Ah hehe, lange termijn geheugen laat me wel eens in de steekquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:44 schreef Mark het volgende:
[..]
NEC overwinterde Europees 5 jaar geleden....
Ik heb nooit gejankt maar ben wel eens een paar keer heel kwaad of gefrusteerd geweest met die 7 jaar met Ajaxquote:Op maandag 7 april 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moest huilen toen Feyenoord thuis van de graafschap verloor onder been.
[ afbeelding ]
Onder Gullit verloren ze met 4-1 tegen FC Den Bosch.quote:Op maandag 7 april 2014 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet je nog toen Feyenoord paar jaar terug met een extreem magere reeks bezig was en zelfs van Heracles niet kon winnen?
OT: de 2-3 van Feyenoord tegen Roda JC op 10 mei 2009, dat was pas erg....quote:Op dinsdag 8 april 2014 06:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onder Gullit verloren ze met 4-1 tegen FC Den Bosch.
Dat was m.i. de ´closest escape´ ooit. Het voorkwam toen de rechtstreekse degradatie. In de nacompetitie werd Cambuur pas in de slotminuten van de derde wedstrijd verslagen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:05 schreef Mark het volgende:
[..]
OT: de 2-3 van Feyenoord tegen Roda JC op 10 mei 2009, dat was pas erg....
Ik ben overigens wel blij dat dat toen gebeurde. Het heeft namelijk een prachtige roman opgeleverd: Extra Tijd van AHJ Dautzenberg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat was m.i. de ´closest escape´ ooit. Het voorkwam toen de rechtstreekse degradatie. In de nacompetitie werd Cambuur pas in de slotminuten van de derde wedstrijd verslagen.
Ik heb nog de tijd meegemaakt (niet live op tv maar op de radio) dat NEC tegen het roemruchte Barcelona speelde in de Oude Gofferd? en zelfs bijna won.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:44 schreef Mark het volgende:
NEC overwinterde Europees 5 jaar geleden....
En dat Feyenoord toen een penalty kreeg wegens hands van een Roda speler terwijl overduidelijk een Feyenoord speler hands maakte. De penalty werd gemist...quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat was m.i. de ´closest escape´ ooit. Het voorkwam toen de rechtstreekse degradatie. In de nacompetitie werd Cambuur pas in de slotminuten van de derde wedstrijd verslagen.
Sterker nog, ze wonnen. Met 3-2. Als 1e divisie club.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb nog de tijd meegemaakt (niet live op tv maar op de radio) dat NEC tegen het roemruchte Barcelona speelde in de Oude Gofferd? en zelfs bijna won.
Nee hoor, ze verloren met 2-3 na met 2-0 voor te hebben gestaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Sterker nog, ze wonnen. Met 3-2. Als 1e divisie club.
quote:Op maandag 7 april 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moest huilen toen Feyenoord thuis van de graafschap verloor onder been.
[ afbeelding ]
Emotie kansloos noemen. Kansloos.quote:Op maandag 7 april 2014 13:45 schreef Caland het volgende:
Ben ik de enige die dat kansloze gejank op de tribunes in Nijmegen en Kerkrade maar niet begrijpt? Het lijkt wel een wedstrijdje te worden wie het liefst op TV wil komen.![]()
Er zijn toch nog gewoon een aantal wedstrijden te spelen?
Wat is 040?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Emotie kansloos noemen. Kansloos.
Heb ook gejankt in 040 in 2010 toen ik daar met Feyenoord was. Kansloos man, waren nog gewoon een aantal wedstrijden te spelen.
Op 010 en 020 na, moet ik die netnummers altijd Googelenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is 040?
Over kansloos gesproken...
Als je 12 jaar bent kan ik het nog wel begrijpen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Op 010 en 020 na, moet ik die netnummers altijd Googelen![]()
Maar ik vind 010 en 020 ook al kansloos trouwens.
Eindhovuh de gekste.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is 040?
Over kansloos gesproken...
Nee hoor. Ik snapte het moment gewoon niet, dat heb ik ook geprobeerd uit te leggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Eindhovuh de gekste.
Maar als ik je goed begrijp vind jij emotie bij sport dus maar onzin. Alsof die mensen zitten te janken omdat ze zo graag op tv willen komen, paar uien in hun binnenzak en gaan. Pfff. Opstelten zal trots op je zijn.
Je zou hooguit een beetje kunnen relativeren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:20 schreef bamibij het volgende:
Als je emoties nou eens zou kunnen reguleren he...
vechten, wij gooien de handdoek nog nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik snapte het moment gewoon niet, dat heb ik ook geprobeerd uit te leggen.
Het is niet zo dat nu pas duidelijk werd dat ze tegen degradatie vochten.
Heeft Dordt geen periode titel?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Het virtuele schema voor pro/deg
[ afbeelding ]
Gek dat rkc als nummer 16 moet vechten tegen de nummer 2 van de JL, als ze beiden hun eerste pot winnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah. Dacht dat Willem 2 ze had ingehaald.quote:
De Graafschap-NEC zou ik graag willen zien, maar volgens dit schema zit dat er dus niet in?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Met die pauper van voetbal fans de eredivisie in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:51 schreef Halcon het volgende:
Als FCDB beetje in vorm is, promoveren ze gewoon
Ok.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:51 schreef Halcon het volgende:
Als FCDB beetje in vorm is, promoveren ze gewoon
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met die pauper van voetbal fans de eredivisie in.
Aardig fanatieke aanhang, eredivisie-waardige stad. Dat kan je van een RKC of Heracles niet zeggen. Wat dat betreft zou het wel een verbetering zijn. Al gok ik erop dat geen enkele JL-club via de nacompetitie promoveert.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met die pauper van voetbal fans de eredivisie in.
Nee bij Den Bosch zit het lekker volquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Aardig fanatieke aanhang, eredivisie-waardige stad. Dat kan je van een RKC of Heracles niet zeggen. Wat dat betreft zou het wel een verbetering zijn. Al gok ik erop dat geen enkele JL-club via de nacompetitie promoveert.
Was jij die stoere boy die stoer deed in zijn auto maar niet meer zo'n stoere boy was toen zijn auto stil was gevallen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:06 schreef bamibij het volgende:
Den Bosch is bijna even pauper als Oss qua 'harde kern'.
Hebben nooit zin behalve als je met 3 man naar je auto loopt. Dan durven ze iineens wel
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was jij die stoere boy die stoer deed in zijn auto maar niet meer zo'n stoere boy was toen zijn auto stil was gevallen?
2 internethelden hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:19 schreef bamibij het volgende:
Hahah nee dat was ik niet.
Was jij die harde die afbelde maar na de wedstrijd kleine groepjes opwachtte?
Hehe, dat was ik niet. Ik ben niet zo'n beller.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:19 schreef bamibij het volgende:
Hahah nee dat was ik niet.
Was jij die harde die afbelde maar na de wedstrijd kleine groepjes opwachtte?
Groningen speelt nog wel degelijk ergens voorquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als Roda 1 van de 3 resterende wedstrijden weet te winnen, heeft NEC een groot probleem. Vanwege een slechter doelsaldo moeten ze dan in totaal 2 punten halen tegen AZ, Twente en Ajax. Om nog maar te zwijgen over het scenario dat Roda meer als 3 punten haalt. Tegen Twente zal Roda wel geen punten halen maar de wedstrijden tegen Groningen en Go Ahead zie ik met angst en beven tegemoet, die spelen dan waarschijnlijk nergens meer voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |