Heeft Dordt geen periode titel?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Het virtuele schema voor pro/deg
[ afbeelding ]
Gek dat rkc als nummer 16 moet vechten tegen de nummer 2 van de JL, als ze beiden hun eerste pot winnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah. Dacht dat Willem 2 ze had ingehaald.quote:
De Graafschap-NEC zou ik graag willen zien, maar volgens dit schema zit dat er dus niet in?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Met die pauper van voetbal fans de eredivisie in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:51 schreef Halcon het volgende:
Als FCDB beetje in vorm is, promoveren ze gewoon
Ok.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:51 schreef Halcon het volgende:
Als FCDB beetje in vorm is, promoveren ze gewoon
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met die pauper van voetbal fans de eredivisie in.
Aardig fanatieke aanhang, eredivisie-waardige stad. Dat kan je van een RKC of Heracles niet zeggen. Wat dat betreft zou het wel een verbetering zijn. Al gok ik erop dat geen enkele JL-club via de nacompetitie promoveert.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met die pauper van voetbal fans de eredivisie in.
Nee bij Den Bosch zit het lekker volquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Aardig fanatieke aanhang, eredivisie-waardige stad. Dat kan je van een RKC of Heracles niet zeggen. Wat dat betreft zou het wel een verbetering zijn. Al gok ik erop dat geen enkele JL-club via de nacompetitie promoveert.
Was jij die stoere boy die stoer deed in zijn auto maar niet meer zo'n stoere boy was toen zijn auto stil was gevallen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:06 schreef bamibij het volgende:
Den Bosch is bijna even pauper als Oss qua 'harde kern'.
Hebben nooit zin behalve als je met 3 man naar je auto loopt. Dan durven ze iineens wel
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was jij die stoere boy die stoer deed in zijn auto maar niet meer zo'n stoere boy was toen zijn auto stil was gevallen?
2 internethelden hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:19 schreef bamibij het volgende:
Hahah nee dat was ik niet.
Was jij die harde die afbelde maar na de wedstrijd kleine groepjes opwachtte?
Hehe, dat was ik niet. Ik ben niet zo'n beller.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:19 schreef bamibij het volgende:
Hahah nee dat was ik niet.
Was jij die harde die afbelde maar na de wedstrijd kleine groepjes opwachtte?
Groningen speelt nog wel degelijk ergens voorquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als Roda 1 van de 3 resterende wedstrijden weet te winnen, heeft NEC een groot probleem. Vanwege een slechter doelsaldo moeten ze dan in totaal 2 punten halen tegen AZ, Twente en Ajax. Om nog maar te zwijgen over het scenario dat Roda meer als 3 punten haalt. Tegen Twente zal Roda wel geen punten halen maar de wedstrijden tegen Groningen en Go Ahead zie ik met angst en beven tegemoet, die spelen dan waarschijnlijk nergens meer voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |