Hij staat met 1x 12de en 2x RET eigenlijk op gelijke hoogte met Sutil die 1x 11de en 2x RET heeft staan. Zo slecht doet ie het dus nietquote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Guti een waardeloze coureur maar hij deed door Donaatje een mooie rol.
Sutil vind ik overgewaardeerd.quote:Op zondag 6 april 2014 22:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij staat met 1x 12de en 2x RET eigenlijk op gelijke hoogte met Sutil die 1x 11de en 2x RET heeft staan. Zo slecht doet ie het dus niet
Ik ook hoor.quote:
Kijk dat Guti om z'n oren gereden werd door De Hulk is niet gek. Maar moeite hebben met Sutil is niet heel sterk.quote:
Was dat niet gewoon iemand van Mercedes? Er zijn altijd wel engineers van de motorleverancier aanwezig in de pitboxes van de klantenteams.quote:Op zondag 6 april 2014 23:15 schreef Geralt het volgende:
Het leek wel dezelfde overall als Lewis en Nico aan hebben.
Gebruik je geen torrents/spotnet?quote:Op zondag 6 april 2014 23:49 schreef k_man het volgende:
Ik probeer dit topic te vermijden, want ik heb de race nog niet kunnen zien.
De race terugkijken wil echter niet zo erg lukken, mijn racingfor.me account blijkt niet meer te werken en de passmailer evenmin.
Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om me een PM te sturen met een mogelijkheid om de race terug te kijken, zou ik die persoon zeer erkentelijk zijn.
pssst...piratebayquote:Op zondag 6 april 2014 23:49 schreef k_man het volgende:
Ik probeer dit topic te vermijden, want ik heb de race nog niet kunnen zien.
De race terugkijken wil echter niet zo erg lukken, mijn racingfor.me account blijkt niet meer te werken en de passmailer evenmin.
Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om me een PM te sturen met een mogelijkheid om de race terug te kijken, zou ik die persoon zeer erkentelijk zijn.
Oi, je bent toch niet blij dat Button uitviel hequote:Op maandag 7 april 2014 00:25 schreef Karstman het volgende:
Race gezien via de BBC samenvatting. Ik heb me wel vermaakt. Geweldig om te zien dat ze na de safetycar met een heel stel team bij team reden, op Button na maar die waren we snel kwijtBeetje teleurgesteld in de Williamsen maar blij verrast door de Force India;s
Iemand van Mercedes die uit een McLaren stapt? Nee dat lijkt me niet. Ik dacht dat het Magnussen was.quote:Op zondag 6 april 2014 23:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon iemand van Mercedes? Er zijn altijd wel engineers van de motorleverancier aanwezig in de pitboxes van de klantenteams.
Edit: of bedoel je met heren Button en Magnussen?
Voor 2MB/s ga je toch geen glasvezel nemen?quote:Op maandag 7 april 2014 00:03 schreef twiFight het volgende:
Geen idee wat racing for me is, maar ik zou gewoon een rip downloaden. Superieure kwaliteit, SkyF1 commentaar, etc. Toen ik nog glasvezel had was dat downloaden ook zo klaar (2+ MB/s zo rond middernacht).
Op zich niet, vind Button altijd wel sympathiek maar vond het vooral leuk om de teams 2 aan 2 te zien rijden en sinds ik de manager speel ben ik toch iets fanatieker over wat er in mijn team zitquote:Op maandag 7 april 2014 00:42 schreef twiFight het volgende:
[..]
Oi, je bent toch niet blij dat Button uitviel heDie gast reed een goede race en zat op een prima positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |