abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138969458
Hi evenstar. Mijn kindje is nog klein dus ik kan niet echt antwoord geven. Maar het klinkt best plausibel. Ik merk dat aan de borst zijn vaak rust geeft, dus misschien is dat bij jouw kleine ook nog het geval. Is toch een beetje zo geconditioneerd wellicht. Wel heel lief O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_138969496
Ik heb met I. een nieuwe ritme gevonden, geloof ik. Waar ze voorheen pas laat op de avond pas echt insliep, slaapt ze nu vanaf 21.00. Dan is ze echt moe. Ik heb nu wel twee keer gedaan dat ik haar, als ik zelf naar bed ga rond 23.00/23.00, ook nog een voeding geef, ook al vraagt ze daar dan niet om. Ze slaapt dan, maar als ik haar aan de borst leg, drinkt ze wel halfslapend. Ik doe dat omdat ze anders volgens mij rond 1 uur 's nachts komt, maar dit is voor mij wat praktischer. Is dat een goed idee zo, of kan ik toch beter echt alleen voeden op verzoek?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_138969913
Deed ik ook, maar nog niet zo jong en met wisselend succes. Ik wil vooral niet zes uur of meer tussen voedingen hebben zitten, want ik ga dit keer voor de twee jaar geen menstruatie :+ Jongste is vandaag 9 weken en de vorige keer werd ik met 9 weken weer ongesteld...
  donderdag 17 april 2014 @ 09:15:18 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_138970195
evenstar, mijn oudste is bij slaaptekort echt een ramp. Dan valt er nauwelijks meer mee te praten, alles is meteen brullen ook dingen die dat normaal niet zijn etc.
Vanmorgen dus ook alweer janken want hij wilde niet naar school, hij bleef thuis.
Vanavond op tijd naar bed en hopelijk slaapt hij wat bij...
pi_139016623
Niet bijgelezen maar och O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door klaprooss op 18-04-2014 17:29:15 ]
♥ J & S
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:36:29 #256
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139017513
Klap wat kijk je trots O+

Waar zit je daar?
pi_139017763
O+ Klappie. Fijn he?! Stiekem geniet ik zo van buiten/openbaar voeden.
pi_139017764
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Klap wat kijk je trots O+

Waar zit je daar?
Een La Place :)
♥ J & S
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:58:39 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139018223
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:43 schreef Mabawa. het volgende:
O+ Klappie. Fijn he?! Stiekem geniet ik zo van buiten/openbaar voeden.
Herkenbaar! :D O+

Stom eigenlijk, maar ik had t ook :') Het is nu alweer een tijdje geleden overigens.
pi_139018974
Mee eens :Y. Al heeft ze tegenwoordig vooral de neiging om rond te gaan kijken :').
Home is where the O+ is...
pi_139019816
Klap, wat ziet dat er fijn uit!

Een vraagje, ik ben op advies van m'n lk borstvoedingsthee gaan drinken en ik merk dat m'n productie idd omhoog is geschoten en m'n ventje is ook in drie dagen 130 gram gegroeid, maar hij lijkt het wat lastig te hebben met de nieuwe productie. Hij moet namelijk heel snel drinken en laat ook wel eens even los en vanmiddag spoot er toen ook echt melk uit m'n borst. Hij spuugt ook tussen voedingen nog regelmatig volle mondjes en lijkt ook niet heel tevreden, maar dat is hij nooit geweest. Voeden op verzoek ging hier een beetje fout, omdat hij elk uur wil drinken en dat trok ik zelf totaal niet. Nu leg ik hem dus meestal na 2,5 uur weer aan en dan wel allebei de borsten. Zou het slim zijn om m'n productie weer wat te temperen met blokvoeden en minder thee? Ik vind het geen punt om hem vaker aan te leggen om m'n productie beter op peil te krijgen als hij zich daardoor ook beter voelt. Nu slaapt hij vaak een half uurtje, spuugt dan en is weer wakker en huilt, waardoor hij weer spuugt en onrustig blijft met af en toe 10-15 minuten dutjes tot de volgende voeding. Het spugen loopt er trouwens gewoon uit, dus het is geen golfje. Ik heb trouwens wel het idee dat het vooral bij m'n linkerborst is en met alleen rechts is hij ook niet altijd tevreden.

En hoe lang duurt het voor een kloof genezen is? :X Ik heb rite aids en Purelan, wat kan ik het beste gebruiken?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dot. op 18-04-2014 19:37:52 ]
pi_139020928
Evenstar dikke :*

Klaproos wat een mooie foto en wat kijk je trots.

Dot op je eerste vraag kan ik niet zoveel nuttigs zeggen. Ik vond rite-ais het fijnst werken.

Ik geniet zo ontzettend van de bv. Regelmatig moeten knuffels en flesjes ook aan mijn borst drinken. Als hij aan een kant klaar is zegt hij: andere kant. Ik hou zo van deze momenten O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_139022052
Wat klinkt dat fijn Tinu O+

Goed zo Dot! Welke thee heb je nu? Die van mij is op, ik had 'm van G&W, werkte niet alleen voor de bv maar ook voor mijn darmen :D
pi_139022610
Deze heb ik: http://www.kruidenrijkwin(...)id=10&aid=35&lang=NL

Ik heb ook baby thee van ze, dat is volgens mij ook tegen krampjes en heeft idd ook anijs en venkel, maar ik heb geen idee hoe je dat gebruikt bij zo'n kleintje dus heb het nog niet gemaakt.
pi_139024213
Dot, waarom raadde je LK de thee aan? En hoeveel drink je er nu van per dag?

Het klinkt nu alsof je ventje toch wat te veel melk binnenkrijgt, wat zijn spugen verklaart inderdaad. Je zegt dat hij het vooral met je linkerborst lijkt te hebben, merk je zelf ook dat die meer produceert? Geef je altijd 2 borsten per voeding? Misschien links een beetje indammen en rechts opvoeren? Of kan het aan zijn drinkhouding liggen misschien?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_139028162
Omdat ze nav mijn verhaal toch het idee had dat ik niet genoeg produceerde en hij drinkt idd wel echt veel beter sinds ik die thee drink. Ik drink nu 3 kopjes per dag, zoals op de gebruiksaanwijzing staat, dus ik kan heel makkelijker minderen.

Ik heb het idee dat links idd heftiger is. Kan ik dan beter een tijd lang eerst rechts aanbieden? Ik geef idd altijd twee borsten, want hij lijkt toch vaak nog niet voldaan na de eerste en dan gaat hij heel wild in m'n elleboog zoeken bijvoorbeeld. Ik voed eigenlijk alleen liggend of in Madonna, de rugby vind ik heel oncomfortabel, maar dan ziet er volgens mij allemaal prima uit. Grote hap en bij de borst zonder kloof voelt het ook goed. Bij de borst mrt kloof neemt de pijn ook af naarmate ik voed, dus dat klopt ook toch? Ik heb trouwens wel het idee dat hij m'n borsten leeg drinkt, want ik wilde kolven, maar dat levert vrij weinig op en ze voelen allebei ook goed soepel na het voeden. Hij drinkt ook gewoon door tot ik hem afkoppel trouwens.

Ik heb afgesproken dat ik na het weekend nog even laat weten hoe het gaat aan m'n lk, maar hij lijkt er best last van te hebben vandaar m'n vraag :)
pi_139031071
Oh, ook voor een voeding kolven levert niks op, want ik krijg gewoon geen tsr :') Wel vreemd, want tijdens m'n kraamweek ging het prima met dezelfde kolf...
  vrijdag 18 april 2014 @ 23:59:10 #268
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139032705
Egopost: haat aan alles van plastic en siliconen dat ik in m'n kind 'moet' stoppen. Drinken uit de fles was denk ik een ongelukje, want ti's niet te doen. Ze zuigt niet, ze sabbelt. Doet zo dus een uur met af en aan proberen over krap 40 cc en denkt vervolgens aan de borst weg te komen met een kleine hap. En is als vanzelfsprekend keimoe. En dat is niet oke. En we gaan zondag uit eten.

Ik word er echt een beetje verdrietig van ;( ik wil helemaal geen flesjes en gein, ik wil gewoon m'n lieve meisje aan de borst en dicht tegen me aan en oh ik moet over n paar weken ook weer werken :'(

Dus. Emo much. :{
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_139036079
Heb je al een Breastflow fles geprobeerd KP? Die schijnen het meest op een borst te lijken en alhoewel ze er meer moeite voor moeten doen wordt hij verkocht als fles voor weigeraars.

Ik baal dat het kolven me niet meer lukt. Hoe moet dat nu straks als ik ga werken of gewoon even niet bij meneer in de buurt kan zijn?

Ik heb hem nu al twee voedingen afgekoppeld als ik denk dat het te snel gaat, ben benieuwd of het iets uitmaakt. Maar een borst geven is niet genoeg trouwens.
  zaterdag 19 april 2014 @ 05:16:05 #270
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139036384
Nee, wel tommee tippie, avent natural en uiteraard medela calma. Ze weigert ze gelukkig niet zo zeer, ze lijkt het gewoon niet te snappen. :{

Het klinkt alsof je vraag en aanbod gewoon goed op elkaar zijn afgestemd al is je melkstroom misschien wat snel en/of je tsr heftig. Om voor of ipv een live voeding te kunnen kolven kun je warmtecompressie toepassen. Neem vooraf anders eens een lekkere warme douche! En kolven bij je kindje in de buurt wil ook weleens helpen :)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_139036519
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 05:16 schreef Kimpossible het volgende:
Nee, wel tommee tippie, avent natural en uiteraard medela calma. Ze weigert ze gelukkig niet zo zeer, ze lijkt het gewoon niet te snappen. :{

Het klinkt alsof je vraag en auanbod gewoon goed op elkaar zijn afgestemd al is je melkstroom misschien wat snel en/of je tsr heftig. Om voor of ipv een live voeding te kunnen kolven kun je warmtecompressie toepassen. Neem vooraf anders eens een lekkere warme douche! En kolven bij je kindje in de buurt wil ook weleens helpen :)
Zo kan flesweigeren er uit zien inderdaad, niet overgaan tot zuigen. Haal diep adem en laat je er niet teveel door frustreren, heel moeilijk maar spanning en druk werkt echt averechta. Heeft je man haar al eens geprobeerd een flesje te geven terwijl jij niet in de buurt was? Dat wil nog wel eens helpen. Vaak komt het met wat truukjes goed, en ook als het niet goed komt, komt het wel goed ;) Ook met een flesweigeraar kun je een keertje uit eten en weer aan het werk, echt!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 19 april 2014 @ 06:50:52 #272
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139036538
Hoe vaak heb je geoefend, Kim? Probeer eens of het verschil maakt als je haar wat meer naar je toe draait, alsof je haar wilt aanleggen. Dat ze echt op haar zij ligt. Bij S. was dat dé manier waarop het kwartje viel.
KuikenGuppy
pi_139036575
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 05:16 schreef Kimpossible het volgende:

Het klinkt alsof je vraag en aanbod gewoon goed op elkaar zijn afgestemd al is je melkstroom misschien wat snel en/of je tsr heftig. Om voor of ipv een live voeding te kunnen kolven kun je warmtecompressie toepassen. Neem vooraf anders eens een lekkere warme douche! En kolven bij je kindje in de buurt wil ook weleens helpen :)
Otje had dat ook. Welke speen heb je gehad van Tomme Tippee? Otje dronk in het begin alleen uit de Tommee Tippee speen met een X in plaats van een gaatje (lag hier in de buurt nergens in de winkels, heb ik online besteld). Ik heb even gekeken maar geen nieuwe meer liggen, anders had je die zo mogen hebben.
pi_139036632
Doe even relaxt. Het is een fles! Geen mortiergranaat gevuld met accuzuur..

Geef jij de fles of je man? Dat maakte hier in het begin heel veel uit. Bij mij dronk ze in het begin nooit uit een fles. Bij mijn man, mijn moeder en ieder ander die maar wilde wel. Laat je man de fles doen; dan heeft hij ook zo'n fijn moment met haar. ^O^
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:03:35 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_139036707
Mijn baby's wilden juist (in eerste instantie) niet van een ander de fles. Eten doe je bij mama...
Wat ik deed, was zorgen dat de fles echt warm genoeg was en dan rondlopen met kind op de arm en dan 'plagen' met de speen en er zachtjes in stoppen. Uiteindelijk kwamen ze er dan achter dat er iets lekkers uit kwam en deden ze iets meer moeite en toen was het zo bekeken.
Maar als de melk te koud was, dan weigerden ze allebei sowieso.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')