Ja dat wel spaghetti en macaroni. Ik maak dat vaak nog wel volgens haar recept. Nasi en Bami kwamen van de Chinees. Ging ik met een pan er naar toequote:Op zondag 6 april 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurljk ok een hele andere tijd wat koken betreft, ik moet zeggen dat mijn moeder in vergelijking met moeders van vriendinnetjes best modern kookte, bami, nasi en macaroni stond bij ons weleens op het menu, al was mijn vader er niet dol op want "daar eet je de honger mee in je lijf".
Less is morequote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
macaroni is volgens mijn moedah:
elleboogjes macaroni
smak
1 ui
1 blikje geconcentreerde tomatenpuree
Zoiets ja maar dan een halve fles ketjupquote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
elleboogjes macaroni
smak
1 ui
Dan was mijn moeder beter, die deed er nog een zakje bij.quote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
elleboogjes macaroni
smak
1 ui
quote:Op zondag 6 april 2014 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte ook weleens lapskous, kennen jullie dat?
En gehakt.quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoiets ja maar dan een halve fles ketjup
Vis en een beer vormquote:
Ja gehakt bij de spaghetti en ham bij de macaroniquote:Op zondag 6 april 2014 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gehakt.
Maar we kregen er wel geraspte kaas en schijfjes banaan bij
Toen vond ik het lekker, maar toen was ik ook net zoveel gewend. Ik heb het nooit meer gemaakt sinds ik niet meer thuis woon, maar dat zal ook een reden hebben,denk ik dan.quote:
Hingen ze ook aan de muurquote:
Mijn vader heeft genoeg gemaakt, ik heb 5 zussenquote:Op zondag 6 april 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Mijn vader heeft nooit wat gemaakt ...
Ja gouden kronen en zo...
Da's weer andere pap.quote:Op zondag 6 april 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft genoeg gemaakt, ik heb 5 zussen
Mijn vader was zelfs stads klokken maker, zelfs de kerk klokkenquote:Op zondag 6 april 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft genoeg gemaakt, ik heb 5 zussen
quote:
Lolquote:
Gewoon een glazen schaaltje, niks vormen.quote:
Heeft ze het overleefd?quote:Op zondag 6 april 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
Mijn moeder zat ooit in de 5 uur show bij Amanda Spoel ..
Dus iedereen kon naar het klokkenspel van je vader luisterenquote:Op zondag 6 april 2014 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader was zelfs stads klokken maker, zelfs de kerk klokken
1 rookworst in 6 stukjesquote:Op zondag 6 april 2014 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon een glazen schaaltje, niks vormen.
maar wij wel het schaaltje optillen of het bitterkoekje er wel inzat.
Ik moest het even googelen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
Mijn moeder zat ooit in de 5 uur show bij Amanda Spoel ..
quote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus iedereen kon naar het klokkenspel van je vader luisteren
Dropje?quote:
Hele zak maakt je leegquote:
in de uitzending met Henny Huisman?quote:Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Daarna zag ze voor het eerst haar eerste kleinkind ...
Huh? hoe danquote:
Ja ja maar de hoe en wat, waarom en waarom welquote:Op zondag 6 april 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet wel vroeger .. toen we nog geen internet hadden en zo ... Weet je nog?
Dat Google je maar hoor...quote:Op zondag 6 april 2014 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ja maar de hoe en wat, waarom en waarom wel
Nee ik ga mijn bed in, die fok nachtdienst breekt me opquote:
Ja ik ook zo .. Morgen weer vroeg op ..quote:Op zondag 6 april 2014 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ga mijn bed in, die fok nachtdienst breekt me op
In 1977 was dat wel een lekker stuk.quote:Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee
Was dat niet de drummer van Jerney Kaagman?
Dat komt omdat dat blauwe pak zo strak zatquote:Op zondag 6 april 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Alhoewel ze toen ook al erg stijfjes stond te dansen
Nee, van Margriet Eshuis in de band Lucifer.quote:Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee
Was dat niet de drummer van Jerney Kaagman?
Toen was ik afgeleid door andere dingen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Alhoewel ze toen ook al erg stijfjes stond te dansen
Oh jaquote:Op zondag 6 april 2014 23:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, van Margriet Eshuis in de band Lucifer.
Dat was niet mijn afdeling.quote:
Saroma pistache of banaan...quote:Op maandag 7 april 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
Wilde ik vandaag Saroma eten als toetje, blijkt dat die gekke supermarkt dat niet meer verkoopt.
Banaan idd!quote:
Heerlijk chemisch, maar toch lekker!quote:Op maandag 7 april 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Banaan idd!
Al jaren niet meer aan gedacht, maar vandaag schoot het me plots te binnen en had meteen zin....helaas.
Bij mij om de hoek dan waarschijnlijk... Kom er zelf eigenlijk nooitquote:Op maandag 7 april 2014 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk chemisch, maar toch lekker!
Heb het onlangs nog wel gezien bij een Indoneschische toko, geloof ik...
Ow....bedankt voor de tip. Zal daar eens gaan kijken.quote:Op maandag 7 april 2014 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk chemisch, maar toch lekker!
Heb het onlangs nog wel gezien bij een Indoneschische toko, geloof ik...
Geen idee, want ik heb het na mijn jeugd nooit meer gegetenquote:Op maandag 7 april 2014 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....bedankt voor de tip. Zal daar eens gaan kijken.
Alhoewel het aanbod in Amsterdam wrs wat ruimer zal zijn als in Assen.
Dat is dan nog niet eens zo heel lang geleden ,,,quote:Op maandag 7 april 2014 19:27 schreef sacha het volgende:
en nu wil mijn Aap geen pudding meer maken want het is een ander pakje met een andere naam
das al een tijdje van die klote dokterquote:Op maandag 7 april 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan nog niet eens zo heel lang geleden ,,,
Nee, niet bij Toko Makasar, maar bij één van de groothandels in Duivendrecht, bij de Makro.quote:Op maandag 7 april 2014 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek dan waarschijnlijk... Kom er zelf eigenlijk nooit
Wel eens geweest, maar ben niet frequent...quote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet bij Toko Makasar, maar bij één van de groothandels in Duivendrecht, bij de Makro.
En dat je nog nooit bij Makasar bent geweest is een gemis in je leven...
Op vrijdag en zaterdag verse pangsit zoals je nog nooit gegeten hebt, pasteitjes en risolles om je vingers bij op te eten en loempia's met selfmade chili saus.quote:Op maandag 7 april 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens geweest, maar ben niet frequent...
Doe eens even je best om het terug te kopen dan.quote:Op maandag 7 april 2014 19:25 schreef sacha het volgende:
is ingelijfd door die dokter Oetker, heet nu kloppudding
En dat op a Monday ....quote:Op maandag 7 april 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest googelen. Haar vader kende ik dan weer wel.
ik vond het zo leuk dat Geldof met Yates ging datenquote:Op maandag 7 april 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest googelen. Haar vader kende ik dan weer wel.
Hoor net dat mn dochter over 2 week naar Mexico gaat ... Doet ze toch nog iets goeds van mn toelage....quote:
Sam v Houtenstraatquote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet bij Toko Makasar, maar bij één van de groothandels in Duivendrecht, bij de Makro.
En dat je nog nooit bij Makasar bent geweest is een gemis in je leven...
quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef sacha het volgende:
mijn Aap heeft een bed gemaakt in 2 grote dozen, lekker cosy
Oh ja sorryquote:Op maandag 7 april 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo hard, er moet nog wel wat overblijven daar...
ik zal het hem dit nummer morgen laten horenquote:
Oi, heeft 'ie daar problemen mee?quote:Op maandag 7 april 2014 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal het hem dit nummer morgen laten horen![]()
hij gaat altijd in een doos of onder de tafel zitten als het te druk is in zijn hoofd
Ligt wel wat buiten het centrum...quote:Op maandag 7 april 2014 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
maar als ik weer in het Amsterdamse ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |