Ik hou het zo open zodat jij vrij bent om te kiezen met welke zaken het goed of slechter gaat.quote:
Dan moet ik meerdere antwoorden typen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hou het zo open zodat jij vrij bent om te kiezen met welke zaken het goed of slechter gaat.
Ja, Jennifer Lawrence.quote:
aan u de vrijheid welke te bespreken.quote:
Wat?quote:
Werkzaken gaan in ieder geval niet goed. Eigenlijk helemaal afwezig zelfs.quote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
aan u de vrijheid welke te bespreken.
Dan kan ik daar weer op analyseren.
Fax bedrijft zijn geloof met eer.quote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Probeert Fax nogsteeds GvsE te hosselen?
Aanhouder wint toch, wie weet valt ze ooit voor zijn charmes.quote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Probeert Fax nogsteeds GvsE te hosselen?
Euhm.quote:Op zondag 6 april 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aanhouder wint toch, wie weet valt ze ooit voor zijn charmes.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aanhouder wint toch, wie weet valt ze ooit voor zijn charmes.
Als het hem zou lukken, zou hij ook verliezen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.
Nee, in dit geval gaat er door Fax niet gewonnen worden
Troostje daarin sta je niet alleen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Werkzaken gaan in ieder geval niet goed. Eigenlijk helemaal afwezig zelfs.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het hem zou lukken, zou hij ook verliezen.
Nee, dat weet ik.quote:
Die tong kan ik afknippen met mijn nieuwe schaarquote:
Dat ik niemand een avondje met GvE gun. We zijn toch de beschaafde wereld, verdikkeme.quote:
Maar je hebt dus veel vrije tijd?quote:
Niks mis met een avondje GvsE hoorquote:Op zondag 6 april 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik niemand een avondje met GvE gun. We zijn toch de beschaafde wereld, verdikkeme.
quote:
Uhm..quote:
Yes sir. Teveel.quote:
Zodat je 'm altijd bij je kan dragen?quote:Op zondag 6 april 2014 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die tong kan ik afknippen met mijn nieuwe schaar
Herkenbaar helaas. Al werk ik 9 uur in de week.quote:
tuurlijk niet.. Dan kan ik die koken en aan de katten gevenquote:
Hoi. Alles goed?quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. Dan kan ik die koken en aan de katten geven
9 uur is beter dan niets.quote:Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Herkenbaar helaas. Al werk ik 9 uur in de week.
Hij doet net alsof je heul heul gevaarlijk en gemeen bent..quote:Op zondag 6 april 2014 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm..![]()
Ik vermoed dat kaneel het anders bedoeld
En ik denk dat die m niet hoeven, dus dat wordt de klikoquote:
Onderburen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik denk dat die m niet hoeven, dus dat wordt de kliko
Soms ben ik datquote:Op zondag 6 april 2014 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij doet net alsof je heul heul gevaarlijk en gemeen bent..
Mijn hete tong aan je poes voerenquote:Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. Dan kan ik die koken en aan de katten geven
En toch denk ik dat zelfs Kip het niet vreet.quote:
Ik blow veel om de tijd te doden.quote:
Tegen mij moet je echt duidelijk zijn.quote:
Zou ik ook wel willen, maar dat is zo'n duur grapje.quote:
Goed dat je de grap even uitlegt, snapte 'm al niet.quote:Op zondag 6 april 2014 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je indirect toch nog aan een poesje gezeten.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed dat je de grap even uitlegt, snapte 'm al niet.
Dat wel helaas maar af en toe moet kunnen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen, maar dat is zo'n duur grapje.
Dat klopt zeker. Niet te vaak ook, blijft het speciaal.quote:Op zondag 6 april 2014 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat wel helaas maar af en toe moet kunnen.
En veel series kijken. Ben nu bezig met Black Sails over piraten.
Stonendsexquote:Op zondag 6 april 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Niet te vaak ook, blijft het speciaal.
Nog nooit gehad. Wel tipsy/dronken.quote:
Dan word je zo geil als boter, he.quote:
Alleen weet ik nooit hoe de drank gaat vallen, dat is wel het nadeel.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan word je zo geil als boter, he.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen weet ik nooit hoe de drank gaat vallen, dat is wel het nadeel.Soms word ik ook gewoon heel slaperig. Of verschrikkelijk vervelend en kinderachtig.
Kan ook leuk zijn.quote:
Ik had er eentje in mijn nek gisterenquote:Op zondag 6 april 2014 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je indirect toch nog aan een poesje gezeten.
Ik heb die vergelijking nooit gesnapt.quote:Op zondag 6 april 2014 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan word je zo geil als boter, he.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen weet ik nooit hoe de drank gaat vallen, dat is wel het nadeel.Soms word ik ook gewoon heel slaperig. Of verschrikkelijk vervelend en kinderachtig.
Beter ergens andersquote:Op zondag 6 april 2014 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had er eentje in mijn nek gisteren
Ik ook niet. Misschien omdat het smelt en glibberig wordt?quote:Op zondag 6 april 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb die vergelijking nooit gesnapt.
Ik associeer geil niet met boter.
Ja. Random mensen gaan uitlachen en belachelijk maken. Niet leuk voor degene die eventueel seks met je wilt hebben.quote:
Helemaal niets hoor. Maar variatie mag er wezen, toch?quote:
Geeft nietquote:Op zondag 6 april 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hear hear.quote:
Mja, als je dat soort dingen ervoor nodig hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Helemaal niets hoor. Maar variatie mag er wezen, toch?
Iemand botste tegen je op?quote:Op zondag 6 april 2014 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had er eentje in mijn nek gisteren
Denk eens niet zo zwart-wit. Dat het leuk is betekent niet dat je het nodig hebt. Of doe jij het alleen in missionaris positie?quote:Op zondag 6 april 2014 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hear hear.
[..]
Mja, als je dat soort dingen ervoor nodig hebt.
Yup, uiteraard.quote:Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk eens niet zo zwart-wit. Dat het leuk is betekent niet dat je het nodig hebt. Of doe jij het alleen in missionaris positie?
Kan ook leuk zijn maar dan moet het wel ruig.quote:Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk eens niet zo zwart-wit. Dat het leuk is betekent niet dat je het nodig hebt. Of doe jij het alleen in missionaris positie?
Jammer. Seks met jou is dus niet leuk.quote:
Met het doel om zich voort te planten en verder niets.quote:Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon doggystyle. Kun je veel ruiger zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn maar dan moet het wel ruig.
Dan roept hij: "Benen wijd voor het vaderland".quote:Op zondag 6 april 2014 23:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met het doel om zich voort te planten en verder niets.
Dat lijkt me echt niets, altijd hetzelfde standje.quote:Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om bij te leren.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan roept hij: "Benen wijd voor het vaderland".
Reverse cowgirlquote:Op zondag 6 april 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon doggystyle. Kun je veel ruiger zijn.
I like your style 8)quote:Op zondag 6 april 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Of gewoon cowboy-style feerquote:Op zondag 6 april 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Reverse is minder leuk dan de gewone cowgirl.quote:
Als ik je met missionaris in je gezicht ga rammen is dat minder ruig dan met doggy op je kont slaanquote:Op zondag 6 april 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Woof.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 23:52 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik je met missionaris in je gezicht ga rammen is dat minder ruig dan met doggy op je kont slaan?
Ik zag dat eerste echt voor me.quote:Op zondag 6 april 2014 23:52 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik je met missionaris in je gezicht ga rammen is dat minder ruig dan met doggy op je kont slaan
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op zondag 6 april 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Reverse is minder leuk dan de gewone cowgirl.
Wat?quote:Op zondag 6 april 2014 23:52 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik je met missionaris in je gezicht ga rammen is dat minder ruig dan met doggy op je kont slaan
Die spin gisteren.quote:Op zondag 6 april 2014 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms ben ik dat
Dan steek ik spinnen in de fik met deo en een aansteker enzo en dan lach ik heel hard.
Iemands rug?quote:Op zondag 6 april 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebbenDat uitzicht
Fuck ik wilde gaan slapen.....
Je hebt dan juist geen uitzicht toch?quote:Op zondag 6 april 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebbenDat uitzicht
Fuck ik wilde gaan slapen.....
quote:Op zondag 6 april 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon op je rug liggen en een vrouw zichzelf klaar laten rijden is ook erg fijn voor je ego.
Je bedoelt dat kleine friemelbeestje wat nieteens goed zichtbaar was?quote:
Lazy bastard. Zelf actief meedoen is leukerquote:Op zondag 6 april 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon op je rug liggen en een vrouw zichzelf klaar laten rijden is ook erg fijn voor je ego.
Nee, ben ik het niet mee eens... Dan doet ze al het werk zelf..quote:Op zondag 6 april 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met al dat gepraat over seks, dacht ik even dat het over een piemel ging.quote:Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bedoelt dat kleine friemelbeestje wat nieteens goed zichtbaar was?
Dat dus.quote:Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Lazy bastard. Zelf actief meedoen is leuker
Ja maar vrouwen zijn er gek op uiteraard beweeg je wel mee.quote:Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Niet alle.quote:Op zondag 6 april 2014 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen zijn er gek op uiteraard beweeg je wel mee.
Ja, maar zoiets lijkt me wel supergeil. Een vrouw die zichzelf klaar rijdt dus.quote:Op zondag 6 april 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]Zoals jij het zegt klinkt het echt matig.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met al dat gepraat over seks, dacht ik even dat het over een piemel ging.
Maar in de praktijk is het dat nietquote:Op zondag 6 april 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]Zoals jij het zegt klinkt het echt matig.
Ik zie alleen maar een luie flikker die dan zelf ook klaargereden wordt.quote:Op zondag 6 april 2014 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar zoiets lijkt me wel supergeil. Een vrouw die zichzelf klaar rijdt dus.
Ja, die.quote:Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bedoelt dat kleine friemelbeestje wat nieteens goed zichtbaar was?
Het is wel een apart iets. Opwindend om te zien, opwindend dat je er deel van uitmaakt. Maar je bent helderder, zeg maar. Dus je geniet er op een andere manier van.quote:Op zondag 6 april 2014 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Afwisseling gaat het om als je het mij vraagt.. En daar hoort dat dus ook bij.quote:Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je dus even wegdenken, he.quote:Op zondag 6 april 2014 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een luie flikker die dan zelf ook klaargereden wordt.
Jij bent niet graag incontroll?quote:Op zondag 6 april 2014 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh ja uiteraard.quote:Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij doet alleen aan Missionaris zeg je net
Nee, oké. Maar ja, ik kan dan ook niet klaarkomen door te neuken.quote:Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je dus even wegdenken, he.
Ik lachte.quote:Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer die rug en kont, en die lipjes die strak om m'n pik zitten boh![]()
* Complicatisme
Ghhehequote:Op zondag 6 april 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met al dat gepraat over seks, dacht ik even dat het over een piemel ging.
Eigenlijk niet, nee.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn samsung taal.quote:
Timen om samen klaar te komen is trouwens ook supergeilquote:Op zondag 6 april 2014 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet zo vanquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Timen om samen klaar te komen is trouwens ook supergeil
Zou bij mij niet lukken. Tegen de tijd dat ik klaarkom, is de volgende ijstijd aangebroken.quote:Op zondag 6 april 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lastige opdracht, maar als dat luktquote:Op zondag 6 april 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh haiquote:Op maandag 7 april 2014 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou bij mij niet lukken. Tegen de tijd dat ik klaarkom, is de volgende ijstijd aangebroken.
69 is not just a number feerquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou bij mij niet lukken. Tegen de tijd dat ik klaarkom, is de volgende ijstijd aangebroken.
Eerst ritme bepalen dan als je er bijna bent vrouw laten rijden.quote:Op zondag 6 april 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |