SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat is na 2x ook wel weer leuk geweestquote:Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik juist andersom, levelen vind ik niet leuk.
Maar stealthen op 90? Geweldig, vooral in enemy capitals.
Mijn aller eerste max level character (85) was een holy priest. Die ik ook als holy heb geleveled. Met quests.quote:Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En priest vond ik vreselijk om te levelen, maar op lvl 90 super tof
oquote:Op zondag 6 april 2014 16:51 schreef TwyLight het volgende:
Mijn aller eerste max level character (85) was een holy priest. Die ik ook als holy heb geleveled. Met quests.
! zo waar! In alle dungeons deed ik top dps en daar had ik veel lol in. En dan ben je lvl 90 en stel je niets meer voorquote:Op zondag 6 april 2014 16:53 schreef TwyLight het volgende:
De verklaring dat ik Rogues op max level saai vind is trouwens misschien dat je erg veel dps doet <90 maar zodra je dan max level bent je eerst super veel gear moet hebben om fatsoenlijke dps te doen. En dat duurt te lang
male blood elf holy priest levelen - zit er een masochist in jou verborgen?quote:Op zondag 6 april 2014 16:56 schreef TwyLight het volgende:
Heeft me ook iets van 3 maanden gekost om die priest (male blood elf) op 85 te krijgen destijds
Onder world pvp versta jij zeker onoplettende mensen zoeken om te ganken?quote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef Skillstorm het volgende:
Mwah. Ik doe vooral world pvp, dus vind ik het leuker denk ik.
Daar ben ik niet goed genoeg voorquote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef Skillstorm het volgende:
Mwah. Ik doe vooral world pvp, dus vind ik het leuker denk ik.
Ik kloot wat rond in Elwynn en SW dus ja, dan is rogue zijn erg handig.
Of nog erger, alles onder lvl 80 gankenquote:Op zondag 6 april 2014 16:58 schreef TwyLight het volgende:
Onder world pvp versta jij zeker onoplettende mensen zoeken om te ganken?
Oh zo herkenbaarquote:Op zondag 6 april 2014 17:00 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso houd ik het nooit vol om een DPS character als main te hebben. Leuk om te levelen maar nogal saai op max level. Healen is meer mijn ding.
Enige wat kut is is dat je eigenlijk niks kan doen als je mensen tegenkomt (behalve jezelf eeuwig in leven houden) en mobs doden duurt een eeuwigheid als je niet van spec wisselt (wat ook weer zo'n hassle is)
Nee, dat doe ik niet.quote:Op zondag 6 april 2014 16:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Onder world pvp versta jij zeker onoplettende mensen zoeken om te ganken?
Rightquote:Op zondag 6 april 2014 17:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet.
En doe eens niet zo hostile. Ik weet dat je verbitterd bent dat jij zo vaak door een higher lvl rogue gegankt bent, maar dat hoef je niet op mij af te reageren.
Nee, dat is toch saai of wat.quote:Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
RightZoals ik al zei, ik speelde altijd healer, en je denkt toch niet dat ik 1v1 dood ga hè
Ik erger me alleen aan mensen die altijd smijten met de term 'world pvp' terwijl ze 9 van de 10 keer bedoelen ergens 1v1 mensen ganken.
Als je volgende keer weer een For the Horde raid regelt, enige kans dat je mij mee kan nemen? Speel op Argent Dawn.quote:Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, dat is toch saai of wat.
Nee, ik organiseer elke week wel een For the Horde raid, ik loop rond bij Goldshire om met 90's te vechten etc.
Wil je wel meenemen hoor maar je bent niet merged met Shattered Halls, Sunstrider, Boulderfist etc.quote:Op zondag 6 april 2014 17:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als je volgende keer weer een For the Horde raid regelt, enige kans dat je mij mee kan nemen? Speel op Argent Dawn.
Is dat een probleem, heb geen idee hoe het precies werkt qua systeem met merged reamls en cross-realm etc.quote:Op zondag 6 april 2014 17:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wil je wel meenemen hoor maar je bent niet merged met Shattered Halls, Sunstrider, Boulderfist etc.
Cross realm is buiten hoofdsteden.quote:Op zondag 6 april 2014 17:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Is dat een probleem, heb geen idee hoe het precies werkt qua systeem met merged reamls en cross-realm etc.
Ah, vrij problematisch dusquote:Op zondag 6 april 2014 17:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Cross realm is buiten hoofdsteden.
Merged is dat je elkaar overal kan zien, dus ook in hoofdsteden.
We zouden je niet zien en met je mee kunnen vechten en vica versa.
Add zijn btag en invite hem. Probleem opgelost.quote:Op zondag 6 april 2014 17:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wil je wel meenemen hoor maar je bent niet merged met Shattered Halls, Sunstrider, Boulderfist etc.
Dat lost helemaal niks op.quote:Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Add zijn btag en invite hem. Probleem opgelost.
Nee je hebt nix gemistquote:Op zondag 6 april 2014 17:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat lost helemaal niks op.
Tenzij ik echt iets groots gemist heb.
Probeer het eens, ik ben nu wel benieuwd.quote:Op zondag 6 april 2014 17:58 schreef Skillstorm het volgende:
Ik speel voornamelijk Rbg met Russen. Ik kom gewoon bij hun op de server of zij bij mij. Als jij RL bent kan je iedereen van je lijst inviten die je in je Btag lijst hebt staan.quote:Op zondag 6 april 2014 17:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat ze tellen als merged en je ze ook in de hoofdsteden kunt zien. Daarbuiten weet ik wel dat het werkt ja.quote:Op zondag 6 april 2014 18:05 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik speel voornamelijk Rbg met Russen. Ik kom gewoon bij hun op de server of zij bij mij. Als jij RL bent kan je iedereen van je lijst inviten die je in je Btag lijst hebt staan.
Ik neem aan dat je dit al wist.
Dat bedoel ik. En dat moet toch echt voor die achie.quote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef Maureentje het volgende:
Je kan iig de main hoofdsteden niet doen (Org en SW)
Juist, je hebt inderdaad gelijk nu ik er wat meer over nadenk.quote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat ze tellen als merged en je ze ook in de hoofdsteden kunt zien. Daarbuiten weet ik wel dat het werkt ja.
Dan moet ie die een andere keer doen,die andere 3 schijnenquote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En dat moet toch echt voor die achie.
Dat weet ik niet eens zeker maar ik denk dat het wel kan ja.quote:Op zondag 6 april 2014 18:08 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dan moet ie die een andere keer doen,die andere 3 schijnen
wel te kunnen
Als Disc priest levelen gaat ook vrij snel en makkelijk vind ik.quote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
o
m
g
Ik heb dan wel als shadowpriest geleveled
http://www.budgetgaming.n(...)+of+Pandaria_PC.htmlquote:Op zondag 6 april 2014 19:18 schreef zerokil het volgende:
Iemand die nog een site weet waar ik goedkoop MOP kan kopen?
Heb nog een ongeopende doos hier, die wil ik wel weg doen voor een maand speeltijd.quote:Op zondag 6 april 2014 19:18 schreef zerokil het volgende:
Iemand die nog een site weet waar ik goedkoop MOP kan kopen?
Add mij maar even dan :p moet ook nog steeds for the horde.quote:Op zondag 6 april 2014 17:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Noobquote:Op maandag 7 april 2014 10:42 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Add mij maar even dan :p moet ook nog steeds for the horde.
Detrexion#2407
Heb er al 1tje, toch bedankt.quote:Op maandag 7 april 2014 10:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Heb nog een ongeopende doos hier, die wil ik wel weg doen voor een maand speeltijd.
Uur of twee, drama inderdaad.quote:Op maandag 7 april 2014 13:52 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hoelang blijft die betaling van gametime wel in de queueu staan?Straks is de maand al om
![]()
Normaal was het instant, nu al zeker 30 min.
Ik denk dat ik de laatste dag van m'n gametime in jaren niet heb gehaaldquote:Op maandag 7 april 2014 15:40 schreef Bart84 het volgende:
Volgens mij gaat het ook bij iedereen hetzelfde. Er 1 uur voor tijd achter komen dat gametime op is....
quote:Op maandag 7 april 2014 21:18 schreef MarkyB het volgende:
What the fuck. Een inlog queue bij de battle.net client...
[ afbeelding ]
Prot warrior doet meer DPS dan wie dan ook tijdens het levelen, helemaal met heirlooms+enchants en je hebt ook nog eens instant queue.quote:
Ja, instant dungeons zijn echt chill. Daarnaast kan je groepen tegelijk pakken, jij blijft toch altijd op vol leven dankzij o.a. Victory Rush.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Prot warrior doet meer DPS dan wie dan ook tijdens het levelen, helemaal met heirlooms+enchants en je hebt ook nog eens instant queue.
Als je samen met een goede healer dungeons doet hoef je geen rekening te houden met de andere 3 dps en kan je gewoon door dungeons heen racen
Als je volledige heirlooms hebt, inclusief enchants (dancing steelquote:Op dinsdag 8 april 2014 02:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja, instant dungeons zijn echt chill. Daarnaast kan je groepen tegelijk pakken, jij blijft toch altijd op vol leven dankzij o.a. Victory Rush.
10000 botjes farmen toch? Wat was je plan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Vanavond bonewhite prima raptor gehaald en dus weer een mooie feat of strength erbij. Moet zeggen dat de grind heel erg meeviel.
Met levelen bedoel ik eigelijk van 85 > 90. Dan heb je de deep wounds van Thunderclap al een tijdjequote:Op dinsdag 8 april 2014 02:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je volledige heirlooms hebt, inclusief enchants (dancing steel) doe je echt onbenullig veel damage. Vooral zodra je Revenge krijgt en Thunderclap Deep Wounds toepast
Als je dan speelt met een Disc priest in volledige heirlooms kan die gewoon af en toe een shield op je gooien en verder gewoon keihard mee dps'en
Ooohquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met levelen bedoel ik eigelijk van 85 > 90. Dan heb je de deep wounds van Thunderclap al een tijdje
Die is leukquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Vanavond bonewhite prima raptor gehaald en dus weer een mooie feat of strength erbij. Moet zeggen dat de grind heel erg meeviel.
Nee 9999quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:12 schreef MarkyB het volgende:
[..]
10000 botjes farmen toch? Wat was je plan?
Ik zou nog met Blizzard bellen. Als je je account op je eigen naam hebt staan dan zou het kunnen dat een kopie van paspoort of rijbewijs oid ook nog een mogelijkheid is om je accoutn terug te krijgen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:40 schreef Levitas het volgende:
Lang geleden heeeel actief WoW gespeeld. Shaman, warrior en mage gelvled, en met shaman en warrior veel raids gedaan. Na TBC gestopt, omdat het toch wel iets teveel van m`n sociale leven begon op te slokken.
Nu wilde ik weer eens inloggen, "om te kijken hoe het nu is in o.a Orggrimar"Wachtwoord vergeten, dus proberen te resetten. Antwoord op m`n geheime vraag vergeten en ik kan tot overmaat van ramp ook nog eens m`n eerste WoW CD mapje waar de serial op staat niet meer vinden.
Ik ben bang dat er niks anders op zit dan een nieuw account aan te maken??
Dat ging verbazingwekkend makkelijk! Inderdaad een ticket aanmaken, kopie van het paspoort eraan en m`n account is unlocked (hij bleek ook nog eens locked te zijn). Geheime vraag is veranderd en ik kan nu in principe weer spelen. Awesome!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou nog met Blizzard bellen. Als je je account op je eigen naam hebt staan dan zou het kunnen dat een kopie van paspoort of rijbewijs oid ook nog een mogelijkheid is om je accoutn terug te krijgen.
Wacht, tegenwoordig vul je een formulier in online en belt Blizzard jou.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:20 schreef Levitas het volgende:
Dat ging verbazingwekkend makkelijk! Inderdaad een ticket aanmaken, kopie van het paspoort eraan en m`n account is unlocked (hij bleek ook nog eens locked te zijn). Geheime vraag is veranderd en ik kan nu in principe weer spelen. Awesome!
Hoogste character die ik nu heb is een lvl 65 Warrior. Wat is tegenwoordig het max. lvl? Volgens mij is wel te merken dat ik te lang niks meer met WoW gedaan
Bah, heb alleen dps heirlooms voor warrior.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Prot warrior doet meer DPS dan wie dan ook tijdens het levelen, helemaal met heirlooms+enchants en je hebt ook nog eens instant queue.
Als je samen met een goede healer dungeons doet hoef je geen rekening te houden met de andere 3 dps en kan je gewoon door dungeons heen racen
Ziet er uit als een foute kermis attractiequote:
Heroics zijn altijd makkelijk aan het eind van een expansion.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:38 schreef Verbodsbord het volgende:
40 man raids zijn er niet meer, alles is nu max. 25 man voor zover ik weet. Verder stellen heroic dungeons op dit moment niks voor, healer is vaak zelfs overbodig als je een fatsoenlijke groep hebt. In WoD schijnen heroic dungeons wel echt weer uitdagend te worden.
Verder is het op lvl 90 afhankelijk van wat je leuk vind nog steeds vooral raiden en/of pvp.
Iwan gespot!!! Ik ben ook weer aan het wowen. Ben net een Dwarf Shaman begonnen op Auchindoun, daar speelt iemand die ik ken. Mijn eigen characters staan op Kazzak (horde).quote:Op woensdag 9 april 2014 12:49 schreef BDIL het volgende:
Lvl 43 nu met mijn Pandarian Shaman![]()
Shaman is echt een zieke class maar me server ( Taren Mill ) is echt dying qua aantal Alliance. Ik denk dat ik ga transsferen naar Outland of Silvermoon als het mogelijk is.
Elemental?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:49 schreef BDIL het volgende:
Shaman is echt een zieke class maar me server ( Taren Mill ) is echt dying qua aantal Alliance. Ik denk dat ik ga transsferen naar Outland of Silvermoon als het mogelijk is.
swsquote:
Ik heb een Warlock lvl 85 op Auchindoun en iemand hier speelt er ook op met een alt dus ik kan daar ook wel online komenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iwan gespot!!! Ik ben ook weer aan het wowen. Ben net een Dwarf Shaman begonnen op Auchindoun, daar speelt iemand die ik ken. Mijn eigen characters staan op Kazzak (horde).
Outlandquote:Op woensdag 9 april 2014 12:49 schreef BDIL het volgende:
Volgens mij zit er hier verder niemand op outland.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:41 schreef Levitas het volgende:
Outland heb ik ook nog een hele tijd gespeeld. Is dat een beetje "dé server" hier?
Zoveel polen komen toch niet op Fok?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:41 schreef Levitas het volgende:
Outland heb ik ook nog een hele tijd gespeeld. Is dat een beetje "dé server" hier?
Ach, je moet het zo zien, lfr om de raid te leren kennen en Flex om goed te oefenen voor normal. :pquote:Op woensdag 9 april 2014 09:57 schreef LeBeau het volgende:
De belangrijkste wijziging qua raids is wat mij betreft de toevoeging van Looking For Raid () en Flex (
).
LFR is met 24 randdebielen praktisch alle raid mechanics negeren en een zwaar generfde versie van raids doorklieven als de groep maar collectief net het IQ van een zeekomkommer kan evenaren.
Flex is net iets makkelijker dan Normal, waar je met 10 tot 25 mensen kunt raiden en de moeilijkheidsgraad zich aanpast aan het aantal mensen in de raid. Flex wordt trouwens de norm in de volgende uitbreiding (omdat het zo populair is), voor (volgens mij) alle moeilijkheidsgraden behalve Mythic (de nieuwe heroic difficulty).
Nice, die van mij is pas level 6 of zo. Dat gaat nog wel even duren. Dwarves zijn wel echt de shit! Gelijk een heel heirloom setje voor hem gehaald. Ik hoop dat Elemental een beetje fijn leveled.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
sws
[..]
Ik heb een Warlock lvl 85 op Auchindoun en iemand hier speelt er ook op met een alt dus ik kan daar ook wel online komen
Joh, nu pasquote:Op woensdag 9 april 2014 14:28 schreef Bartcoah het volgende:
Zo ik ben het helemaal zat op Burning Legion.
Ja het is jammer maar het elite team van Burning Legion is voor RoS ook gestopt met wow.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit inmiddels dus ook op Frostmane, ooit begonnen op Burning Legion (maar ik dacht dat iedereen die geen Pools spreekt daar nu wel vandaan gevlucht was)
Ik doelde meer op Reaper of Soulsquote:
Nog nooit van dat guild gehoordquote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef Bartcoah het volgende:
Van wie is de guild De mosselbrigade op Frostmane? Ik zie daar een char genaamd Servica. Ook aan het botten. Toevallig een FOK!er?
Dan zoek je toch een ander guild? Volgens mij zitten er best leuke guilds op Frostmane. Wat doe je het liefst in wow (pve, pvp etc)?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Welke guild zitten jullie op Frostmane. Zit nu in Shadow Stalker, maar die is echt te kut.
Heeeeeeeeeeel lang, ik ben echt een slackerquote:
Ik zag er net iemand anders mee lopen en een /who geeft 20 mensen, dus neequote:Op woensdag 9 april 2014 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Nog nooit van dat guild gehoordIs het geen 1-mansguild?
Oh wow. Het zou wel een opvallende naam zijn voor mij, maar toch nog niet eerder gezienquote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Abby79 het volgende:
Ik zag er net iemand anders mee lopen en een /who geeft 20 mensen, dus nee.
Human rogue peeveepee. Combat rogue, burst damage in 2 seconden die niet te houden is.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow. Het zou wel een opvallende naam zijn voor mij, maar toch nog niet eerder gezien
Heb jij en gold challenge groep?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef Isabeau het volgende:
JeeeeEmerald Pandaren Phoenix
![]()
En na de patch available op al mijn chars, als ik het goed begrijp.
Ik geloof dat je die gewoon krijgt inderdaad. Eerder moest je hem leren bij de class trainer voor gold, maar nu leer je spells automatisch.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje : Als druid krijg je flyform ( duh ). Op level 58 krijg je de eerste. Moet je daarvoor ook betalen bij de flying master ( oid ) of zijn die skills gratis tegenwoordig?
Nu trouwens RAF aan het doen met m'n vriend. Echt 6 characters tegelijkertijd aan het levelen. Veel leuke verrassingen erbij. Nooit gedacht een warlock en rogue zo leuk te vinden. Hunter en Paladin levelen ook tof
Heb nu een Draenei Shaman en volgens aantal websites deed Enhancement meeste DPS.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nice, die van mij is pas level 6 of zo. Dat gaat nog wel even duren. Dwarves zijn wel echt de shit! Gelijk een heel heirloom setje voor hem gehaald. Ik hoop dat Elemental een beetje fijn leveled.
De Phoenix krijg je al als je alles op silver hebt, maar wij hebben alles gold gedaan jaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:27 schreef Bartcoah het volgende:
Heb jij en gold challenge groep?
Die wil ik ook wel even halen ^^
Wacht maar af op lvl 90, dan zijn crits boven de 400k zeker geen uitzondering zodra je een beetje gear hebt.quote:Back in the days was ik blij als ik een 10k crit had, op lcl 60
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:01 schreef BDIL het volgende:
Je mag toch 1 keer gratis switchen tussen realms ? Hoe vraag je dat aan ?
Alleen als Blizzard dat aankondigt en je realm overpopulated is en dan mag je vaak kiezen uit low population realms.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:01 schreef BDIL het volgende:
Je mag toch 1 keer gratis switchen tussen realms ? Hoe vraag je dat aan ?
Haal op trash regelmatig boven de 1/1.2 milioen dps met chain lightningquote:Op donderdag 10 april 2014 11:11 schreef Bart84 het volgende:
[..]
Wacht maar af op lvl 90, dan zijn crits boven de 400k zeker geen uitzondering zodra je een beetje gear hebt.
Gisteren in Flex zat ik een tijdje ruim boven de 400k dps op trash. Heerlijk Chain Lightning spammen op mobs.
En, is hij dood?quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
Crap, avondje wipen op Garrosh Normal, vanvond weer en dan moet die down zijn. De mind controle is best irritant.
Ik zat ook op immerseus waarbij 3 dps doodgingen en die daarna uit elkaar viel. En daarna in een groep vanaf norushenquote:Op donderdag 10 april 2014 07:32 schreef Bart84 het volgende:
Gisteren in 2 groepen gezeten om flex 1 gedaan te krijgen. In de eerste groep gingen er 3 dps neer op Immerseus...... Maar ik heb gelukkig wel de trinket binnen dus dat is dan wel weer top. Daarna nog een groep gevonden vanaf Norushen dus heb toch nog 3 van de 4 kunnen doen.
Die trinket is ook echt top, dps is gelijk 20k omhoog gegaan. Ik kan alleen nog een ring,wrist en feet uit flex halen, dan moet ik toch echt naar normal toe.
Zal kijken of ik dit weekend nog ff deel 2 kan doen van flex, dan kan ik volgende week starten met normal.
Ben ook nog even 2 tellen verder gegaan met hunter, wat is die class leuk om te levelen zeg.
Crits van 10k in Vanilla lijkt me sterk. Met tier2/3 hadden spelers zo'n 2500-3000 hp. Alleen de maintanks hadden zo'n 4000-4500 hp. MoP maakt je godlike voor pre-cata content.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:04 schreef Levitas het volgende:
80k hits. DPS met 20k omhoog gegaan. Back in the days was ik blij als ik een 10k crit had, op lcl 60.Dat is overigens wat ik nu, op lvl 66 fury warrior, m'n hoogste critical hit.
Shaman toevallig?quote:Op donderdag 10 april 2014 07:32 schreef Bart84 het volgende:
Gisteren in 2 groepen gezeten om flex 1 gedaan te krijgen. In de eerste groep gingen er 3 dps neer op Immerseus...... Maar ik heb gelukkig wel de trinket binnen dus dat is dan wel weer top. Daarna nog een groep gevonden vanaf Norushen dus heb toch nog 3 van de 4 kunnen doen.
Die trinket is ook echt top, dps is gelijk 20k omhoog gegaan. Ik kan alleen nog een ring,wrist en feet uit flex halen, dan moet ik toch echt naar normal toe.
Zal kijken of ik dit weekend nog ff deel 2 kan doen van flex, dan kan ik volgende week starten met normal.
Ben ook nog even 2 tellen verder gegaan met hunter, wat is die class leuk om te levelen zeg.
Ik zat met mijn shammy in flex groep idd. Poesmagneet heet die char.quote:[quote]Shaman toevallig
We; jammer dat die chris metzen bij de alliance hoort in die video, terwijl hij volgens mij toch echt horde is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:05 schreef lennety het volgende:
*rolt topic weer binnen*
OCC gaat bikes maken voor WoW
Ah. Dan was het een andere groep.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:15 schreef Bart84 het volgende:
[..]
Ik zat met mijn shammy in flex groep idd. Poesmagneet heet die char.
Geeft die +10 cooking ?quote:
Eerder een boze Horde-wederhelft.quote:
Ach, als de manwiches smaken :pquote:
Die is geen hordequote:
Je moest wel lachenquote:
Kan je een Death Knight maken? Een Goblin of een Worgen? Want dan heb je alle expansions t/m Cataclysm. Anders kan je ook gewoon vanuit Stormwind/Orgrimmar/etc de boot/zeppelin pakken en kijken of je in Northrend uitkomt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:49 schreef Levitas het volgende:
Ben net lvl 68 geworden. Op de 2e pagina werd er gezegd om dan naar Northrend te gaan. Wat kan ik nu 't beste doen? En, heb ik daar een upgrade voor nodig?
Volgens mij heb ik alleen TBC gekocht toentertijd, maar als ik in de Battle.net app op "Upgrade available" klik, krijg ik alleen Mists of Pandaria te zien (en dus geen WOTLK of Cata)
Kan een DK, Goblin en Worgen maken. Zelfs een Pandaren.. Op naar Northrend dus!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je een Death Knight maken? Een Goblin of een Worgen? Want dan heb je alle expansions t/m Cataclysm. Anders kan je ook gewoon vanuit Stormwind/Orgrimmar/etc de boot/zeppelin pakken en kijken of je in Northrend uitkomt.
Ja heb een level 9quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:18 schreef Maureentje het volgende:
Zitten er nog mensen op Tarren mill (horde) hier ? Zoek een gezellige guild tot WoD,want wij zijn gestopt met raiden tot dan met als gevolg dat het maar een saaie bedoeling is
Alleen Allience hierquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:18 schreef Maureentje het volgende:
Zitten er nog mensen op Tarren mill (horde) hier ? Zoek een gezellige guild tot WoD,want wij zijn gestopt met raiden tot dan met als gevolg dat het maar een saaie bedoeling is
Zit met mijn shaman op 44. Levelen gaat echt bizar snel tegenwoordig en dan doe ik het niet eens op de snelste manier. Zit lekker dungeons te doen, mooi om weer eens door Dire Maul en Scholomance te lopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alleen Allience hierIk krijg ook messages in de instance chat van : " Tarren Mill Allience , U crazy Bro "
![]()
![]()
![]()
Bijna Lvl 50
Ik ben ook alleen dungeons aan het aanpakken. Heb ooit quests doorlopen tot lvl 85 en echt geen zin weerquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit met mijn shaman op 44. Levelen gaat echt bizar snel tegenwoordig en dan doe ik het niet eens op de snelste manier. Zit lekker dungeons te doen, mooi om weer eens door Dire Maul en Scholomance te lopen.
In welk land ben je ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alleen Allience hierIk krijg ook messages in de instance chat van : " Tarren Mill Allience , U crazy Bro "
![]()
![]()
![]()
Bijna Lvl 50
Is dat een Horde only server met hier en daar een alliance? Want dan is het echt niet leuk om er te spelen. Auction House bijna leeg en knalduur wat er wel is (en meestal zijn dingen er niet eens, zoals mats of jewels etc). Steden desolaat. En op een pvp server word je op timeless isle constant in mootjes gehakt (in Pandaria ook). Nee, de balans is ver te zoeken op heel veel van dat soort servers.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:09 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bijna Lvl 50
75% is Alliancequote:Op zondag 13 april 2014 07:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een Horde only server met hier en daar een alliance? Want dan is het echt niet leuk om er te spelen. Auction House bijna leeg en knalduur wat er wel is (en meestal zijn dingen er niet eens, zoals mats of jewels etc). Steden desolaat. En op een pvp server word je op timeless isle constant in mootjes gehakt (in Pandaria ook). Nee, de balans is ver te zoeken op heel veel van dat soort servers.
Die mensen in Elwyn Forest komen vast van allemaal andere servers. Hoeveel mensen zie je bijv in de Vale of Eternal Blossoms? Op mijn server is dat echt het drukst.quote:Op zondag 13 april 2014 10:22 schreef BDIL het volgende:
75% is AllianceHet is idd zo'n server maar ik merk dat er veel meer mensen in Elwyn Forrest aan het chillen zijn dan in Stormwind zelf
AH is idd shit , heavy leather stack van 20 rond de 400 gold
! Ik probeer hier het beste van te maken en dan transfer
Laatst vloog ik over ally Shrine en daar stonden 2 mensen buitenquote:Op zondag 13 april 2014 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die mensen in Elwyn Forest komen vast van allemaal andere servers. Hoeveel mensen zie je bijv in de Vale of Eternal Blossoms? Op mijn server is dat echt het drukst.
http://wow.realmpop.com/eu-tarren-mill.html 83% horde hoorquote:Op zondag 13 april 2014 10:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
75% is AllianceHet is idd zo'n server maar ik merk dat er veel meer mensen in Elwyn Forrest aan het chillen zijn dan in Stormwind zelf
En wat gaan ze met alle karakters doen? Verplaatsen naar andere servers? En de namen dan? Want niet iedereen is actief. Krijgen die dan een gratis namechange? Is niet echt blizzard-like.quote:Op maandag 14 april 2014 02:08 schreef nikk het volgende:
Helaas zijn veel servers stervende of zelfs dood. Het is jammer dat Blizzard het niet aandurft enkele realms te sluiten.
En daarom zeg ik dat het jammer is dat Blizzard het niet aandurft.quote:Op maandag 14 april 2014 02:12 schreef Messina het volgende:
[..]
En wat gaan ze met alle karakters doen? Verplaatsen naar andere servers? En de namen dan? Want niet iedereen is actief. Krijgen die dan een gratis namechange? Is niet echt blizzard-like.
Ze zijn al goed op weg met mergen van servers, maar het gaat niet echt snel genoeg.
Tea and biscuits zoeken nog een priest. Doe ze de groeten van me :pquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:18 schreef Maureentje het volgende:
Heb hem destijds met 490 ilvl gedaan. Blijven oefenen, ik had ook een stuk of 40 wipesquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:12 schreef Ratsnest89 het volgende:
Zit me kapot te ergeren om die green fire bossMet mn ilvl 526, ik ben een noooob
Heb helemaal geen zin nog te raiden tot WoDquote:Op maandag 14 april 2014 18:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Tea and biscuits zoeken nog een priest. Doe ze de groeten van me :p
Ze hebben 12/14 hc progress maar de 2 weken dat ik met ze raidde was dat niet terug te zien![]()
Alle raw mats profsquote:Op maandag 14 april 2014 20:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens jullie de beste combo profs voor geld?
Welk level zit je? Zit zelf op 60 nu. Kwam er vandaag achter dat je mensen van andere servers gewoon kan uitnodigen voor quests en dungeons. Kunnen misschien nog even samen levelen.quote:Op zondag 13 april 2014 10:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met guild? Ik heb vorige week wat flex geprobeerd via Oqueque maar dat was toch een wisselend succesquote:Op maandag 14 april 2014 08:31 schreef Bart84 het volgende:
Afgelopen vrijdagavond flex 2 doorlopen. We hadden echt een leuke groep. Helaas wel 1x wipe op Nazgrim maar dat heb je wel eens. Gelukkig bleef iedereen en ging het daarna wel goed.
Woensdagavond wil ik flex 3 doen, tot nu toe alleen 1 en 2 gedaan.
Vanavond eerst verder met mage gearen. Ff HC scen doen en rep farmen voor Shoahoa. Heb ook de coins hard nodig om kistjes te openen voor burdens.
Vanuit de HC scen wil ik graag de staff hebben voor mijn mage. Als ik de staff heb en nog 2 burdens hoop ik genoeg ilvl te hebben om flex te kunnen doen. LFR sla ik graag helemaal over.
Ik heb juist onwijs veel boa 496 gear waar ik het op kan gebruiken, alleen geen enkele burdenquote:Heb hier Burden's in overvloed alleen krijg geen gear om het op te gebruiken
Kun je ook Challenger modes groeps vinden via die addon?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Met guild? Ik heb vorige week wat flex geprobeerd via Oqueque maar dat was toch een wisselend succes
Kan ook openraid.eu proberenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Met guild? Ik heb vorige week wat flex geprobeerd via Oqueque maar dat was toch een wisselend succes
Kan ja maar meestal zit je dan met mentally challenged mensen. Heb het paar keer op een alt geprobeerd zonder succes. Ik zou het met guildies doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kun je ook Challenger modes groeps vinden via die addon?
Die gebruik ik en vind ik heel prettigquote:
Juist niet. De beste proffs zijn jewelcrating, alchemy en enchanting. Met daaronder de anderecrafting proffs. En weer daaronder de gather proffs.quote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Alle raw mats profs
Skinning, mining, herbalism.
Okéquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:56 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Juist niet. De beste proffs zijn jewelcrating, alchemy en enchanting. Met daaronder de anderecrafting proffs. En weer daaronder de gather proffs.
Ligt ook aan de realm waar je zit. Bij ons kosten gems bijna nix. Flasks en zo zijn wel altijd zelfde prijs. Enchants kosten ook nix, als je zelf de mats regeltquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:56 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Juist niet. De beste proffs zijn jewelcrating, alchemy en enchanting. Met daaronder de anderecrafting proffs. En weer daaronder de gather proffs.
quote:
M'n alliance moet zeker ook lvl 90 zijn?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, lifeblind
En ja, iedereen speelt Diablo. En als ik mensen vraag iets samen met me te doen dan is niemand geinteresseerd(dus, wie heeft er zin om rond Ordos Sanctuary mobs & rares te farmen?
of normal scenario achievements te doen)
Je moet wel alliance zijn.
Hey, zelfde hier, in de zomervakantie meet ik een meisje uit Denemarken die ik in WoW heb ontmoet.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:49 schreef lifeblind het volgende:
Pff, 't enthousiasme in de guild begint een beetje af te zwakken, mensen komen alleen maar online om te raiden lijkt het haast wel :-/ En veel mensen die nu Diablo III spelen ipv WoW.
(En in juni eindelijk meeten met een meisje uit m'n guild, aangezien 't na een paar maanden toch eigenlijk vrij duidelijk werd dat er interesse was van beide kanten)
Mobs en rares farmen wil ik wel, heb ally mage en druid.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, lifeblind
En ja, iedereen speelt Diablo. En als ik mensen vraag iets samen met me te doen dan is niemand geinteresseerd(dus, wie heeft er zin om rond Ordos Sanctuary mobs & rares te farmen?
of normal scenario achievements te doen)
Je moet wel alliance zijn.
Alleen die in/rond Ordos Sanctuary hè. Dus Flintlord Gairan, Urdur the Cauterizer en High Priests of Ordos en wat er verder in de weg loopt (kilnmasters bijv). Je hebt de legendary cloak nodig voor de high priests (die paar waar je geen cloak voor nodig hebt schiet niet op). Niemand wil dat met me doen en ik kan het absoluut niet alleenquote:Op donderdag 17 april 2014 00:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mobs en rares farmen wil ik wel, heb ally mage en druid.
Dan pas ik ook, heb geen cloack.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen die in/rond Ordos Sanctuary hè. Dus Flintlord Gairan, Urdur the Cauterizer en High Priests of Ordos en wat er verder in de weg loopt (kilnmasters bijv). Je hebt de legendary cloak nodig voor de high priests (die paar waar je geen cloak voor nodig hebt schiet niet op). Niemand wil dat met me doen en ik kan het absoluut niet alleen
Ik wil die wel doen met Mage. Heb ook een cloak dus geen probleem.quote:Alleen die in/rond Ordos Sanctuary hè. Dus Flintlord Gairan, Urdur the Cauterizer en High Priests of Ordos en wat er verder in de weg loopt (kilnmasters bijv). Je hebt de legendary cloak nodig voor de high priests (die paar waar je geen cloak voor nodig hebt schiet niet op). Niemand wil dat met me doen en ik kan het absoluut niet alleen![]()
Kan je wat later in de middag/avond?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:09 schreef Bart84 het volgende:
Ik wil die wel doen met Mage. Heb ook een cloak dus geen probleem.
Gisteren met mage ordos en clest gedaan. Daarna nog ff een HC scen, helaas geen loot. Wel een Burden uit een kistje van Kurkuru gekregen dus dat was wel ff lekker. Ilvl nu op 515. Moet komende dagen toch LFR gaan doen om ilvl op korte termijn hoog genoeg te krijgen voor flex. Ik hoopte er een beetje op dat dat niet nodig zou zijn maar ja.
Shammy verder niet veel mee gedaan, momenteel meer zin om verder te gaan met mage.
http://www.budgetgaming.nl/. Daar vind je de laagste prijzen per uitbreiding.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is momenteel de goedkoopste manier om WoW te beginnen en alle expansions te kopen?
Wachten tot de sale in decemberquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is momenteel de goedkoopste manier om WoW te beginnen en alle expansions te kopen?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft
Zit toch alles in tm Cata? Moet je alleen Pandaria nog kopen?
Bijna gratis dus, aangezien een maand ook al 13 euro kost.quote:30 days of free game time included
Includes levels 1–85
Maar via RAF werkt dat toch niet? Of wat is dat de beste manier, snap er geen hol van met al die verschillen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Bijna gratis dus, aangezien een maand ook al 13 euro kost.
yep Raf werkt welquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar via RAF werkt dat toch niet? Of wat is dat de beste manier, snap er geen hol van met al die verschillen.
Dus dan stuur je RaF naar iemand, vervolgens activeert iemand een account via de link die hij ontvangt en koopt daarna die WoW pack?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:16 schreef Maureentje het volgende:
[..]
yep Raf werkt welZo heb ik ooit een 2e account gemaakt voor de Raf mount
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dus dan stuur je RaF naar iemand, vervolgens activeert iemand een account via de link die hij ontvangt en koopt daarna die WoW pack?
Oké, dank u.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]via de RAF krijg je alvast de free to play versie van wow en kan je al direct gaan spelen tot een max level. En dan kan je dus op je gemak de rest kopen voor 15 euro.
http://www.wowwiki.com/Zones_by_levelquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:26 schreef Levitas het volgende:
Van Dragonblight ben ik via Grizzly Hills naar Zul'Drak gegaan. Daar ben ik net lvl 79 geworden.
Ergens zegt me iets dat ik allang verder had moeten gaan. Maar waar naartoe?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Zones_by_level
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Ken je iemand waar je RAF mee gaat doen?
Ik doe 60-90 op een char waar ik geen zin meer in heb om verder te levelen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:32 schreef Maureentje het volgende:
Heeft iemand al de lvl 90 boost gebruikt ? Ben er nou nog niet uit of ik van 1-90 boost of van 60-90 met proffs (en dan welke proffs)Of nog wachten tot er meer bekend is over WoD?
Zeker dingen als Jc of Ench.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Level 1-60 is juist een makkieProfs levelen kost gold.
Engi en bs als proffs in boost. Kost gewoon achterlijk veel om te levelen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:32 schreef Maureentje het volgende:
Heeft iemand al de lvl 90 boost gebruikt ? Ben er nou nog niet uit of ik van 1-90 boost of van 60-90 met proffs (en dan welke proffs)Of nog wachten tot er meer bekend is over WoD?
Wanneer het kan zo snel mogelijk doorgaan naar Hyjal. De quests zijn inderdaad wat moeilijker in het begin, maar als je een aantal van die goede rewards hebt gekregen is het alweer een stuk makkelijker. En je kunt nog een dungeon doen om betere gear te krijgen, die blackrock depths of throne of the tides.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:14 schreef Levitas het volgende:
Icecrown of Mount Hyal. Wát een verschil. Hyal is echt ontzettend veel moeilijker. De quest rewards zijn ook echt véél beter (ilvl 250+ VS m`n huidige 174 ofzo)
Zit al in Hyal ja. Vandaar dat ik merkte dat het een stukje lastiger is. Nu halverwege lvl 80 (alle exp in Hyal gehaald), en nu al 5k meer health, 500 meer attack power. Onder andere.. Gaat ook weer een stukje makkelijker nuquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wanneer het kan zo snel mogelijk doorgaan naar Hyjal. De quests zijn inderdaad wat moeilijker in het begin, maar als je een aantal van die goede rewards hebt gekregen is het alweer een stuk makkelijker. En je kunt nog een dungeon doen om betere gear te krijgen, die blackrock depths of throne of the tides.
Klopt, je health en damage schiet echt omhoog. Bij die eerste quest waarbij je 8 van die elementals moet doden en die bessen aan zo'n beest moet geven krijg ik altijd al een dikke upgrade.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zit al in Hyal ja. Vandaar dat ik merkte dat het een stukje lastiger is. Nu halverwege lvl 80 (alle exp in Hyal gehaald), en nu al 5k meer health, 500 meer attack power. Onder andere.. Gaat ook weer een stukje makkelijker nu
Ik hou sowieso niet van levelenquote:Op zaterdag 19 april 2014 07:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe 60-90 op een char waar ik geen zin meer in heb om verder te levelen.
Mijn main is een priest dus dan heb ik niet veel aan engi en bs op een altquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:52 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Engi en bs als proffs in boost. Kost gewoon achterlijk veel om te levelen.
Maakt niets uit. Alles gaat lineair omhoog. Duurt misschien ietsjes langer omdat het ietwat ''moeilijker''quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:28 schreef Levitas het volgende:
Ben benieuwd hoe ver ik aankomende week kom. Had als "doel" om dit weekend lvl 80 te worden. Eind volgend weekend lvl 90. Maar het benodigde exp is wel ineens heel hoog (800k om van 79 naar 80 te dingen tegenover 1 miljoen naar lvl 81)
Het wordt tot lvl 90 nooit moeilijk. Bij elk char wat ik op lvl 90 heb gekregen moest ik toen ineens leren hoe ik het moest spelen, alleen maar omdat je nooit geleerd hebt je char tot het uiterste te gebruiken. Was nooit nodig. Beetje met je hoofd op de knopjes rammen en alles ging wel dood.quote:Op zondag 20 april 2014 01:50 schreef Bartcoah het volgende:
Maakt niets uit. Alles gaat lineair omhoog. Duurt misschien ietsjes langer omdat het ietwat ''moeilijker''wow en moeilijk. Maar goed. Staar je niet dood op de xp die je moet behalen.
Daarom mijn zeer sarcastischequote:Op zondag 20 april 2014 02:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt tot lvl 90 nooit moeilijk. Bij elk char wat ik op lvl 90 heb gekregen moest ik toen ineens leren hoe ik het moest spelen, alleen maar omdat je nooit geleerd hebt je char tot het uiterste te gebruiken. Was nooit nodig. Beetje met je hoofd op de knopjes rammen en alles ging wel dood.
Moeilijk is natuurlijk erg relatief. Wat voor de een lastig is hoeft niet zo voor de ander te zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 02:25 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Daarom mijn zeer sarcastischeomdat wow buiten arena 3s en 5s totaal niet moeilijk is.
Uur of 12.quote:Op zondag 20 april 2014 00:40 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van levelenHeb ook maar 1 90 en 1 85,rest is 21 of lager
![]()
Hoe lang duurt t van 1-60 dan met heirlooms?
Moeilijk als in dat ik tussen gevechtjes door voor 't eerst ff wat health moest terugkrijgen door te eten. Als in dat ik vaker onder de 50% HP kwam. Maar dat is nu al een stuk minder..quote:Op zondag 20 april 2014 01:50 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Alles gaat lineair omhoog. Duurt misschien ietsjes langer omdat het ietwat ''moeilijker''wow en moeilijk. Maar goed. Staar je niet dood op de xp die je moet behalen.
Voor de achie dat je alle proffs op max lvl heb :pquote:Op zondag 20 april 2014 00:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Mijn main is een priest dus dan heb ik niet veel aan engi en bs op een altdacht zelf meer aan JC en ALCH maar dan moet ik weer alle mats kopen
5 hours played , hoe dan zonder raf?quote:Op zondag 20 april 2014 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Levelen is tegenwoordig een makkie. Nu 7 chars tegelijk aan het levelen, en 1-60 is te doen binnen 5 hours played. Alleen 85-90 is vrij traag en saai.
quote:Op zondag 20 april 2014 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Levelen is tegenwoordig een makkie. Nu 7 chars tegelijk aan het levelen, en 1-60 is te doen binnen 5 hours played. Alleen 85-90 is vrij traag en saai.
Ik deed er 12 uur over, vijf snap ik niet tot 60quote:Op zondag 20 april 2014 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]je vliegt er gewoon door heen. Beetje questen combineren met dungeons doen en geen tijd verdoen aan professions of rondhangen in Stormwind/Orgrimmar.
Oh, gefeli! Heb ik al vele uren op gewacht, maar alleen maar dood aangetroffenquote:
Dankje, zo blijquote:Op zondag 20 april 2014 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, gefeli! Heb ik al vele uren op gewacht, maar alleen maar dood aangetroffen
Time lost.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:16 schreef nikk het volgende:
Daarom gewoon 20 euro uitgeven voor een coole mount.
Ik heb zelf geen store mounts of pets (op de guardian cub na die verkocht werd voor gold door iemand). Dit gezegd hebbende:quote:
Wat brengt een accountje dan op zo ongeveer? Heb alle classes op 90, sommige dubbel. Ben het spel ook een beetje zat aan het worden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb mijn account verkocht een tijd geleden, maar toen ik nog speelde kocht ik gametime met gold
Niet veel tenzij je moeilijke achievements hebt of rare mounts ect.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:12 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Wat brengt een accountje dan op zo ongeveer? Heb alle classes op 90, sommige dubbel. Ben het spel ook een beetje zat aan het worden.
Characters zijn niks waard. Achievements, mounts etc is waar je geld voor kan krijgen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:12 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Wat brengt een accountje dan op zo ongeveer? Heb alle classes op 90, sommige dubbel. Ben het spel ook een beetje zat aan het worden.
Heb er ook over zitten te denken. Heb nog 400k gold op mn account en de Swift Zulian Tiger en nog wat andere zeldzamige mounts en achievements. Maar doe het uiteindelijk toch niet. Kan het niet aan dat iemand misschien met mijn dwerg Azeroth onveilig gaat maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Characters zijn niks waard. Achievements, mounts etc is waar je geld voor kan krijgen.
Ik heb er $500 voor gekregen maar daar had ik wel geluk mee, zo bijzonder was mijn account nou ook weer niet
Dat kun je sowieso. Je kan je altijd nog legitimeren met een kopie van je paspoort.. Kopen/verkopen/ruilen is NOOIT veilig. Heb jaren geleden veel gehandeld in WoW characters (quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb hem trouwens nooit ijn geheime vraag of toegang tot het e-mail adres gegeven
Kan hem dus altijd terug stelen
Ik geef je 5 ¤ voor een paar ton gold. Kun je toch mooi even gratis de super big mac halen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb hem trouwens nooit ijn geheime vraag of toegang tot het e-mail adres gegeven
Kan hem dus altijd terug stelen
Mja, nu kan ik het zelf. Anders moet ik Blizzard er bij halenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat kun je sowieso. Je kan je altijd nog legitimeren met een kopie van je paspoort.. Kopen/verkopen/ruilen is NOOIT veilig.
Ja, verdomme, ik heb nu ook fijn de tijd om mijn feral druid van lvl 9 tot 15 te levelenquote:Op woensdag 23 april 2014 07:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat het bedrag waarvoor ik mijn wowaccount zou verkopen nooit geboden zou worden.
En ik wilde lekker een ochtendje wow spelen, kan dat vandaag pas na 11 uur
5 hele lange levelsquote:Op woensdag 23 april 2014 10:04 schreef Levitas het volgende:
Gisteren Mists of Pandaria moeten kopen. Goed teken, want dat betekent dat ik vlakbij lvl 90 ben!
Vanaf vandaag de laatste 5 lvltjes in Pandaria doen
Neeeeeeee wat moet ik nou doenquote:
Is al flink verkort vergeleken met de release van Panda. Nu ben je in 2/2,5 zones 90 in het begin moest je alle quests doen in elke zone zo'n beetje.quote:
Ben benieuwd. De overstap van WOTLK naar Cata was ook al best groot. Van 820k, 840k en 860k exp voor een heel level, naar meer dan 1 miljoen, en nu 5 miljoen exp.quote:
Met heirlooms gaat het van 80 naar 85 rete snel. Zeker als je healer of tank bent.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben benieuwd. De overstap van WOTLK naar Cata was ook al best groot. Van 820k, 840k en 860k exp voor een heel level, naar meer dan 1 miljoen, en nu 5 miljoen exp.
Heb tot nu toe nog netjes een level per werkdag kunnen doen en iets meer in het weekend. Betwijfel of ik dat vol ga houden tot lvl 90 though.
Balen dat ik nu al 85 ben danquote:Op woensdag 23 april 2014 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met heirlooms gaat het van 80 naar 85 rete snel. Zeker als je healer of tank bent.
Ik wilde ook een dagje wow spelen hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 13:12 schreef Hathor het volgende:
Gaat lekker daar, nu zijn ze pas weer om 16.00 online.
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:42 schreef floodz het volgende:
Hallo mensen van FOK!
Ik heb een probleem met inloggen, servers liggen er uit staat er hebben meer mensen hier last van?
Dan weet ik of het aan mijn pc ligt ja/nee
Danku
Oke dat is wel erg zonde indd...quote:Op woensdag 23 april 2014 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Niet je pc dus!
En net iemand doe me vertelt al zijn chars te gaan deletenWaarom niet gewoon je account bevriezen! Hij heeft bijna 21000 achievementpoints...
Wtf!! Ik heb maar 7400quote:Op woensdag 23 april 2014 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Niet je pc dus!
En net iemand doe me vertelt al zijn chars te gaan deletenWaarom niet gewoon je account bevriezen! Hij heeft bijna 21000 achievementpoints...
Of het account aan jou geven ?quote:Op woensdag 23 april 2014 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Niet je pc dus!
Tip: buiten schijnt de zon!quote:Op woensdag 23 april 2014 13:51 schreef floodz het volgende:
[..]
Oke dat is wel erg zonde indd...
Ik heb al een heel tijdje zitten wachten tot 11.00 toen 13.00 en nu 16.00 vreselijk dit
Ik zit lekker onder de veranda met mijn laptopje! toch bedankt voor de tipquote:
Hij speelt heel veel Diablo, dus denk het nietquote:
aka leugenaar die gewoon z'n account verkooptquote:Op woensdag 23 april 2014 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Niet je pc dus!
Ik vind dat ook zo belachelijk. Je characters verwijderen waar je al die passie en liefde aan hebt gegeven. Komt bij mij altijd over zoals een heroïne junkie die zijn heroïne door de WC spoelt en later op de hoek van de straat nieuwe gaat halen. Het is ook weer zo'n aandachttrekkerij.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij speelt heel veel Diablo, dus denk het niet
Maar hij wil mij wel al zijn gold geven en ik vroeg zachtjes of hij nog allemaal (cageable) pets heeft die ik niet heb.
Ik zei al: waarom niet gewoon niet spelen en mocht je ooit weer willen spelen dan heb je alles gewoon nogquote:Op woensdag 23 april 2014 14:45 schreef Bartcoah het volgende:
Ik vind dat ook zo belachelijk. Je characters verwijderen waar je al die passie en liefde aan hebt gegeven. Komt bij mij altijd over zoals een heroïne junkie die zijn heroïne door de WC spoelt en later op de hoek van de straat nieuwe gaat halen. Het is ook weer zo'n aandachttrekkerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |