SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mad skills.Naam in DM?
[..]
Daar wil Snowbells dus ook geld voor. Ik vind dat jullie vrouwen maar overdrijven, zo'n kind kan je makkelijk verzorgen.
Niet dan?quote:
Ik kijk teveel dumpertquote:
Hij heeft nu gewoon voor eeuwig mij bij zich.quote:
Afwachten tot je zeker weet of ik überhaupt wel de vader ben zeker? Je was altijd al een dorpsslet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft nu gewoon voor eeuwig mij bij zich.Is dat niet lief? Ik twijfel nog of rodawa op zijn andere arm moet worden getatoeëerd maar dat is ook weer afwachten
Ze moet je voor meer voor de rechter slepen..quote:Op zondag 6 april 2014 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet dan?
Wees eens objectief: als moeder zijnde heb je toch niet maandelijks 200 euro alimentatie nodig van de vader? Zij eist dat dus van mij.
Jij was mijn one & onlyquote:Op zondag 6 april 2014 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Afwachten tot je zeker weet of ik überhaupt wel de vader ben zeker? Je was altijd al een dorpsslet.
ben ik een paar weken in de tijd gereisd of doen jullie alsofquote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij was mijn one & only![]()
![]()
Toen ik zwanger bleek te zijn ben je gewoon gevlucht.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef c-u-t-e het volgende:
Goh, live GTST..
Net zo slecht geacteerd als de serie op tv..
Dat is alleen maar slecht voor dat kind. Ik denk tenminste in het belang van Armani.quote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ze moet je voor meer voor de rechter slepen..
De reden heb ik al uitgelegd, dat ga ik hier niet nog eens doen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij was mijn one & only![]()
![]()
Toen ik zwanger bleek te zijn ben je gewoon gevlucht.
Dat je ook nog eens aids had maakt de boel er niet beter op.quote:Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is alleen maar slecht voor dat kind. Ik denk tenminste in het belang van Armani.
[..]
De reden heb ik al uitgelegd, dat ga ik hier niet nog eens doen.
Aah toee, maak het nog wat spannender.. VERTEL!quote:Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is alleen maar slecht voor dat kind. Ik denk tenminste in het belang van Armani.
[..]
De reden heb ik al uitgelegd, dat ga ik hier niet nog eens doen.
FOK!quote:
Ik wil op zich wel, maar heb nog niks gegeten, dus dat ga ik eerst even snel opzetten. Over een half uurtje kan ik er zijn.quote:
Ik bleek ook nog aids te hebben, dat maakte de boel er niet beter op.quote:Op zondag 6 april 2014 21:14 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Aah toee, maak het nog wat spannender.. VERTEL!
Hahahaha.. Jullie zijn geweldig..quote:Op zondag 6 april 2014 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik bleek ook nog aids te hebben, dat maakte de boel er niet beter op.
En als ik achter je stond zag ik je op facebook allemaal 'sharing is caring'-plaatjes delen. Ik heb zelf geen FB, dus doe ik het eens zo, is het weer niet goed.quote:Op zondag 6 april 2014 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind dat anders niet zo geweldig.
quote:
Weet je wat, fuck Armani. Ik geef hem wel weg op de markt en dan praten we het uit.quote:Op zondag 6 april 2014 21:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En als ik achter je stond zag ik je op facebook allemaal 'sharing is caring'-plaatjes delen. Ik heb zelf geen FB, dus doe ik het eens zo, is het weer niet goed.
Oh nee aids is tsjah, aids.. Niks leuks aan..quote:Op zondag 6 april 2014 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind dat anders niet zo geweldig.
Meid. De struggle is real.quote:Op zondag 6 april 2014 21:20 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh nee aids is tsjah, aids.. Niks leuks aan..
Maar dat maakt jullie toch niet minder leuk?
Of vind jij mensen met aids vies?
Is het omdat de meesten zwart of homo zijn??
Tutututut..
Brengt me ergens op. Ik ging voor anticonceptie naar de HA. Vraagt ze mij of ik ook prostituee ben en of ik seks heb met buitenlanders en homo's. Eeeh, even denken, nee dus.
Oooh dan kon ik geen aids hebben. Dussss nederlanders hebben geen aids..
Wat een logica voor zo'n huisarts..
Dat lees je toch?? ..quote:Op zondag 6 april 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Tienermoeder, gebroken gezinnen, ruzies om alimentaties en dan ook nog HIV-positief en dat noem jij geweldig
Dan ben ik dus geen vrouw.. Shit..quote:Op zondag 6 april 2014 21:21 schreef Rodawa het volgende:
Dit is het einde van de voorstelling. Zo zie je maar mannen, het moraal van het verhaal: blijf bij je standpunt en de vrouw draait vanzelf wel bij.
Dussss je bent wel een alleen staande moeder? Wat was dan wel waar aan dat verhaal? haha!quote:Op zondag 6 april 2014 21:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meid. De struggle is real.
Hoe oud is je kindje?
Hahahaha, mannen lezen ook alleen maar wat ze willen lezen he..quote:Op zondag 6 april 2014 21:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha ach, je kunt niet altijd geluk hebben in het leven.Ze draaien vanzelf wel bij.
En de vader? Als je erover wilt praten natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 21:23 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dat lees je toch?? ..
[..]
Dan ben ik dus geen vrouw.. Shit..
[..]
Dussss je bent wel een alleen staande moeder? Wat was dan wel waar aan dat verhaal? haha!
Zoontje, 1,5 jaar.. Liefde van mn leven maar wat een draaaak.
En gaan ook om met mensen waarmee ze willen omgaan.quote:Op zondag 6 april 2014 21:24 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahahaha, mannen lezen ook alleen maar wat ze willen lezen he..
Ja.. Eeeeh.. Oke?quote:Op zondag 6 april 2014 21:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En gaan ook om met mensen waarmee ze willen omgaan.
De vader? Oh die moet hier ergens rondhangen..quote:Op zondag 6 april 2014 21:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En de vader? Als je erover wilt praten natuurlijk.
Ah oke.quote:Op zondag 6 april 2014 21:28 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
De vader? Oh die moet hier ergens rondhangen..
Aha! Gevonden, die zit op de bank te gamen.
Hoe kon ik dat nou vergeten?
Maar wel al bijna 1 jaar getrouwd en tot nu toe gelukkig.
Jij was toch een jaar of 17 of zo?quote:Op zondag 6 april 2014 21:28 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
De vader? Oh die moet hier ergens rondhangen..
Aha! Gevonden, die zit op de bank te gamen.
Hoe kon ik dat nou vergeten?
Maar wel al bijna 1 jaar getrouwd en tot nu toe gelukkig.
Heb ik gedaan, maar toen ging het over tetten. Dus even opnieuw.quote:
Geen idee of het idealer is dan als je ouder bent.quote:Op zondag 6 april 2014 21:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah oke.![]()
Vind je jezelf niet jong of is het ideaal?
Neequote:
Wel goed dat je er zo over denkt op zich. Maar als het zo goed gaat, why not toch.quote:Op zondag 6 april 2014 21:33 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Geen idee of het idealer is dan als je ouder bent.
Had liever wat ouder geweest i think.. Maar ja, dan had ik maar beter moeten oppassen.
[..]
Nee
Maar wat als het beter had gekund?quote:Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel goed dat je er zo over denkt op zich. Maar als het zo goed gaat, why not toch.
Yep..quote:Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel goed dat je er zo over denkt op zich. Maar als het zo goed gaat, why not toch.
Hehe, baasje.quote:Op zondag 6 april 2014 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was ik tot m'n 35e ook niet van plan.
Ik was het eigenlijk nooit van plan..quote:Op zondag 6 april 2014 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was ik tot m'n 35e ook niet van plan.
Hehe.quote:Op zondag 6 april 2014 21:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kan hem nog in een mandje voor de deur van een tante leggen.
Wat is dat dan toch?quote:Op zondag 6 april 2014 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet vergeten hem op 11 jarige leeftijd een uitnodiging voor Zweinstein te sturen.
Hahahahaha!quote:Op zondag 6 april 2014 21:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kan hem nog in een mandje voor de deur van een tante leggen.
Heeft iets te maken met Harry Potter denk ik?quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met Harry Potter denk ik?
Met de juiste stamboom zijn kinderen geldwaard.quote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahahahaha!
Nee. Ook al zijn de meesten hier kinder haters, eerlijk is eerlijk, ik had zelfs ook een hekel aan alle kinderen. Nu nog, alleen niet aan mn eigen haha.
Maar je kan het pas weten als je zelf ouder bent geworden denk ik..
Als je een beetje gezond in je hoofd bent dump je het dan niet in een mandje.
Laat het dan adopteren.
Het bestaat echt hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met Harry Potter denk ik?
Ook een optie.quote:Op zondag 6 april 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de juiste stamboom zijn kinderen geldwaard.
Is dat weer Neuschwanstein?quote:Op zondag 6 april 2014 21:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het bestaat echt hoor.
[ afbeelding ]
Tot een hoop mensen als je versace kan betalenquote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In verhouding tot wie is de vraag.
Voor de uren die ik werk ~300 pmquote:Op zondag 6 april 2014 21:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Hoeveel betalen ze je bij je bijbaantje
Dit draait om haar drieling. Ze speelt handig in op het "Een kind is een moeder haar waardevolste bezit" cliché. Haar zoon zou Rolls Royce hebben gehetenquote:Op zondag 6 april 2014 21:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Tot een hoop mensen als je versace kan betalen
ben jij dat???quote:Op zondag 6 april 2014 21:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het bestaat echt hoor.
[ afbeelding ]
Wat doet zo'n mooie dame op FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik zou je doen, mits ik geen vriendin had en 32 was.quote:Op zondag 6 april 2014 21:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het bestaat echt hoor.
[ afbeelding ]
cutiequote:Op maandag 7 april 2014 07:52 schreef c-u-t-e het volgende:
God, wat is gapen irritant als je er niet mee kan stoppen..
Het is al over..quote:
ook handigquote:Op maandag 7 april 2014 08:28 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Het is al over..Had gewoon wat suikers nodig.
Daar heb ik 's morgens wel vaker last van. Te lage suikers.
mogguhquote:
Diabetes?quote:Op maandag 7 april 2014 08:28 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Het is al over..Had gewoon wat suikers nodig.
Daar heb ik 's morgens wel vaker last van. Te lage suikers.
alweer bijna tijd voor het tussendoortjequote:Op maandag 7 april 2014 09:24 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor. Dat kan iedereen overkomen.
Ik had gewoon niet goed ontbeten.
Ja.. haha..quote:Op maandag 7 april 2014 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alweer bijna tijd voor het tussendoortje
Het is altijd tijd voor tussendoortjes.quote:Op maandag 7 april 2014 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alweer bijna tijd voor het tussendoortje
dikzakquote:Op maandag 7 april 2014 09:38 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor tussendoortjes.
is dat een ja?quote:
shit happens.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 09:58 schreef c-u-t-e het volgende:
JEEEEEJ We krijgen vanmiddag om 2 uur de sleutels van ons nieuwe woning. Heuj heuj heuj!
Nu even snel de was opvouwen..
mogguh.quote:
Gewoon binnen dezelfde stad. Overal dichterbij.quote:Op maandag 7 april 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar ga je heen? binnen de zelfde stad?
Geeft nietquote:Op maandag 7 april 2014 10:00 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Of Ama..![]()
De naam Tinkie schoot me gewoon te binnen.. Ghehe..
goedkoper is altijd goedquote:Op maandag 7 april 2014 10:01 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Gewoon binnen dezelfde stad. Overal dichterbij.
Het is wel kleiner, maar veel handiger voor mij met de kleine man. Perfect.
En het allerbeste, het is veullll goedkoper![]()
ja hoor, lekker rustigquote:
alleen vrijdag avond.quote:Op maandag 7 april 2014 10:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
RustigNiet uit geweest of wat dan ook?
Aahquote:Op maandag 7 april 2014 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen vrijdag avond.
zaterdag overdag open huizen gekeken, zaterdagavond en zondag geen zak uitgevoerd
zondag wilde ik eigenlijk wat doen, maar ik had geen vrienden
soms denk ik toch wel eens dat ik een vriendin moet hebbenquote:
Die houden je vaak wel bezig. En dan zeuren dat je eens een dagje niks wilt hahaquote:Op maandag 7 april 2014 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms denk ik toch wel eens dat ik een vriendin moet hebben
ieder voordeel heb zn nadeelquote:Op maandag 7 april 2014 10:09 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Die houden je vaak wel bezig. En dan zeuren dat je eens een dagje niks wilt haha
That sucks.. Gewoon wat invullen joh, dan zijn er vast wel 1 of 2 antwoorden goed..quote:Op maandag 7 april 2014 10:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zometeen een tentamen waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb
skippen en schoffelen. #yoloquote:Op maandag 7 april 2014 10:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zometeen een tentamen waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb
Maar dat is niet goed voor de studiepuntenquote:Op maandag 7 april 2014 10:12 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
That sucks.. Gewoon wat invullen joh, dan is er vast wel 1 of 2 antwoorden goed..
Yea! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 7 april 2014 09:58 schreef c-u-t-e het volgende:
JEEEEEJ We krijgen vanmiddag om 2 uur de sleutels van ons nieuwe woning. Heuj heuj heuj!
Dan niet zeuren en gaan met die banaan!quote:Op maandag 7 april 2014 10:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dat is niet goed voor de studiepunten
Ik zeur ook niet, ik klaag gewoon evenquote:Op maandag 7 april 2014 10:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dan niet zeuren en gaan met die banaan!
Van de 100.quote:Op maandag 7 april 2014 10:12 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
That sucks.. Gewoon wat invullen joh, dan zijn er vast wel 1 of 2 antwoorden goed..
Dat mag altijd natuurlijk.. Alhoewel, van sommigen hier duidelijk niet..quote:Op maandag 7 april 2014 10:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zeur ook niet, ik klaag gewoon even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier en daar een likje verf!
quote:Op maandag 7 april 2014 10:16 schreef c-u-t-e het volgende:
plaatje is kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier en daar een likje verf!
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 7 april 2014 10:16 schreef c-u-t-e het volgende:
ohw, nu niet, nu is het gewoon viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier en daar een likje verf!
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
wist niet dat jij zo'n foto's van jezelf op internet hadquote:
Ja joh! Honderden. Ik ben ook sperma-in-je-face-model!quote:Op maandag 7 april 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wist niet dat jij zo'n foto's van jezelf op internet had
meer linkjes in dm graagquote:Op maandag 7 april 2014 10:19 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja joh! Honderden. Ik ben ook sperma-in-je-face-model!![]()
Wist je dat niet?
Hahahaha..
Zo hoort het..quote:Op maandag 7 april 2014 10:48 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik weet het and I don't care, I love it.
quote:Op maandag 7 april 2014 10:48 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik weet het and I don't care, I love it.
Hoe post je dit dan zonder internetverbinding?quote:Op maandag 7 april 2014 11:30 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme. Al een uur aan de lijn met de provider van mijn werk omdat geen internetverbinding
3g netwerk van mijn telefoon.quote:Op maandag 7 april 2014 11:32 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Hoe post je dit dan zonder internetverbinding?
RIP Loydquote:Op maandag 7 april 2014 11:30 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme. Al een uur aan de lijn met de provider van mijn werk omdat geen internetverbinding
http://www.nu.nl/achterkl(...)uppy-van-moeder.htmlquote:Rouwende Miley Cyrus krijgt puppy van moeder
Miley Cyrus kan de leegte die haar overleden hond Floyd heeft veroorzaakt, vullen met een nieuwe puppy. Haar moeder verraste de verdrietige zangeres vrijdag met haar nieuwe hondje Moonie.
"Mijn moeder wist dat mijn hart was gebroken", twitterde Cyrus. De zangeres onthulde dinsdag dat haar huisdier, die ze sinds 2011 had, was overleden.
"Niemand kan mijn schatje Floyd ooit vervangen, maar deze engel geeft me een vacht om bij uit te huilen", vervolgde de zangeres.
Hoewel Cyrus blij lijkt te zijn met haar nieuwe hondje, blijft ze verdrietig om haar hond. "Ik wil slapen, maar ik kan alleen maar huilen. Ik wil niet thuis komen in een huis waar Floyd niet rondrent en speelt."
Het is niet duidelijk waar de husky aan is overleden, maar volgens verschillende bronnen is Floyd aangevallen door coyotes.
De 21-jarige zangeres wist het woensdag tijdens een concert van haar Bangerz-toer ook niet droog te houden. Toen Cyrus het nummer Landslide van Fleetwood Mac inzette, barstte ze in tranen uit.
De zangeres moet zaterdag optreden in New York en hoopt dat ze zich daar staande kan houden. "Help me mee de regenboog weer te vinden, Floyd."
Jij blowt wel echt heel veel ook he?quote:Op maandag 7 april 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
En dan na de joint (naja na het eten van mijn broodjes) maar even schoonmaken enz
Jep, verveel me dood overdagquote:Op maandag 7 april 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij blowt wel echt heel veel ook he?
*Floyd.quote:Op maandag 7 april 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RIP LoydTijd om uit respect een dag terug te stappen van Ronaldo.
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)uppy-van-moeder.html
[..]
Jij blowt wel echt heel veel ook he?
Vrienden mochten het afkorten tot Loydquote:Op maandag 7 april 2014 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
*Floyd.
En nee juist Ronaldo heeft me nodig in zijn strijd om de titel. En kans op blessures.
Rouwverwerking moet Miley toch zelf doen.
Tja... het geeft je in ieder geval weer toegang tot de Stoner SC.quote:Op maandag 7 april 2014 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, verveel me dood overdagIk kan niet wachtten tot het September is, begint school eindelijk. Het hebben van een leven
?quote:Op maandag 7 april 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja... het geeft je in ieder geval weer toegang tot de Stoner SC.
Maar je hoeft nu toch ook niet stil te zitten?quote:Op maandag 7 april 2014 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, verveel me dood overdagIk kan niet wachtten tot het September is, begint school eindelijk. Het hebben van een leven
Ik ga zo ook even mezelf nuttig maken jaquote:Op maandag 7 april 2014 13:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar je hoeft nu toch ook niet stil te zitten?
ik ga niet naar school.quote:Op maandag 7 april 2014 13:23 schreef Amarantha het volgende:
Hey schoolgangers, ben je met Hemelvaartsdag vrij?
(Zou tof zijn, kunnen er ineens veel mensen mee als ik tattoo laat zetten)
Flippiee, Flippieeeeequote:
Hij is echt een miedenmagneetquote:
Ozzy Osbourne luisterenquote:
mwa, weer een dag kutwerk. voor de rest alles goedquote:
Ik ben om 6 uur altijd wel klaar met bunkerenquote:
Ik meestal ook welquote:Op maandag 7 april 2014 18:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben om 6 uur altijd wel klaar met bunkeren
Yeahhh Emmenarenquote:
merk nog niks, behalve dat mn tv stoortquote:Op maandag 7 april 2014 20:34 schreef c-u-t-e het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters...................
Hier enorm onheilspellende wolken. Regen.. Maar verder nog niks..quote:Op maandag 7 april 2014 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
merk nog niks, behalve dat mn tv stoort
Dan ga ik onder de dekens.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt hopen wat je wilt maar als het over je komt dan komt het.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
merk nog niks, behalve dat mn tv stoort
lach er maar mee. Heb 3 owartier smeris op de tablet moeten kijken omdat ned3 aan het kutten is ; (quote:
Aaahquote:Op maandag 7 april 2014 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lach er maar mee. Heb 3 owartier smeris op de tablet moeten kijken omdat ned3 aan het kutten is ; (
ja, zwaar leven. I knowquote:
bedankt voor je medelevenquote:
noem je me nu dik?quote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef klawie het volgende:
Iedereen op fok heeft een zwaar leven hoor
zag het binnenkort maar eens een potje wolven spelen danquote:Op maandag 7 april 2014 22:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja met jou? Heb Assassins´s creed 3 gekocht voor op de PS3
Mijn struggles zijn niet normaal meerquote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef klawie het volgende:
Iedereen op fok heeft een zwaar leven hoor
Ja Gquote:Op maandag 7 april 2014 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zag het binnenkort maar eens een potje wolven spelen dan
Idd een moeder die wifi uitzet of je laptop afpaktquote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn struggles zijn niet normaal meer
Mijn moeder weet niet eens hoe de router werktquote:Op maandag 7 april 2014 23:36 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd een moeder die wifi uitzet of je laptop afpakt
Lekker lekkerquote:Op maandag 7 april 2014 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben als een top 40 hit
alle vmbo tienermeisjes vinden mij leuk
Trekt gewoon de stekker eruitquote:Op maandag 7 april 2014 23:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet eens hoe de router werktdus dat kan ze al helemaal niet
Fattyquote:Op maandag 7 april 2014 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Als je hem daar in steekt breekt ze in 2 zo dun is ze
quote:Op maandag 7 april 2014 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Als je hem daar in steekt breekt ze in 2 zo dun is ze
wow die linkerquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]!
Speciaal voor snow en mij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |