Jij ook straks DaD! echt waar! Jouw baby kan gewoon gezond geboren worden vóór die van mij! srsly!quote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
SQ en kwak, wat gaan jullie ineens onwijs snel!.
Wacht maar tot je ineens in de tientallen zit. Het is echt waarquote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
SQ en kwak, wat gaan jullie ineens onwijs snel!.
Niet van dat laatste overigens, als ik op mijn rug lig zie je altijd een kleine bollingquote:Je baarmoeder is nu ongeveer zo groot als een kleine meloen. Als je op je rug ligt, zie je misschien al een kleine bolling.
quote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las dit in mijn week tot week mail en deed een beetje![]()
[..]
Niet van dat laatste overigens, als ik op mijn rug lig zie je altijd een kleine bolling
Een kleine meloen, wtf.
Ja ik ook, mijn test was achteraf gezien met 4w0d (eiegn berekening) op 3w5dquote:Op maandag 7 april 2014 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen ben ik ook al 9 weken! Toch ook alweer snel gegaan, helemaal als je bedenkt dat ik achteraf al met 3w4d een positieve test had.
Jij gaat ook snel hoor!quote:Op maandag 7 april 2014 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen ben ik ook al 9 weken! Toch ook alweer snel gegaan, helemaal als je bedenkt dat ik achteraf al met 3w4d een positieve test had.
Nou stress is sowieso niet goed voor de baby, en mijn benauwdheid was dat ook niet, dus helemaal goed lijkt me niet...quote:Op maandag 7 april 2014 15:39 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Weet iemand of hyperventilatie door stress kwaad kan voor de baby?
nee prima uitslag, maar pas na 65! minutenquote:Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Slechte uitslag npm?
Of weer niet meetbaar?
Gosh, eigenwijs ding... een uur lang kind kiek'nquote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee prima uitslag, maar pas na 65! minuten
Ah gelukkig. Wat was de score?quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alvast maar dubbele tijd reserveren voor de 20 weken echoquote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jiezus! Wel lekker lang kunnen kijken! (En je plas ophouden hoeft na 12 w niet meer toch?)quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moest halverwege leeg, omdat ze toch inwendig moest.quote:Op maandag 7 april 2014 16:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jiezus! Wel lekker lang kunnen kijken! (En je plas ophouden hoeft na 12 w niet meer toch?)
ik schrok van mezelfquote:Op maandag 7 april 2014 16:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop dat daar nog een punt tussen moetEn dat is heel prima ja!
Damn, hallo overtoom
quote:Op maandag 7 april 2014 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
Vertellen aan mn eerste twee klassen was supergrapig trouwens.
Brugklas "Maar mevrouw, bent u dan wel getrouwd?"
6V: "Ik wil iets vertellen" - leerling: "Ze is zwanger!" (zijn default opmerking...) - ik: "You're stealing my thunder!" en toen gingen ze allemaal "ooohhhh" en "ahhhhh" roepen. En dingen vragen (of t gepland was, heerlijk, zonder gêne) en namen voorstellen (zichzelf voornamelijk), en dat ze dan terug naar school gingen komen om de baby te bekijken (not...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we come in peace, we come in peacedisclaimer
Haha, kwak, leuk die reacties!quote:Op maandag 7 april 2014 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
6V: "Ik wil iets vertellen" - leerling: "Ze is zwanger!" (zijn default opmerking...) - ik: "You're stealing my thunder!" en toen gingen ze allemaal "ooohhhh" en "ahhhhh" roepen. En dingen vragen (of t gepland was, heerlijk, zonder gêne) en namen voorstellen (zichzelf voornamelijk), en dat ze dan terug naar school gingen komen om de baby te bekijken (not...)
Dat is wel fijnquote:Op maandag 7 april 2014 17:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Wooow heule lange meting dus. Maar wel lekker lang baby spieken!
Ben vanmorgen op gesprek gemoeten bij uwv. Was een beetje zenuwachtig want strl dat ze zouden vinden dat ik me aanstelde of wat en dat ik weer terug naar 40 uur zou moeten. Juist het tegenovergestelde gebeurde (gelukkig). Kreeg op mijn donder dat ik nog zo rond hups en als het aan haar had gelegen zat ik nu volledig in de ziektewet. Zolang de gyn het verantwoord vindt dat ik 20 uurtjes werk is dat qat haar betreft okay. Maar moest wel echt echt echt beloven beter te luisteren naar de gyn! Wel fijn zon reactie.. had me al van alles in mijn hoofd gehaald haha.
Verder, tweede weekje vakantie is in gegaan. We hebben lekker relaxt genoten van het mooie weer!
Wat een geluk dat ze dat bij deze niet vroegquote:Op maandag 7 april 2014 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, kwak, leuk die reacties!
Overigens heeft een student mij, toen ik zwanger was van Saar, ook gevraagd of het gepland wasDie zag ik niet helemaal aankomen van een 20something studente
Wahahaha, iddquote:Op maandag 7 april 2014 17:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat een geluk dat ze dat bij deze niet vroeg
Leuk!quote:Op maandag 7 april 2014 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
Duurt meestal een dag of tienquote:Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef Incantrix het volgende:
SQ yayda's keurig hoor
wanneer krijg je de kansberekeningen?
Gebruik je suiker? Ik niet, maar met mijn zwangerschap kon ik alleen met veel suiker binnen houden.quote:Op maandag 7 april 2014 15:01 schreef Hilmo het volgende:
Hier ook beroerd! Al overgeven voordat ik iets van thee had gedronken, nou ja, dat was nog tot daar aan toe. Zetpil zoals elke dag gedaan tegen misselijkheid en had uiteindelijk drie bakjes brinta op. Leek goed te gaan, maar wel wat kloppend hoofd bij inspanning. En ineens rond lunchtijd, misselijk zegDus ik naar de wc, kwam echt alle brinta er weer uit, echt zooooo vies. Misschien toch weer een soort migraine (opvallend dat er niets was verteerd, ook niet van uren geleden).
Nu voorzichtig hete thee drinken, heb zo'n dorstDe rest van de week was het alleen 's ochtends overgeven en daarna kon ik weer aardig normaal eten... Wanneer houdt het eens op...?
Is dat niet al even geleden afgenomen? Dus eind vd week je uitslag bij vk?quote:Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Duurt meestal een dag of tien
Nog een beterschapsknuffel voor Hilmo en Helio
nee, volgens de echoscopiste moest dat dezelfde dag! Dus ik heb zes buisjes achtergelaten netquote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Is dat niet al even geleden afgenomen? Dus eind vd week je uitslag bij vk?
Spannend! hoe laat?quote:Op maandag 7 april 2014 19:55 schreef rebel-angel het volgende:
Even snelvoor het kint met de mooie np van SQ
![]()
Hier morgen de seo
Best spannend
Jah, maar technisch gesproken heb je 2 versies, de SEO is de 'gewone'quote:Op maandag 7 april 2014 20:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die SEO is toch gewoon de 20 weken echo of vergis ik mij nou?
Nvmquote:Op maandag 7 april 2014 20:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar technisch gesproken heb je 2 versies, de SEO is de 'gewone'
Ja want de GUO is de uitgebreide versie toch?quote:Op maandag 7 april 2014 20:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar technisch gesproken heb je 2 versies, de SEO is de 'gewone'
Yups! Was alleen de 'naam' even vergetenquote:Op maandag 7 april 2014 20:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja want de GUO is de uitgebreide versie toch?
Haha, ik ben ook weleens tegen muren en stoelen enzo aangebonktquote:Op maandag 7 april 2014 20:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb me net voor t eerst vergist in mn omvang met zwangere buik...wilde even achter manlief langs kruipen... Mqar toen was t boem! Buik in zijn rug...
Ik vind Loes en Lex echtquote:Op maandag 7 april 2014 20:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Minder dan een maand nog maar!Morgen langs de gyn, en misschien dat we dan wel al een datum kunnen afspreken voor de keizersnede
Dat lijkt me zo'n raar iets, de datum weten
![]()
Ok, hij/zij* kan nog altijd vroeger komen, maar dat terzijde
*Ik denk tegenwoordig dat hij/zij een 'hij' is. En we zijn min of meer uit de namen! Max of LexMeisje Loes.
quote:
Huh? Ik mocht lab al bij week 10nogwat doen en rest kon later. Dinsdags de echo, vrijdags had ik uitslag...quote:Op maandag 7 april 2014 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, volgens de echoscopiste moest dat dezelfde dag! Dus ik heb zes buisjes achtergelaten net
[..]
Spannend! hoe laat?
Inclusief electrische schokjes en omhoog vliegen van de bank: checkquote:Op maandag 7 april 2014 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand bekend met gefriemel heel laag in de buik? Echt rond de baarmoedermond voor mijn gevoel...
oh, dan hebben ze hier andere regels. Maakt me ook niet uit, ik maak me eigenlijk weinig zorgen. Alles zag er zo goed uit! Ze heeft ook maag, niertjes, blaas enzo laten zien, echt bizarquote:Op maandag 7 april 2014 20:34 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Huh? Ik mocht lab al bij week 10nogwat doen en rest kon later. Dinsdags de echo, vrijdags had ik uitslag...
Bizar toch dat alles al helemaal "af" is... En dat krummel beweegt maar dat jij dat nog niet voelt...quote:Op maandag 7 april 2014 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan hebben ze hier andere regels. Maakt me ook niet uit, ik maak me eigenlijk weinig zorgen. Alles zag er zo goed uit! Ze heeft ook maag, niertjes, blaas enzo laten zien, echt bizar
Hier waren dat kriebelende vingertjesquote:Op maandag 7 april 2014 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand bekend met gefriemel heel laag in de buik? Echt rond de baarmoedermond voor mijn gevoel...
Dat vond ik ook het leuke van die echo!quote:Op maandag 7 april 2014 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan hebben ze hier andere regels. Maakt me ook niet uit, ik maak me eigenlijk weinig zorgen. Alles zag er zo goed uit! Ze heeft ook maag, niertjes, blaas enzo laten zien, echt bizar
die zat terug te zwaaienquote:Op maandag 7 april 2014 21:01 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het leuke van die echo!
De uitleg erbij en dat je dan gewoon van die WTF-momentjes hebt..
Hoe vond je moeder het?
Jaquote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Collega's die je onzeker maken.
"Oh, bijna 17 weken? Dan moet je het nu al wel voelen toch?"
"Eh, nee, ik voel nog niks."
"Oh. Weet je zeker dat het wel goed is dan?"
![]()
Nou, nee, nu niet meer.
Het is toch heel normaal dat ik nog niks voel? Toch?
1e kindje toch?quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
Nou, nee, nu niet meer.
Ja. Wat een stomme collega's om jou ongerust te maken.quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
Nou, nee, nu niet meer.
Dat is normaal meis! Komt goedquote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
Nou, nee, nu niet meer.
Wat matig zeg. Ik kan er echt heel slecht tegen als mensen dat doenquote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
Nou, nee, nu niet meer.
maar voelde jij je eerste ook zo vroeg? Nee toch?quote:Op maandag 7 april 2014 21:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn collega is 21 weken zwanger van haar 1e kindje en voelt nog niks. Ik ben 16 weken (morgen dan) zwanger van m'n 2e kindje en voel al zeker 2 weken wat beweging zo nu en dan. Bij beide ligt de placenta aan de buikzijde. Ik las vanmiddag dat je na een zwangerschap een soepelere baarmoeder hebt waardoor je bewegingen eerder voelt
Ja, ook eigenlijk vroeg. Rond de 18 weken zeker. Maar achteraf gezien al eerder, de eerste bewegingen rond de 14/15 wekenquote:Op maandag 7 april 2014 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar voelde jij je eerste ook zo vroeg? Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |