SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
Brillejood? Ohhw dat was een normale benaming voor de opticiens bij ons in de buurt...quote:
Te makkelijk? Ze doen er anders genoeg voor hoor. Nou ja, sommigen dan.quote:Op zondag 6 april 2014 16:09 schreef D-B het volgende:
[..]
Mooi dan moeten ze weer wat anders bedenken dat zou leuk zijn.
Het geld komt nou te makkelijk binnen.
Incluis enge tanden.quote:
Billy trekt Ruud wel voor je.quote:
En nu ik in de keuken zit Vanass ook niet meer. Als die 3 opzouten kijkt het wat makkelijker.quote:Op zondag 6 april 2014 16:14 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik ook niet, eruit met die twee
Brillenjood was bij ons een scheldwoordquote:Op zondag 6 april 2014 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Brillejood? Ohhw dat was een normale benaming voor de opticiens bij ons in de buurt...
Nix gewend zeker?
Vanassa?quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef mootie het volgende:
Eeew wat doet die tandenloze vrouw eng met haar lippen.
Zo zie je maar weer..quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Britan het volgende:
[..]
Brillenjood was bij ons een scheldwoord
Ik heb Nicolien horen zeggen dat ze een trui wilde verkopen aan John.quote:Op zondag 6 april 2014 16:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ja toch, nicolien riep dat ze die wilde bewaren voor John. Joey moest de trui eerst passen.
Oh, want John dacht dat hij wel moest betalen toen hij de trui net aantrok. Maar Nico was dus iets anders van plan. Ik vind 'm wel stoer in ieder geval (vooral met het verhaal erachter), de trui.quote:Op zondag 6 april 2014 16:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ja toch, nicolien riep dat ze die wilde bewaren voor John. Joey moest de trui eerst passen.
Okquote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb Nicolien horen zeggen dat ze een trui wilde verkopen aan John.
Iedereen er uit en FOK laten casten...quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En nu ik in de keuken zit Vanass ook niet meer. Als die 3 opzouten kijkt het wat makkelijker.
Zijn vrouw vond het nogal een prijs voor zo'n trui.quote:Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ok![]()
John koopt toch nooit iets, de verkoopt
Bij ons ook, en een harde ook. Ik zal wel te oud zijn om de lol daarvan in te zien.quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Britan het volgende:
[..]
Die truien zijn wel leuk. Net de site even bekeken, kekke damesshorts en toffe jumpsuits.quote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, want John dacht dat hij wel moest betalen toen hij de trui net aantrok. Maar Nico was dus iets anders van plan. Ik vind 'm wel stoer in ieder geval (vooral met het verhaal erachter), de trui.
Ik ga erin. Hou me teguh!quote:Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iedereen er uit en FOK laten casten...
Hebben ze maat tipitent?quote:Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Hoodies zijn 19,95 op de site van mud. Valt me mee.
Volgens mij gooien ze er daar een tientje of 2 bovenop voor hunzelluf...quote:Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Nee, 99,95. 19,95 is een leasetermijn.quote:Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Hoe was ut hoe was ut hoe was ut! Heeft Vanas een gebit?quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef dolcefarniente het volgende:
Die jas maakt echt dik...
(maar ik had het zo koud...)
oogst: een pond buffelstooflappen, allerlei aardappels, een fles peren-rode bes, een potje kruiden, flink stuk oude kaas ( geen utopiakaas), pannenkoek van Vanass...
wij komen de week wel weer door!
ps: wie had verzonnen dat ik bruine laarzen heb
ps2 bandshirt van Rapalje!
Ben je ook weer terug LS? Je foto's staan nog in de COS met je stoere spijkerjack en grijze staart...quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker druk nog.... NOT!!!
[ afbeelding ]
zijn zeker leuk! ook in het echt ;-)quote:Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Die truien zijn wel leuk. Net de site even bekeken, kekke damesshorts en toffe jumpsuits.
Kijk maar op de site, je hebt de fleece en de katoenen versie.quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef Grunge. het volgende:
Volgens mij is dat allemaal aankoopprijs, vervolgens betaal je dan per maand of zo bij Mud Jeans. Anders is het inderdaad wel heel goedkoop, twintig euro voor die hoodie...
geen land varken braadworst?quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef dolcefarniente het volgende:
oogst: een pond buffelstooflappen, allerlei aardappels, een fles peren-rode bes, een potje kruiden, flink stuk oude kaas ( geen utopiakaas), pannenkoek van Vanass...
Op de markt de trui 100 euro. Dat vind ik dus wel veel geld voor een truiquote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef Grunge. het volgende:
Volgens mij is dat allemaal aankoopprijs, vervolgens betaal je dan per maand of zo bij Mud Jeans. Anders is het inderdaad wel heel goedkoop, twintig euro voor die hoodie...
quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef dolcefarniente het volgende:
mooi, en vooral veel, heel veel! Vanessa nog meer, er mag wel wat veranderen in de keuken!quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef Grunge. het volgende:
Ik wil dat Vanas en Ruud stemmen krijgen.
nee joh, buffel is spannender!quote:
Kijk zelf nog maar eens. Die truien zijn 99,95.quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Kijk maar op de site, je hebt de fleece en de katoenen versie.
Dat bedoel ik, echt als ik haar stem hoor weet ik niet hoe snel ik van stream moet wisselen.Als ik deze maand weer als Elita zou mogen stemmen gaat mijn stem naar haar.quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Haaaai haaaai asjeblieeeeeft hèhèhèhèhè
quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef dolcefarniente het volgende:
Herkenbaarquote:Op zondag 6 april 2014 16:24 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, echt als ik haar stem hoor weet ik niet hoe snel ik van stream moet wisselen.Als ik deze maand weer als Elita zou mogen stemmen gaat mijn stem naar haar.
Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 6 april 2014 16:24 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, echt als ik haar stem hoor weet ik niet hoe snel ik van stream moet wisselen.Als ik deze maand weer als Elita zou mogen stemmen gaat mijn stem naar haar.
Ja klopt of 25 euro direkt en 5.95 per maand leas.quote:Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Kijk zelf nog maar eens. Die truien zijn 99,95.
Joey is toch sowieso leuk? Ik zag dat hij onderaan stond in de poll op de officiële Utopia-site, maar ik begrijp niet waarom.quote:Op zondag 6 april 2014 16:25 schreef Jibba het volgende:
Joey valt me echt 100% mee vandaag.
Werkt hard, zeurt niet, is leuk tegen de mensen.
Vanessa, Billy en Ruud.quote:Op zondag 6 april 2014 16:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.Ik wil Lot er ook zo graag uit. Voor renevan laaren mag Dre dan nog een maandje blijven
Maar met Vanessa heb ik het nu ook zwaar. Dilemma's, dilemma's
Ik ga strak op Lot weerquote:Op zondag 6 april 2014 16:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.Ik wil Lot er ook zo graag uit. Voor renevan laaren mag Dre dan nog een maandje blijven
Maar met Vanessa heb ik het nu ook zwaar. Dilemma's, dilemma's
Lot gun ik eigenlijk wel om daar langer te zitten. Kunnen we wedden op hoe zwaar ze is in December.quote:
Hoe kun je nu al weten of je volgende keer weer elite bent ?quote:
Brillenjood, puistenkop, beugelbekkie!quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Britan het volgende:
[..]
Als bedoel ik ook.quote:Op zondag 6 april 2014 16:27 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Hoe kun je nu al weten of je volgende keer weer elite bent ?
Omdat ie doorgaans ontzettend weinig doet, denk ik.quote:Op zondag 6 april 2014 16:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Joey is toch sowieso leuk? Ik zag dat hij onderaan stond in de poll op de officiële Utopia-site, maar ik begrijp niet waarom.
Dan kan je niet wetenquote:Op zondag 6 april 2014 16:27 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Hoe kun je nu al weten of je volgende keer weer elite bent ?
Nee dikke mensen mag je best belachelijk maken, kleine mensen niet, want die kunnen er niks aan doen.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 16:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lekker hou vast. Nu al de lekkerste op de UtopiaMarkt...
quote:Op zondag 6 april 2014 16:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee dikke mensen mag je best belachelijk maken, kleine mensen niet, want die kunnen er niks aan doen.
Fucking hell.quote:
EN dan hebben we het "Stop je arm in een koeiekut spel" nog niet gehad...quote:Op zondag 6 april 2014 16:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die boer John heeft altijd van die leuke ideeën.
Wat een grote uiers hebben die koeienquote:
wat moet ik zeggen? die man houd van kaasquote:Op zondag 6 april 2014 16:30 schreef PoezeligDing het volgende:
¤90,- voor een kaasje.. Meneer had er al 2 gekocht, maar daar stonden geen handtekeningen op.
¤145,- voor nog geen 3 kilo kaas.
Ik ontzie kinderen en baby's mits ze niet irritant bijdehand doen...quote:Op zondag 6 april 2014 16:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee dikke mensen mag je best belachelijk maken, kleine mensen niet, want die kunnen er niks aan doen.
das een beste bacon busquote:
Sommige dikke mensen ook niet hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 16:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
kan deze in de domste opmerking ever topicquote:Op zondag 6 april 2014 16:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hebben totaal geen moeite om gasten af te zetten.quote:Op zondag 6 april 2014 16:31 schreef Pjotter2 het volgende:
Nu weer een hoop discussie over de veiling aike wil het weer terug geven
heeft iedereen een kunstgebit ofwat?quote:Op zondag 6 april 2014 16:31 schreef Grunge. het volgende:
Die vrouw heeft een Uto & Pia-shirt aan. En beweegt heel erg met haar mond, ik denk dat ze haar kunstgebit vergeten is.
quote:
Dikke mensen alert, dikke mensen alert.quote:Op zondag 6 april 2014 16:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
kan deze in de domste opmerking ever topic
Die is zonder gebit en doet heel eng met haar lippen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:29 schreef Grunge. het volgende:
Wow die hoge spijkerbroek bij die dikke vrouw met bril en roze jasje![]()
.
Juul is een uitzondering. omdat een dikke kok staat voor goed eten, de rest is los (waggelend) wild. Dik zijn is in 99% van de gevallen een keuze!quote:
ik spuug op smurfenquote:Op zondag 6 april 2014 16:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
nee dat kan niet, die mensen kunnen er vaak ook niets aan doen, de ouders hebben deze mensen verkeerde voorbeelden gegeven cq niet gezond eten!quote:Op zondag 6 april 2014 16:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is het eind spel, raad je plaatjequote:
nee, domme mensen allertquote:Op zondag 6 april 2014 16:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Dikke mensen alert, dikke mensen alert.
De mooiste dingen komen in kleine verpakkingen!quote:Op zondag 6 april 2014 16:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is belachelijk.quote:Op zondag 6 april 2014 16:30 schreef PoezeligDing het volgende:
¤90,- voor een kaasje.. Meneer had er al 2 gekocht, maar daar stonden geen handtekeningen op.
Qua kinderen wel, maar zodra je 18 bent mag het dik wezen belachelijk gemaakt worden, altijd!quote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
nee dat kan niet, die mensen kunnen er vaak ook niets aan doen, de ouders hebben deze mensen verkeerde voorbeelden gegeven cq niet gezond eten!
Ja inderdaad, het is niet alsof ze het allemaal zelf in hun giecheltje gepropt hebben.quote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
nee dat kan niet, die mensen kunnen er vaak ook niets aan doen, de ouders hebben deze mensen verkeerde voorbeelden gegeven cq niet gezond eten!
die mevrouw koopt een kaas van 25 euro en komt nu om handtekeningen vragen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat wordt volgens Ruud en Ron niet uitgezonden?
kan ie wel zeggen dat hij straks 10 sec op tv is geweestquote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef misssnapshot het volgende:
Ongelofelijk. Mensen hebben echt geld teveel.
[..]
Het is belachelijk.
Omdat ie geen klap uitvoert en de godganse dag met zn handen in zn zakken naar anderen staat te kijken die aan het werk zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 16:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Joey is toch sowieso leuk? Ik zag dat hij onderaan stond in de poll op de officiële Utopia-site, maar ik begrijp niet waarom.
Komen vast uit Helmond daar hebben ze prima uitkeringenquote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef misssnapshot het volgende:
Ongelofelijk. Mensen hebben echt geld teveel.
[..]
Het is belachelijk.
En dom wauwelt, Gio spant de kroon, maar Joey had beter dik en thuis kunnen blijven....quote:Op zondag 6 april 2014 16:34 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Omdat ie geen klap uitvoert en de godganse dag met zn handen in zn zakken naar anderen staat te kijken die aan het werk zijn.
Als je dat in RL ook doet leid je een gevaarlijk levenquote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Qua kinderen wel, maar zodra je 18 bent mag het dik wezen belachelijk gemaakt worden, altijd!
Kort sprintje, werkt altijd.quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Als je dat in RL ook doet leid je een gevaarlijk leven![]()
![]()
Zoals ik al eerder uitlegde ik spuw mijn gal op FOK opdat ik in het echte leven me in kan houden.quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Als je dat in RL ook doet leid je een gevaarlijk leven![]()
![]()
Ja, dat zei die mevrouw toen lot vroeg hoe laat het was.quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef Grunge. het volgende:
Het is nu half vijf daar, dus dat klopt, maar eerder op de middag was het half twee in Utopia terwijl het IRL half drie was.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dom wauwelt, Gio spant de kroon, maar Joey had beter dik en thuis kunnen blijven....
Hij mag Ron mee naar huis nemen, kunnen ze lekker samen heel hard praten.quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Klaver is zo vol van zichzelf. Vreselijke kerel.
Iemand zijn horloge niet verzet misschien.quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef Grunge. het volgende:
Het is nu half vijf daar, dus dat klopt, maar eerder op de middag was het half twee in Utopia terwijl het IRL half drie was.
Nou omdat ik reageer op die opmerking wil niet zeggen dat ik zelf dik ben, maar ik kan er gewoon niet goed tegen dat mensen op hun figuur belachelijk gemaakt worden.quote:Op zondag 6 april 2014 16:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Dikke mensen alert, dikke mensen alert.
Ach ja, dat dacht ik ook, sommige mensen daar zullen wel niet eens weten wat zomer- en wintertijd isquote:Op zondag 6 april 2014 16:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Iemand zijn horloge niet verzet misschien.
Kweet nie, doe maar een gooi
Maar hoe komen ze aan die horloges? Ik heb Charlot en Vanessa met van die lelijke plastic krengen gespot.quote:Op zondag 6 april 2014 16:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Iemand zijn horloge niet verzet misschien.
Kweet nie, doe maar een gooi
Als het een ziekte is zal ik dat proberen te laten, voor de rest is dik zijn te voorkomen. Discipline heet dat!quote:Op zondag 6 april 2014 16:37 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Nou omdat ik reageer op die opmerking wil niet zeggen dat ik zelf dik ben, maar ik kan er gewoon niet goed tegen dat mensen op hun figuur belachelijk gemaakt worden.
Schenken ze het toch aan een goed doel! Opgelost!quote:Op zondag 6 april 2014 16:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Aike vindt het niet kunnen. Laura vindt het raar.
Dat zo me idd helemaal niet verbazenquote:Op zondag 6 april 2014 16:37 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ach ja, dat dacht ik ook, sommige mensen daar zullen wel niet eens weten wat zomer- en wintertijd is...
editquote:Op zondag 6 april 2014 16:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder uitlegde ik spuw mijn gal op FOK opdat ik in het echte leven me in kan moet houden.
WAT ZEG JE ?quote:Op zondag 6 april 2014 16:36 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Hij mag Ron mee naar huis nemen, kunnen ze lekker samen heel hard praten.
O ja dus je vergeet de mensen met een schildklier afwijking maar even voor het gemakquote:Op zondag 6 april 2014 16:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Juul is een uitzondering. omdat een dikke kok staat voor goed eten, de rest is los (waggelend) wild. Dik zijn is in 99% van de gevallen een keuze!
Ik maak niemand belachelijk, maar mensen die zeggen dat dikke mensen er zelf niets aan kunnen doen snappen niet hoe dik worden werkt.quote:Op zondag 6 april 2014 16:37 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Nou omdat ik reageer op die opmerking wil niet zeggen dat ik zelf dik ben, maar ik kan er gewoon niet goed tegen dat mensen op hun figuur belachelijk gemaakt worden.
Dat zijn er niet zoveel op alle dikke mensen, dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 6 april 2014 16:38 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
O ja dus je vergeet de mensen met een schildklier afwijking maar even voor het gemak
Dat weet ik niet, zag er gister ook ineens 1 bij lot.quote:Op zondag 6 april 2014 16:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze aan die horloges? Ik heb Charlot en Vanessa met van die lelijke plastic krengen gespot.
Nee met ziekte niet, maar 90% van de dikkertjes verschuilt zich of achter "zware botten" of een ziekte. Terwijl ze gewoon niet van de vette troep kunnen afblijven.quote:Op zondag 6 april 2014 16:38 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
O ja dus je vergeet de mensen met een schildklier afwijking maar even voor het gemak
Nee, Vanessa heeft vandaag een ander horloge.quote:Op zondag 6 april 2014 16:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zag er gister ook ineens 1 bij lot.
Van Vaness is van buitenaf gekomen.. Iemand is langs haar moeder gegaan en kwam daarna als gast naar de loods, die gaf het horloge.
Hoeveel geld is het?quote:
een soort Rienk opvatting over homo's en kanker, volgens sommigen ook een keus, niet mee in discussie gaan joh, er is inhoudelijk heeeeeeel veel over te zeggenquote:Op zondag 6 april 2014 16:38 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Oh, wel ook een witte, maar het 1e klokje (van haarzelf) was kleiner?quote:Op zondag 6 april 2014 16:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, Vanessa heeft vandaag een ander horloge.
Gecast hequote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef isax het volgende:
ligt het aan mij of zijn de meeste mensen altijd de zelfde?
Hardcore fans.quote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef isax het volgende:
Ik zeg burkaquote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef waxmask het volgende:
BTW Ik rook, en ook ik word daarop aangekeken of afgezeken. Dat is een keuze die ik maak. Wil ik dat gezeik niet moet ik maar stiekum roken of stoppen. Toegegeven stiekem dik zijn is lastig...
Oh, je bedoelt dat ze nu haar eigen oude horloge terug heeft? Dat weet ik niet, die heb ik nooit gezien.quote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, wel ook een witte, maar het 1e klokje (van haarzelf) was kleiner?
Ik rook ook en heb er scheit aan wat mensen denken of zeggenquote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef waxmask het volgende:
BTW Ik rook, en ook ik word daarop aangekeken of afgezeken. Dat is een keuze die ik maak. Wil ik dat gezeik niet moet ik maar stiekum roken of stoppen. Toegegeven stiekem dik zijn is lastig...
Tja dat soort mensen scholen altijd bijeen...quote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef isax het volgende:
Gaat in de fooienpot voor een goed doel.quote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is een schenking dus mag ze het niet houden
en dat, is de schuld van de producenten, kijk in een supermarkt, kijk bij de bonus aanbiedingen, het zijn altijd vette, kant en klare producten, kijk naar wat Vanessa gebruikt, troep!quote:Op zondag 6 april 2014 16:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee met ziekte niet, maar 90% van de dikkertjes verschuilt zich of achter "zware botten" of een ziekte. Terwijl ze gewoon niet van de vette troep kunnen afblijven.
Staat ie nog tegen stringetje op te scheppen dat hij account manager? is geweest! En dan Gio kwakkwak laten zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dom wauwelt, Gio spant de kroon, maar Joey had beter dik en thuis kunnen blijven....
quote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Tja dat soort mensen scholen altijd bijeen...
Bio volk
EN als je gelukkig dik bent moet je dat dus ook doen!quote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ik rook ook en heb er scheit aan wat mensen denken of zeggen
Zie haar nu even niet, straks probeer ik er op te letten.quote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat ze nu haar eigen oude horloge terug heeft? Dat weet ik niet, die heb ik nooit gezien.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
en dat, is de schuld van de producenten, kijk in een supermarkt, kijk bij de bonus aanbiedingen, het zijn altijd vette, kant en klare producten, kijk naar wat Vanessa gebruikt, troep!
Eigen verantwoordelijkheid is je vreemd?quote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef jovencita01 het volgende:
en dat, is de schuld van de producenten, kijk in een supermarkt, kijk bij de bonus aanbiedingen, het zijn altijd vette, kant en klare producten, kijk naar wat Vanessa gebruikt, troep!
Dat dusquote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
EN als je gelukkig dik bent moet je dat dus ook doen!Ik zie Juul er geen probleem mee hebben en past bij zijn beroep.
Dan zou iedereen dik zijn, en dat is dus niet zo. Je mag best dat spul af en toe eten maar ken je grenzen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Je hebt dik...en dik....wat we net zagen was dik en lelijkquote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
EN als je gelukkig dik bent moet je dat dus ook doen!Ik zie Juul er geen probleem mee hebben en past bij zijn beroep.
Nee, dat dacht ik al. Probeer het wel te worden deze maand. Kan ik me 1 maal terecht kwaad maken dat ik toch eigenlijk zo gek ben dat te doen, terwijl ik toch geen invloed hebquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef Grunge. het volgende:
Is dat kippenvrouwtje ook geweest vandaag?
Geen discipline ....quote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef waxmask het volgende:
Mollig en gezet niks op tegen, kan zelfs lekker zijn, zie Robin....quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef blanket het volgende:
[..]
Je hebt dik...en dik....wat we net zagen was dik en lelijk
stream draaide heel subtiel weg.quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iemand heeft het over "die gozer die ook in DGK zat..."
Ja dat was dus Erik, die verwijfde nicht waar Huub het me gedaan heeft of zou kunnen doen omdat Huub bi is.quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Was dat niet de Belg die op bezoek kwam.. Luc of zo ..quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
En vooral als een volkomen idioot gekleed. Die zit normaal vastgeketend, naakt.quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef blanket het volgende:
Je hebt dik...en dik....wat we net zagen was dik en lelijk
ik hoorde die ene die eruit was gezet maar misschien hoopte ik teveelquote:Op zondag 6 april 2014 16:45 schreef glasshole het volgende:
Hij had het over Erik, die verwijfde homo uit DGK.
Erik was leuk. Die postte hier ook nog mee met SST.quote:Op zondag 6 april 2014 16:45 schreef glasshole het volgende:
Hij had het over Erik, die verwijfde homo uit DGK.
Die is der alquote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef isax het volgende:
op drie hadden ze het over die ene gast van de goude kooi die eruit was gezet moest komen![]()
huub
quote:
`nee, ben het volkomen met je eens, het hoeft niet duur te zijn!quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]. Ben jij Asha ten Broeke? Je kunt ook gezond eten. Zelfs met weinig geld.
Zoals ik al schreef, mevrouw uit het bestand van sbsquote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Charlotte vraagt aan een standhoudster of ze tevreden is
Dat wordt zeker weer het bos in of het toilet opquote:Op zondag 6 april 2014 16:45 schreef misssnapshot het volgende:
Lau heeft iets.. praat in bedekte termen met Lot
Het is van alles, maar geen biovolk.quote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Tja dat soort mensen scholen altijd bijeen...
Bio volk
Ja, Erik heeft wel een schop gegeven maar is er niet uitgesuurd geloof ik.quote:Op zondag 6 april 2014 16:46 schreef isax het volgende:
[..]
ik hoorde die ene die eruit was gezet maar misschien hoopte ik teveel
Maar wél een poosje met je bakkes op TV waarschijnlijkquote:Op zondag 6 april 2014 16:30 schreef PoezeligDing het volgende:
geen wetten geen regelsquote:Op zondag 6 april 2014 16:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura heeft weer iets. Ze laat het stiekem aan Lot zien.
Of een duwquote:Op zondag 6 april 2014 16:47 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ja, Erik heeft wel een schop gegeven maar is er niet uitgesuurd geloof ik.
Ik vond het een meeliftende turd, die uiteindelijk een backstabber bleek te zijn. Ook hier op FOK voelde meneer zich heel wat en werd compleet afgezeken (net als die gay uit SST) Die 2 hebben niet lang op FOK gezeten daarna.quote:Op zondag 6 april 2014 16:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Erik was leuk. Die postte hier ook nog mee met SST.
Knal je een olifant neerquote:Op zondag 6 april 2014 16:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik wil ook graag een leren jas, maar ja, zulke grote koeien hebben ze niet. Moeten ze huiden aan elkaar stikken, krijg je zo'n lelijke naad
Hahahahahahahahaaaaa!quote:Op zondag 6 april 2014 16:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik wil ook graag een leren jas, maar ja, zulke grote koeien hebben ze niet. Moeten ze huiden aan elkaar stikken, krijg je zo'n lelijke naad
Oh, ik heb nooit meegekregen dat Erik werd afgezeken. Op FOK! dan terwijl hij zelf ook postte, bedoel ik.quote:Op zondag 6 april 2014 16:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vond het een meeliftende turd, die uiteindelijk een backstabber bleek te zijn. Ook hier op FOK voelde meneer zich heel wat en werd compleet afgezeken (net als die gay uit SST) DIe 2 hebben niet lang op FOK gezeten daarna.
Hoewel ik ze wel verdenk van het hebben van een biostabiel.quote:
Drugs. Ze moeten het eens afpakken. Mevrouw 'eerlijkheid duurt het langst'.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 16:48 schreef Jibba het volgende:
Lau is echt het dealertje van Utopia. Die is altijd degene die de drugs binnenloodst.
Rokje, peuken, sjaaltjes, noem het maar opquote:Op zondag 6 april 2014 16:48 schreef Pjotter2 het volgende:
Nogmaals belachelijk dat er spullen geruild worden zoals armbandjes e.d. voor spullen die bewoners zich persoonlijk toe eigenen. Dat is diefstal van de groep....
Nog slinkser en ergers dan de diefstal van Dre.![]()
![]()
Echt ik meen het.
Hehehehehe ik ken het...ik heb zo'n leren jas...quote:Op zondag 6 april 2014 16:46 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:
Geen zorgen, wordt er allemaal uit gemonteerd.quote:Op zondag 6 april 2014 16:48 schreef Pjotter2 het volgende:
Nogmaals belachelijk dat er spullen geruild worden zoals armbandjes e.d. voor spullen die bewoners zich persoonlijk toe eigenen. Dat is diefstal van de groep....
![]()
Echt ik meen het.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 6 april 2014 16:48 schreef Pjotter2 het volgende:
![]()
Echt ik meen het.
Ik was er 1 van...quote:Op zondag 6 april 2014 16:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, ik heb nooit meegekregen dat Erik werd afgezeken. Op FOK! dan terwijl hij zelf ook postte, bedoel ik.
Hilarisch!quote:Op zondag 6 april 2014 16:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Maak ik van de slurf een string voor opa-Nijn
En tevens grootgebruiker. Staat ze straks weer lelijk geil uit die chagrijnige smoel te kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 16:48 schreef Jibba het volgende:
Lau is echt het dealertje van Utopia. Die is altijd degene die de drugs binnenloodst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |