Dat wil je niet wetenquote:Op maandag 7 april 2014 14:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jeetje, hoe grijs is GotC dan inmiddels wel niet, want ze kent jou natuurlijk net zo lang
Ja maar misschien kies je gewoon voor iets wat lekker zit? Ik ga niet de hele zomer met lange pijpen rondlopen, maar ik vind het gewoon een beetje stom gedrag om met een groep mannen naar een vrouw/meisje te gaan roepen die in haar eentje aan het hardlopen is. Dan komt het écht niet over als een compliment, geloof me.quote:Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef mosselmossel het volgende:
Maar als je geen complimentjes wil, kan je toch ook een jutezak omdoen?
Sorry hoor. Ik snap het echt niet.
Een groep roepende mannen, dat had je er niet bij gezegd. Je had het alleen over opmerkingen krijgen...klein verschilquote:Op maandag 7 april 2014 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar misschien kies je gewoon voor iets wat lekker zit? Ik ga niet de hele zomer met lange pijpen rondlopen, maar ik vind het gewoon een beetje stom gedrag om met een groep mannen naar een vrouw/meisje te gaan roepen die in haar eentje aan het hardlopen is. Dan komt het écht niet over als een compliment, geloof me.
Ik zie er alleen maar compleet achterlijk uit als ik hardloop, nog erger dan normaal, dus wat ik ook draag, van complimentjes heb ik geen last. Van uitgejoel wel, maar dat boeit me dan weer niet zoveel. Eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had overigens nog een andere vraag voor de dames hier, krijgen jullie nu het mooier weer wordt ook vaak opmerkingen over blote benen e.d.? Ik kan best wat hebben, maar vind het toch wel een beetje onprettig dat als je gewoon voor je sport en je ontspanning buiten bezig bent, je opmerkingen krijgt of je geen koude billen krijgt en mooie benen etc. Wat dat betreft zijn mensen in Nederland wel echt weinig gewend Heb nu zo'n hardlooprokje met een broekje eronder van North Face, en die loopt echt het lekkerste, maar ik krijg er wel meer opmerkingen mee dus dan ben ik al terughoudend om hem aan te trekken of om bijvoorbeeld langs wegwerkers te lopen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 14:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Een vrouw dieeen kort rokje die het in het gewone dagelijkse of eentje die er in hardloopt kijk ik toch anders tegen aan. De een vind ik eerder een hoer dan de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 17:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Net terug van een 6x1000. Het helpt enorm om toch nog wat nieuwe routes te lopen. Het was een graadje of twintig en vrij klam, maar het voelde heerlijk. De extensieve intervallen gingen erg makkelijk, dus de tijd vloog voorbij. Enige nadeel was dat ik continu complimentjes kreeg van passerende dames, je kunt als man ook nooit eens in een gele driesroelvinkzwembroek gaan hardlopen.Dat vraagt om pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe lang doe jij de rust eigenlijk, vind het er zo erg kort uitzien. 100m of 1 minuutje ofzo? Ik doe meestal sowieso 200m rust, bij 1000'tjes zelfs 400 soms.
Lekker boeiend, als wij mannen in een tight lopen is dat ook niet geheel verhullend.quote:Op maandag 7 april 2014 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar misschien kies je gewoon voor iets wat lekker zit? Ik ga niet de hele zomer met lange pijpen rondlopen, maar ik vind het gewoon een beetje stom gedrag om met een groep mannen naar een vrouw/meisje te gaan roepen die in haar eentje aan het hardlopen is. Dan komt het écht niet over als een compliment, geloof me.
quote:Op maandag 7 april 2014 12:45 schreef Zwabberhark het volgende:
In het begin is het inderdaad wat ongemakkelijk om een lustobject te zijn, maar uiteindelijk went het wel.
1000p800. De p800 bestaat uit 20 s wandelen, dan dribbelen en de laatste 20 s (circa 40-50 m) wandel ik weer voordat ik begin aan het volgende interval.quote:Op maandag 7 april 2014 17:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat vraagt om pics!
Maar hoe lang doe jij de rust eigenlijk, vind het er zo erg kort uitzien. 100m of 1 minuutje ofzo? Ik doe meestal sowieso 200m rust, bij 1000'tjes zelfs 400 soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op maandag 7 april 2014 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Finishvideo's!Ik zou hem in slow motion moeten kijken om te weten wie die sprint gewonnen heeft, leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorvoetlanding!quote:Op maandag 7 april 2014 18:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Echt wel een enorme fotofinish. Hier kan je ook niets uithalen!
Maar jij liep de buitenbocht en had iets meer snelheid, dus vind jou de winnaar![]()
[ afbeelding ]
huh?quote:Op maandag 7 april 2014 13:55 schreef Corniel het volgende:
Verder is afvallen heel effectief: Als je van 100 kg naar 75 kg, ga je gratis 33% harder.
Wel goed voor de eiwitten.quote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Guard het volgende:
Mijn GPS was behoorlijk van slag vandaag, riep dat ik met 3,28min/km liep met gem hartslag van 127Als ik dat toch eens zou kunnen
![]()
Alles bij elkaar een km of 11 a 12 gelopen zojuist. Wel lekker, maar door die mietjeswinter zijn de insecten al vollop aanwezig, dikke zwermen vliegjes en zo (ohmnom).....
En nu zijn mijn beentjes wel moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef SEMTEX het volgende:
TopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Wie geeft jou complimentjes...quote:Op maandag 7 april 2014 19:00 schreef E.T. het volgende:
En complimentjes krijgen tijdens het lopen van mannen vind ik eigenlijk gewoon leuk.. Goed voor m'n zelfvertrouwen ofzo
Gewicht x snelheid lijkt me niet echt een constante factor.quote:Op maandag 7 april 2014 13:55 schreef Corniel het volgende:
[..]
Verder is afvallen heel effectief: Als je van 100 kg naar 75 kg, ga je gratis 33% harder.
quote:Op maandag 7 april 2014 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Finishvideo's!Hij riep je naaaaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ik heb mijn eiwitten weer eigenbereid binnen, heeft toch wel mijn voorkeurquote:
jijquote:Op maandag 7 april 2014 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wie geeft jou complimentjes...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk heb ik het gemiste stuk nog even nagemeten met Endomondo en zo kwam ik voor vandaag op 7 kilometer rond. Het verste dat ik in een training (of eigenlijk tot nu toe ooit!) heb gelopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Mijne ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |