Cool. Waarom heb je dan normaal geen NL tv? Je woont in het buitenland neem ik aan?quote:Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee niet echt, wel te lang gewoond blijkbaar
kijk hem slijmenquote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Cool. Waarom heb je dan normaal geen NL tv? Je woont in het buitenland neem ik aan?
Ja, maar vanavond wel weerquote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Cool. Waarom heb je dan normaal geen NL tv? Je woont in het buitenland neem ik aan?
Idd :dquote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Prima, met jou ook? Vast wel, want we zeggen altijd hetzelfde
Ja waarvan de ene alleen door 26 goals van een speler in de subtop staat en de ander de trainer aanvaltquote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij hebben 2 ploegen in de eredivisie
Hallo meneer de malafide boef ik ga nu de poliesie bellenquote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de confrontatie van deze week
quote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef Studiotje het volgende:
Alberto's confrontatie deze week
[ afbeelding ]
Kees gaat internetdaten in Gambia aanpakkenquote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de confrontatie van deze week
Hahahaquote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja waarvan de ene alleen door 26 goals van een speler in de subtop staat en de ander de trainer aanvalt
Terechte klachtquote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sjeezus nieuwe facebook layout is minder.
negerlullenquote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kees gaat internetdaten in Gambia aanpakken
haar uiterlijk ookquote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef Studiotje het volgende:
Alberto's confrontatie deze week
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kees gaat internetdaten in Gambia aanpakken
Neequote:Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef Toto69 het volgende:
Iedereen heeft SBS 6 opstaan dus iedereen zag net die promo van Bar Gezellig wel?
nee, jij gaat daar nooit op vakantie. Ik ben daar wel geweestquote:Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef appelen het volgende:
kees gaat ook steeds naar landen waar niemand op vakantie gaat
Gambia
Cambodja
Ja voor de zoveelste keerquote:Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef Toto69 het volgende:
Iedereen heeft SBS 6 opstaan dus iedereen zag net die promo van Bar Gezellig wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |