Joh, ik denk dat ik op zich best een simpele operatie zou kunnen verrichten. Als zich niet al te veel complicaties voordoen kan ik best een abces opensnijden denk ik. Of een lichaamsdeel amputeren.quote:Op maandag 7 april 2014 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor opereren heb je geloof ik wel een opleiding nodig.
Hoewel ze daar in Pakistan vast niet zo moeilijk over doen.
Het is inderdaad niet enkel vrij lastig maar ook verboden tegen eenrichtingsverkeer in te gaan.quote:Op maandag 7 april 2014 00:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Alinea 1, nee zeg ik dat?
Alinea 2, ook dat zeg ik niet.
Communiceren met Voorschrift.
Dit is grappig, want homoseksueel en zo.quote:Op maandag 7 april 2014 00:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet enkel vrij lastig maar ook verboden tegen eenrichtingsverkeer in te gaan.
Touche.quote:Op maandag 7 april 2014 00:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dit is grappig, want homoseksueel en zo.
Het zou fijn zijn als we de goedkope klusjes konden uitbesteden.quote:Op maandag 7 april 2014 00:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, ik denk dat ik op zich best een simpele operatie zou kunnen verrichten. Als zich niet al te veel complicaties voordoen kan ik best een abces opensnijden denk ik. Of een lichaamsdeel amputeren.
Maar juist in die mogelijke complicaties zit wat mij betreft de crux van het arts zijn.
Op die fiets. Ik heb mijn hypotheek niet afgesloten om een bedrijf te beginnen, enkel voor de verbouwing van het woonhuis. Elke cent van de bank zit hier in het woonhuis. Uiteraard snap ik dat wanneer de bank beslag legt op mijn woning ze de schuur ook afnemen. Ik hoop dat je wel zo snugger bent om te snappen dat ik doel op het feit dat ik mijn bedrijfje tot nu toe puur uit eigen middelen heb betaald.quote:Op maandag 7 april 2014 00:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Staat het op je grond?
Dan lul je maar wat.
Dat terwijl Oost-Europa juist klaagt over een leegstroom van artsen naar West-Europa.quote:Op maandag 7 april 2014 00:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als we de goedkope klusjes konden uitbesteden.
Maar het is net als met bouwvakkers en schoonmakers; soms zijn dingen nou eenmaal locatiegebonden en dan zit je vast aan dure Nederlanders in plaats van goedkope lage-lonen-arbeiders.
Klimaatverandering ook.quote:Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel als je het inbouwt in het financiële systeem.
Geld is ook slechts een afspraak.
We kunnen vast operatiefabrieken organiseren. In plaats van dure artsen leren we door middel van een basale cursus allerlei "gewone" mensen het verrichten van simpele handelingen, één of twee incisies per persoon, waardoor we van bovenaf de organisatie mensen via een lopende band door een bepaalde sequentie van handelingen kunnen sturen om zo complexe operaties goedkoop uit te laten voeren.quote:Op maandag 7 april 2014 00:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als we de goedkope klusjes konden uitbesteden.
Maar het is net als met bouwvakkers en schoonmakers; soms zijn dingen nou eenmaal locatiegebonden en dan zit je vast aan dure Nederlanders in plaats van goedkope lage-lonen-arbeiders.
Oh zeker, uit nuchter oogpunt van een persoon snap ik volkomen waar jij op doelt en waar je argument vandaan komt. Maar zoals met wel meer dingen; hebben de financiële instellingen daar lak aan en valt je bedrijfs"pand" in deze gewoon onder je hypotheek en derhalve onder ons contract.quote:Op maandag 7 april 2014 00:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Op die fiets. Ik heb mijn hypotheek niet afgesloten om een bedrijf te beginnen, enkel voor de verbouwing van het woonhuis. Elke cent van de bank zit hier in het woonhuis. Uiteraard snap ik dat wanneer de bank beslag legt op mijn woning ze de schuur ook afnemen. Ik hoop dat je wel zo snugger bent om te snappen dat ik doel op het feit dat ik mijn bedrijfje tot nu toe puur uit eigen middelen heb betaald.
Als je alles uit eigen middelen had moeten betalen, had je nu in een huurwoning in Woensel-Noord gezeten. Juist het feit dat je een hypotheek hebt kunnen krijgen, heeft je de vrijheid gegeven die eigen middelen anders aan te wenden.quote:Op maandag 7 april 2014 00:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Op die fiets. Ik heb mijn hypotheek niet afgesloten om een bedrijf te beginnen, enkel voor de verbouwing van het woonhuis. Elke cent van de bank zit hier in het woonhuis. Uiteraard snap ik dat wanneer de bank beslag legt op mijn woning ze de schuur ook afnemen. Ik hoop dat je wel zo snugger bent om te snappen dat ik doel op het feit dat ik mijn bedrijfje tot nu toe puur uit eigen middelen heb betaald.
Ik heb de nodige biertjes achter de kiezen. Gun mij mijn Geer en Goor momenten ook eens.quote:Op maandag 7 april 2014 00:28 schreef De_Guidance het volgende:
Van die mensen die elke keer gaan gniffelen als een homo iets zegt wat seksueel opgevat zou kunnen worden.
Alsof ze allemaal Geer en Goor moeten zijn.
Vooruit, het was ook een algemene klacht.quote:Op maandag 7 april 2014 00:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb de nodige biertjes achter de kiezen. Gun mij mijn Geer en Goor momenten ook eens.
Doe dan niet zo achterlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 00:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh zeker, uit nuchter oogpunt van een persoon snap ik volkomen waar jij op doelt en waar je argument vandaan komt. Maar zoals met wel meer dingen; hebben de financiële instellingen daar lak aan en valt je bedrijfs"pand" in deze gewoon onder je hypotheek en derhalve onder ons contract.
Eat it.
Klopt, dat is gewoon unilateraal besloten. Zoals het heurt.quote:
Je vat een opmerking over le gays wel erg persoonlijk op, aimabel hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 00:28 schreef De_Guidance het volgende:
Van die mensen die elke keer gaan gniffelen als een homo iets zegt wat seksueel opgevat zou kunnen worden.
Dat zou een forse besparing kunnen opleveren.quote:Op maandag 7 april 2014 00:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
We kunnen vast operatiefabrieken organiseren. In plaats van dure artsen leren we door middel van een basale cursus allerlei "gewone" mensen het verrichten van simpele handelingen, één of twee incisies per persoon, waardoor we van bovenaf de organisatie mensen via een lopende band door een bepaalde sequentie van handelingen kunnen sturen om zo complexe operaties goedkoop uit te laten voeren.
quote:Op maandag 7 april 2014 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je alles uit eigen middelen had moeten betalen, had je nu in een huurwoning in Woensel-Noord gezeten. Juist het feit dat je een hypotheek hebt kunnen krijgen, heeft je de vrijheid gegeven die eigen middelen anders aan te wenden.
Hoezo achterlijk, ik stipuleer gewoon feiten.quote:
But you didn't.....quote:Op maandag 7 april 2014 00:32 schreef betyar het volgende:
[..]Ik had het huis ook niet hoeven te verbouwen, zat ik helemaal vrij...............
Nee, het zijn niet allemaal Geer en Goor.quote:Op maandag 7 april 2014 00:28 schreef De_Guidance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |