Bruiningdamquote:
Ook zonder FB zou Hveen in het linkerrijtje staan...en Cambuur heeft 98% hele normale fans...jammer dat die lui, die op dinsdagochtend "vrij" zijn, het voor de rest verpesten.quote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja waarvan de ene alleen door 26 goals van een speler in de subtop staat en de ander de trainer aanvalt
Geen geldig verweer omdat jijquote:Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, jij gaat daar nooit op vakantie. Ik ben daar wel geweest
Dat gaat moeilijk wordenquote:Op zondag 6 april 2014 20:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar alleen als jullie Herr Alberto ook meenemen.
Ik neem de blauwe UV lamp van Rob ook meequote:Op zondag 6 april 2014 20:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
verweer? was het nou een aanval op mij of Cees?quote:
We proberen hem al een halfjaar te fixen ofzoquote:Op zondag 6 april 2014 20:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gister gezien tijdens sterren springenquote:Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef Toto69 het volgende:
Iedereen heeft SBS 6 opstaan dus iedereen zag net die promo van Bar Gezellig wel?
je rug.quote:Op zondag 6 april 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die ja
rechtsonderin beeld met het rode sjirtttt
Hot foot toe klolt kolt foot toe hotquote:Op zondag 6 april 2014 20:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik neem de blauwe UV lamp van Rob ook mee
Ik zie hem 10x per dagquote:Op zondag 6 april 2014 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gister gezien tijdens sterren springen
ja gezicht komt pas in de aflevering zelfquote:
okquote:
Bekende Fokker hiero.quote:Op zondag 6 april 2014 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie hem 10x per dagveeul te vaak
[..]
ja gezicht komt pas in de aflevering zelf
Op mr. from the Baconquote:Op zondag 6 april 2014 20:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
verweer? was het nou een aanval op mij of Cees?
Sterren Springen zienquote:Op zondag 6 april 2014 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gister gezien tijdens sterren springen
gigantisch slecht kitch programmaquote:Op zondag 6 april 2014 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sterren Springen zien
Wat ben jij voor een pauper
quote:Op zondag 6 april 2014 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie hem 10x per dagveeul te vaak
[..]
ja gezicht komt pas in de aflevering zelf
pas 's avonds om 3 uurquote:
Die mosterdsausquote:Op zondag 6 april 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
Hier alvast wat hapjes om de avond te starten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 april 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[ afbeelding ]
Standaard SBS gezicht tochquote:Op zondag 6 april 2014 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gigantisch slecht kitch programma![]()
ik heb 2 en half uur met eengezicht voor de tv gezeten
gadverdamme, dat is niet halalquote:Op zondag 6 april 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op zondag 6 april 2014 20:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet. Heb mezelf ook nog nooit op tv gezien bij het voetballen ofzo.
hopelijk is het niet te koltquote:Op zondag 6 april 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vroegaahh op de lokale tv geweest toen ik met een speurtocht een supersoaker had gewonnen van 55 guldenquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 20:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben vroegaahh op de lokale tv geweest toen ik met een speurtocht een supersoaker had gewonnen van 55 gulden
ook niet bij de babbelbox van man bijt hond?quote:Op zondag 6 april 2014 20:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet. Heb mezelf ook nog nooit op tv gezien bij het voetballen ofzo.
Whutquote:Op zondag 6 april 2014 20:17 schreef appelen het volgende:
[..]
ook niet bij de babbelbox van man bijt hond?
quote:Op zondag 6 april 2014 20:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben vroegaahh op de lokale tv geweest toen ik met een speurtocht een supersoaker had gewonnen van 55 gulden
Heb ook stiekem gekeken.quote:Op zondag 6 april 2014 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gigantisch slecht kitch programma![]()
ik heb 2 en half uur met eengezicht voor de tv gezeten
Zeiken, jaaja, fappen zeker.quote:Op zondag 6 april 2014 20:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ook op de lokale tv, ook iets met school, je zag de hele klasbehalve mij, want ik stond er achter te zeiken in de bosjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |