Uur of 12.quote:Op zondag 20 april 2014 00:40 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van levelenHeb ook maar 1 90 en 1 85,rest is 21 of lager
![]()
Hoe lang duurt t van 1-60 dan met heirlooms?
Moeilijk als in dat ik tussen gevechtjes door voor 't eerst ff wat health moest terugkrijgen door te eten. Als in dat ik vaker onder de 50% HP kwam. Maar dat is nu al een stuk minder..quote:Op zondag 20 april 2014 01:50 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Alles gaat lineair omhoog. Duurt misschien ietsjes langer omdat het ietwat ''moeilijker''wow en moeilijk. Maar goed. Staar je niet dood op de xp die je moet behalen.
Voor de achie dat je alle proffs op max lvl heb :pquote:Op zondag 20 april 2014 00:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Mijn main is een priest dus dan heb ik niet veel aan engi en bs op een altdacht zelf meer aan JC en ALCH maar dan moet ik weer alle mats kopen
5 hours played , hoe dan zonder raf?quote:Op zondag 20 april 2014 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Levelen is tegenwoordig een makkie. Nu 7 chars tegelijk aan het levelen, en 1-60 is te doen binnen 5 hours played. Alleen 85-90 is vrij traag en saai.
quote:Op zondag 20 april 2014 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Levelen is tegenwoordig een makkie. Nu 7 chars tegelijk aan het levelen, en 1-60 is te doen binnen 5 hours played. Alleen 85-90 is vrij traag en saai.
Ik deed er 12 uur over, vijf snap ik niet tot 60quote:Op zondag 20 april 2014 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]je vliegt er gewoon door heen. Beetje questen combineren met dungeons doen en geen tijd verdoen aan professions of rondhangen in Stormwind/Orgrimmar.
Oh, gefeli! Heb ik al vele uren op gewacht, maar alleen maar dood aangetroffenquote:
Dankje, zo blijquote:Op zondag 20 april 2014 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, gefeli! Heb ik al vele uren op gewacht, maar alleen maar dood aangetroffen
Time lost.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:16 schreef nikk het volgende:
Daarom gewoon 20 euro uitgeven voor een coole mount.
Ik heb zelf geen store mounts of pets (op de guardian cub na die verkocht werd voor gold door iemand). Dit gezegd hebbende:quote:
Wat brengt een accountje dan op zo ongeveer? Heb alle classes op 90, sommige dubbel. Ben het spel ook een beetje zat aan het worden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb mijn account verkocht een tijd geleden, maar toen ik nog speelde kocht ik gametime met gold
Niet veel tenzij je moeilijke achievements hebt of rare mounts ect.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:12 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Wat brengt een accountje dan op zo ongeveer? Heb alle classes op 90, sommige dubbel. Ben het spel ook een beetje zat aan het worden.
Characters zijn niks waard. Achievements, mounts etc is waar je geld voor kan krijgen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:12 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Wat brengt een accountje dan op zo ongeveer? Heb alle classes op 90, sommige dubbel. Ben het spel ook een beetje zat aan het worden.
Heb er ook over zitten te denken. Heb nog 400k gold op mn account en de Swift Zulian Tiger en nog wat andere zeldzamige mounts en achievements. Maar doe het uiteindelijk toch niet. Kan het niet aan dat iemand misschien met mijn dwerg Azeroth onveilig gaat maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Characters zijn niks waard. Achievements, mounts etc is waar je geld voor kan krijgen.
Ik heb er $500 voor gekregen maar daar had ik wel geluk mee, zo bijzonder was mijn account nou ook weer niet
Dat kun je sowieso. Je kan je altijd nog legitimeren met een kopie van je paspoort.. Kopen/verkopen/ruilen is NOOIT veilig. Heb jaren geleden veel gehandeld in WoW characters (quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb hem trouwens nooit ijn geheime vraag of toegang tot het e-mail adres gegeven
Kan hem dus altijd terug stelen
Ik geef je 5 ¤ voor een paar ton gold. Kun je toch mooi even gratis de super big mac halen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb hem trouwens nooit ijn geheime vraag of toegang tot het e-mail adres gegeven
Kan hem dus altijd terug stelen
Mja, nu kan ik het zelf. Anders moet ik Blizzard er bij halenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat kun je sowieso. Je kan je altijd nog legitimeren met een kopie van je paspoort.. Kopen/verkopen/ruilen is NOOIT veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |