Zodra ze mentale hulp nodig hebben die kunnen verschaffen ? Iemand met door burnout of stress veroorzaakte problemen verdient medelijden en de beste hulp die we kunnen bieden. Zeker als het iemand is die het volk wil dienen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee bereiken? Partijen of Kamerleden het parlement uitzetten? Erg fascistisch.
Waar ben je dan voorstander van?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:02 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van democratie, dus tja kip/ei...
Duidelijk dat dit een trollactie is, doei.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:03 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Zodra ze mentale hulp nodig hebben die kunnen verschaffen ? Iemand met door burnout of stress veroorzaakte problemen verdient medelijden en de beste hulp die we kunnen bieden. Zeker als het iemand is die het volk wil dienen.
Wees eens lief voor Geert en de andere politici. Heb eens medelijden.
Een autocratie die geregeerd wordt door een bestuur dat bestaat uit wijze mannen.quote:
En wie zijn die wijze mannen precies, wie gaat dat bepalenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Een autocratie die geregeerd wordt door een bestuur dat bestaat uit wijze mannen.
De voorgaande wijze mannen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En wie zijn die wijze mannen precies, wie gaat dat bepalen
Je mag niet stalkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is sowieso te bizar voor woorden hoe groepen mensen reageren op cameraploegen. Die hebben namelijk het volste recht om op straat te filmen.
Het is bijna 22 mei dus zoeken maar.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:09 schreef hpeopjes het volgende:
Oh god, de linksen hebben weer wat gevonden bij de PVV om samen verontwaardigd over te jankzakken.
Zeer degelijke bezigheidstherapie. Vooral blijven herhalen hoe niet-serieus de man te nemen is is populair, blijkt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:09 schreef hpeopjes het volgende:
Oh god, de linksen hebben weer wat gevonden bij de PVV om samen verontwaardigd over te jankzakken.
Ik verwacht dat dit onderzoek zeer binnenkort ook boven tafel komt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is bijna 22 mei dus zoeken maar.
Als een cameraploeg op straat persoon A interviewt, heeft persoon B niet het recht om de cameraman te belagen.quote:
Als dit een argument wordt, dan deugt werkelijk alles aan de PVV. Misstanden mogen best worden belicht. Gebeurt bij andere partijen ook gewoon.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:09 schreef hpeopjes het volgende:
De politie wel indien persoon A persoon B hinderlijk achtervolgt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als een cameraploeg op straat persoon A interviewt, heeft persoon B niet het recht om de cameraman te belagen.
Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:31 schreef Rurik het volgende:
[..]
De politie wel indien persoon A persoon B hinderlijk achtervolgt.
Je bedoelt de politie?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat om die groepjes die gelijk roepen 'stop filmen! ik maak je kankercamera kapot!'.
Dat was geen argument. Het was slechts een vaststelling. En ik lach me rot om al dat zuur.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dit een argument wordt, dan deugt werkelijk alles aan de PVV. Misstanden mogen best worden belicht. Gebeurt bij andere partijen ook gewoon.
Zoals de SPquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:03 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat was geen argument. Het was slechts een vaststelling. En ik lach me rot om al dat zuur.
Wilders trouwens ook. Die ligt hier echt niet wakker van. Want hij weet dat zijn achterban toch wel op hem blijft stemmen.
Het enige dat Wilders en diens PVV écht kan raken, is een partij met vergelijkbare standpunten, die zijn zaakjes beter voor elkaar heeft (of lijkt te hebben).
Ik snap niet wat er te lachen valt, eigenlijk. Eén van de grootste politieke partijen is een grote puinhoop en hangt van amateurisme en achterdocht aan elkaar. Kiezers weten dat en blijven er desondanks vrolijk op stemmen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:03 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat was geen argument. Het was slechts een vaststelling. En ik lach me rot om al dat zuur.
Wilders trouwens ook. Die ligt hier echt niet wakker van. Want hij weet dat zijn achterban toch wel op hem blijft stemmen.
Het enige dat Wilders en diens PVV écht kan raken, is een partij met vergelijkbare standpunten, die zijn zaakjes beter voor elkaar heeft (of lijkt te hebben).
Ik zie in z'n algemeenheid idd vrij weinig problemen. Dat laat ik graag aan anderen over.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:54 schreef Specularium het volgende:
Je kunt ook een voorbeeld uit Vlieland posten om net te doen alsof je het probleem niet ziet.
Misschien zien mensen jou wel als ruimdenkend, want anti-camera-meppers. Drie dubbel winst.quote:Misschien zien mensen je wel als ruimdenkend want anti-politie, dubbel winst.
Goeie 'nee jij'.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:00 schreef Kingstown het volgende:
Misschien zien mensen jou wel als ruimdenkend, want anti-camera-meppers. Drie dubbel winst.
Het zijn namelijk hele domme mensen: ze denken echt dat Geert voor hen opkomt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er te lachen valt, eigenlijk. Eén van de grootste politieke partijen is een grote puinhoop en hangt van amateurisme en achterdocht aan elkaar. Kiezers weten dat en blijven er desondanks vrolijk op stemmen.
Net zo dom als die volksstammen die dachten dat Mark het wel even zou doen, of die groep die zo blij was dat Diederik het ging doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:50 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Het zijn namelijk hele domme mensen: ze denken echt dat Geert voor hen opkomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |