Dat is écht normaal voor een bv baby hoor, zo poepen! En dat het er soms langs loopt ookquote:Op donderdag 10 april 2014 18:47 schreef Dot. het volgende:
Plassen gaat heel goed ja! Poepen wat minder, hij had net z'n eerste poepluier sinds twee dagen en het zat tot z'n enkels![]()
Maar ik denk dat ik dan gewoon een hele snelle drinker heb, want het klokken is echt heel snel voorbij. Ik heb hem nu dus sneller afgekoppeld en de andere aangeboden die ook werd leeggeklokt. En dat was de hele voeding in 10 minuten... Mijn borsten voelen soepel iig, rechts wat meer dan links maar links was de tweede.
Ik heb besloten dat ik dit zo ga doen tot het weeguurtje dinsdag en als hij dan niet gegroeid is kijken we gewoon verderZennnn!
Ik dip ook. En daar raakt bram wel chaggo van als het op is zeg maar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:26 schreef DaviniaHR het volgende:
Even een vraagje.
Hebben jullie kinderen er last van als jullie ongesteld zijn?
De dagen voor mijn menstruatie dip ik soms nog wel, maar dat trekt snel weer bij.
Maar madam is de laatste dagen erg chagrijnig en lichtgeraakt.
En dat was de vorige cyclus ook al zo.
Ik heb gevraagd in de langvoed-groep, mar daar gooiden ze het op mijn gemoed, mar ik heb nu qua stemming nergens last van.
Herkenning iemand?
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef pessie het volgende:
Dot, wat voor speen heb je geprobeerd? Zowel bij Nathan als Lauren waren de beginners spenen te klein, lk gaf aan dat bv baby's vaak een grotere speen willen. Wij begonnen dan met difrax combi 0-6 maanden.
ja, maar die moest ik ook wel eens corrigeren tijdens drinken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:26 schreef klaprooss het volgende:
Vraagje.. Misschien heel stom maar moet de bovenlip nou ook een beetje opgekruld zijn zoals de onderlip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |