SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mad skills.Naam in DM?
[..]
Daar wil Snowbells dus ook geld voor. Ik vind dat jullie vrouwen maar overdrijven, zo'n kind kan je makkelijk verzorgen.
Niet dan?quote:
Ik kijk teveel dumpertquote:
Hij heeft nu gewoon voor eeuwig mij bij zich.quote:
Afwachten tot je zeker weet of ik überhaupt wel de vader ben zeker? Je was altijd al een dorpsslet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft nu gewoon voor eeuwig mij bij zich.Is dat niet lief? Ik twijfel nog of rodawa op zijn andere arm moet worden getatoeëerd maar dat is ook weer afwachten
Ze moet je voor meer voor de rechter slepen..quote:Op zondag 6 april 2014 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet dan?
Wees eens objectief: als moeder zijnde heb je toch niet maandelijks 200 euro alimentatie nodig van de vader? Zij eist dat dus van mij.
Jij was mijn one & onlyquote:Op zondag 6 april 2014 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Afwachten tot je zeker weet of ik überhaupt wel de vader ben zeker? Je was altijd al een dorpsslet.
ben ik een paar weken in de tijd gereisd of doen jullie alsofquote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij was mijn one & only![]()
![]()
Toen ik zwanger bleek te zijn ben je gewoon gevlucht.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef c-u-t-e het volgende:
Goh, live GTST..
Net zo slecht geacteerd als de serie op tv..
Dat is alleen maar slecht voor dat kind. Ik denk tenminste in het belang van Armani.quote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ze moet je voor meer voor de rechter slepen..
De reden heb ik al uitgelegd, dat ga ik hier niet nog eens doen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij was mijn one & only![]()
![]()
Toen ik zwanger bleek te zijn ben je gewoon gevlucht.
Dat je ook nog eens aids had maakt de boel er niet beter op.quote:Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is alleen maar slecht voor dat kind. Ik denk tenminste in het belang van Armani.
[..]
De reden heb ik al uitgelegd, dat ga ik hier niet nog eens doen.
Aah toee, maak het nog wat spannender.. VERTEL!quote:Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is alleen maar slecht voor dat kind. Ik denk tenminste in het belang van Armani.
[..]
De reden heb ik al uitgelegd, dat ga ik hier niet nog eens doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |