Dat je iedere dag een beetje gepijpt wordt, wil toch niet zeggen dat je iedere dag dezelfde seks hebt?quote:Op maandag 7 april 2014 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij doet in zevenjaar elke dag dezelfde routine wat betreft seks?
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op maandag 7 april 2014 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je iedere dag een beetje gepijpt wordt, wil toch niet zeggen dat je iedere dag dezelfde seks hebt?
" Oke schat.. Jij beft mij 8 minuten, dan pijp ik jou 2, en daarna doen we 3.5 minuut missionaris, en dan sluiten we als gewoonlijk af met 0,7 seconde doggy." Ja. Dat zou wat zijn.
quote:
Niet? Dus dat doe ik verkeerdquote:Op maandag 7 april 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Hell no! Maar seks is geen 'programma' dat je afwerkt
Hoezo heb je het over routine dan?quote:
Waarom? niks mis met beffen maar niet elke dag da .is de spanning er zo af.quote:
Zullen we dan om 21:03 beginnen? Dan kan ik de film nog zien!quote:Op maandag 7 april 2014 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je iedere dag een beetje gepijpt wordt, wil toch niet zeggen dat je iedere dag dezelfde seks hebt?
" Oke schat.. Jij beft mij 8 minuten, dan pijp ik jou 2, en daarna doen we 3.5 minuut missionaris, en dan sluiten we als gewoonlijk af met 0,7 seconde doggy."
Ja. Dat zou wat zijn.
14,2 minuten voor gtstquote:Op maandag 7 april 2014 00:36 schreef rival het volgende:
[..]
Zullen we dan om 21:03 beginnen? Dan kan ik de film nog zien!
Zou dat dan niet voor seks an sich gelden?quote:Op maandag 7 april 2014 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom? niks mis met beffen maar niet elke dag da .is de spanning er zo af.
genoeg varianten die je kan verzinnen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou dat dan niet voor seks an sich gelden?
als je alles maar niet door elkaar haalt...quote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef rival het volgende:
Gewoon de slaapkamer in met voldoende drinken, een zak wiet en een fles babyolie! En dan zie je wel hoe het gaat
Je vergeet de sigaretten, vloei en tipquote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef rival het volgende:
Gewoon de slaapkamer in met voldoende drinken, een zak wiet en een fles babyolie! En dan zie je wel hoe het gaat
ja...balen!!!quote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit gedacht: "Hè fuck, word ik nou alweer gebeft. Alweer een spetterend orgasme. Boooooring".
Niet?quote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit gedacht: "Hè fuck, word ik nou alweer gebeft. Alweer een spetterend orgasme. Boooooring".
Voor wie? Mij? Ik ben alweer 1,5 jaar vrijgezel dus over mij zal het vast niet gaan. Maar wat ik je al duidelijk probeerde te maken. Seks is leuk en je kunt oneindig afwisselen qua standjes.quote:
Haha als het maar spettertquote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
Niet de babyolie drinken iddquote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
als je alles maar niet door elkaar haalt...
Komt toch op hetzelfde neer: beetje die pik in de kut rammen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
genoeg varianten die je kan verzinnen.
Zij mag ook wel iets dragenquote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je vergeet de sigaretten, vloei en tip
Daarom leuk aankleden met spannende plekjes geklooi met eten of sexy lingerie.quote:Op maandag 7 april 2014 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt toch op hetzelfde neer: beetje die pik in de kut rammen.
quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
Wat ben jij een heer zegquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 00:41 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk zouden we eens moeten tellen hoe vaak yats "ben alweer 1,5 jaar vrijgezel" heeft getypt.
quote:Op maandag 7 april 2014 00:41 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk zouden we eens moeten tellen hoe vaak yats "ben alweer 1,5 jaar vrijgezel" heeft getypt.
Vandaag pas twee keer fas. Dat valt dus best mee.quote:Op maandag 7 april 2014 00:41 schreef Fascination het volgende:
deze blijft goed!!quote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
Vandaag is pas 42 minuten bezigquote:Op maandag 7 april 2014 00:42 schreef yats het volgende:
[..]
Vandaag pas twee keer fas. Dat valt dus best mee.
