Het heeft maar even geduurd voor ze daar achterkwamen dat de avondspits niet om 18:00 stopt ..quote:Op maandag 7 april 2014 18:35 schreef James1988 het volgende:
HTM heeft de avondspits een uurtje verlengd. Iedere 5 minuten een tram op mijn traject i.p.v. iedere 15 minuten
Een half jaar ongeveerquote:Op maandag 7 april 2014 18:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het heeft maar even geduurd voor ze daar achterkwamen dat de avondspits niet om 18:00 stopt ..
In Den Haag kwam net een flinke regenbui voorbij, maar inmiddels is het weer flink lichter aan het worden.quote:Op maandag 7 april 2014 18:47 schreef b2py het volgende:
Code-Oranje afgekondigd voor westelijke randstad, morgen weer klagen dat NS preventief had moeten schrappen?
Mooi stom, trein heeft +15 en de kering wordt nu wel penibel inclusief vervolgvertraging. De Benelux kan die drie/vier minuten prima hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 18:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
In Den Haag kwam net een flinke regenbui voorbij, maar inmiddels is het weer flink lichter aan het worden.
Groeten vanuit een Benelux waar net een vertraagde IC voor is geduwd
edit: IC ingehaald vlak na Rijswijk
niks aan de hand hierquote:Op maandag 7 april 2014 18:47 schreef b2py het volgende:
Code-Oranje afgekondigd voor westelijke randstad, morgen weer klagen dat NS preventief had moeten schrappen?
Toch wel een interessante situatie nu ik er eens over nadenk. Want wat betekent dit?quote:
En 72 uur geen treinverkeer in het hele land, wat is dat?quote:
Een leuke puinhoopquote:Op maandag 7 april 2014 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En 72 uur geen treinverkeer in het hele land, wat is dat?
Oh, "gelukkig maar".quote:Op maandag 7 april 2014 19:10 schreef James1988 het volgende:
Op de plekken waar het 's ochtends niet lukte werd het 's avonds.
Ik denk dat voor zaken als verlichting of de remhendel geen sleutel nodig is.quote:Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wel een interessante situatie nu ik er eens over nadenk. Want wat betekent dit?
OF
1. de conductrice heeft een stuurstroomsleutel (waarom?)
OF
2. de stuurtafel heeft geen stuurstroomsleutel nodig.
ra ra
Punctualiteit 100%.quote:Op maandag 7 april 2014 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En 72 uur geen treinverkeer in het hele land, wat is dat?
En voor sluitseinen onder de zak van de machinist?quote:Op maandag 7 april 2014 19:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik denk dat voor zaken als verlichting of de remhendel geen sleutel nodig is.
Een week absolute rust inclusief niet naar de kroeg aankomende zaterdag. Krijg ebola.quote:
Kroeg naar jou brengen?quote:Op maandag 7 april 2014 19:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Een week absolute rust inclusief niet naar de kroeg aankomende zaterdag. Krijg ebola.
En geen fok, en geen facebook. Bijbelstudie. Wegwezen hup kssjtquote:Op maandag 7 april 2014 19:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Een week absolute rust inclusief niet naar de kroeg aankomende zaterdag. Krijg ebola.
twitter:NS_online twitterde op maandag 07-04-2014 om 19:35:24Van en naar Eindhoven: geen treinverkeer door beperkingen op last van politie. http://t.co/axyyfHsO3W #Ehv reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |