Klap, wat ziet dat er fijn uit!
Een vraagje, ik ben op advies van m'n lk borstvoedingsthee gaan drinken en ik merk dat m'n productie idd omhoog is geschoten en m'n ventje is ook in drie dagen 130 gram gegroeid, maar hij lijkt het wat lastig te hebben met de nieuwe productie. Hij moet namelijk heel snel drinken en laat ook wel eens even los en vanmiddag spoot er toen ook echt melk uit m'n borst. Hij spuugt ook tussen voedingen nog regelmatig volle mondjes en lijkt ook niet heel tevreden, maar dat is hij nooit geweest. Voeden op verzoek ging hier een beetje fout, omdat hij elk uur wil drinken en dat trok ik zelf totaal niet. Nu leg ik hem dus meestal na 2,5 uur weer aan en dan wel allebei de borsten. Zou het slim zijn om m'n productie weer wat te temperen met blokvoeden en minder thee? Ik vind het geen punt om hem vaker aan te leggen om m'n productie beter op peil te krijgen als hij zich daardoor ook beter voelt. Nu slaapt hij vaak een half uurtje, spuugt dan en is weer wakker en huilt, waardoor hij weer spuugt en onrustig blijft met af en toe 10-15 minuten dutjes tot de volgende voeding. Het spugen loopt er trouwens gewoon uit, dus het is geen golfje. Ik heb trouwens wel het idee dat het vooral bij m'n linkerborst is en met alleen rechts is hij ook niet altijd tevreden.
En hoe lang duurt het voor een kloof genezen is?

Ik heb rite aids en Purelan, wat kan ik het beste gebruiken?
[ Bericht 2% gewijzigd door Dot. op 18-04-2014 19:37:52 ]