Ow, dan is het zelfs pas 1 keer. Die tijd gaat ook steeds zo snelquote:
Scherpquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
Dank u.quote:
tenzij ik op de badkamer benquote:
Precies. Krijg die klacht ook nooit.quote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
Ik moet over 2 weken én over 3 weken weerquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet over 2 weken én over 3 weken weer
Was loos?quote:
Bovenop alle andereshit: Heb afgelopen week twee dates gehad met een meisje en het klikte geweldig. Dat moest werken, kon niet anders. Nope, ze is niet over haar ex heen ofzo. Twee jaar gezeik, afwijzingen, etc. Word ik blijgemaakt met een dooie mus.quote:Op maandag 7 april 2014 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had je er nog wa......
Sup?
Je hebt 2 leuke dates gehad.quote:Op maandag 7 april 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bovenop alle andereshit: Heb afgelopen week twee dates gehad met een meisje en het klikte geweldig. Dat moest werken, kon niet anders. Nope, ze is niet over haar ex heen ofzo. Twee jaar gezeik, afwijzingen, etc. Word ik blijgemaakt met een dooie mus.
Ai, aan de andere kant, het waren twee leuke dates, dat is beter dan alleen op de bank hangen toch?quote:Op maandag 7 april 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bovenop alle andereshit: Heb afgelopen week twee dates gehad met een meisje en het klikte geweldig. Dat moest werken, kon niet anders. Nope, ze is niet over haar ex heen ofzo. Twee jaar gezeik, afwijzingen, etc. Word ik blijgemaakt met een dooie mus.
Nee. Ik heb teveel tandsteen, altijd al gehad. En dat heeft nu voor ontsteking van mn tandvlees gezorgd. Mijn tandvlees trekt zicht terug en er zitten bacteriën onder. Vandaag al een hele nare behandeling gehad, en over 2 weken weer. Over 3 weken gaan ze de vulling bij mijn voortanden weghalen en opnieuw plaatsen (die zit al 11 jaar, is van het wegwerken van het spleetje tussen mn tanden).quote:
oei... naar... probleemgebit?quote:Op maandag 7 april 2014 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik heb teveel tandsteen, altijd al gehad. En dat heeft nu voor ontsteking van mn tandvlees gezorgd. Mijn tandvlees trekt zicht terug en er zitten bacteriën onder. Vandaag al een hele nare behandeling gehad, en over 2 weken weer. Over 3 weken gaan ze de vulling bij mijn voortanden weghalen en opnieuw plaatsen (die zit al 11 jaar, is van het wegwerken van het spleetje tussen mn tanden).
Kan er niets aan doen. Tandsteen komt gewoon door je speeksel enzoquote:Op maandag 7 april 2014 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oei... naar... probleemgebit?
Kan je er in het vervolg wat aan doen om het te voorkomen of beperken?
Van die raggertjes?quote:Op maandag 7 april 2014 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen. Tandsteen komt gewoon door je speeksel enzo![]()
Kan alleen elke dag met een .. hoe heet dat, zo'n minitandenborsteltje ipv een flos, gaan doen om tandsteenontwikkeling te beperken. Verder word ik doorverwezen naar de mondhygiëniste.
Stomste is gewoon, als ik het had kunnen voorkomen, als het door een oorzaak was, dan had ik nog kwaad op mezelf kunnen zijn dat ik het zover heb laten komen. Maar dit is gewoon.. je hebt het of je hebt het niet![]()
Kwestie van botte pech dus? Enorm zuur, zeker omdat ik uit ervaring weet hoe die behandeling in zijn werk gaat (ik heb hem ooit gehad nadat ik ineens flink tandsteen aan ging maken nadat een van mijn verstandskiezen getrokken was)quote:Op maandag 7 april 2014 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen. Tandsteen komt gewoon door je speeksel enzo![]()
Kan alleen elke dag met een .. hoe heet dat, zo'n minitandenborsteltje ipv een flos, gaan doen om tandsteenontwikkeling te beperken. Verder word ik doorverwezen naar de mondhygiëniste.
Stomste is gewoon, als ik het had kunnen voorkomen, als het door een oorzaak was, dan had ik nog kwaad op mezelf kunnen zijn dat ik het zover heb laten komen. Maar dit is gewoon.. je hebt het of je hebt het niet![]()
Jaquote:Op maandag 7 april 2014 10:57 schreef yats het volgende:
[..]
Kwestie van botte pech dus? Enorm zuur, zeker omdat ik uit ervaring weet hoe die behandeling in zijn werk gaat (ik heb hem ooit gehad nadat ik ineens flink tandsteen aan ging maken nadat een van mijn verstandskiezen getrokken was)
Betekent dat voor jou dat je elk jaar die behandeling krijgt? Of is het eens in de twee/drie jaar?quote:
Elk jaarquote:Op maandag 7 april 2014 10:59 schreef yats het volgende:
[..]
Betekent dat voor jou dat je elk jaar die behandeling krijgt? Of is het eens in de twee/drie jaar?
Oh, mij werd verteld dat ik tandsteen aanmaak door een stofje in mn speeksel. Iedereen heeft dat stofje en de een heeft het meer dan de ander. Mn moeder heeft het ook, dus heb het gewoon van haar geërfd. Dankjewel mamquote:Op maandag 7 april 2014 10:59 schreef rival het volgende:
Je maakt geen tandsteen aan. Je maakt tandplak aan.
Tandplak dat niet verwijderd wordt veranderd in tandsteen.
Tandsteen ontstaat bij de 1 wel sneller dan bij de ander.
kosten bij haar declarerenquote:Op maandag 7 april 2014 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, mij werd verteld dat ik tandsteen aanmaak door een stofje in mn speeksel. Iedereen heeft dat stofje en de een heeft het meer dan de ander. Mn moeder heeft het ook, dus heb het gewoon van haar geërfd. Dankjewel mam
Zij betaalt mn zorgverzekering al, dus dat doe ik alquote:
oh nicequote:Op maandag 7 april 2014 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zij betaalt mn zorgverzekering al, dus dat doe ik al
Ja, maar dat zal ze ook niet haar hele leven blijven doen tochquote:Op maandag 7 april 2014 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zij betaalt mn zorgverzekering al, dus dat doe ik al
Heel zuur, ik heb hem elke 2,5 jaar en dat vind ik al teveel.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt 2 leuke dates gehad.
klinkt goed imho
Ja, maar er zit zoveel meer in. Dat weet ik zeker. Alleen zit haar hoofd nog vol met iemand anders. En iemand als haar vind ik niet snel meer. Geloof me, iemand die zo klikt met mij, die zijn er niet veelquote:Op maandag 7 april 2014 10:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, aan de andere kant, het waren twee leuke dates, dat is beter dan alleen op de bank hangen toch?
Zolang zij bij het ziekenhuis werkt en personeelskorting krijgt welquote:Op maandag 7 april 2014 11:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal ze ook niet haar hele leven blijven doen toch
oe nice ^^quote:Op maandag 7 april 2014 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang zij bij het ziekenhuis werkt en personeelskorting krijgt wel
Niet opgeven.quote:Op maandag 7 april 2014 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar er zit zoveel meer in. Dat weet ik zeker. Alleen zit haar hoofd nog vol met iemand anders. En iemand als haar vind ik niet snel meer. Geloof me, iemand die zo klikt met mij, die zijn er niet veel
Sorry dat ik het zeg maar.... Als ze jou heel geweldig vind, dan zat jij nu in haar hoofd.....quote:Op maandag 7 april 2014 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar er zit zoveel meer in. Dat weet ik zeker. Alleen zit haar hoofd nog vol met iemand anders. En iemand als haar vind ik niet snel meer. Geloof me, iemand die zo klikt met mij, die zijn er niet veel
Middag A, hoe is het met jou dan?quote:Op maandag 7 april 2014 11:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal ze ook niet haar hele leven blijven doen toch
Tja, het is zeker zuur. Maar heeft ze aangegeven het definitief niet te zien zitten met jou? Of wil ze gewoon eerst echt volledig over haar ex heen komen? In dat laatste geval zou ik gewoon even iets meer afstand nemen en haar de ruimte geven het te verwerken. In de tussentijd kun je natuurlijk wel af en toe iets laten horen en duidelijk maken dat je haar nog steeds ziet zitten.quote:Op maandag 7 april 2014 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |