Tja, zo kun je nog honderd situaties erbij halen uiteindelijk.quote:Op zondag 6 april 2014 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Twente - Feyenoord 2-2 in de slotseconde
Twente - AZ 2-1 in de slotseconde
Hadden die wedstrijden een paar seconden korter geduurd dan zou de buit al binnen zijn.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Nelom is trouwens achterstevoren Mol(l)en, duidelijke hint dus.
Nee, want dan hadden ze die paar seconden eerder gescoord, daar zijn het tenslotte Duitsers voorquote:Op zondag 6 april 2014 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Twente - Feyenoord 2-2 in de slotseconde
Twente - AZ 2-1 in de slotseconde
Hadden die wedstrijden een paar seconden korter geduurd dan zou de buit al binnen zijn.
Dat klopt, wij ookquote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo nou en of. Vitesse had er vandaag wel een stuk of 5 kunnen maken zeg.
Vul 1 in, als we verliezen heb je tenminste nog wat, en als we winnen ben je toch blij.quote:Op zondag 6 april 2014 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
In Eindhoven hebben we niet al te beste statistieken de laatste jaren maar ik denk dat ik volgende week toch maar blind een 2 invul bij de toto.
Ja, maar als je wint of verliest heb je toch een zuur smaakje.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vul 1 in, als we verliezen heb je tenminste nog wat, en als we winnen ben je toch blij.
Maar die hmf he, die heb ik wel eens gezienquote:Op zondag 6 april 2014 21:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Rij voor plexiglas, maar je kent mij niet (en ik jou niet) dus dat is dan sowieso nogal lastig herkennen
bij de joden staat die ex neccer op het doel bij die wedstrijd.quote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Roda en NEC spelen voor degradatie. Die gaan alles geven.![]()
Hij denkt mij ook gezien te hebben, maar achteraf was er toch wat twijfel over. Geen idee, misschien heb ik jou ook wel eens gezien, maar niet geweten dat jij het wasquote:Op zondag 6 april 2014 22:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar die hmf he, die heb ik wel eens gezien
Als je zo ver kan kijken dat je de gezichten op S nog kan zien, dan kan je me best wel eens gezien hebben jaquote:Op zondag 6 april 2014 23:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij denkt mij ook gezien te hebben, maar achteraf was er toch wat twijfel over. Geen idee, misschien heb ik jou ook wel eens gezien, maar niet geweten dat jij het was
Mwah, is vanaf w1 nou ook weer niet heel lastig, meer de alcohol die het zicht wat vertroebeld danquote:Op zondag 6 april 2014 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je zo ver kan kijken dat je de gezichten op S nog kan zien, dan kan je me best wel eens gezien hebben ja![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 23:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, is vanaf w1 nou ook weer niet heel lastig, meer de alcohol die het zicht wat vertroebeld dan
Schele aap.quote:Op zondag 6 april 2014 23:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kan dat dus echt niet zien he
Maarja, het scorebord zien is dan ook al een hele uitdaging voor me...
Ach, ze speelden ook ineens 2-2 thuis tegen NEC en 1-1 thuis tegen ADO terwijl je daar blind een 1 voor invult bij de totoquote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
Nou Pieter je krijg zo te zien toch je bier nog
Twente wel een extreem makkelijk programma zeg gofferdomme
quote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
Ik schat dat Roda thuis en NEC uit niet zo makkelijk voor ze zijn als dat ze op papier lijken.quote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
Dat kan nooit goed gaanquote:Op maandag 7 april 2014 00:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Met z'n allen naar Gladbach
Laatst nog geweest. Als dat 'm gaat worden dan schat ik onze kansen laag in.quote:Op maandag 7 april 2014 00:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
In die 4e voorronde moet je sowieso de nodige stengels klavertjevier achter de hand hebben, zowel qua loting als veldspelquote:Op maandag 7 april 2014 02:00 schreef eight het volgende:
[..]
Laatst nog geweest. Als dat 'm gaat worden dan schat ik onze kansen laag in.
jeetje, zelfs in 3e voorronde ben je al geen favorietquote:Op maandag 7 april 2014 00:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker naar Club Brugge johquote:Op maandag 7 april 2014 08:20 schreef Adames het volgende:
[..]
jeetje, zelfs in 3e voorronde ben je al geen favoriet
Als het maar geen oostblokclub is, schat ik onze kansen aardig in.quote:Op maandag 7 april 2014 08:20 schreef Adames het volgende:
[..]
jeetje, zelfs in 3e voorronde ben je al geen favoriet
Wordt een hele kluif, niet zozeer vanwege de tegenstander maar hele korte voorbereidingstijd na het WK met als ik het goed begrijp toch wel weer een andere ploeg dan de huidige.quote:Op maandag 7 april 2014 09:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als het maar geen oostblokclub is, schat ik onze kansen aardig in.
Oh, het wordt ook zeker niet makkelijk, maar ik geef ons een prima kans om richting de volgende ronde te gaan, mits geen oostblok.quote:Op maandag 7 april 2014 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt een hele kluif, niet zozeer vanwege de tegenstander maar hele korte voorbereidingstijd na het WK met als ik het goed begrijp toch wel weer een andere ploeg dan de huidige.
Mwoah, CL gaan we natuurlijk nooit halen als we tegen dit soort ploegen moeten. Het is ook nog maar de vraag wat er deze transferperiode gaat gebeuren.quote:Op maandag 7 april 2014 09:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als het maar geen oostblokclub is, schat ik onze kansen aardig in.
Nee, ik bedoel ook om naar de volgende ronde te komen. Daarna moet je wel heel veel mazzel hebben om in de CL te komen.quote:Op maandag 7 april 2014 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, CL gaan we natuurlijk nooit halen als we tegen dit soort ploegen moeten. Het is ook nog maar de vraag wat er deze transferperiode gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |