen slaap nodig. Ik vind het ook altijd verwonderlijk, ik kijk wel elke avond TV maar dat is echt een uurtje ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:57 schreef Fazzoletti het volgende:
ik word dan altijd van de bank af gezeurd door mijn echtgenootquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef Dyre het volgende:
[..]
Oh, ik kan ook heel makkelijk op een regenachtige zondag de hele dag marathon houden van 1 of andere serie
Ligt eraan. Ik had wekenlang een plakbaby en had achteraf beter een aantal series kunnen wegkijken en eraan toegeven dan het te 'bevechten'quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:02 schreef Dyre het volgende:
Het zal over een maand of 5 ook wel niet meer gaan gok ik
+1quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:45 schreef Dyre het volgende:
Ik heb Dreamcatcher nog in de bios gezien (meer dan 10 jaar geleden![]()
), matige King-film inderdaad.
Kijk, misschien dat ik dat dan ook gewoon maar moet gaan doen. Maar nu kom ik eigenlijk nooit toe aan marathon sessies tv. Ik lees wel de krant, magazines, kijk wat op tv of ben de hort opquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik had wekenlang een plakbaby en had achteraf beter een aantal series kunnen wegkijken en eraan toegeven dan het te 'bevechten'
Ja! Want de It die is uitgebracht was eigenlijk een mini serie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
+1
Gingen ze nou van it ook een nieuwe maken
Of heb ik weer ergens met een lui oog zitten lezen
Ik moest lachen... Sorry,als kind is dat niet tof!quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja! Want de It die is uitgebracht was eigenlijk een mini serie.
Maar over de nieuwe film die zou komen heb ik nooit meer wat gelezen...
Ik geloof ook niet dat iemand Tim Curry kan evenaren hoor,WAT een griezel.
Ik vind het nog steeds een enge film om te kijken.
Vroeger als kind echt veel nachtmerries gehad nadat ik flarden gezien had. Was mijn vader ook nog zo lollig om op mn slaapkamerdeur te kloppen "Don't you wanna ballooooon" "They al float Georgie,they all float..."
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:55 schreef Dyre het volgende:
Haha, grappig en evil inderdaad Poppejans.
Zo'n pappa hadden wij ook: Wij hadden vroeger een overloop met spijlen. Als wij dan door de gang liepen ging mijn vader wel eens halverwege de trap staan om tussen de spijlen door onze benen te pakken. Als 'ik heb je!'-grapje.
Mijn zus is daar een keer héél erg van geschrokken, echt horrorkrijsen en niet meer door de gang durven.
Dat soort dingen moeten we onthouden voor later
Dank je wel! Ook weer op de hoogtequote:[..]
SEO = 20 weken echo, afkorting weet ik niet precies eigenlijk (ja, Search Engine Optimalisation maar iets zegt mij dat dat het in deze context niet is)
NPM = nekplooimeting
GUO = uitgebreide 20 weken echo, waarbij vaak een kinderarts of andere specialist aanwezig is ivm eventuele mogelijke (erfelijke) aandoeningen
Spannend Krijgertje, succes!
Haha sorry hier moest ik hardop om lachenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet het niet hoor, ik ben best een liefhebber van gruwelijke films enzo, maar je geliefden met opzet zo hard laten schrikken dat ze er van in hun broek poepen gaat zelfs mij een paar bruggen te verik vind dat echt niet grappig en zal het mijn kinderen ook echt niet aandoen
softie!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet het niet hoor, ik ben best een liefhebber van gruwelijke films enzo, maar je geliefden met opzet zo hard laten schrikken dat ze er van in hun broek poepen gaat zelfs mij een paar bruggen te verik vind dat echt niet grappig en zal het mijn kinderen ook echt niet aandoen
ja ik vind het een beetje dubbel om te zeggen omdat ik best wel van griezelen hou, ik doe ook graag mee aan spooktochten in het bos 's nachtsquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:04 schreef Dyre het volgende:
[..]
Haha sorry hier moest ik hardop om lachen![]()
Maar je hebt gelijk hoor, echt niet grappig![]()
ik zou mijn kinderen ook nooit zo laten schrikken nadat ik dus gezien heb wat voor drama het kan zijn.
Ik zou het mijn kinderen nooit aandoen maar onder volwassen (die beide wel van horrorfilms houden) vind ik t.wel grappig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat durf ik idd ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:08 schreef Dyre het volgende:
Ik wil het schrikken ook zelf in de hand hebben, dus de televisie zachter kunnen zetten als dat moet, of gewoon opzij kunnen kijken. Spookhuizen vind ik geweldig, maar als er echte mensen in zitten krijg je mij er voor geen geld in de wereld doorheen.
Wij hebben nu echt al heel veel jaar achter elkaar elke kerst een LOTR marathon gedaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb niet voldoende rust in mn reet om de hele middag te blijven zitten... Zo had manlief pas geleden bedacht dat we wel weer eens alle LOTR films konden kijken, 1 krijg ik er nog net uitgekeken maar daarna ga ik echt wiebelen, bewegen, en MOET ik iets doen...
Wat fijn dat je het toch mocht gebruiken! Migraine sucks!quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:33 schreef Hilmo het volgende:
Hahah jullie filmverhalen, geweldig. Ik vind alle films eng (of zielig, kan ik ook niet tegen bah)zelfs Disney films hahahahha, kijk ook alleen maar romantische komedies als ik iets kijk of grappige films, maar liever helemaal geen films.
Vanochtend de verloskundige, huisarts en weer de verloskundige gebeld of ik alsjeblieft Domperidon in mag nemen, eentje en voor alleen vandaag. Dat maakte voor de zwangerschap altijd dat ik nooit hoefde over te geven bij migraine en voelde dat mijn maag tot rust kwam, dat de inhoud werd verteerd. Nou, na overleg, mocht ik uiteindelijk eentje innemen, maar wel zo snel mogelijk eten. Heb net twee bordjes brinta op, dit lijkt goed te gaan. Die emesafene pillen kunnen ook niets met een migraine aanval![]()
En dank jullie voor het medeleven!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Goed nieuws Klaver! Fijn dat er een einde komt aan die onzekerheid![]()
Kwak, het nachtwerk is dus niet voor niets geweest![]()
Hilmo, klinkt heel naar die migraine; fijn dat je med werkt!
Chanty, is het toch gelukt met dat J&J plaatje dat je wilde?
Wow kan me voorstellen dat dat ook behoorlijk heftig was dan. Ik kan me ook gewoon echt de hele dag nu nog rot voelen alleen door een droom (vandaag ging mn vriend vreemd met iemand die hij dankzij mij kende, en veranderde in de grootste eikel tegen mij. Schelden, omlaag halen met verschrikkelijke opmerkingen. Uiteindelijk toen ie thuis kwam bleek dat alles een leugen was om een babyshower te verbergen, maar toch wilde hij niet meer bij me blijvenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn zeg, klavertje!
JJ, ik heb een paar jaar antidepressiva gebruikt, ben daar nu ruim een jaar vanaf en ik moet zeggen dat ik nu ik zwanger ben wel weer levendig droom, maar het haalt het bij verre niet vergeleken met de dromen die ik had toen ik die bagger nog in mijn lijf stopte![]()
Maar goed, zowel chemische hormonen als echte hormonen doen kennelijk mindfucks
Awww, ja als de droom zo intens is kan ik me dat best voorstellenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wow kan me voorstellen dat dat ook behoorlijk heftig was dan. Ik kan me ook gewoon echt de hele dag nu nog rot voelen alleen door een droom (vandaag ging mn vriend vreemd met iemand die hij dankzij mij kende, en veranderde in de grootste eikel tegen mij. Schelden, omlaag halen met verschrikkelijke opmerkingen. Uiteindelijk toen ie thuis kwam bleek dat alles een leugen was om een babyshower te verbergen, maar toch wilde hij niet meer bij me blijven)
Ik wordt er gek van... Maak met iedereen ruzie, of mn vent gaat weg, of ik ben bevallen en krijg mn kind niet mee want ik heb niet het goede jasje bij me...quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pfft. Lang middagdutje gehad.
M'n vriend is altijd echt de meest afschuwelijke persoon in m'n dromen. Ik droom zo ernstige dingen over hem dat ik letterlijk huilend wakker word. Zijn die dromen bij jullie ook zo veel 'realistischer' dan normaal??
Ahahahah geweldig! Denk dat het wel een stuk beter te handelen is als je zélf het kreng bent ipv vriendquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:05 schreef Skittles het volgende:
In mijn dromen ben ik juist de grootste kreng en is mijn vriend heel lief en naïef. Ik ga vreemd met alles en iedereen, vooral voetballers alsDaniël de Ridder en Pellè
(We kijken teveel voetbal samen
). Het maakt me dan ook niet uit of m'n vriend in de kamer ernaast is of gewoon in de kamer zelf aanwezig is. En nog blijft ie bij me, de grote doofus
Het verkeerde jasje is natuurlijk ook een no-go! Hoe durf jequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wordt er gek van... Maak met iedereen ruzie, of mn vent gaat weg, of ik ben bevallen en krijg mn kind niet mee want ik heb niet het goede jasje bij me...![]()
Echt hormonenje moet ervan houden!
Ik had hem via een adoptiebureau geruild voor een meisje van vijfquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:21 schreef Skittles het volgende:
Per ongeluk inruilen? Voor wat en hoe krijg je dat per ongeluk voor elkaar?
Wowquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had hem via een adoptiebureau geruild voor een meisje van vijf. Dat had ik pas door toen ik dat meisje vast hield, en er iemand met S. vandoor ging.
De realistische dromen stoppen dus niet altijd na de bevalling... De seksdromen kennelijk wel![]()
.
Hahahahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:21 schreef geppie het volgende:
Vaag he die dromen... tot nu toe was mijn vent steeds vreemd gegaan of wilde scheiden, maar vannacht was ik verwikkeld in een passionele romance. En toen werd ik wakker met de voedingskussen in een wurggreep
Nee, ik ook niet hoor. We gaan gewoon zo, hoppetee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
![]()
Ik ben ook vreemdgegaan met mn ex... En waar die ineens vandaan kwam.... Heb hem al zeker 10 jaar niet gezien...
SQ heeft de baby wel een eigen duikuitrusting?
Freedivingquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet hoor. We gaan gewoon zo, hoppetee.
Komt dat door de I'm Expecting app? Volgens die app zijn onze babies nu mandarijnenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:50 schreef Loj het volgende:
Nog niemand van een mandarijn bevallen?
Die komt telkens terug in mijn dromen.
Ik moet hem na de bevalling eerst pellen en dan zie ik m'n kind
Zo'n bolletje 'plop' je er wel makkelijk uit met bevallen!quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:50 schreef Loj het volgende:
Nog niemand van een mandarijn bevallen?
Die komt telkens terug in mijn dromen.
Ik moet hem na de bevalling eerst pellen en dan zie ik m'n kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nu vond ik mijzelf sowieso al helluva sexy, wat tijdens de zwangerschap alleen maar meer is geworden, uiteraard![]()
En net toen ik dacht dat ik het toppunt van sexy had bereikt... BAM!
Zo ga je even langs 't ziekenhuis bij de dermatoloog, en zo loop je er nog 10x zo sexy weer naar buitenIk hoop dat M. klaar is voor een wilde nacht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan ze iig goed verbergen onder die mooie lange jurken van je
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nu vond ik mijzelf sowieso al helluva sexy, wat tijdens de zwangerschap alleen maar meer is geworden, uiteraard![]()
En net toen ik dacht dat ik het toppunt van sexy had bereikt... BAM!
Zo ga je even langs 't ziekenhuis bij de dermatoloog, en zo loop je er nog 10x zo sexy weer naar buitenIk hoop dat M. klaar is voor een wilde nacht
![]()
Wees maar blij dat je niet in de buurt woont...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee serieus, uitslag of vocht?S. 2014
J. 2016
Geen van beiden --> erythema nodosum (ontstekingen van het onderhuidse vetweefsel). Hoogstwaarschijnlijk getriggerd door mijn colitis.quote:
Sexy? Woest aantrekkelijk? Charmant? Althans, ik vermoed dat je naar een dergelijk woord op zoek wasquote:
wat fijn krijgerrtje!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:31 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik ben écht zwanger!van een échte baby!
![]()
Ik was heel even in paniek, toen ze zei dat hete te klein was om via een uitwendige echo te zien. Zie je wel, dacht ik, het is al een paar weekjes dood.. Maar gelukkig zag ik met de inwendige echo al snel een kloppend hartje en lag hij of zij enorm te spartelen!
Wel een paar daagjes terug gezet, vandaag 10 weken en 1 dag
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:31 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik ben écht zwanger!van een échte baby!
![]()
Ik was heel even in paniek, toen ze zei dat hete te klein was om via een uitwendige echo te zien. Zie je wel, dacht ik, het is al een paar weekjes dood.. Maar gelukkig zag ik met de inwendige echo al snel een kloppend hartje en lag hij of zij enorm te spartelen!
Wel een paar daagjes terug gezet, vandaag 10 weken en 1 dag
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef krijgerrtje het volgende:
Nee, uiteindelijk alleen gegaan.. Maar goed ook, want toch een beetje awkward om half naakt je schoonmoeder naast je te hebben!![]()
En nu gaan we gewoon nog een echo plannen over een paar weekjes, dan kan m'n vriend hem ook zien springen!
als je baarmoeder erg diep ligt kan dat bestquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:03 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Fijn krijgerrtje!
Wel gek vind ik dat ze aangaf dat het met 10weken te klein is voor een uitwendige echo, maar dat zal mijn gebrek aan kennis wel zijn
Gyn zei tegen mij dat ze voor 12 weken ook altijd inwendig doet. De pretecho mevrouw had met 9w wel redelijk beeld op zich, extern.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:03 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Fijn krijgerrtje!
Wel gek vind ik dat ze aangaf dat het met 10weken te klein is voor een uitwendige echo, maar dat zal mijn gebrek aan kennis wel zijn
Ja! 3 november!quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
coco wat een geile pootjes. Damn.
En hoera voor krijgerrtjewil je je UD nog aangepast hebben?
en in je buik porren?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:45 schreef BlueEyes het volgende:
Alleen inwendig gehad bij de nekplooimeting voor beter kunnen meten.
Inclusief alle heupschud en buikwiebelbewegingen.
Die inwendige aanrandingen kunnen gewoon takkezeer doen!quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:52 schreef kwakz0r het volgende:
De vk heeft me toen nogal hard genomen zogezegd. Daar was ik echt een beetje beurs van.![]()
De gyn was erg voorzichtig en moest daardoor wat moeite doen voor beeld...
Relatieve rust.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga er van uit dat het de komende maanden ook wel even klaar is met vaginale verkrachtingen hier
ja, dat doet ongetwijfeld alles meteen tenietquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Relatieve rust.
En dan moet je bevallen...![]()
.
*flap*flap*quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat doet ongetwijfeld alles meteen teniet
Nou met kindje spieken ben ik het met je eens, Dan vind ik het gepor buiten vervelender...quote:
Nee gak, toucheren doet veel meer pijn dan bevallen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat doet ongetwijfeld alles meteen teniet
oh gelukkig!quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee gak, toucheren doet veel meer pijn dan bevallen.
da zeg ik, flapflapquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat zei jij laatst ook alweer tegen mij over vrouwen die dat zeiden?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
da zeg ik, flapflap![]()
![]()
![]()
Oh jongens echt, als k morgen weer mocht bevallen zou k het zo doen![]()
Vooral veel meer awkward.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hehe, dat ook!quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat zei jij laatst ook alweer tegen mij over vrouwen die dat zeiden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik was al bang dat ik de enige was die er zo hard om moet lachen...quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:33 schreef Poppejans het volgende:
Ik stik zowat van het lachen,whahahaha!
Was mijn vader toch zo erg nog niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |