abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2014 @ 14:52:29 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138611353
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 14:51 schreef Nirak het volgende:

[..]

Jeetje, hoe grijs is GotC dan inmiddels wel niet, want ze kent jou natuurlijk net zo lang ;)
Dat wil je niet weten :P
F means you're fucked
pi_138611799
Maar als je geen complimentjes wil, kan je toch ook een jutezak omdoen?

Sorry hoor. Ik snap het echt niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_138611842
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef mosselmossel het volgende:
Maar als je geen complimentjes wil, kan je toch ook een jutezak omdoen?

Sorry hoor. Ik snap het echt niet.
Ja maar misschien kies je gewoon voor iets wat lekker zit? Ik ga niet de hele zomer met lange pijpen rondlopen, maar ik vind het gewoon een beetje stom gedrag om met een groep mannen naar een vrouw/meisje te gaan roepen die in haar eentje aan het hardlopen is. Dan komt het écht niet over als een compliment, geloof me.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 7 april 2014 @ 15:09:22 #54
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138611975
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja maar misschien kies je gewoon voor iets wat lekker zit? Ik ga niet de hele zomer met lange pijpen rondlopen, maar ik vind het gewoon een beetje stom gedrag om met een groep mannen naar een vrouw/meisje te gaan roepen die in haar eentje aan het hardlopen is. Dan komt het écht niet over als een compliment, geloof me.
Een groep roepende mannen, dat had je er niet bij gezegd. Je had het alleen over opmerkingen krijgen...klein verschil :)
F means you're fucked
pi_138612280
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had overigens nog een andere vraag voor de dames hier, krijgen jullie nu het mooier weer wordt ook vaak opmerkingen over blote benen e.d.? Ik kan best wat hebben, maar vind het toch wel een beetje onprettig dat als je gewoon voor je sport en je ontspanning buiten bezig bent, je opmerkingen krijgt of je geen koude billen krijgt en mooie benen etc. Wat dat betreft zijn mensen in Nederland wel echt weinig gewend Heb nu zo'n hardlooprokje met een broekje eronder van North Face, en die loopt echt het lekkerste, maar ik krijg er wel meer opmerkingen mee dus dan ben ik al terughoudend om hem aan te trekken of om bijvoorbeeld langs wegwerkers te lopen of zo
Ik zie er alleen maar compleet achterlijk uit als ik hardloop, nog erger dan normaal, dus wat ik ook draag, van complimentjes heb ik geen last. Van uitgejoel wel, maar dat boeit me dan weer niet zoveel. Eigenlijk.
Ja doei.
  maandag 7 april 2014 @ 15:19:48 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138612332
Hehehe, dat wegwerkers niet naar je gaan lopen fluiten, maar heel hard BBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE gaan roepen enzo :D
F means you're fucked
  maandag 7 april 2014 @ 15:21:01 #57
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_138612377
Ik hoorde zaterdag alleen: 'Hey, succes met Pinksteren, zie je dan!'

Had mn roparun tshirt aan :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 7 april 2014 @ 16:11:21 #58
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138614286
Ik heb hetzelfde probleem als ik naast een groep vrouwen loop. ;(

Ik snap het wel, zeker als vrouw zijnde alleen en als het meerdere mannen zijn. Je bent met je eigen ding bezig in je eigen wereld. Als je behoefte had aan andere dingen zou je wel met een loopmaatje oid lopen.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_138616642
Om weer het onderwerp aan te zwengelen...
Dadelijk op 3fm bij Koen en Sander: " zijn hardlopers doodlopers, fictie of niet".
  maandag 7 april 2014 @ 17:05:47 #60
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138616755
Degene die voor een auto lopen wel.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_138616807
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:05 schreef _MvN_ het volgende:
Degene die voor een auto lopen wel.
Zolang je ervoor blijft lopen is er niets aan de hand.
pi_138617052
Net voor de verandering een rondje geskate. Het was heerlijk weer en ik moest even wat ophalen bij de apotheek, geen zin om te fietsen en rustdag voor lopen, dus na lange tijd de skates weer eens onder gebonden.
Het beviel zo goed dat ik naderhand ook nog even een paar rondjes wou doen om een 5k te skaten. Net nieuw asfalt voor het huis, dus dat skate natuurlijk heerlijk. De kinderen van de basisschool waren buiten aan het spelen op het plein, dus die hadden het al snel in de gaten dat ik rondjes deed.
Op een gegeven moment stonden ze als ik er aan kwam allemaal klaar om te starten en renden ze keihard met mij mee om het pleintje heen, gezellig :D. Ze gingen wel elk rondje steeds eerder van start, dus op een gegeven moment vonden ze mij te sloom gaan :6 Gelukkig zat toen mijn 5k er al weer op en heb ik nog even met ze gekletst, ze vonden het erg tof en ze wouden nog wedstrijdjes doen enzo. Ik was moe zei ik, dus gingen ze maar tegen elkaar sprinten O+ Dat was wel tof! Dus misschien wel weer wat nieuwe atletiekers verworven, al zei de juffrouw dat ze waarschijnlijk volgende week ook allemaal op skates stonden, wat werd beantwoord door een massaal 'JAAAA!!! *O* '.

Maar een leuk middagje dus. Ik had het best zwaar na 3k, mijn rug man, dat is toch heel wat anders dan hardlopen. Maar ben van plan het weer iets vaker te gaan doen tussendoor. Volgens mij is het wel goed voor je core ook :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138617194
Ik ben juist altijd een beetje teleurgesteld als ik langs bouwvakkers loop en er wordt niet gefloten of geroepen. :D
pi_138617305
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 14:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Een vrouw dieeen kort rokje die het in het gewone dagelijkse of eentje die er in hardloopt kijk ik toch anders tegen aan. De een vind ik eerder een hoer dan de ander.
_O- Je bedoelt het vast niet zo, maar nu lijkt het net of er staat dat het allemaal hoeren zijn, maar vooral die ene die in het dagelijks leven een kort rokje aan heeft.
  maandag 7 april 2014 @ 17:20:20 #65
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138617386
Tja, volgens Hans Teeuwen.. :6
pi_138617801
Net terug van een 6x1000. Het helpt enorm om toch nog wat nieuwe routes te lopen. Het was een graadje of twintig en vrij klam, maar het voelde heerlijk. De extensieve intervallen gingen erg makkelijk, dus de tijd vloog voorbij. Enige nadeel was dat ik continu complimentjes kreeg van passerende dames, je kunt als man ook nooit eens in een gele driesroelvinkzwembroek gaan hardlopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138617972
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Net terug van een 6x1000. Het helpt enorm om toch nog wat nieuwe routes te lopen. Het was een graadje of twintig en vrij klam, maar het voelde heerlijk. De extensieve intervallen gingen erg makkelijk, dus de tijd vloog voorbij. Enige nadeel was dat ik continu complimentjes kreeg van passerende dames, je kunt als man ook nooit eens in een gele driesroelvinkzwembroek gaan hardlopen.

SPOILER
Dat vraagt om pics!
Maar hoe lang doe jij de rust eigenlijk, vind het er zo erg kort uitzien. 100m of 1 minuutje ofzo? Ik doe meestal sowieso 200m rust, bij 1000'tjes zelfs 400 soms.
  maandag 7 april 2014 @ 17:34:13 #68
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138617986
:')
pi_138618323
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lekker boeiend, als wij mannen in een tight lopen is dat ook niet geheel verhullend.

Zoals jij het nu brengt staan er om de 500 meter twintig bouwvakkers naar jou te joelen.
pi_138618358
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:45 schreef Zwabberhark het volgende:
In het begin is het inderdaad wat ongemakkelijk om een lustobject te zijn, maar uiteindelijk went het wel.
O+
pi_138618429
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:33 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dat vraagt om pics!
Maar hoe lang doe jij de rust eigenlijk, vind het er zo erg kort uitzien. 100m of 1 minuutje ofzo? Ik doe meestal sowieso 200m rust, bij 1000'tjes zelfs 400 soms.
1000p800. De p800 bestaat uit 20 s wandelen, dan dribbelen en de laatste 20 s (circa 40-50 m) wandel ik weer voordat ik begin aan het volgende interval.
pi_138618527
Gefeliciteerd MoBlo! Mooi cadeau!
pi_138618548
Finishvideo's!
SPOILER
pi_138618615
Ik hoorde van een aantal mensen dat de 12.5km in werkelijkheid langer was en de 5km korter?
pi_138618961
Echt wel een enorme fotofinish :P. Hier kan je ook niets uithalen!
Maar jij liep de buitenbocht en had iets meer snelheid, dus vind jou de winnaar ^O^
pi_138618981
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Finishvideo's!
SPOILER
Ik zou hem in slow motion moeten kijken om te weten wie die sprint gewonnen heeft, leuk!
pi_138619107
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Echt wel een enorme fotofinish :P. Hier kan je ook niets uithalen!
Maar jij liep de buitenbocht en had iets meer snelheid, dus vind jou de winnaar ^O^
[ afbeelding ]
Voorvoetlanding!
  maandag 7 april 2014 @ 18:19:43 #78
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138619499
Het regent echt heel hard hier en ik moet (nou ja moet) nog een stukje lopen eigenlijk :D -O-
The line is a dot to you!
pi_138619670
Heb ik mij net omgekleed, komt het met bakken uit de hemel.
Sta ik dan in mijn kort rokje, er is nu vast geen bouwvakker meer op de steiger te vinden. -O-
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_138619849
Ik ga zo lopen bij de AV. Gelukkig hebben wij veel vrouwelijke leden, dus die kunnen volaan opmerkingen maken.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2014 @ 18:50:08 #81
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138620525
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:55 schreef Corniel het volgende:

Verder is afvallen heel effectief: Als je van 100 kg naar 75 kg, ga je gratis 33% harder. :)
huh?
pi_138620535
Mijn GPS was behoorlijk van slag vandaag, riep dat ik met 3,28min/km liep met gem hartslag van 127 :o Als ik dat toch eens zou kunnen :D
Alles bij elkaar een km of 11 a 12 gelopen zojuist. Wel lekker, maar door die mietjeswinter zijn de insecten al vollop aanwezig, dikke zwermen vliegjes en zo (ohmnom).....
En nu zijn mijn beentjes wel moe :+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_138620647
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Guard het volgende:
Mijn GPS was behoorlijk van slag vandaag, riep dat ik met 3,28min/km liep met gem hartslag van 127 :o Als ik dat toch eens zou kunnen :D
Alles bij elkaar een km of 11 a 12 gelopen zojuist. Wel lekker, maar door die mietjeswinter zijn de insecten al vollop aanwezig, dikke zwermen vliegjes en zo (ohmnom).....
En nu zijn mijn beentjes wel moe :+
Wel goed voor de eiwitten.
  maandag 7 april 2014 @ 19:00:01 #84
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138620949
Mossel, ik had je filmpje op pauze en jij en je buurvrouw zetten hun voet exact gelijk op de tweede rode streep (en ook nog even ver.. alleen tenen erop)

Ik heb vanmorgen weer eens geintervald.. 10 x 2 minuten Flink tempo erin, maar wel alle tien de blokjes ongeveer even snel gelopen :) Volgens de stats een prima loopje :) Voelde me ook prima eigenlijk :) Was wel benauwd en warm vanmorgen..

En complimentjes krijgen tijdens het lopen van mannen vind ik eigenlijk gewoon leuk.. Goed voor m'n zelfvertrouwen ofzo :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 7 april 2014 @ 19:05:37 #85
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138621264
*O*
SPOILER
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_138621276
quote:
5s.gif Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

huh?
Ik zou ook op 25% minder gewicht uitgekomen zijn.
pi_138621387
Ik krijg haast nooit complimentjes, en als ik ze al krijg is het omdat mensen vaak toch respect hebben voor een dikbil die op de vlucht lijkt ;) En opmerkingen die niet gepast zijn moet je vlug van je af laten glijden, die mensen zijn het niet waard om je meer dan 2 seconden druk over te maken.
pi_138621513
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef SEMTEX het volgende:
*O*
SPOILER
Topper ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2014 @ 19:15:12 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138621700
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 19:00 schreef E.T. het volgende:

En complimentjes krijgen tijdens het lopen van mannen vind ik eigenlijk gewoon leuk.. Goed voor m'n zelfvertrouwen ofzo :Y
Wie geeft jou complimentjes... }:| ?
pi_138621811
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:55 schreef Corniel het volgende:

[..]

Verder is afvallen heel effectief: Als je van 100 kg naar 75 kg, ga je gratis 33% harder. :)
Gewicht x snelheid lijkt me niet echt een constante factor.

Eerder: de eerste overtollige kilo's eraf maken het grootste verschil, de laatste nauwelijks.
pi_138622067
Voor alle marathonlopers van volgende week, zo lopen jullie er maandag bij. ;)

Moderator maandag 7 april 2014 @ 19:28:59 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_138622394
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Finishvideo's!
SPOILER
Hij riep je naaaaam O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_138622708
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 18:53 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wel goed voor de eiwitten.
Ik heb mijn eiwitten weer eigenbereid binnen, heeft toch wel mijn voorkeur :9
  maandag 7 april 2014 @ 19:39:32 #94
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138622929
quote:
18s.gif Op maandag 7 april 2014 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wie geeft jou complimentjes... }:| ?
jij
en vorig jaar de vuilnisman....

sindsdien niks meer gehoord ;( Ga je toch weer twijfelen; zijn die paar extra kilo's zó zichtbaar? Of durven mannen gewoon niet meer? Of ben ik gewoon niet meer genoeg de moeite?
Twijfels twijfels..
Daar gaat het zelfvertrouwen weer..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_138622933
Heel slecht geknipt/geplakt, want moet er zo vandoor, maar toch even laten zien dat ik bijna het twee-na-laatste-poppetje inhaal. Waar ze mijn plaatsnaam vandaan halen weet ik trouwens niet, maar tot vanochtend was ik "startnummer 369" dus ben al blij dat mijn naam juist gecorrigeerd is.

SPOILER
pi_138623426
Met het oog op het weer dat voor vanavond voorspeld werd ben ik voor het eten nog maar een rondje gaan lopen.

Voor vandaag stond op het programma 10 min inlopen 10x 2-1 interval en 10 minuten uitlopen. Alleen drukte in met het mijn telefoon in mijn spibelt stoppen Endomondo per ongeluk op pauze. :(

Toen ik zeker wist dat die 10 minuten inlopen nu toch wel een keer voorbij moesten zijn ben ik gestopt om te kijken of er iets mis was met het programma en toen zag ik dus dat ik gepauzeerd had. Even snel de training aangepast en op naar de intervallen. Veel te snel gestart, dan is 2 minuten toch ineens langer dan je denkt, maar uiteindelijk wel de 10 keer + 10 minuten uitlopen gered.

SPOILER
Uiteindelijk heb ik het gemiste stuk nog even nagemeten met Endomondo en zo kwam ik voor vandaag op 7 kilometer rond. Het verste dat ik in een training (of eigenlijk tot nu toe ooit!) heb gelopen. *O*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 7 april 2014 @ 19:54:32 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138623794
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:28 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hij riep je naaaaam O+
Mijne ook :P Echt tof was dat *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 7 april 2014 @ 19:55:31 #98
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138623860
BTW: wat is het nog lekker licht O+ Deze week weer eens ergens een avondrondje plannen *O*
  maandag 7 april 2014 @ 19:55:35 #99
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138623867
Zo. Bijgelezen.

- MoBlo, gefeliciteerd! :* :* :*

- Complimenten zijn er om van te genieten. Ik snap wel dat het wat onprettig over kan komen als het een groep mannen is, maar in mijn ogen nog vervelender: een groep mannen die opmerkingen maakt die níet complimenteus zijn. Been there, done that... Stoïcijns doorgelopen, maar wat voelde ik me klote toen.

- Toffe foto's en video's weer :)
Ik vind ook dat mossel gewonnen heeft, omdat buitenbocht enzo.

Zelf even een *O* momentje; heb al de hele dag soepele benen, zonet moeiteloos kunnen sporten in de sportschool dus als dit zo blijft... Ik heb goede hoop voor m'n volgende langzame 5km, morgen :s)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_138624061
Ik heb onrustige benen. Wil lopen, maar met het oog op de wolken, wacht ik toch maar even tot morgen.
Lekker druk ochtendje, eerst tandarts, daarna meteen door naar de huisarts (maag blijft opspelen, heel irritant!) om daarna eindelijk de hardloopschoenen aan te kunnen trekken. 45 min. lopen *O*

Vandaag weer een hoop vacatures bij elkaar gesprokkeld en morgen voor zoveel mogelijk solliciteren. Ben nu pas een maand ofwat bezig om actief wat te zoeken, maar ik vind het nu al genoeg :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')