SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee ik bedoel in dit topicquote:Op zondag 6 april 2014 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
FOK!ken plus twee wedstrijden.
Niet te doen
Dan maar volgende weekquote:Op zondag 6 april 2014 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze kunnen vandaag alleen kampioen worden als Feyenoord punten verspeeld.
zeiksnor, zsm verkopenquote:Op zondag 6 april 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet bijzonder
pelle is alweer aan het zeuren nadat vormer een vrije trap zelf op doel schoot ipv op zijn hoofd te leggen
?quote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
wat is dat trouwens voor raars dat al die ajacieden daar zitten?
quote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
En dan eigenlijk ook nog Everton wel willen zienquote:Op zondag 6 april 2014 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
FOK!ken plus twee wedstrijden.
Niet te doen
Niet alleen Feyenoord heeft uitsupportersquote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
Dat niet maar was wel handsquote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef Cavaliers het volgende:
Kuipers staat weer te schutteren. Slechtste scheidsrechter van het land.
Higler was in Almelo gisteren.quote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef Cavaliers het volgende:
Kuipers staat weer te schutteren. Slechtste scheidsrechter van het land.
Jij kijkt Feyenoord - RKC neem ik aan?quote:
Wat een onzinquote:Op zondag 6 april 2014 14:50 schreef MouzurX het volgende:
Jezus als je daar een penalty voor zou geven verpest je de wedstrijd
ook die doen dat al het hele seizoen, maar hoeven het niet elke week uit te schreeuwenquote:
Altijd dat penalty!!! gezeik wanneer er totaal geen kans is dat de tegenstander een goal zou maken. (ja de regels zijn eenmaal zo maar toch)quote:
Hij verlaagt zich tot het niveau van de competitie. Als hij Champions League wedstrijden fluit, is hij foutloos. In de eredivisie stapelt hij fout op fout. Elke week is het wel een keer raak, zit hij er compleet naast in een belangrijke beslissing.quote:
Kut.quote:Op zondag 6 april 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog iemand die er serieus op ingaat, ik was ff bang dat het té overduidelijk was
Niet verwacht nee.quote:Op zondag 6 april 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog iemand die er serieus op ingaat, ik was ff bang dat het té overduidelijk was
Ben jij een Everthooligan?quote:Op zondag 6 april 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Evert is altijd realistisch.
Laten we dan maar doodschoppen in het strafschop gebied door de vingers zien.quote:Op zondag 6 april 2014 14:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd dat penalty!!! gezeik wanneer er totaal geen kans is dat de tegenstander een goal zou maken. (ja de regels zijn eenmaal zo maar toch)
ik heb het over het massale, bij feyenoord word je bij een rotterdamse tongval meteen terug gestuurdquote:Op zondag 6 april 2014 14:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ook die doen dat al het hele seizoen, maar hoeven het niet elke week uit te schreeuwen
wat dat betreft past het geen woorden maar daden tegenwoordig veel beter bij ajax
Ze moeten toch wat. Nec uitfluiten kunnen ze ook niet meer.quote:Op zondag 6 april 2014 14:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Schone vast uitgefloten omdat ie bij NEC heeft gespeeld
Goede vergelijkingquote:Op zondag 6 april 2014 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we dan maar doodschoppen in het strafschop gebied door de vingers zien.
misschien is hockey meer jouw dingquote:Op zondag 6 april 2014 14:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd dat penalty!!! gezeik wanneer er totaal geen kans is dat de tegenstander een goal zou maken. (ja de regels zijn eenmaal zo maar toch)
Ik denk dat ze de groepsfase niet overleven met dit spel.quote:Op zondag 6 april 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Ajax volgend jaar de CL wint met dit spel.
Doe uit dat licht. Opdoeken die club.quote:Op zondag 6 april 2014 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de groepsfase niet overleven met dit spel.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe uit dat licht. Opdoeken die club.
cocainequote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand tips hoe ik mijn hartslag kan verbeteren
Inderdaadquote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Alle Ajax supporters van de hoofdtribune gehaald.
Hoofdtribune stroomt half leeg.
Kan wel wat verzinnen, maar dat levert me een ban op.quote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
nu snap ik het niet meerquote:Op zondag 6 april 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het over het massale, bij feyenoord word je bij een rotterdamse tongval meteen terug gestuurd
niet gelijk zo in de aanval schieten
Hard op je duim blazen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
boodschappen gaan doenquote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
minder fappenquote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga boodschappen doen tot 16:20.quote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hartslag verbeteren? Verhogen dus?quote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja. Door je niet zo aan te stellen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is geen PSV héquote:Op zondag 6 april 2014 14:51 schreef RubenSosa het volgende:
Vitesse domineert.
Ajax zal zo dus wel scoren.
Of verlagenquote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Hartslag verbeteren? Verhogen dus?
gaan vissenquote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij dacht wat ik dachtquote:
Mooi zo, opgetieftquote:Op zondag 6 april 2014 14:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zie een hele lading het stadion uit lopen onder begeleiding
quote:Op zondag 6 april 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
blijkbaar niet
overtreding op clasie --> vrije trap tegen clasie
quote:
quote:
Omdat Vitesse nog spelers heeft die wat kwaliteit bezittenquote:Op zondag 6 april 2014 14:56 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is Ajax altijd kansloos tegen Vitesse?
Is het omdat dat de enige ploeg is die ook probeert te voetballen en nu ze geen 10 seconde per paas krijgen loopt het niet meer?
Serero is het stereotype kindsoldaarquote:Op zondag 6 april 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Kut Vitessestel bij elkaar geraapte kindsoldaten.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:56 schreef Adames het volgende:
jeetje, ik denk dat ik even afsluit
jullie zien me wel weer terug als ajax weer voor staat
Ajax is al een seizoen lang kansloos. Het is dat de KNJB ervoor zorgt dat tegenstanders nog meer punten verspelen :squote:Op zondag 6 april 2014 14:56 schreef MouzurX het volgende:
Is het omdat dat de enige ploeg is die ook probeert te voetballen en nu ze geen 10 seconde per paas krijgen loopt het niet meer?
volgende week weer waarschijnlijkquote:Op zondag 6 april 2014 14:56 schreef Adames het volgende:
jeetje, ik denk dat ik even afsluit
jullie zien me wel weer terug als ajax weer voor staat
quote:Op zondag 6 april 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax is al een seizoen lang kansloos. Het is dat de KNJB ervoor zorgt dat tegenstanders nog meer punten verspelen :s
Pure onderschatting omdat Ajax en ook veel andere ploegen Vitesse gewoon niet serieus neemt.quote:Op zondag 6 april 2014 14:56 schreef MouzurX het volgende:
wat een gelulquote:Op zondag 6 april 2014 14:57 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Pure onderschatting omdat Ajax en ook veel andere ploegen Vitesse gewoon niet serieus neemt.
Kutkonijnquote:Op zondag 6 april 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax is al een seizoen lang kansloos. Het is dat de KNJB ervoor zorgt dat tegenstanders nog meer punten verspelen :s
Als je de laatste x keer verloren/gelijk hebt gespeeld lijkt het me dat je een ploeg niet meer onderschat.quote:Op zondag 6 april 2014 14:57 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Pure onderschatting omdat Ajax en ook veel andere ploegen Vitesse gewoon niet serieus neemt.
wat een onzinquote:Op zondag 6 april 2014 14:57 schreef IMVHI het volgende:
[..]
ik heb 3 stoeltjes staanquote:Op zondag 6 april 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga m'n vlucht boeken om op de Coolsingel te staan bij het kampioensfeest
Nee Twente moesten ze winnen. Deze was al ingecalculeerdquote:Op zondag 6 april 2014 14:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Net nu ze moeten winnen blijkt Ajax niet thuis te geven.
daarom worden ze kampioenquote:Op zondag 6 april 2014 14:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Net nu ze moeten winnen blijkt Ajax niet thuis te geven.
Even wachten nog het is nog geen 2049quote:Op zondag 6 april 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga m'n vlucht boeken om op de Coolsingel te staan bij het kampioensfeest
Jij overschat ons inschattingsvermogenquote:Op zondag 6 april 2014 14:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je de laatste x keer verloren/gelijk hebt gespeeld lijkt het me dat je een ploeg niet meer onderschat.
Bedankt Typquote:Op zondag 6 april 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
voor mijn fokmattie inso en zijn vriendin
Alleen nu wordt je geen kampioen in eigen huis, dat is wel zonde.quote:
Net of dat fokkers wat uitmaakt.quote:Op zondag 6 april 2014 14:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alleen nu wordt je geen kampioen in eigen huis, dat is wel zonde.
wat maakt dat uit als je het maar wordtquote:Op zondag 6 april 2014 14:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
wat maakt het uit als je het toch gewoon allemaal op fox kunt zienquote:Op zondag 6 april 2014 14:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet gespeeld..quote:Op zondag 6 april 2014 14:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Bal is rond 11 tegen 11quote:Op zondag 6 april 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet gespeeld..
slecht ingeschoten.quote:
Ach komt nog wel. Gewoon voor het gelijkspel gaan en dan volgende week winnen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Delfse kameraad. Gaat lekker vandaag of wat.
Het enige succesje waarop die kansloze Vitesse-supporters jaren kunnen terenquote:Op zondag 6 april 2014 15:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vitesse kan in de competitie voor de 4e keer op rij winnen van Ajax
ik heb nu al hartkloppingenquote:
Gelukkig ben jij zo'n goeie supporter.quote:Op zondag 6 april 2014 15:02 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Het enige succesje waarop die kansloze Vitesse-supporters jaren kunnen teren
Ajax is dan ook dramatisch in verdedigen omdat ze het nooit hoeven te doen, behalve in de CL.quote:
Terwijl we het in de CL op zich wel prima deden. In de EL daarentegenquote:Op zondag 6 april 2014 15:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ajax is dan ook dramatisch in verdedigen omdat ze het nooit hoeven te doen, behalve in de CL.
Oei daar raak ik iets gevoelig.quote:Op zondag 6 april 2014 15:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
nu weten wij ook hoe psv'ers zich wekelijks voelen
Van je zakgeld?quote:Op zondag 6 april 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een trieste wedstrijd.
Ik ga boodschappen doen bij de Dirk.
kampioen van Rotterdam ja togquote:Op zondag 6 april 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
kom je ook naar het kampioensfeest op de coolsingel?
wat is er triest aan?quote:Op zondag 6 april 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een trieste wedstrijd.
Ik ga boodschappen doen bij de Dirk.
Zoals alle 15-jarigen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Energiedrink en frikadelbroodjes kopen.
Natuurlijk, wel even het karwei afmaken in Alkmaarquote:Op zondag 6 april 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
kom je ook naar het kampioensfeest op de coolsingel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |