Ah. Via via! Altijd goed.quote:Op zondag 6 april 2014 22:52 schreef Sanchezs het volgende:
[..]
Ik heb via via een Cannondale super six evo kunnen overnemen. Bij de fm een meting laten doen en met enkel een andere andere stuurpen precies goed voor mijn lengte
Wtf is er met die andere 100 man gebeurd?quote:Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef Patroon het volgende:
Die vikingtour, was idd zoals verwacht vol met valpartijen. 140 man aan de start met amateurs en renners zonder licentie. Levensgevaarlijk dus, renners die diep in het rood rijden doen rare dingen, vooral als ze weinig ervaring hebben. Zijn maar 40 gefinished. Ploeggenoten 13 en 15e
Ik mag hopen bij de fabrikantquote:
De wit groen blauwe variant.quote:Op zondag 6 april 2014 22:57 schreef Oksel het volgende:
Nee hoor, mooie bak. Zwart wit? Is helemaal in de laatste tijd schijnt.
Ligge daar nog.quote:Op zondag 6 april 2014 22:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wtf is er met die andere 100 man gebeurd?
Ik stond iets meer naar links maar t lijkt er wel wat op ja.quote:
Kan jij ook voetballen patroon?quote:Op zondag 6 april 2014 23:08 schreef Patroon het volgende:
Ik heb serieus nog eens de TT gelezen omdat ik dacht in het verkeerde topic te zitten.
Ja goeie. Yankee is wel een goede libero denk ik.quote:Op zondag 6 april 2014 23:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stond iets meer naar links maar t lijkt er wel wat op ja.
Laten we met yankee een team opzetten. Kano mag keepen.
Gewicht ook. Wel iets stijver/beter maar schoentjes van 100 e zijn ook prima.quote:Op zondag 6 april 2014 23:09 schreef Sanchezs het volgende:
Ik zit een beetje te kijken naar nieuwe schoenen, maar zit er nu echt zoveel verschil tussen schoenen van 100 euro en die van 300 euro of is het voornamelijk de naam waarvoor je betaald?
Yankee lijkt me type Koeman. Spijkerhard schot alles.quote:Op zondag 6 april 2014 23:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja goeie. Yankee is wel een goede libero denk ik.
Ik wil wel linksback staan.
Ok goed genoeg. Eerst eens beginnen en daarna doorselecteren.quote:Op zondag 6 april 2014 23:12 schreef JanCees het volgende:
Ik ben linksbenig en fysiek sterk. Kan alleen niet zo goed voetballen.
Oke, het is natuurlijk niet een onderdeel van de uitrusting waar je echt op moet bezuinigen..quote:Op zondag 6 april 2014 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewicht ook. Wel iets stijver/beter maar schoentjes van 100 e zijn ook prima.
En anders doe je zoals onze minder bedeelde topicgenoten en bestel je het uit China
Hoe duurder de schoen hoe beter.quote:Op zondag 6 april 2014 23:09 schreef Sanchezs het volgende:
Ik zit een beetje te kijken naar nieuwe schoenen, maar zit er nu echt zoveel verschil tussen schoenen van 100 euro en die van 300 euro of is het voornamelijk de naam waarvoor je betaald?
Ja klopt. Misschien ook wel een kopsterke spits.quote:Op zondag 6 april 2014 23:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yankee lijkt me type Koeman. Spijkerhard schot alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |