Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
jaquote:Op zondag 6 april 2014 19:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Boeiend wie de lapo heeft in een livetopic
Wat nu weer?quote:Op zondag 6 april 2014 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
Wat een grappig aanpassing van de OP door Mexicanobakker weer. xD
Dominique van Dijk kon er ook wat vanquote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is maar 1 van Dijk die fantastisch kan keepen en dat is Rob van Dijk.
Maar daar vinden ze Hahn ook een goede doelman.quote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
Immers speelt weer goed zeg.
Snap niet dat veel Feyenoorders en dan vooral HMF altijd op hem lopen af te geven
Truequote:Op zondag 6 april 2014 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar daar vinden ze Hahn ook een goede doelman.
Hahn heeft een beetje de motoriek van Hiphop Pinto.quote:Op zondag 6 april 2014 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar daar vinden ze Hahn ook een goede doelman.
jij kijkt voetbal voor het spelelement he.quote:
Voor Daniel zijn spelelement.quote:Op zondag 6 april 2014 19:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
jij kijkt voetbal voor het spelelement he.
Zekerquote:Op zondag 6 april 2014 19:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
jij kijkt voetbal voor het spelelement he.
Piet mocht dit wel vandaag.quote:Op zondag 6 april 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
Treurig altijd als spelers niet mer de pers mogen praten.
Pfff is toch een beetje als na rust een andere wedstrijd uitzenden. Kansloze actiequote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea v PSG
Atleti v Barça
De NOS heeft het begrepen
Het is nooit goed hčquote:Op zondag 6 april 2014 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pfff is toch een beetje als na rust een andere wedstrijd uitzenden. Kansloze actie
Grueter zal het commentaar wel doen. Dan weet je het al.quote:Op zondag 6 april 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de NOS maar niet gaat haten op Atleti.
Want dan krijgen ze het met mij aan de stok.
Geel.quote:Op zondag 6 april 2014 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed, AZ speelt in het rood inderdaad.
En nu Roda?
MESSI MESSI JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 6 april 2014 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grueter zal het commentaar wel doen. Dan weet je het al.
Ronald nadat PSV heeft verlorenquote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even kokhalzen boven de WC.
Emmers zaad.quote:Op zondag 6 april 2014 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grueter zal het commentaar wel doen. Dan weet je het al.
Beter dan Willem Vissers.quote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het nog slechterquote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Faber verliest 2x, jongens zeg het maarquote:
Cocu voor de groepquote:Op zondag 6 april 2014 19:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Faber verliest 2x, jongens zeg het maar
Je spelling valt me niet mee.quote:Op zondag 6 april 2014 19:30 schreef remcoP het volgende:
[..]
Die vindt ik altijd best meevallen hoor.
vindt....quote:Op zondag 6 april 2014 19:30 schreef remcoP het volgende:
[..]
Die vindt ik altijd best meevallen hoor.
Beelden van Nederland Denemarken 2010. De beste back van europa in actie.quote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt Piet.quote:
Ok, bedankt Stijn!quote:Op zondag 6 april 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
eigenlijk ben je wel heel blij dat je dit nu weet, geef maar toe!
quote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef xzaz het volgende:
Ook gewoon lachen, die gasten interesseert het echt helemaal geen éne kut gewoon.
Nee duh... die zegt komende zomer.. jongens was gezellig tot sinasquote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef xzaz het volgende:
Ook gewoon lachen, die gasten interesseert het echt helemaal geen éne kut gewoon.
Jammer genoeg heeft hij niet zo'n romige uitstraling.quote:Op zondag 6 april 2014 19:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Toornstra doet een Aissati'tje.
Wat een kolder.quote:Op zondag 6 april 2014 19:46 schreef n00b13 het volgende:
KutNOS. Laten niks zien van Harry Heijnen.
Laten niks zien van het prachtige spel van ADO.
Alleen de doelpunten, wat acties en de kaarten.
Jammer!
Samenvattingen, en wtf moet men zien van ADO? Het zijn een stelletje amateurs; hier op het lokale veldje wordt er nog beter voetbal gespeeld.quote:Op zondag 6 april 2014 19:46 schreef n00b13 het volgende:
Jammer!
Kom, laten we de NOS gaan slaan.quote:Op zondag 6 april 2014 19:46 schreef n00b13 het volgende:
Jammer!
Was wel mooi hoe de laatste wens van Heijnen werd verwezenlijkt.quote:Op zondag 6 april 2014 19:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Samenvattingen, en wtf moet men zien van ADO? Het zijn een stelletje amateurs; hier op het lokale veldje wordt er nog beter voetbal gespeeld.
Iemand kan voetballen en speelt in de ED?quote:Op zondag 6 april 2014 19:48 schreef n00b13 het volgende:
Zoek ff op anders. Harry heijnen.
Dan weet je wat ik bedoel.
Bojan.quote:Op zondag 6 april 2014 19:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Iemand kan voetballen en speelt in de ED?
Vast wel maar hoort niet in de samenvattingen thuis.quote:Op zondag 6 april 2014 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was wel mooi hoe de laatste wens van Heijnen werd verwezenlijkt.
Hallo Arno. Nodig jij jezelf ook weer uit vanavond, of geef je een keer iemand met verstand van voetbal de ruimte zijn verhaal te doen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vast wel maar hoort niet in de samenvattingen thuis.
Arno is niet aanwezig kan ik een bericht aannemen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Arno. Nodig jij jezelf ook weer uit vanavond, of geef je een keer iemand met verstand van voetbal de ruimte zijn verhaal te doen?
Dit.quote:Op zondag 6 april 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Arno. Nodig jij jezelf ook weer uit vanavond, of geef je een keer iemand met verstand van voetbal de ruimte zijn verhaal te doen?
De waarheid moet je nooit onder tafels en stoelen schuiven.quote:Op zondag 6 april 2014 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je blijft het ook gewoon echt volhouden
Zal het eens vragen; ze woont bij mij in de straat.quote:Op zondag 6 april 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat de plus die dikke had ontslagen.
Vraag maar eens inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 19:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zal het eens vragen; ze woont bij mij in de straat.
Serieus.
Okay! Ik zie je daar!quote:Op zondag 6 april 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom, laten we de NOS gaan slaan.
Ik vind het jammer dat ze dat dan niet laten zien.quote:Op zondag 6 april 2014 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was wel mooi hoe de laatste wens van Heijnen werd verwezenlijkt.
Ik kijk het ook altijd hoor, best een topshowquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:38 schreef Grifte het volgende:
The Passion lijkt me wel een programma voor Marcodej, de trouwe gristen dat het is.
Ga jij ook vies dik roepen op de Vismarkt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk het ook altijd hoor, best een topshowEn het is in Grunn dit jaar
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk het ook altijd hoor, best een topshowEn het is in Grunn dit jaar
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij ook vies dik roepen op de Vismarkt?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je nog steeds verdrietig om het heengaan van Johannes?
Mooi dat je de analyse van Bruggink en mij even samenvoegt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Roda niet meer gaat winnen. Vandaag waren ze bij TWE-ROD ongeďnspireerde bagger, 90 minuten lang geen passie, inzet of enige vorm van 'wil'. Als je Fledderus voor de camera ziet, lijken ze de hoop al te hebben opgegeven.
Geert den Ouden denkt hier anders over.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur - Vitesse, twee ploegen die sterk zijn in de defensie.
Ik verwacht weinig kools.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi dat je de analyse van Bruggink en mij even samenvoegt.
Dit soort persiflages sieren onzekere pubers als Davy, ik hoopte dat jij hierboven stond.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur - Vitesse, twee ploegen die sterk zijn in de defensie.
Ik verwacht weinig kools.
Davy is al 23 ofzo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit soort persiflages sieren onzekere pubers als Davy, ik hoopte dat jij hierboven stond.
Ik sluit mij hierbij aan. Deze schijtlol is van een bedenkelijk niveau;quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit soort persiflages sieren onzekere pubers als Davy, ik hoopte dat jij hierboven stond.
Dhr. M. Bakker zondigt al het gehele seizoen aan dit soort schijtlollige voorspellingen #tattletalequote:Op zaterdag 12 april 2014 22:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een grof schandaal is het.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dhr. M. Bakker zondigt al het gehele seizoen aan dit soort schijtlollige voorspellingen #tattletale
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse zal nu wel de voorsprong uitbouwen.
Het is belangrijk dat je niet meteen tegen de 1-1 aan loopt
Vanaf komend seizoen zal ik niet mee spoileren.quote:
Een tsunami aan goals.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Cambuur - Vitesse te maken?
vertelquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat het weekend van 26 en 27 oktober nooit meer overtroffen gaat worden
wat was er toenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat het weekend van 26 en 27 oktober nooit meer overtroffen gaat worden
Toen konden 6 ploegen de koppositie pakken maar deed geen enkele ploeg hetquote:
Ik heb jullie taart aangebodenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet gevierd met je FOK! vrienden?
Ik ga een keer naar Groningen met Pax.quote:
Omnomnom.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb jullie taart aangeboden
je hebt zelf echt humorquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:08 schreef alors het volgende:
Als ze echt humor hadden, dan hadden ze wat jonko's gegooid
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bij deze mijn herdenkingsvideo voor Johannes.
Uhh oké?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bij deze mijn herdenkingsvideo voor Johannes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |