.
 .

Jongste is vandaag 9 weken en de vorige keer werd ik met 9 weken weer ongesteld...
 Jongste is vandaag 9 weken en de vorige keer werd ik met 9 weken weer ongesteld...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door klaprooss op 18-04-2014 17:29:15 ]♥ J & S

Een La Placequote:Op vrijdag 18 april 2014 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Klap wat kijk je trots
Waar zit je daar?

Herkenbaar!quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:43 schreef Mabawa. het volgende:
Klappie. Fijn he?! Stiekem geniet ik zo van buiten/openbaar voeden.

Het is nu alweer een tijdje geleden overigens.
 Het is nu alweer een tijdje geleden overigens.

. Al heeft ze tegenwoordig vooral de neiging om rond te gaan kijken
. Al heeft ze tegenwoordig vooral de neiging om rond te gaan kijken  .
.

Ik heb rite aids en Purelan, wat kan ik het beste gebruiken?
 Ik heb rite aids en Purelan, wat kan ik het beste gebruiken? 

Wel vreemd, want tijdens m'n kraamweek ging het prima met dezelfde kolf...
 Wel vreemd, want tijdens m'n kraamweek ging het prima met dezelfde kolf...

ik wil helemaal geen flesjes en gein, ik wil gewoon m'n lieve meisje aan de borst en dicht tegen me aan en oh ik moet over n paar weken ook weer werken
 ik wil helemaal geen flesjes en gein, ik wil gewoon m'n lieve meisje aan de borst en dicht tegen me aan en oh ik moet over n paar weken ook weer werken   

Zo kan flesweigeren er uit zien inderdaad, niet overgaan tot zuigen. Haal diep adem en laat je er niet teveel door frustreren, heel moeilijk maar spanning en druk werkt echt averechta. Heeft je man haar al eens geprobeerd een flesje te geven terwijl jij niet in de buurt was? Dat wil nog wel eens helpen. Vaak komt het met wat truukjes goed, en ook als het niet goed komt, komt het wel goedquote:Op zaterdag 19 april 2014 05:16 schreef Kimpossible het volgende:
Nee, wel tommee tippie, avent natural en uiteraard medela calma. Ze weigert ze gelukkig niet zo zeer, ze lijkt het gewoon niet te snappen.
Het klinkt alsof je vraag en auanbod gewoon goed op elkaar zijn afgestemd al is je melkstroom misschien wat snel en/of je tsr heftig. Om voor of ipv een live voeding te kunnen kolven kun je warmtecompressie toepassen. Neem vooraf anders eens een lekkere warme douche! En kolven bij je kindje in de buurt wil ook weleens helpen
 Ook met een flesweigeraar kun je een keertje uit eten en weer aan het werk, echt!
 Ook met een flesweigeraar kun je een keertje uit eten en weer aan het werk, echt!

Otje had dat ook. Welke speen heb je gehad van Tomme Tippee? Otje dronk in het begin alleen uit de Tommee Tippee speen met een X in plaats van een gaatje (lag hier in de buurt nergens in de winkels, heb ik online besteld). Ik heb even gekeken maar geen nieuwe meer liggen, anders had je die zo mogen hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 05:16 schreef Kimpossible het volgende:
Nee, wel tommee tippie, avent natural en uiteraard medela calma. Ze weigert ze gelukkig niet zo zeer, ze lijkt het gewoon niet te snappen.
Het klinkt alsof je vraag en aanbod gewoon goed op elkaar zijn afgestemd al is je melkstroom misschien wat snel en/of je tsr heftig. Om voor of ipv een live voeding te kunnen kolven kun je warmtecompressie toepassen. Neem vooraf anders eens een lekkere warme douche! En kolven bij je kindje in de buurt wil ook weleens helpen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |