En mocht dat ooit veranderen? Dan word je fan van de club die dat stokje overneemt?quote:Op maandag 7 april 2014 13:11 schreef Tyron het volgende:
ajax, omdat het de meeste succes heeft natuurlijk!!!!!!!!
natuurlijkquote:Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En mocht dat ooit veranderen? Dan word je fan van de club die dat stokje overneemt?
ja vind ik wel. spelen nog steeds met dezelfde visie, en niet dat agressieve voetbal zoals bijvoorbeeld Ado en Feyenoord.quote:Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat is nog hetzelfde sinds je fan bent geworden van die club?
En dat ondanks dat het mij lijkt dat na 20 jaar (om maar iets te noemen) zowel alle spelers, als de trainers en vaak het bestuur, vaak meerdere malen zijn vervangen? Of speelt dat niet bij jouw club?quote:Op maandag 7 april 2014 13:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja vind ik wel. spelen nog steeds met dezelfde visie, en niet dat agressieve voetbal zoals bijvoorbeeld Ado en Feyenoord.
verandering hoeft niet altijd slecht te zijn, als die veranderingen mij nog steeds aanspreken kan ik nog steeds voor die club kiezenquote:Op maandag 7 april 2014 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ondanks dat het mij lijkt dat na 20 jaar (om maar iets te noemen) zowel alle spelers, als de trainers en vaak het bestuur, vaak meerdere malen zijn vervangen? Of speelt dat niet bij jouw club?
voor de kuip zou ik voor fey zijn, echter vind ik het voetbal te agressief en dat staat mij niet aanquote:Op maandag 7 april 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
Geboren in de regio, opgegroeid ermee. Familie was al fan, kleins af aan mee naar de Kuip.
quote:Op maandag 7 april 2014 13:11 schreef Tyron het volgende:
ajax, omdat het de meeste succes heeft natuurlijk!!!!!!!!
quote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef fathank het volgende:
Ik ben voor Ajax omdat m'n vader voor Feyenoord is, de lul.
quote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
verandering hoeft niet altijd slecht te zijn, als die veranderingen mij nog steeds aanspreken kan ik nog steeds voor die club kiezen
Waarom is het de mooiste club? En wat als dat verandert?quote:Op maandag 7 april 2014 13:23 schreef Scorpie het volgende:
Ajax he, gewoon, omdat het de mooiste club is.
Daddy issues.quote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef fathank het volgende:
Ik ben voor Ajax omdat m'n vader voor Feyenoord is, de lul.
Ze winnen het vaakst. Niets meer, niets minder. Zelfde geldt voor al die Ajacieden hier bij mij in Friesland die naast Ajax ook voor Cambuur zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom is het de mooiste club? En wat als dat verandert?
Op het forum hebben we er ook zo één. Ware het niet dat hij dan weer voor Heerenveen is.quote:Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze winnen het vaakst. Niets meer, niets minder. Zelfde geldt voor al die Ajacieden hier bij mij in Friesland die naast Ajax ook voor Cambuur zijn.
Dan ben je dus eigenlijk gewoon voor Cambuur maar houd je er zo'n grote club naast zodat ze vaak winnen.
Gebeurt vaak in het noorden ja. Triest volkquote:Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze winnen het vaakst. Niets meer, niets minder. Zelfde geldt voor al die Ajacieden hier bij mij in Friesland die naast Ajax ook voor Cambuur zijn.
Dan ben je dus eigenlijk gewoon voor Cambuur maar houd je er zo'n grote club naast zodat ze vaak winnen.
Ja werkelijk? Ik merk er anders weinig van. Tenzij in Friesland inderdaadquote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt vaak in het noorden ja. Triest volk
Ook al zou Ajax al haar wedstrijden verliezen blijft het nog de mooiste club.quote:Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan heb je natuurlijk ook nog aardig wat mensen uit Drenthe, Flevoland en Zeeland die met geen één club echt binding hebben. Zijn vaak ook voor Ajax of PSV enz.quote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het forum hebben we er ook zo één. Ware het niet dat hij dan weer voor Heerenveen is.
Ik heb in Emmen gewoond, daar was bijna iedereen voor Ajax maar wel elke week naar FC Emmenquote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja werkelijk? Ik merk er anders weinig van. Tenzij in Friesland inderdaad
Mensen uit Drenthe hebben de 'geweldige' club FC Emmen om te supporterenquote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan heb je natuurlijk ook nog aardig wat mensen uit Drenthe, Flevoland en Zeeland die met geen één club echt binding hebben. Zijn vaak ook voor Ajax of PSV enz.
Het is geen haat, het is irritatie door met name supporters die 300 km van Amsterdam wonen, nooit een voet in Amsterdam hebben gezet, laat staan de ArenA, maar zichzelf wel op de borst kloppen dat ze de beste zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ook al zou Ajax al haar wedstrijden verliezen blijft het nog de mooiste club.
Juist wanneer het slecht gaat ben ik meer betrokken met de club.
En de haat van supporters van andere clubs is natuurlijk mooi meegenomen
Wat is er mis met FC Emmen dan?quote:Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mensen uit Drenthe hebben de 'geweldige' club FC Emmen om te supporteren
Dat jij je daar druk om maakt zegt meer over jouw als persoonquote:Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is geen haat, het is irritatie door met name supporters die 300 km van Amsterdam wonen, nooit een voet in Amsterdam hebben gezet, laat staan de ArenA, maar zichzelf wel op de borst kloppen dat ze de beste zijn.
Ik woon in Emmenquote:Op maandag 7 april 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb in Emmen gewoond, daar was bijna iedereen voor Ajax maar wel elke week naar FC Emmen
Dat staat er los van, dat joden gedoe bij Ajax vind ik echt belachelijk.quote:
Oh nog 1, waar woon je ?quote:
Wat niet? Zowel in voetballend opzicht als beleidsmatig is er heel wat aan te merken.quote:Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat is er mis met FC Emmen dan?
Dat zijn toch ook niet echt supporters, meer meelopers.quote:Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is geen haat, het is irritatie door met name supporters die 300 km van Amsterdam wonen, nooit een voet in Amsterdam hebben gezet, laat staan de ArenA, maar zichzelf wel op de borst kloppen dat ze de beste zijn.
Ik maak me daar niet druk om, maar dat zijn wel de gasten die mij als eerste whatsappen of lastig vallen in de kroeg als Twente onderuit gaat en ze net lezen op teletekst dat Ajax wél heeft gewonnen. Als het andersom is geven ze niet thuis want dan heeft Cambuur goed gespeeld.quote:Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Dat jij je daar druk om maakt zegt meer over jouw als persoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |