Als het over SSJKliko gaat. Die is achteraf gezien best aardig..quote:Op maandag 7 april 2014 13:59 schreef All-out het volgende:
[..]
het gaat iig niet meer over dat andere iemand-ding
Ja ja. Heb je dr nou al ge dm'd voor een date?quote:Op maandag 7 april 2014 14:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als het over SSJKliko gaat. Die is achteraf gezien best aardig..
quote:
Voor jullie een vraag, voor mij een weet.quote:Op maandag 7 april 2014 14:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ja. Heb je dr nou al ge dm'd voor een date?
Ik vind mensen die dit zeggen eigenlijk altijd zo vervelend.quote:Op maandag 7 april 2014 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie een vraag, voor mij een weet.
Ah mystery manquote:Op maandag 7 april 2014 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Vooral kinderachtigquote:Op maandag 7 april 2014 14:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die dit zeggen eigenlijk altijd zo vervelend.
quote:Op maandag 7 april 2014 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn geen goede of slechte keuzes man. Aleen keuzes waar je je wel of niet prettig bij voelt.quote:Op maandag 7 april 2014 14:15 schreef LesMiserables het volgende:
@JB
Die drukte om je heen heb je net zo goed in een restaurant, je kan een plek ook uitkiezen op drukte. In het uiterste geval kan je na een half uurtje ergens anders gaan zitten, verplaatsen is vaak heel succesvol en daarmee lijkt het ook alsof de date meer is dan het in feite is (wel in 3 cafes/tenten geweest!). Uiteindelijk moet iedereen natuurlijk doen wat hij of zij leuk vind alleen ik denk dat het voor de beginnende dater een slechte keuze is om uit eten te gaan, terwijl vaak verondersteld word dat het een goede keuze is.
Je moet niet over de fles wrijven als je de geest niet wilt spreken...quote:Op maandag 7 april 2014 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Conclusie: Er is niks gebeurd. Het is slechts een slechte poging om aandacht van Kliko te krijgen. reactie van Kliko in 3-2-1quote:Op maandag 7 april 2014 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 7 april 2014 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet niet over de fles wrijven als je de geest niet wilt spreken...
Waar staat jouw username eigenlijk voor ?quote:Op maandag 7 april 2014 14:24 schreef SSJKliko het volgende:
OMG wow ik zit in de TT ik heb fans![]()
En ja dat is een grapje, voordat jullie weer wild gaan doen
Voor iemand die 14 én melig was toen ze 'm aanmaakte.quote:Op maandag 7 april 2014 14:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Waar staat jouw username eigenlijk voor ?
Ouwe hosselkoningquote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]lol
Als jullie zo nieuwschierig zijn: Paar DMtjes heen en weer, niks bijzonders ofzodamn, gelijk overal wat achter zoeken
Jij begint er zelf overquote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
Als jullie zo nieuwschierig zijn: Paar DMtjes heen en weer, niks bijzonders ofzodamn, gelijk overal wat achter zoeken
En nu ben je 28 en chronisch geil?quote:Op maandag 7 april 2014 14:28 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Voor iemand die 14 én melig was toen ze 'm aanmaakte.
26.quote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En nu ben je 28 en chronisch geil?
quote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En nu ben je 28 en chronisch geil?
Dat zeg ik.quote:Op maandag 7 april 2014 14:30 schreef SSJKliko het volgende:
[..]ja, bijna goed. Maar niet helemaal.
quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]lol
Wat dit betreft is Kliko misschien wel een match. Vragen naar iets, het krijgen en vervolgens verontwaardigd zitten doenquote:Op maandag 7 april 2014 14:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Metro: Ohhh maar SSJKliko is best aardig!*hint hint ik heb contact vraag me hier aub wat over*
User: Jullie hebben contact gehad?
Metro: Voor jullie een vraag voor mij een weet!![]()
*haha ik zeg lekker niks, maar vraag nog even door aub*
User: Zeg dan niks
Metro: Ohhh maar we hebben contact gehad, was alleen niet zoveel, dammnnn wat zijn jullie nieuwsgierriiggggggggggg![]()
![]()
Whehehe.quote:Op maandag 7 april 2014 14:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Metro: Ohhh maar SSJKliko is best aardig!*hint hint ik heb contact vraag me hier aub wat over*
Metro: Ohhh maar we hebben contact gehad, was alleen niet zoveel, dammnnn wat zijn jullie nieuwsgierriiggggggggggg![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:34 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat dit betreft is Kliko misschien wel een match. Vragen naar iets, het krijgen en vervolgens verontwaardigd zitten doen
Ben ik het totaal niet mee eens. Goed of slecht heeft betrekking op het zetten van de setting en dat kan wel degelijk goed of slecht zijn. Fijn voor je dat je je er prettig bij voelt om ze voor je eerste date thuis uit te nodigen, kijken hoeveel succes je hebt (nou en, als je maar jezelf bent - lol). Hetzelfde (in mindere mate) is van toepassing op de bios en het uit eten gaan.quote:Op maandag 7 april 2014 14:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Er zijn geen goede of slechte keuzes man. Aleen keuzes waar je je wel of niet prettig bij voelt.
quote:Op maandag 7 april 2014 14:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
loze brave discussie. zullen we gewoon verder gaan met elkaar bashen?quote:Op maandag 7 april 2014 14:46 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ben ik het totaal niet mee eens. Goed of slecht heeft betrekking op het zetten van de setting en dat kan wel degelijk goed of slecht zijn. Fijn voor je dat je je er prettig bij voelt om ze voor je eerste date thuis uit te nodigen, kijken hoeveel succes je hebt (nou en, als je maar jezelf bent - lol). Hetzelfde (in mindere mate) is van toepassing op de bios en het uit eten gaan.
Of de setting goed is is voor iedereen ook weer anders he. Voor 2 introverte personen kan een bezoek aan de bios misschien wel een uitkomst zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 14:46 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ben ik het totaal niet mee eens. Goed of slecht heeft betrekking op het zetten van de setting en dat kan wel degelijk goed of slecht zijn. Fijn voor je dat je je er prettig bij voelt om ze voor je eerste date thuis uit te nodigen, kijken hoeveel succes je hebt (nou en, als je maar jezelf bent - lol). Hetzelfde (in mindere mate) is van toepassing op de bios en het uit eten gaan.
Bios en dan uit eten, heb je wat om over te lullen (de film)quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Of de setting goed is is voor iedereen ook weer anders he. Voor 2 introverte personen kan een bezoek aan de bios misschien wel een uitkomst zijn.
als je echt zo leuk en mooi bent, doe mij dan eens een lief berichtjequote:
Tuurlijk, waarom niet meteen met elkaar op vakantie. Spontaniteit is koning, dus als je het zo bedoelt kan ik er misschien in komen, een drankje en dan besluiten de bios in te duiken en dan besluiten nog ergens een hapje te eten. Van tevoren vast leggen ? ik krijg er de kriebels van.quote:Op maandag 7 april 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bios en dan uit eten, heb je wat om over te lullen (de film)
ik gaf gewoon wat voorbeelden van wat er mis kan zijn met andersoortige dates. Aangezien er met uit eten gaan ook vanalles mis kán zijn, maar dat lang niet altijd of voor iedereen ook is.quote:Op maandag 7 april 2014 14:15 schreef LesMiserables het volgende:
@JB
Die drukte om je heen heb je net zo goed in een restaurant, je kan een plek ook uitkiezen op drukte. In het uiterste geval kan je na een half uurtje ergens anders gaan zitten, verplaatsen is vaak heel succesvol en daarmee lijkt het ook alsof de date meer is dan het in feite is (wel in 3 cafes/tenten geweest!). Uiteindelijk moet iedereen natuurlijk doen wat hij of zij leuk vind alleen ik denk dat het voor de beginnende dater een slechte keuze is om uit eten te gaan, terwijl vaak verondersteld word dat het een goede keuze is.
Het is ook niet mijn ding, maar dat wil niet zeggen dat het voor anderen niet kan werkenquote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet meteen met elkaar op vakantie. Spontaniteit is koning, dus als je het zo bedoelt kan ik er misschien in komen, een drankje en dan besluiten de bios in te duiken en dan besluiten nog ergens een hapje te eten. Van tevoren vast leggen ? ik krijg er de kriebels van.
inb4 "zullen wij naar de film gaan"-reactiesquote:Op maandag 7 april 2014 14:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uit mijn eerste biosdate ooit kwam 7 jaar relatie... Daar kunnen mijn ultrahippe kroegdates tot dusver totaal niet aantippenn.
Misschien moet ik dus maar weer eens met iemand naar de film...
Ah we zijn er.quote:Op maandag 7 april 2014 15:00 schreef LesMiserables het volgende:
Ik snap niet dat men niet kan concluderen dat bovenstaande in zijn algemeenheid gewoon correct is. Nu is fok niet het publiek dat ik normaal gewend ben dus je hebt gelijk, ik moet mijn uitgangspositie wat bijstellen, zover is duidelijk. Daarnaast zijn de gevoelens en argumentaties hier geen centimeter verschoven. Als je jezelf maar bent komt alles goed he.
Je bent me voorquote:Op maandag 7 april 2014 15:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Ah we zijn er.
FOK'ers zijn autisten, behalve ik natuurlijk!
misschien omdat het niet 'in het algemeen' correct is? Ik zeg maar wat hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 15:00 schreef LesMiserables het volgende:
Ik snap niet dat men niet kan concluderen dat bovenstaande in zijn algemeenheid gewoon correct is. Nu is fok niet het publiek dat ik normaal gewend ben dus je hebt gelijk, ik moet mijn uitgangspositie wat bijstellen, zoveel is duidelijk. Daarnaast zijn de gevoelens en argumentaties hier geen centimeter verschoven. Als je jezelf maar bent komt alles goed he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |