Nog nooit van dat guild gehoordquote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef Bartcoah het volgende:
Van wie is de guild De mosselbrigade op Frostmane? Ik zie daar een char genaamd Servica. Ook aan het botten. Toevallig een FOK!er?
Dan zoek je toch een ander guild? Volgens mij zitten er best leuke guilds op Frostmane. Wat doe je het liefst in wow (pve, pvp etc)?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Welke guild zitten jullie op Frostmane. Zit nu in Shadow Stalker, maar die is echt te kut.
Heeeeeeeeeeel lang, ik ben echt een slackerquote:
Ik zag er net iemand anders mee lopen en een /who geeft 20 mensen, dus neequote:Op woensdag 9 april 2014 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Nog nooit van dat guild gehoordIs het geen 1-mansguild?
Oh wow. Het zou wel een opvallende naam zijn voor mij, maar toch nog niet eerder gezienquote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Abby79 het volgende:
Ik zag er net iemand anders mee lopen en een /who geeft 20 mensen, dus nee.
Human rogue peeveepee. Combat rogue, burst damage in 2 seconden die niet te houden is.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow. Het zou wel een opvallende naam zijn voor mij, maar toch nog niet eerder gezien
Heb jij en gold challenge groep?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef Isabeau het volgende:
JeeeeEmerald Pandaren Phoenix
![]()
En na de patch available op al mijn chars, als ik het goed begrijp.
Ik geloof dat je die gewoon krijgt inderdaad. Eerder moest je hem leren bij de class trainer voor gold, maar nu leer je spells automatisch.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje : Als druid krijg je flyform ( duh ). Op level 58 krijg je de eerste. Moet je daarvoor ook betalen bij de flying master ( oid ) of zijn die skills gratis tegenwoordig?
Nu trouwens RAF aan het doen met m'n vriend. Echt 6 characters tegelijkertijd aan het levelen. Veel leuke verrassingen erbij. Nooit gedacht een warlock en rogue zo leuk te vinden. Hunter en Paladin levelen ook tof
Heb nu een Draenei Shaman en volgens aantal websites deed Enhancement meeste DPS.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nice, die van mij is pas level 6 of zo. Dat gaat nog wel even duren. Dwarves zijn wel echt de shit! Gelijk een heel heirloom setje voor hem gehaald. Ik hoop dat Elemental een beetje fijn leveled.
De Phoenix krijg je al als je alles op silver hebt, maar wij hebben alles gold gedaan jaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:27 schreef Bartcoah het volgende:
Heb jij en gold challenge groep?
Die wil ik ook wel even halen ^^
Wacht maar af op lvl 90, dan zijn crits boven de 400k zeker geen uitzondering zodra je een beetje gear hebt.quote:Back in the days was ik blij als ik een 10k crit had, op lcl 60
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:01 schreef BDIL het volgende:
Je mag toch 1 keer gratis switchen tussen realms ? Hoe vraag je dat aan ?
Alleen als Blizzard dat aankondigt en je realm overpopulated is en dan mag je vaak kiezen uit low population realms.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:01 schreef BDIL het volgende:
Je mag toch 1 keer gratis switchen tussen realms ? Hoe vraag je dat aan ?
Haal op trash regelmatig boven de 1/1.2 milioen dps met chain lightningquote:Op donderdag 10 april 2014 11:11 schreef Bart84 het volgende:
[..]
Wacht maar af op lvl 90, dan zijn crits boven de 400k zeker geen uitzondering zodra je een beetje gear hebt.
Gisteren in Flex zat ik een tijdje ruim boven de 400k dps op trash. Heerlijk Chain Lightning spammen op mobs.
En, is hij dood?quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
Crap, avondje wipen op Garrosh Normal, vanvond weer en dan moet die down zijn. De mind controle is best irritant.
Ik zat ook op immerseus waarbij 3 dps doodgingen en die daarna uit elkaar viel. En daarna in een groep vanaf norushenquote:Op donderdag 10 april 2014 07:32 schreef Bart84 het volgende:
Gisteren in 2 groepen gezeten om flex 1 gedaan te krijgen. In de eerste groep gingen er 3 dps neer op Immerseus...... Maar ik heb gelukkig wel de trinket binnen dus dat is dan wel weer top. Daarna nog een groep gevonden vanaf Norushen dus heb toch nog 3 van de 4 kunnen doen.
Die trinket is ook echt top, dps is gelijk 20k omhoog gegaan. Ik kan alleen nog een ring,wrist en feet uit flex halen, dan moet ik toch echt naar normal toe.
Zal kijken of ik dit weekend nog ff deel 2 kan doen van flex, dan kan ik volgende week starten met normal.
Ben ook nog even 2 tellen verder gegaan met hunter, wat is die class leuk om te levelen zeg.
Crits van 10k in Vanilla lijkt me sterk. Met tier2/3 hadden spelers zo'n 2500-3000 hp. Alleen de maintanks hadden zo'n 4000-4500 hp. MoP maakt je godlike voor pre-cata content.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:04 schreef Levitas het volgende:
80k hits. DPS met 20k omhoog gegaan. Back in the days was ik blij als ik een 10k crit had, op lcl 60.Dat is overigens wat ik nu, op lvl 66 fury warrior, m'n hoogste critical hit.
Shaman toevallig?quote:Op donderdag 10 april 2014 07:32 schreef Bart84 het volgende:
Gisteren in 2 groepen gezeten om flex 1 gedaan te krijgen. In de eerste groep gingen er 3 dps neer op Immerseus...... Maar ik heb gelukkig wel de trinket binnen dus dat is dan wel weer top. Daarna nog een groep gevonden vanaf Norushen dus heb toch nog 3 van de 4 kunnen doen.
Die trinket is ook echt top, dps is gelijk 20k omhoog gegaan. Ik kan alleen nog een ring,wrist en feet uit flex halen, dan moet ik toch echt naar normal toe.
Zal kijken of ik dit weekend nog ff deel 2 kan doen van flex, dan kan ik volgende week starten met normal.
Ben ook nog even 2 tellen verder gegaan met hunter, wat is die class leuk om te levelen zeg.
Ik zat met mijn shammy in flex groep idd. Poesmagneet heet die char.quote:[quote]Shaman toevallig
We; jammer dat die chris metzen bij de alliance hoort in die video, terwijl hij volgens mij toch echt horde is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:05 schreef lennety het volgende:
*rolt topic weer binnen*
OCC gaat bikes maken voor WoW
Ah. Dan was het een andere groep.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:15 schreef Bart84 het volgende:
[..]
Ik zat met mijn shammy in flex groep idd. Poesmagneet heet die char.
Geeft die +10 cooking ?quote:
Eerder een boze Horde-wederhelft.quote:
Ach, als de manwiches smaken :pquote:
Die is geen hordequote:
Je moest wel lachenquote:
Kan je een Death Knight maken? Een Goblin of een Worgen? Want dan heb je alle expansions t/m Cataclysm. Anders kan je ook gewoon vanuit Stormwind/Orgrimmar/etc de boot/zeppelin pakken en kijken of je in Northrend uitkomt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:49 schreef Levitas het volgende:
Ben net lvl 68 geworden. Op de 2e pagina werd er gezegd om dan naar Northrend te gaan. Wat kan ik nu 't beste doen? En, heb ik daar een upgrade voor nodig?
Volgens mij heb ik alleen TBC gekocht toentertijd, maar als ik in de Battle.net app op "Upgrade available" klik, krijg ik alleen Mists of Pandaria te zien (en dus geen WOTLK of Cata)
Kan een DK, Goblin en Worgen maken. Zelfs een Pandaren.. Op naar Northrend dus!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je een Death Knight maken? Een Goblin of een Worgen? Want dan heb je alle expansions t/m Cataclysm. Anders kan je ook gewoon vanuit Stormwind/Orgrimmar/etc de boot/zeppelin pakken en kijken of je in Northrend uitkomt.
Ja heb een level 9quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:18 schreef Maureentje het volgende:
Zitten er nog mensen op Tarren mill (horde) hier ? Zoek een gezellige guild tot WoD,want wij zijn gestopt met raiden tot dan met als gevolg dat het maar een saaie bedoeling is
Alleen Allience hierquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:18 schreef Maureentje het volgende:
Zitten er nog mensen op Tarren mill (horde) hier ? Zoek een gezellige guild tot WoD,want wij zijn gestopt met raiden tot dan met als gevolg dat het maar een saaie bedoeling is
Zit met mijn shaman op 44. Levelen gaat echt bizar snel tegenwoordig en dan doe ik het niet eens op de snelste manier. Zit lekker dungeons te doen, mooi om weer eens door Dire Maul en Scholomance te lopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alleen Allience hierIk krijg ook messages in de instance chat van : " Tarren Mill Allience , U crazy Bro "
![]()
![]()
![]()
Bijna Lvl 50
Ik ben ook alleen dungeons aan het aanpakken. Heb ooit quests doorlopen tot lvl 85 en echt geen zin weerquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit met mijn shaman op 44. Levelen gaat echt bizar snel tegenwoordig en dan doe ik het niet eens op de snelste manier. Zit lekker dungeons te doen, mooi om weer eens door Dire Maul en Scholomance te lopen.
In welk land ben je ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alleen Allience hierIk krijg ook messages in de instance chat van : " Tarren Mill Allience , U crazy Bro "
![]()
![]()
![]()
Bijna Lvl 50
Is dat een Horde only server met hier en daar een alliance? Want dan is het echt niet leuk om er te spelen. Auction House bijna leeg en knalduur wat er wel is (en meestal zijn dingen er niet eens, zoals mats of jewels etc). Steden desolaat. En op een pvp server word je op timeless isle constant in mootjes gehakt (in Pandaria ook). Nee, de balans is ver te zoeken op heel veel van dat soort servers.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:09 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bijna Lvl 50
75% is Alliancequote:Op zondag 13 april 2014 07:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een Horde only server met hier en daar een alliance? Want dan is het echt niet leuk om er te spelen. Auction House bijna leeg en knalduur wat er wel is (en meestal zijn dingen er niet eens, zoals mats of jewels etc). Steden desolaat. En op een pvp server word je op timeless isle constant in mootjes gehakt (in Pandaria ook). Nee, de balans is ver te zoeken op heel veel van dat soort servers.
Die mensen in Elwyn Forest komen vast van allemaal andere servers. Hoeveel mensen zie je bijv in de Vale of Eternal Blossoms? Op mijn server is dat echt het drukst.quote:Op zondag 13 april 2014 10:22 schreef BDIL het volgende:
75% is AllianceHet is idd zo'n server maar ik merk dat er veel meer mensen in Elwyn Forrest aan het chillen zijn dan in Stormwind zelf
AH is idd shit , heavy leather stack van 20 rond de 400 gold
! Ik probeer hier het beste van te maken en dan transfer
Laatst vloog ik over ally Shrine en daar stonden 2 mensen buitenquote:Op zondag 13 april 2014 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die mensen in Elwyn Forest komen vast van allemaal andere servers. Hoeveel mensen zie je bijv in de Vale of Eternal Blossoms? Op mijn server is dat echt het drukst.
http://wow.realmpop.com/eu-tarren-mill.html 83% horde hoorquote:Op zondag 13 april 2014 10:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
75% is AllianceHet is idd zo'n server maar ik merk dat er veel meer mensen in Elwyn Forrest aan het chillen zijn dan in Stormwind zelf
En wat gaan ze met alle karakters doen? Verplaatsen naar andere servers? En de namen dan? Want niet iedereen is actief. Krijgen die dan een gratis namechange? Is niet echt blizzard-like.quote:Op maandag 14 april 2014 02:08 schreef nikk het volgende:
Helaas zijn veel servers stervende of zelfs dood. Het is jammer dat Blizzard het niet aandurft enkele realms te sluiten.
En daarom zeg ik dat het jammer is dat Blizzard het niet aandurft.quote:Op maandag 14 april 2014 02:12 schreef Messina het volgende:
[..]
En wat gaan ze met alle karakters doen? Verplaatsen naar andere servers? En de namen dan? Want niet iedereen is actief. Krijgen die dan een gratis namechange? Is niet echt blizzard-like.
Ze zijn al goed op weg met mergen van servers, maar het gaat niet echt snel genoeg.
Tea and biscuits zoeken nog een priest. Doe ze de groeten van me :pquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:18 schreef Maureentje het volgende:
Heb hem destijds met 490 ilvl gedaan. Blijven oefenen, ik had ook een stuk of 40 wipesquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:12 schreef Ratsnest89 het volgende:
Zit me kapot te ergeren om die green fire bossMet mn ilvl 526, ik ben een noooob
Heb helemaal geen zin nog te raiden tot WoDquote:Op maandag 14 april 2014 18:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Tea and biscuits zoeken nog een priest. Doe ze de groeten van me :p
Ze hebben 12/14 hc progress maar de 2 weken dat ik met ze raidde was dat niet terug te zien![]()
Alle raw mats profsquote:Op maandag 14 april 2014 20:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens jullie de beste combo profs voor geld?
Welk level zit je? Zit zelf op 60 nu. Kwam er vandaag achter dat je mensen van andere servers gewoon kan uitnodigen voor quests en dungeons. Kunnen misschien nog even samen levelen.quote:Op zondag 13 april 2014 10:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met guild? Ik heb vorige week wat flex geprobeerd via Oqueque maar dat was toch een wisselend succesquote:Op maandag 14 april 2014 08:31 schreef Bart84 het volgende:
Afgelopen vrijdagavond flex 2 doorlopen. We hadden echt een leuke groep. Helaas wel 1x wipe op Nazgrim maar dat heb je wel eens. Gelukkig bleef iedereen en ging het daarna wel goed.
Woensdagavond wil ik flex 3 doen, tot nu toe alleen 1 en 2 gedaan.
Vanavond eerst verder met mage gearen. Ff HC scen doen en rep farmen voor Shoahoa. Heb ook de coins hard nodig om kistjes te openen voor burdens.
Vanuit de HC scen wil ik graag de staff hebben voor mijn mage. Als ik de staff heb en nog 2 burdens hoop ik genoeg ilvl te hebben om flex te kunnen doen. LFR sla ik graag helemaal over.
Ik heb juist onwijs veel boa 496 gear waar ik het op kan gebruiken, alleen geen enkele burdenquote:Heb hier Burden's in overvloed alleen krijg geen gear om het op te gebruiken
Kun je ook Challenger modes groeps vinden via die addon?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Met guild? Ik heb vorige week wat flex geprobeerd via Oqueque maar dat was toch een wisselend succes
Kan ook openraid.eu proberenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Met guild? Ik heb vorige week wat flex geprobeerd via Oqueque maar dat was toch een wisselend succes
Kan ja maar meestal zit je dan met mentally challenged mensen. Heb het paar keer op een alt geprobeerd zonder succes. Ik zou het met guildies doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kun je ook Challenger modes groeps vinden via die addon?
Die gebruik ik en vind ik heel prettigquote:
Juist niet. De beste proffs zijn jewelcrating, alchemy en enchanting. Met daaronder de anderecrafting proffs. En weer daaronder de gather proffs.quote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Alle raw mats profs
Skinning, mining, herbalism.
Okéquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:56 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Juist niet. De beste proffs zijn jewelcrating, alchemy en enchanting. Met daaronder de anderecrafting proffs. En weer daaronder de gather proffs.
Ligt ook aan de realm waar je zit. Bij ons kosten gems bijna nix. Flasks en zo zijn wel altijd zelfde prijs. Enchants kosten ook nix, als je zelf de mats regeltquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:56 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Juist niet. De beste proffs zijn jewelcrating, alchemy en enchanting. Met daaronder de anderecrafting proffs. En weer daaronder de gather proffs.
quote:
M'n alliance moet zeker ook lvl 90 zijn?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, lifeblind
En ja, iedereen speelt Diablo. En als ik mensen vraag iets samen met me te doen dan is niemand geinteresseerd(dus, wie heeft er zin om rond Ordos Sanctuary mobs & rares te farmen?
of normal scenario achievements te doen)
Je moet wel alliance zijn.
Hey, zelfde hier, in de zomervakantie meet ik een meisje uit Denemarken die ik in WoW heb ontmoet.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:49 schreef lifeblind het volgende:
Pff, 't enthousiasme in de guild begint een beetje af te zwakken, mensen komen alleen maar online om te raiden lijkt het haast wel :-/ En veel mensen die nu Diablo III spelen ipv WoW.
(En in juni eindelijk meeten met een meisje uit m'n guild, aangezien 't na een paar maanden toch eigenlijk vrij duidelijk werd dat er interesse was van beide kanten)
Mobs en rares farmen wil ik wel, heb ally mage en druid.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, lifeblind
En ja, iedereen speelt Diablo. En als ik mensen vraag iets samen met me te doen dan is niemand geinteresseerd(dus, wie heeft er zin om rond Ordos Sanctuary mobs & rares te farmen?
of normal scenario achievements te doen)
Je moet wel alliance zijn.
Alleen die in/rond Ordos Sanctuary hè. Dus Flintlord Gairan, Urdur the Cauterizer en High Priests of Ordos en wat er verder in de weg loopt (kilnmasters bijv). Je hebt de legendary cloak nodig voor de high priests (die paar waar je geen cloak voor nodig hebt schiet niet op). Niemand wil dat met me doen en ik kan het absoluut niet alleenquote:Op donderdag 17 april 2014 00:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mobs en rares farmen wil ik wel, heb ally mage en druid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |