SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Jij begrijpt niet wat het nut is van vriendjes bij de media?quote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nogmaals: wat heeft de speler daar uiteindelijk aan?
2 wedstrijden natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kampioen en de nr. 2
Als wij 2e worden en zij kampioen ben ik ook heel benieuwd hoe de KNVB dat gaat aanpakken.
Eind juli/begin augustus, volgens mij.quote:
Ik ook. Ook tijdens de 1e Europese thuiswedstrijdquote:Op zondag 6 april 2014 20:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok.Ik zal dan wel weer op vakantie zijn. Bij 1 van de 2 wedstrijden tenminste......
AJA-FEY (of PSV/Twente/Vitas)quote:Op zondag 6 april 2014 20:03 schreef exile79 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk. De johan Cruijff schaal is de Bekerwinnaar tegen de kampioen. Maar wat als Ajax beide wint, is het dan de bekerwinnaar tegen de nummer twee van de competitie, of de kampioen tegen de verliezend bekerfinalist. Dus wordt dat Ajax-zwolle of ajax-feyenoord. (als we tweede blijven)
Dat hangt er sowieso helemaal van af in welk toernooi we gaan beginnen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ook. Ook tijdens de 1e Europese thuiswedstrijd
Tenzij we eerst heen spelen. Op woensdag is dat toch? Donderdag of vrijdag weg denk ik
Ja, precies. Maar even van het positieve uitgaanquote:Op zondag 6 april 2014 20:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat hangt er sowieso helemaal van af in welk toernooi we gaan beginnen.
CL: Loting CLQ3: 18 juli.
Heenwedstrijd: 29 of 30 juli.
Terugwedstrijd: 05 of 06 augustus
Jawel, maar wat wint een Bakkal daar nu werkelijk mee?quote:Op zondag 6 april 2014 19:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet wat het nut is van vriendjes bij de media?
quote:Voor de eerste keer in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal is zondag gebruik gemaakt van doellijntechnologie. Scheidsrechter Kevin Blom kon in De Kuip tijdens de wedstrijd tussen Feyenoord en RKC Waalwijk (2-0) met behulp van het HawkEye-systeem constateren dat een kopbal van Lex Immers niet over de doellijn was. Verdediger Kenny van Hoevelen van RKC trapte de bal een paar centimeter voor de lijn weg.
Het systeem van doellijntechnologie werd tussen 28 september vorig jaar en 23 februari tijdens tien thuiswedstrijden van FC Utrecht gebruikt in De Galgenwaard. De arbitrage had de camera's die moeten signaleren of een bal wel of niet over de doellijn is toen echter niet nodig. Het systeem verhuisde daarna naar Rotterdam, waar de scheidsrechters tot en met 27 april bij zes wedstrijden (waaronder de bekerfinale) hulp krijgen van HawkEye. Daarna gaat de geavanceerde en dure technologie door naar de Amsterdam ArenA, waar het systeem verder getest wordt.
De proef met doellijntechnologie is onderdeel van het project Arbitrage 2.0. Daarin wordt ook de mogelijke toepassing van een videoscheidsrechter onderzocht en staan in sommige wedstrijden een vijfde en zesde man langs het veld. In de Engelse Premier League wordt dit seizoen ook gebruik gemaakt van doellijntechnologie.
Nouja, die grens aan de andere kant was aardig scheel, dus misschien had die anders best geteld.quote:
Blom is een Ajaxsupporter en hij doet geen enkele moeite om dat te verbergen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:22 schreef H.FR het volgende:
Die Blom was trouwens weer verschrikkelijk slecht
Ja, ik hoorde al wat mensen vragen waar z'n ster was, maar die zat gewoon op zijn voorhoofd geplakt.quote:Op zondag 6 april 2014 20:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Blom is een Ajaxsupporter en hij doet geen enkele moeite om dat te verbergen.
Volgens mij niks bijzonders. Opeens stond iedereen op, en 30 seconden later ging men allemaal weer zittenquote:Op zondag 6 april 2014 20:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat gebeurde er trouwens op W1 in de rust? Was wat onrustig volgens mij
Wie zegt dat wij dat niet doen? En die 2e plek is alles behalve zeker.quote:Op zondag 6 april 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Altijd maar dat gezeik op de scheidsrechter in deze reeks. Geniet van de 3 punten en de haast zekere tweede plek.
Jij staat toch altijd met HMF op W1?quote:Op zondag 6 april 2014 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij niks bijzonders. Opeens stond iedereen op, en 30 seconden later ging men allemaal weer zitten
We mogen toch gewoon zeggen dat hij er niks van bakte? Dat was namelijk ook zo.quote:Op zondag 6 april 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Altijd maar dat gezeik op de scheidsrechter in deze reeks. Geniet van de 3 punten en de haast zekere tweede plek.
Op een stoeltje.quote:Op zondag 6 april 2014 20:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jij staat toch altijd met HMF op W1?
Ik kon niemand bespeuren vanuit VV, waar stonden jullie?
Er niks van bakken is wat anders dan je constant uitgesproken genaaid moeten voelenquote:Op zondag 6 april 2014 20:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
We mogen toch gewoon zeggen dat hij er niks van bakte? Dat was namelijk ook zo.
Dat staat los van het genoegen om weer 3 punten erbij te hebben.
Goed dat je het zegtquote:
Misschien moeten ze dan wat beter gaan fluiten.quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er niks van bakken is wat anders dan je constant uitgesproken genaaid moeten voelen
Hij was slecht. Beide kanten op overigens.quote:Op zondag 6 april 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zou dat niet gezegd mogen worden? Blom floot ook gewoon hopeloos.quote:Op zondag 6 april 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 6 april 2014 20:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij was slecht. Beide kanten op overigens.
DAAR MOET EENquote:
Gebeurt ook veel te vaak. Vandaag Vitesse ook geen penalty na hands Van Rhijn en wij geen penalty na overtreding op Duartequote:Op zondag 6 april 2014 20:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij was slecht. Beide kanten op overigens.
Haha. Die teef zagen wij ook nog. Een PERSOONLIJKE vriendin van een NIET NADER te noemen PERSOON.quote:
Jammer dat ik er niet was danquote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Die teef zagen wij ook nog. Een PERSOONLIJKE vriendin van een NIET NADER te noemen PERSOON.
Er zat wel wat lekkers bij inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste wedstrijdfoto tot nu toe.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:37 schreef Muto het volgende:
Volgens JD Stouten beschikte VW over interne Feyenoorddocumenten waardoor ze een voorsprong hadden met de plannen. Verkennerstrio heeft vervolgens die interne documenten ook maar met de andere partijen gedeeld. Maar, zegt toch voldoende over VW & Feyenoord.
En zanger Rinus was nog wel zo'n grote fan van HNS.quote:Op zondag 6 april 2014 20:37 schreef Muto het volgende:
Volgens JD Stouten beschikte VW over interne Feyenoorddocumenten waardoor ze een voorsprong hadden met de plannen. Verkennerstrio heeft vervolgens die interne documenten ook maar met de andere partijen gedeeld. Maar, zegt toch voldoende over VW & Feyenoord.
2x winnen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef PIETR het volgende:
Speelschemas.
Feyenoord:
PSV uit
Cambuur thuis
AZ uit
Twente:
Roda thuis
NEC uit
Zwolle thuis
Vitesse:
Cambuur uit
Go Ahead Eagles thuis
Utrecht uit
Gaat nog erg lastig worden om tweede te eindigen.
Sommige mensen binnen de club handelen echt niet puur uit eigenbelang. Gewoon echt niet.quote:Op zondag 6 april 2014 20:37 schreef Muto het volgende:
Ok.quote:Op zondag 6 april 2014 20:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Sommige mensen binnen de club handelen echt niet puur uit eigenbelang. Gewoon echt niet.
Zo nou en of. Vitesse had er vandaag wel een stuk of 5 kunnen maken zeg.quote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef Heeinz het volgende:
Niet alleen het voetbal gaat de verkeerde kant op, de scheidsrechters blijkbaar ook.
Roda en NEC spelen voor degradatie. Die gaan alles geven.quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef PIETR het volgende:
Speelschemas.
Feyenoord:
PSV uit
Cambuur thuis
AZ uit
Twente:
Roda thuis
NEC uit
Zwolle thuis
Vitesse:
Cambuur uit
Go Ahead Eagles thuis
Utrecht uit
quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef PIETR het volgende:
Speelschemas.
Feyenoord:
PSV uit
Cambuur thuis
AZ uit
Twente:
Roda thuis
NEC uit
Zwolle thuis
Vitesse:
Cambuur uit
Go Ahead Eagles thuis
Utrecht uit
Hoop ik ook. Feyenoord-Roda laatste speeldagquote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Roda en NEC spelen voor degradatie. Die gaan alles geven.![]()
quote:Koeman op de hoogte van 'mol' in zijn selectie
Geschreven op 2014-04-06 om 20:12:13 | Bekeken: 6151 | Reacties: 77 | Foto: Pro Shots | Bron: AD
Volgens de scheidende trainer Ronald Koeman van Feyenoord waren zijn spelers niet verrast door zijn nogal gewijzigde opstelling voor de thuiswedstrijd zondag tegen RKC Waalwijk (2-0). 'Nee, want het stond zaterdag al in de krant', sprak hij een tikje cynisch.
Koeman: 'Die krant doet zijn werk goed. Of me dat verbaast? Het verbaast me altijd dat dergelijke informatie soms vroeg in de krant komt. Dat betekent dat er gelekt wordt.'
Koeman gaf afgemeten aan dat hij al langer bij Feyenoord op de hoogte is van een 'mol' in of rondom zijn selectie. 'Dat komt door de dingen die ik soms lees. Dan weet je dat er ergens een lek zit. Inmiddels weet ik ook wel waar het zit. Of ik er nog iets aan ga doen? Nee, die energie wil ik daaraan niet meer verliezen.'
Armenteros zit al lang op de tribune, terwijl hij toch aardig stond te spelen een aantal potjes.quote:
Ik zeg ook Armenteros . Of Buikkalquote:Op zondag 6 april 2014 20:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Armenteros zit al lang op de tribune, terwijl hij toch aardig stond te spelen een aantal potjes.
De jacht is geopend.
Jij doet net alsof wij hier plezier aan beleven. We zouden het ook graag anders willen zien, de feiten zijn helaas anders.quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er niks van bakken is wat anders dan je constant uitgesproken genaaid moeten voelen
quote:Op zondag 6 april 2014 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Nelom is trouwens achterstevoren Mol(l)en, duidelijke hint dus.
Rij voor plexiglas, maar je kent mij niet (en ik jou niet) dus dat is dan sowieso nogal lastig herkennenquote:Op zondag 6 april 2014 20:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jij staat toch altijd met HMF op W1?
Ik kon niemand bespeuren vanuit VV, waar stonden jullie?
Verhoek: die was zo blij dat hij eindelijk eens speelde, dat ging hij meteen delen met de mediaquote:
Ik dacht dat het een late 1 april-grap was.quote:Op zondag 6 april 2014 21:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Verhoek: die was zo blij dat hij eindelijk eens speelde, dat ging hij meteen delen met de media
Tja, zo kun je nog honderd situaties erbij halen uiteindelijk.quote:Op zondag 6 april 2014 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Twente - Feyenoord 2-2 in de slotseconde
Twente - AZ 2-1 in de slotseconde
Hadden die wedstrijden een paar seconden korter geduurd dan zou de buit al binnen zijn.
Nee, want dan hadden ze die paar seconden eerder gescoord, daar zijn het tenslotte Duitsers voorquote:Op zondag 6 april 2014 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Twente - Feyenoord 2-2 in de slotseconde
Twente - AZ 2-1 in de slotseconde
Hadden die wedstrijden een paar seconden korter geduurd dan zou de buit al binnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |