abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138735415
Plassen gaat heel goed ja! Poepen wat minder, hij had net z'n eerste poepluier sinds twee dagen en het zat tot z'n enkels :Y)

Maar ik denk dat ik dan gewoon een hele snelle drinker heb, want het klokken is echt heel snel voorbij. Ik heb hem nu dus sneller afgekoppeld en de andere aangeboden die ook werd leeggeklokt. En dat was de hele voeding in 10 minuten... Mijn borsten voelen soepel iig, rechts wat meer dan links maar links was de tweede.

Ik heb besloten dat ik dit zo ga doen tot het weeguurtje dinsdag en als hij dan niet gegroeid is kijken we gewoon verder :) Zennnn! ;)
  donderdag 10 april 2014 @ 18:50:57 #152
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138735522
Mijnes is ook regelmatig in 10 min klaar al sinds het begin. Soms geeft ze er met 7 al de brui aan!

Lekker zo doen ^O^
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_138735614
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:47 schreef Dot. het volgende:
Plassen gaat heel goed ja! Poepen wat minder, hij had net z'n eerste poepluier sinds twee dagen en het zat tot z'n enkels :Y)

Maar ik denk dat ik dan gewoon een hele snelle drinker heb, want het klokken is echt heel snel voorbij. Ik heb hem nu dus sneller afgekoppeld en de andere aangeboden die ook werd leeggeklokt. En dat was de hele voeding in 10 minuten... Mijn borsten voelen soepel iig, rechts wat meer dan links maar links was de tweede.

Ik heb besloten dat ik dit zo ga doen tot het weeguurtje dinsdag en als hij dan niet gegroeid is kijken we gewoon verder :) Zennnn! ;)
Dat is écht normaal voor een bv baby hoor, zo poepen! En dat het er soms langs loopt ook :Y. Maak je daar echt geen zorgen om! Hij verteert gewoon heel veel van wat hij binnenkrijgt.
Ik had gehoopt met bv een weinig poepende baby te hebben, maar nee: al 7 maanden lang meerdere keren per dag :D. En ook dat is normaal!

En ik ken de onzekerheid van een snelle drinker, is Ellie ook. Het kan goed zijn dat het snelle drinken dus zijn zuigbehoefte niet bevredigt, waardoor hij aan je wil blijven sabbelen. Hebben jullie een speen geprobeerd?
Home is where the O+ is...
pi_138735663
We hebben een Bibi en een Difrax geprobeerd maar die wil hij allebei niet. Een vinger is wel fijn idd :Y

Jullie verhalen stellen me al gerust, thanks dames!
  donderdag 10 april 2014 @ 21:10:12 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_138741418
Dot, als je niet laat huilen merk je heel snel het verschil tussen zuigbehoefte en dorst. Bij dorst is een pink niet goed meer en wordt er gebruld. Succes verzekerd :P

En voeden op verzoek is ook soms op jouw verzoek. ;)

En je kan uiteraard ook proberen eat er gebeurt als je idd na 10 minuten af koppelt en bij behoefte een pink geeft.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 10 april 2014 @ 21:48:20 #156
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_138743677
Dot, wat voor speen heb je geprobeerd? Zowel bij Nathan als Lauren waren de beginners spenen te klein, lk gaf aan dat bv baby's vaak een grotere speen willen. Wij begonnen dan met difrax combi 0-6 maanden.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:26:52 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_138754871
Even een vraagje.
Hebben jullie kinderen er last van als jullie ongesteld zijn?
De dagen voor mijn menstruatie dip ik soms nog wel, maar dat trekt snel weer bij.
Maar madam is de laatste dagen erg chagrijnig en lichtgeraakt.
En dat was de vorige cyclus ook al zo.
Ik heb gevraagd in de langvoed-groep, mar daar gooiden ze het op mijn gemoed, mar ik heb nu qua stemming nergens last van.

Herkenning iemand?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:45:00 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138755263
:o :D lekker dan Davinia!
Maar nog geen ervaring mee...

L0t!! Langvoedster!! _O_
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:29:45 #159
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_138758109
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:26 schreef DaviniaHR het volgende:
Even een vraagje.
Hebben jullie kinderen er last van als jullie ongesteld zijn?
De dagen voor mijn menstruatie dip ik soms nog wel, maar dat trekt snel weer bij.
Maar madam is de laatste dagen erg chagrijnig en lichtgeraakt.
En dat was de vorige cyclus ook al zo.
Ik heb gevraagd in de langvoed-groep, mar daar gooiden ze het op mijn gemoed, mar ik heb nu qua stemming nergens last van.

Herkenning iemand?
Ik dip ook. En daar raakt bram wel chaggo van als het op is zeg maar.
Maar niet dat hij de hele dag humeurig is ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_138764984
Ik heb sinds een paar dagen erg rode tepels, precies waar meneer aankapt want er is net een klein richeltje niet rood. We zijn dus bezig met een spruw bhandeling dus ik denk dat het daarvan is. De pijn zakt ook bijna direct weg na het aanhappen (dat is toch een teken dat hij goed aangelegd is?). Ik had rite aid pads gekregen van de lk en die heb ik nu op, maar die mag je maar 24 uur gebruiken. Kan ik het beste deze nog extra bestellen of zijn de mother mates meer aan te raden?

Ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen in ons trouwens *O*
pi_138771730
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef pessie het volgende:
Dot, wat voor speen heb je geprobeerd? Zowel bij Nathan als Lauren waren de beginners spenen te klein, lk gaf aan dat bv baby's vaak een grotere speen willen. Wij begonnen dan met difrax combi 0-6 maanden.
_O_ O+ _O_

Hij pakt hem! Hij valt er nog geregeld uit, maar hij sabbelt er erg tevreden op :)
pi_138775391
Vraagje.. Misschien heel stom maar moet de bovenlip nou ook een beetje opgekruld zijn zoals de onderlip :|W
♥ J & S
  vrijdag 11 april 2014 @ 20:30:35 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138775534
Ja, die hoort omhoog te krullen.
KuikenGuppy
pi_138775587
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:26 schreef klaprooss het volgende:
Vraagje.. Misschien heel stom maar moet de bovenlip nou ook een beetje opgekruld zijn zoals de onderlip :|W
ja, maar die moest ik ook wel eens corrigeren tijdens drinken.

Davinia, ik herken het niet eig, ik kreeg mn cyclus terug met 13 mnd deze keer, en heb niet het idee dat ik veel minder heb als ik menstrueer. Maar ik weet eig ook niet hoe dat zit als je langer voed, omdat het dan juist minder hormoon gestuurd is toch?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_138779238
Vandaag 1 jaar borstvoeding *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138780150
Wat een mooie foto's! En wat heb je een leuk jurkje aan op die tweede. :D . En grappig om het verschil in haarkleur te zien tussen de twee foto's.

En gefeliciteerd natuurlijk. :+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_138780176
Gefeliciteerd L0t! *O* Prachtige foto's!

Davinia, ik herken het niet. Wel vervelend als dat elke maand zo gaat.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 11 april 2014 @ 22:22:30 #168
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138780299
Prachtige foto's L0t O+ En *O* voor een heel jaar bv!
pi_138780416
O+ L0t! *O* Dat handje O+ Van harte!
  vrijdag 11 april 2014 @ 22:27:15 #170
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_138780493
Lot O+

Ik herken het niet Davinia.
Maar ik ben ook nog maar 2x ongesteld geweest sinds de bevalling.

Vanavond kreeg S. de slappe lach tijdens het drinken. Hij liet los, gierde het uit en er droop melk zijn mond uit.
Zo bizar, ik heb al zeker 1 jaar, sinds ik gestopt ben met kolven, mijn melk niet meer gezien :D
En guess what: het is nog steeds wit :Y)
.... met gevoel voor drama....
pi_138780581
Merci O+
Vind het ook zo grappig om te zien dat ik op die eerste foto nog helemaal ingebouwd ben in kussens. Een voeding werd toen nog helemaal voorbereid, nu is het gewoon hatseflats op schoot, bh open en drinken, binnen 5 seconden :D

Ze is van donkerblond naar wit gegaan idd O+ Jurkje is King Louie, ideale voedingsjurkjes!
  zaterdag 12 april 2014 @ 08:18:11 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_138789462
L0t, gefeliciteerd!

Davinia, ik herken het niet :N

Kersjes :D

En *O* voor Dot!!
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:07:04 #173
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_138789883
Gefeliciteerd Lot .*O*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_138791576
Het is nu bijna een week geleden dat I. een poepluier had. Ik weet dat dit kan gebeuren en ze heeft al een tijdje dat ze maar om de paar dagen een poepluier heeft, maar een week nog niet eerder. Het voelt toch een beetje raar.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_138792061
Ja de eerste keer dat er zo lang tussen poepluiers zat vond ik ook raar. En ik was ook bang voor de shitload die komen zou.. Die vond ik toen indrukwekkend (incl. afspoelen onder de kraan), maar nu is het normaal. Ze poept nu nog maar 1 keer per week. Op donderdag. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')